quote:Op donderdag 30 november 2006 00:41 schreef Cybersijp het volgende:
Was wat geklooi, maar de startpost is nu wel okay....
had marsepinjo al gemaild. srry Mars...(ik weet t :
)
bakkie?![]()
En nu me mandje in, heb om 09:00 een afspraak staan met de leerling![]()
Hell Noquote:Op donderdag 30 november 2006 09:32 schreef B.A.Trix het volgende:
Leuke OP hoor!![]()
Nog maar een maandje te gaan... ben bang dat ik last van afkickverschijnselen ga krijgen..![]()
M'n hele dag is weer goed!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:15 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Hell No
Heb echt nog plenty of klussen op de plank liggen, zowel interieur, exterieur als (zelf) meubels maken. Die meubels kan ik echter wel pas maken als ik me "schuurtje" heb.
plenty of keuzes nog en dus nog plenty van klusupdates
Denk zelf dat het wel eens 13 delen renovatie alweer deel (insert number) gaan worden![]()
![]()
your welcomequote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
M'n hele dag is weer goed!hahaha
Wat voor muurpanelen heb je hier gebruikt, zien er mooi uitquote:Op donderdag 30 november 2006 19:41 schreef Cybersijp het volgende:
[afbeelding]
Overloop op deuren an, die klaar isen mocht je het zien....................................ja ik plak de scharnieren en sloten af met tape, omdat het echt giga irritant is als die dichtgeverfd zijn(lastig verwijderen enzo) dus als ik dat zelf lastig vind doet ik het bij mezelf dus ook niet
![]()
cando mdf panelen met v groef(je) breekt het net ff en kralen e.d waren naar mijn idee net ff heftigquote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Wat voor muurpanelen heb je hier gebruikt, zien er mooi uit![]()
Das geen geld voor een loper, t is alleen jammer dat we er een draai in hebben dat maakt het alllemaal minder makkelijk, maar anders had ik het denk ik wel geweten....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef truttebosje het volgende:
heb je trouwens die loper nog besteld..ik liep gisteren door de kwantum en daar hadden ze best leuke kant en klare lopers op de rol voor weinig geld tussen de 5 en de 10euro p/m ik had ze bij leen bakker ook al gezien, maar die waren minder mooi(vond ik dan)
misschien is dat anders nog een ideetje?
ik kan me trouwens nog wel vaag herinneren dat je wel al een loper had besteld,, maar ja mss nuttige info voor iemand anders dan.
http://www.kwantum.nl/NL/catalog/zoekresultaat.htm?keywords=loper
in de winkel hadden ze nog meer soorten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |