abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44483148
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er precies harde kern aan dan. En flikker lekker op naar Amsterdam topics ofzo. Normaal post je hier ook nooit.
Ik post wel vaker in een FCDB topic hoor
En ik zit ook in Amsterdam topics maak je maar niet druk
Stoere vent
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:27:47 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44483156
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kun je een keer iets leukers verzinnen of in ieder geval iets wat we niet van 3 km afstand kunnen zien aankomen.
Sommige mensen zijn die moeite niet waard om iets leukers te verzinnen , jij bent er zo 1.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44483198
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gast, wat boeit mij dat nou

Maar serieus, van stewards blijf je af en zeker als je een stal relaxte hebt zoals wij mijn inziens.
Er lopen ook NSBérs tussen dat hebben eerder incidenten als Roda en bijv. PSV waar wij het thuisvak opgingen en een steward van ons die daar gewoon in zn vrije tijd was. Ons ging verlinken bij de hoofdsteward van PSV alszijnde fcdb supporters

Het was overigens geen steward van ons vak.`

Overigens was ik er zelf niet bij. En is dit dus wat hij zelf verteld heeft.
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:32:10 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44483251
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er lopen ook NSBérs tussen dat hebben eerder incidenten als Roda en bijv. PSV waar wij het thuisvak opgingen en een steward van ons die daar gewoon in zn vrije tijd was. Ons ging verlinken bij de hoofdsteward van PSV alszijnde fcdb supporters

Het was overigens geen steward van ons vak.`

Overigens was ik er zelf niet bij. En is dit dus wat hij zelf verteld heeft.
Die heb je overal maar het is veul erger geweest bij ons op het vak en wat we tegenwoordig hebben is op zich wel OK, weinig NSBers wat dat betrefd, de NSBertjes mbt RJC zijn zowat allemaal weg of naar een andere tribune.

Wat was de aanleiding dan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44483298
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik post wel vaker in een FCDB topic hoor
En ik zit ook in Amsterdam topics maak je maar niet druk
Stoere vent
Ik heb de eerste 10 paginas van je postgeschiedenis eens doorgekeken. En het enige topic waar jij in gepost heb is deze dus dat "vaker" valt reuze mee.
En blijf maar lekker in Amsterdam
pi_44483342
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb de eerste 10 paginas van je postgeschiedenis eens doorgekeken. En het enige topic waar jij in gepost heb is deze dus dat "vaker" valt reuze mee.
En blijf maar lekker in Amsterdam
Dat je de moeite neemt
Ik blijf ook lekker in Amsterdam. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik jou zo zie
pi_44483570
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Die heb je overal maar het is veul erger geweest bij ons op het vak en wat we tegenwoordig hebben is op zich wel OK, weinig NSBers wat dat betrefd, de NSBertjes mbt RJC zijn zowat allemaal weg of naar een andere tribune.

Wat was de aanleiding dan?
Ik weet niet precies wat er gebeurt is. Heb hem vannacht toen hij weer los was even gesproken. Maar hoorde vandaag bij FC dat er een confrontatie of iets is geweest achter het stadion tussen wie weet ik niet blijkbaar tussen fans en stewards/politie. En dat er meerdere zijn opgepakt.

Overigens ben ik het wel met je eens hoor dat je in principe van stewards afblijft.
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:50:51 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44483647
Het schijnt dat verschillende FCDB supporters een gehandicapte VVV supporter hebben gebeukt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44483655
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
Het schijnt dat verschillende FCDB supporters een gehandicapte VVV supporter hebben gebeukt.
Dat zou echt te triest voor woorden zijn.
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:52:47 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44483695
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zou echt te triest voor woorden zijn.
idd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:53:33 #111
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_44483714
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
Laat dat aub niet waar zijn!

Hoe diep kun je zinken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:55:56 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44483765
Zo kreeg ik het te horen;

een van jullie supss heeft een gehandicapte vvv-supporter met petje van vvv een paar slagen verkocht
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44484596
Van de buitenkant kun je vaak niet zien of iemand gehandicapt is....

Hiermee wil ik het overigens niet goedpraten
pi_44484612
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Van de buitenkant kun je vaak niet zien of iemand gehandicapt is....

Hiermee wil ik het overigens niet goedpraten
Dat ik hier eigenlijk nog op in wil gaan.
pi_44484720
Meestal staat met dit soort dingen het halve internet gelijk vol met verhalen. Nu heb ik er buiten dit nog niks van gehoord. Dus neem dit vooralsnog met een korreltje zout.
pi_44484736
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Meestal staat met dit soort dingen het halve internet gelijk vol met verhalen. Nu heb ik er buiten dit nog niks van gehoord. Dus neem dit vooralsnog met een korreltje zout.
Waar rook is is vuur!
Neem het maar op voor je hooligan maatjes
pi_44484764
Misschien was het een speler van VVV. Die leken ook wel gehandicapt, gingen steeds liggen.
pi_44484829
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien was het een speler van VVV. Die leken ook wel gehandicapt, gingen steeds liggen.
Maak er maar grapjes over. Ik zou me schamen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 december 2006 @ 16:47:41 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_44484830
Net op de zaterdagmarkt met groenteboer Martin van Rangelrooij gesproken. Al jaren fanatiek supporter van de FC. Vertelde hem wat voor een zuur en negatief stukje Henry van der Steen heeft geschreven over de wedstrijd. Hij ontplofte bijna. Vond dat den Bosch minstens een punt had verdient en er bij vlagen echt goed werd gespeeld. Ook vond ie het raar dat van der Steen niks over het aantal kansen van Den Bosch had geschreven.

Wie heeft er gelijk, van der Steen of Martin ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44484882
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:47 schreef tong80 het volgende:
Net op de zaterdagmarkt met groenteboer Martin van Rangelrooij gesproken. Al jaren fanatiek supporter van de FC. Vertelde hem wat voor een zuur en negatief stukje Henry van der Steen heeft geschreven over de wedstrijd. Hij ontplofte bijna. Vond dat den Bosch minstens een punt had verdient en er bij vlagen echt goed werd gespeeld. Ook vond ie het raar dat van der Steen niks over het aantal kansen van Den Bosch had geschreven.

Wie heeft er gelijk, van der Steen of Martin ?

Wie is er onafhankelijker/objectiever?
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 december 2006 @ 16:51:37 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_44484909
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wie is er onafhankelijker/objectiever?
Wie staat er bekend om zijn negatieve instelling ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44484918
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wie staat er bekend om zijn negatieve instelling ?

Trek je conclusie dan
pi_44484930
Heeft henri uberhaupt ooit gelijk dan ?
pi_44484958
Je groenteboer heeft gelijk tong. Veel meer kansen gecreerd hun scoren via een klotegoaltje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 december 2006 @ 16:57:21 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_44485038
Den Bosch toont weinig lef

door Henri van der Steen

Zaterdag 16 december 2006 - Den Bosch - Zat-ie of zat-ie niet? Werd de kopbal van Peter Uneken op of achter de lijn gekeerd? In elk geval niet achter de lijn, oordeelde de assistent-scheidsrechter. Dus werd het 0-1 bij FC Den Bosch-VVV, een score die eigenlijk ook niet zo onlogisch was. De thuisploeg toonde te weinig lef.

Halfweg was het 0-0, maar had VVV al een psychologische voorsprong genomen. Eigenlijk al eerder, want FC Den Bosch liet vanaf de eerste minuut zien vol respect te zitten voor de tegenstander. Het was teleurstellend dat de ploeg die zo graag kampioen wordt, pas net op de helft van VVV druk durfde te zetten. Vermoedelijk speelde mee dat FC Den Bosch twee maanden eerder in Venlo van het veld was gespeeld, het nam niet weg dat van de thuisclub meer lef was verwacht.
Het psychologische voordeel voor VVV zat 'm verder in het feit dat FC Den Bosch halverwege al twee domme gele kaarten had gescoord, voor Uneken (mekkeren) en Demouge (late tackle). Het ergste Bossche moment werd na ruim een half uur genoteerd, toen Wau aan de rechterkant een trekbal fabriceerde, die Bechan in vrije positie voor het doel bracht. De linkerspits, topscorer nota bene, demonstreerde evenwel een handelingssnelheid die je normaal alleen in de derde klasse en lager tegenkomt. Weg droomkans.
Bechan was toch al een van de hoofdrolspelers van het 'spektakel'. Het leek wel of de vleugenspits zich de hele week onledig had gehouden met panna-voetbal en niet in de gaten had dat er deze avond op een groot veld werd gespeeld, met tien medespelers. Bechan demonstreerde keer op keer zijn indrukwekkende zaalvoetbaltechniek, maar faalde steevast als het om echt voetbal ging.
De mooiste kans als aangever kwam al in dertiende minuut, toen Bechan het fijne voorzetje naar de eerste paal niet uit zijn linkervoetje kreeg, waar Demouge natuurlijk wel op rekende. Een beetje pech had FC Den Bosch wel toen Jordens Peters uit een corner van Ten Heuvel zijn kopbal van de lijn zag worden gehaald.
Eeen beetje pech, een beetje veel matig voetbal. Vanuit de achterhoede was er sprake van een zwakke opbouw, centraal voorin blijft Demouge natuurlijk een Henk Grim-achtige spits (aantrekkelijk fel, maar technisch beperkt), zodat er voor het Bossche middenveld geen beginnen aan was.
En hoe zat het met VVV? De ploeg van Wetzel combineerde niet onaardig, maar was alleen in de tweede minuut gevaarlijk, toen Raymaekers, die enkele seconden eerder op de middenlijn een brute overtreding had gemaakt op Derksen, bij de vrije trap weer niet alert reageerde en de spits uit zijn rug liet lopen. Meer opwindende momenten had VVV niet in petto, zodat zich een wedstrijd ontwikkelde met veel gerommel op het middenveld.
Na rust was er snel sprake van echt voordeel voor VVV. Nadat het duo Uneken-Raymaekers zich had laten vernachelen door Jansen, die met links op het rechterbeen van Maenpaa schoot, was het enkele minuten later wel prijs. Dat mocht Peter Unkenen zich aanrekenen. De aanvoerder maakte bijna op de zijlijn een lompe overtreding, die door Van Sichem werd bestraft met een vrije trap. Van Kouwel draaide de bal hoog de zestienmeter in, over en langs kruisende en inlopende spelers, recht het doel in, bij de tweede paal, zoals vaker gebeurt, zonder dat nog iemand contact heeft met de bal.
VVV was daarna de betere ploeg, tot in de slotfase FC Den Bosch alles naar voren gooide, Uneken incluis. Die was het dichtst bij de gelijkmaker, met zijn kopbal die al dan niet de lijn passeerde.
FC Den Bosch: Maenpaa Pinto, Uneken, Raymaekers (59. Leitoe), Peters Beekmans, Maguire, Ten Heuvel Wau, Demouge, Bechan (72. Plet).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')