tof man! ik ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Keuken is gearriveerdGrote teringzooi hier in huis ja jongens....het kan nog erger
Maar de keuken-meneer is al bezig met het aanleggen van de nieuwe leidingen
![]()
![]()
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tof man! ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
of een zwabberquote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeZo voor ik ga slapen nog ff met een fototoestel door het huis
Somsquote:
Had je maar een vak moeten leren...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef freud het volgende:
Zo, eerste laag verf zit erop. Klotewerk... Geen werk voor een ITer.
Vier jaar HBO en ik sta met verf te klootzakkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef diedrick het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren...![]()
![]()
Je wijkt af! Hadden we een tijdje geleden niet gezegd dat een Iteejer alles doet met PUR, tieribs enzo? verven...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:42 schreef freud het volgende:
[..]
Vier jaar HBO en ik sta met verf te klootzakken
En weer geeft Freud het meest typerende voorbeeld van een HBO'er.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:42 schreef freud het volgende:
[..]
Tie-ripjes, PUR en Ducttape...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:49 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je wijkt af! Hadden we een tijdje geleden niet gezegd dat een Iteejer alles doet met PUR, tieribs enzo? verven...![]()
Ah daarom werd het niets met mij op het HBO, ik kan een verfkwast de baas zijn...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En weer geeft Freud het meest typerende voorbeeld van een HBO'er.
Kan alles alleen op papier....behalve met verf![]()
Als ze zwarte pur schuim verkochten... Maar goed, I want it painted black...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:49 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je wijkt af! Hadden we een tijdje geleden niet gezegd dat een Iteejer alles doet met PUR, tieribs enzo? verven...![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En weer geeft Freud het meest typerende voorbeeld van een HBO'er.
Kan alles alleen op papier....behalve met verf![]()
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:24 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Ook HBO en prima klusser al zeg ik het zelf
![]()
O ja en doe mijn werk ook best goed....
Heeft dus niets met typering te makenOhw en hoi en doei, want ga trainen...internet ligt er toch zo weer uit.
zoals je kan zien december is niet echt mijn maand.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:09 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Jeeeejjjjjjjjdecember
![]()
oke december..... :
-winterzon staat veel te laag dus niet goed bij het auto rijden
-sneeuw koud nat blech
- kaarsjes potentie tot huisbrand
-romantiek wasda?
-lichtjes daar gaat je stroom rekening
-kerstboom jah leuk dennenaalden in je sokken smorgen
-kadootjes met kerst allemaal zooi krijgen die toch in de kast mikt
-B-B- jarig alvast gefeli
-allemaal lekkers eten vrouwen die na die tijd weer zeuren dat ze zijn aangekomen
Kortom........jjeeeejjj december -b-b- maand![]()
ik zal een doos lego op de afdeling neer zettenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ik doe het, nog steeds...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar
[..]
Je komt luid en duidelijk over
Niet hierquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik doe het, nog steeds...nnog wat te melden hier?
Hoi daarquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:07 schreef LekkerApart het volgende:
Èchoot terug..
Nee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:28 schreef LekkerApart het volgende:
En hoi terug..
Iemand nog spannende plannen voor de zaterdagavond??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |