Daar kom je als jurist ver meequote:Op zondag 14 januari 2007 01:08 schreef Madine het volgende:
edit: ik zwijg wel
Zozo..doe je goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef bladibladibla het volgende:
En een 6,5 voor Ondernemings- en Insolventierecht![]()
5 tentamens in 2 weken gehad en ik heb ze allemaal gehaald. Ik ben nu echt trots op mezelf
Ijverig hoor!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:28 schreef Sessy het volgende:
O&I binnen, toch ff herkansen voor een mooi punt.
Op zich wel terecht. Vorig jaar waren een aantal studenten die de schaarse plekken voor de mondelinge vaardigheden niet hadden benut, terwijl anderen graag die gaten hadden opgevuld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:00 schreef Sessy het volgende:
Trouwens, UVT'ers, vanaf dit semester geloof ik gaat er een regeling in dat je je nog maar 1x per jaar voor dezelfde vaardigheid (bijv. werkstuk 3de jaar) in kunt schrijven. Dit om te voorkomen dat mensen niet ijverig genoeg of helemaal niet meedoen.
Dat van die reservelijsten herken ik niet. Zullen ze zeker het jaar na mij hebben ingevoerd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef bladibladibla het volgende:
Maar ze hebben toch reservelijsten? Bij Rechtsbescherming was het zo dat studenten die binnen een week hun opdracht niet hadden opgehaald van de lijst geschrapt werden. Ook moesten ze een aantal keer tussentijds dingen inleveren om zo controle te houden.
Ik weet alleen dat die lijsten bestaan bij Rechtsbescherming: een NR vak dat niet verplicht is oovr R&M...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:06 schreef Sessy het volgende:
Bij ons niet hoor. Misschien alleen bij R&M?
Nee, je zou al in totale paniek raken wanneer het papier van de printer op is.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik juich de hboisering toe, je denkt toch niet dat ik op kantoor zelf de telefoon opneem?
helemaal binnen je moet 30ects hebben na het eerste jaar, die zijn nu binnen, tweede semester nog 2 vakken van 15ects maar die ga ik veel ontspannender inquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef Sessy het volgende:
jij was eerstejaars he?![]()
positief studieadvies bijna binnen dus!Of helemaal binnen?
Wat ik me bij jou afvraag he? Vind je het wel leuk om rechten te studeren? Uit jouw posts her en der maak ik op dat het een soort survivaltocht door de Himalaya is!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
helemaal binnen je moet 30ects hebben na het eerste jaar, die zijn nu binnen, tweede semester nog 2 vakken van 15ects maar die ga ik veel ontspannender in
Een forum is op zich wel leuk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef Morrigun99 het volgende:
Beste Tilburgers,
Wat zouden jullie er van vinden als wij (Magister) een forum online zouden zetten/integreren met onze site voor de Tilburgse student?
Met topics zoals "Welke uitspraak lees je nu #345" ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef Morrigun99 het volgende:
Beste Tilburgers,
Wat zouden jullie er van vinden als wij (Magister) een forum online zouden zetten/integreren met onze site voor de Tilburgse student?
Ik ga niet te veel uitwijden over het forum zelf, daar er nog van alles op de planning staat. Maar het is de bedoeling dat het openbaar wordt voor alle rechtenstudenten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Wil je het open maken voor iedereen of alleen open voor de leden?
Die is er toch al? De Magister hyve op hyves. Loopt voor geen meter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef Morrigun99 het volgende:
Beste Tilburgers,
LOL!!!! Nouja het is EEN ondernemingsplan. Zou je daarmee een lening kunnen krijgen bij een bank?quote:Ben benieuwd hoe mijn meid zich gaat redden in de harde wereld der advocatuur!
Ha. We kunnen wel een bedrijf oprichten samen. Ik lever ondeugdelijke producten tegen veel te hoge prijzen, en jij verdedigt de zaak succesvol;)
Dan verdienen we vast veel geld.
Misschien bij een bank die hetzelfde ondernemingsplan hanteertquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef Sessy het volgende:
Zou je daarmee een lening kunnen krijgen bij een bank?![]()
Het vriendje van je weblogquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef Sessy het volgende:
Hihi typisch voorbeeldje van hoe leken denken over Oefenrechtbank, een citaat van m'n vriendje:
[..]
LOL!!!! Nouja het is EEN ondernemingsplan. Zou je daarmee een lening kunnen krijgen bij een bank?![]()
Hmmm dit maakte mij uiteraard nieuwsgierig, ik heb ook een sex-vriendje gevonden van meer recenter datum op je weblogquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef Sessy het volgende:
Huh? ZO lang blijf ik niet op 1 bot kauwen, komop zeg.Op mijn weblog staat bij mijn weten alleen mijn ex vriend en die heeft gewoon Oefenhof moeten doen vorig jaar voor zijn bachelor Fiscaal recht.
Zeg! Dit is een keurig forum!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm dit maakte mij uiteraard nieuwsgierig, ik heb ook een sex-vriendje gevonden van meer recenter datum op je weblog.
Ow die. Ja die heeft inderdaad duidelijk de wat minder genuanceerde meningen over rechten.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm dit maakte mij uiteraard nieuwsgierig, ik heb ook een sex-vriendje gevonden van meer recenter datum op je weblog.
Jaaa gezellig! Ik ben vrij vrijdag! Biertje! Zullen we even verder pm'en?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeg! Dit is een keurig forum!
ik ben waarschijnlijk vrijdag in Utrecht, biertje?
He, ik ben geen stalker, verder dan je weblog ben ik niet gegaanquote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ow die. Ja die heeft inderdaad duidelijk de wat minder genuanceerde meningen over rechten.
heb ik daarover op mijn weblog geschreven dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op verzoek edit ik dat er uiteraard weer uit hoor Sessy!Nulla verba sed acta
En nu? Advocaat worden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef _-rally-_ het volgende:
Zo, haal mij maar uit de OP. Ik ben er klaar mee.
Goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |