Leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef Wup het volgende:
wat vertelt dat mens leuk, jammer van het onderwerp maar goed
Ja heerlijk broodje aap met een haar op je broodje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef Suko het volgende:
Alicia zou de reden kunnen zijn voor de crisis tussen Juul en Benno ipv Hofmans, maar ook nu zegt ze er eigenlijk niks over, zou kunnen e.d, kortom ze weet t ook niet. 'Wat een flauwe kul zeg!![]()
ze vertelt heel wat onderhoudender dan die volkskrant en telegraaf journalisten vorige weekquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Leuk
Dit is weer zo'n zelfkicker die morgen weer terug in de vergetelheid gaat.
Leek mij een Keylerwegtypequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ze vertelt heel wat onderhoudender dan die volkskrant en telegraaf journalisten vorige week
het is me niet zo duidelijk wat ze doet voor de kost trouwens
Niet nu, weer een muts die aandacht wil.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Tong, je moet effe het Schaep kijken.
Ow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Niet nu, weer een muts die aandacht wil.
Ik ga meezingenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow.
Nou ja dat gaat voor natuurlijk.![]()
Maar wis die aflevering niet! Niet dus.wissen Niet, als in niet wissen.
Ik kan je vertellen dat meiden uit gereformeerde milieus als ze eenmaal 18 zijn de meeste jongens neuken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef Jane het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar na André Rouvoet doet Tineke Huizinga toch ook goede zaken om de Christen Unie niet als vastgeroeste gristelijke partij over te laten komen. Ze blijkt nog gevoel van humor te hebben ook! Wie had dat gedacht?
Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef sander89 het volgende:
Weer een politie auto ze hebben het druk in Hilversum of waar de studio ligt.
Moet ik het nu jammer gaan vinden dat ik niet gereformeerd ben?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat meiden uit gereformeerde milieus als ze eenmaal 18 zijn de meeste jongens neuken.
Jane, even offtopic, morgen gaat t OV ion Utrecht staken vanaf 12 uurquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Moet ik het nu jammer gaan vinden dat ik niet gereformeerd ben?
Overmorgen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jane, even offtopic, morgen gaat t OV ion Utrecht staken vanaf 12 uur
Ik wil ook zo'n punnikding!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:27 schreef Suko het volgende:
Ik ga punniken, doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |