quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Jeroen Pauw tegen pastoor: "Jullie hebben in de kerk toch ook huilende beeldjes en dat soort hocus-pocus?".
Zei Jeroen dat echtquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Jeroen Pauw tegen pastoor: "Jullie hebben in de kerk toch ook huilende beeldjes en dat soort hocus-pocus?".
Hehe, ja. Jomanda vertelde dat ze was gereïncarneerd, waarop Paul Witteman vroeg: "Kreeg u dat per e-mail te horen?". Vervolgens ging Jeroen Pauw de pastoor over dit soort zaken ondervragen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zei Jeroen dat echtIk heb het niet gezien gisteren
![]()
Leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef Wup het volgende:
wat vertelt dat mens leuk, jammer van het onderwerp maar goed
Ja heerlijk broodje aap met een haar op je broodje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef Suko het volgende:
Alicia zou de reden kunnen zijn voor de crisis tussen Juul en Benno ipv Hofmans, maar ook nu zegt ze er eigenlijk niks over, zou kunnen e.d, kortom ze weet t ook niet. 'Wat een flauwe kul zeg!![]()
ze vertelt heel wat onderhoudender dan die volkskrant en telegraaf journalisten vorige weekquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Leuk
Dit is weer zo'n zelfkicker die morgen weer terug in de vergetelheid gaat.
Leek mij een Keylerwegtypequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ze vertelt heel wat onderhoudender dan die volkskrant en telegraaf journalisten vorige week
het is me niet zo duidelijk wat ze doet voor de kost trouwens
Niet nu, weer een muts die aandacht wil.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Tong, je moet effe het Schaep kijken.
Ow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Niet nu, weer een muts die aandacht wil.
Ik ga meezingenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow.
Nou ja dat gaat voor natuurlijk.![]()
Maar wis die aflevering niet! Niet dus.wissen Niet, als in niet wissen.
Ik kan je vertellen dat meiden uit gereformeerde milieus als ze eenmaal 18 zijn de meeste jongens neuken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef Jane het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar na André Rouvoet doet Tineke Huizinga toch ook goede zaken om de Christen Unie niet als vastgeroeste gristelijke partij over te laten komen. Ze blijkt nog gevoel van humor te hebben ook! Wie had dat gedacht?
Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef sander89 het volgende:
Weer een politie auto ze hebben het druk in Hilversum of waar de studio ligt.
Moet ik het nu jammer gaan vinden dat ik niet gereformeerd ben?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat meiden uit gereformeerde milieus als ze eenmaal 18 zijn de meeste jongens neuken.
Jane, even offtopic, morgen gaat t OV ion Utrecht staken vanaf 12 uurquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Moet ik het nu jammer gaan vinden dat ik niet gereformeerd ben?
Overmorgen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jane, even offtopic, morgen gaat t OV ion Utrecht staken vanaf 12 uur
Ik wil ook zo'n punnikding!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:27 schreef Suko het volgende:
Ik ga punniken, doei.
Nou zeg.quote:
Studio Plantage in Amsterdam, waar vanuit ook DWDD wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:52 schreef pekel het volgende:
Zit men daar trouwens naast een brandweerkazerne ofzo?
en buitenhofquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Studio Plantage in Amsterdam, waar vanuit ook DWDD wordt uitgezonden.
Heb in ene zin in een broodje Jantje, alleen echte tilburgers van zo,n 30 jaar geleden weten wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heerlijk broodje aap met een haar op je broodje.
Rukker! Nahja, bedankt voor de schop...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
Te veel tekst
Sorrie van mijn semie-lollige post. Goeie tekstquote:Op woensdag 6 december 2006 00:31 schreef Ooster het volgende:
[..]
Rukker! Nahja, bedankt voor de schop...
lees svp 2 berichten ^
Of wat Richel zegt klopt weet ik niet, maar ik hoorde toevallig na P&W toen ik naar de VRT zapte en men daar ook over bezig was Gerard Bodifée, en dat is een befaamde astrofysicus, eigenlijk min of meer wat hetzelfde verklaren , maar vooral ook dat dit een fenomeen is dat op andere planeten voor zover men het kan nagaan ook op te merken is.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Ooster het volgende:
edit: Ik zie dat meneer Richel geen enkele wetenschappelijk opleiding gevold heeft dus dat vermoeden klopte al aardig.
Wat hij zegt klopt, de conclusie die hij er aan verbind klopt alleen niet. Schommelingen in temperatuur hebben invloed op de luchtdruk en daarmee ook op de waterstand. Dit is allemaal WEL te verklaren en dat het op andere planeten (met vloeistof en luchtdruk schommelingen) ook voorkomt is dan ook te begrijpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of wat Richel zegt klopt weet ik niet, maar ik hoorde toevallig na P&W toen ik naar de VRT zapte en men daar ook over bezig was Gerard Bodifée, en dat is een befaamde astrofysicus, eigenlijk min of meer wat hetzelfde verklaren , maar vooral ook dat dit een fenomeen is dat op andere planeten voor zover men het kan nagaan ook op te merken is.
Ik hoorde alleen Bodifée ook zeggen dat de planeet op zich nooit kapot kan gemaakt worden (en dat bewijzen andere planeten) en we ons op dat vlak ook totaal geen zorgen hoeven te maken daarover. We moeten alleen en vooral de impact van die veranderingen op onze maatschappij inschatten en ervoor zorgen dat onze planeet voor ons leefbaar blijft. (en daar oplossingen voor bedenken)quote:Op woensdag 6 december 2006 00:51 schreef Ooster het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt, de conclusie die hij er aan verbind klopt alleen niet. Schommelingen in temperatuur hebben invloed op de luchtdruk en daarmee ook op de waterstand. Dit is allemaal WEL te verklaren en dat het op andere planeten (met vloeistof en luchtdruk schommelingen) ook voorkomt is dan ook te begrijpen.
Het is gewoon tuig van de Richel.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:05 schreef du_ke het volgende:
Die Richel probeert heel gewichtig over te komen maar het lukt hem niet echt.
Je zou het haast zeggen.quote:
Dat is toch ook zoquote:Op woensdag 6 december 2006 10:07 schreef Suko het volgende:
dat je niet dood wil worden gevonden (geholpen door Pauw) in een procincieplaats als Assen, Zutphen en noem maar op.
Als je de regels erna leest weer wel, wat een bullshit van dat randstad-tuig. (zijn meestal ook die luitjes die klagen over mestluchtjes en koeiengeloei als ze een weekendje overkomen in hun duur verbouwde stulp)quote:
Als je ongesteld moet worden?quote:
Vroeger was daar nauwelijks aandacht voor.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:24 schreef Suko het volgende:
Ik kom er nog niet echt in, eigenlijk. Hadden soldaten uit eerdere tijden (WO2) ook zulke problemen? Heb toch een beejte een watjes-gevoel en anders spoorden deze soldaten voor uitzenden naar die gebieden tocj al niet, kan toch?
word je te weinig geslagen?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:27 schreef Suko het volgende:
Waar zijn de mannen van beton gebleven, de echte bikkels!![]()
Wie van de zusjes Kleeman bedoel je?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:33 schreef Aoristus het volgende:
wat is Loïs Lane toch lelijk..
gewoon alles, het uiterlijk, het gedoe, maar vooral hun toenaaaait aim konna kif ouwerselfs aweeeee.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie van de zusjes Kleeman bedoel je?
Susanne of die lesbo Monique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |