Ach ja, dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was weer eens rellen
Broertje van een maat is bij het bureau...
We hebben er iig niets van meegekregen iig.quote:Op zondag 10 december 2006 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was weer eens rellen
Broertje van een maat is bij het bureau...
Nee heb ook helemaal niets van " rellen " meegekregen. Wel van de 0-3quote:Op zondag 10 december 2006 16:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebben er iig niets van meegekregen iig.EASY EASY EASY
Slechts 0-3
Maar jij bent de gekste!quote:Op zondag 10 december 2006 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi groepje weer eens op de been. Paar gekke bussen.
De derby is sinds mijn tweede bezoek aan dat dorp in '96 al dood, heb overigens nooit echt een derbygevoel gehad.quote:Op zondag 10 december 2006 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij deze wil ik overigens, als jullie het er mee eens zijn, "de derby" hardstikke dood verklaren.
Waar dr vorig jaar nog wel enigsinds iets van een derbysfeer te merken was, kwam vandaag de sfeer maar van 1 kant.
Dat had met elke tegenstander kunnen gebeuren die iets negatiefs zong over Bouleij destijds, had weinig met Oss op zich te maken.quote:Op zondag 10 december 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat jaar dat de ME eerst het "vak" op kwam en daarna voor het vak.
Theo
Ja, van 23.45 tot 00.00quote:Op zondag 10 december 2006 21:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat klopt ook wel.
Komt het vanavond nog op tv eigenlijk???
Kut-sitequote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat doorlinken naar M-side.com disabled is.![]()
Geen idee....quote:Op zondag 10 december 2006 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Op de eerste foto sta ik met mijn jas open, op de 2e dicht, rara, waar sta ik?
Zonder haar niet danquote:Op zondag 10 december 2006 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb de grote versies, dus voor mij was het niet zo lang zoeken.
DG met haar is overigens nog altijd schrikken.
Hoe was dat eigenlijk in jouw tijd? Werden de clubkleuren veel gedragen?quote:
Nee, er werd van alles aan gedaan om te voorkomen dat we herkenbaar waren, soms droegen we zelfs de clubkleuren van de tegenstander om verwarring te zaaien, zoals wel eens is gedaan uit bij Zwolle en Twente. En als er al jongens waren die met voetbalattributen rondliepen was dat meestal een sjaaltje van hun favoriete Engelse club.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe was dat eigenlijk in jouw tijd? Werden de clubkleuren veel gedragen?
Nu zoals je op de foto hierboven ook ziet helemaal niet meer. Alleen maar zwarte FCDB truien.
Ja hij speelde op het middenveld op de plaats van Beekmans(3 wedstrijden geschorst).quote:Op donderdag 14 december 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Speelt Maguire de laatste weken nou op het middenveld??
Waar zien jullie hem het liefst spelen?
Maar het lag toch niet aan de (idd zwakke) scheids dat ze de ballen er niet inschoten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:37 schreef ScottTracy het volgende:
De scheidsrechter trapte in alle valpartijen van VVV en deed ook niets aan het constante tijdrekken, dat was vrij irritant. Voor de rest gewoon weer domme pech en een slechte afronding.
Nee, daarom noem ik dat ook afzonderlijk van de slechte afrondingquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar het lag toch niet aan de (idd zwakke) scheids dat ze de ballen er niet inschoten?
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef fanneke het volgende:
, ik zou hem graag bij ons in de spits zien staan.
???? wil je ons iets vertellen??????quote:
Een maatje van mij is opgepakt na de wedstrijd omdat hij een steward geduwd had.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:27 schreef LadyFCDB het volgende:
???? wil je ons iets vertellen??????
en terecht, aanpakken dat tuig!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een maatje van mij is opgepakt na de wedstrijd omdat hij een steward geduwd had.Krijgt nu waarschijnlijk een sv van max. 36 maanden voor "openlijke geweldpleging"
![]()
jouw harde kern gedrag ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Jouw voorspelbaarheid begint ook een beetje afgezaagd te worden.![]()
Gast, wat boeit mij dat nouquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Jouw voorspelbaarheid begint ook een beetje afgezaagd te worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |