ik vergeef je deze grovige foutquote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah ik dacht bij bel aan deurbel
maargoed, hoogspanning op zen frame moet ook lukken
Scott Tenorman must diequote:Op woensdag 29 november 2006 23:08 schreef mr.wolv het volgende:
kijk de aflevering van south park waar erik cartman wraak neemt op zo'n jongen die hem gepest haden doe daar je inspiratie uit
zet cartman op zijn fietsquote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Scott Tenorman must die![]()
dan is de fiets weg dat is ook niet de bedoelingquote:
HELE MOOIEquote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef longinus het volgende:
Superlijm en fietsslot, meer zeg ik niet.
wel zorgen dat de lantarenpaal of verkeersbord tusse het frame doorgaatquote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef Bendeleider het volgende:
Gewoon om een lantarenpaal gooien of een verkeers bord !
En dan het liefst een heel lang kabelslot. Of een lange ketting met een hangslotquote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef sp3c het volgende:
slot kopen bij halfords en drie of vier van die gasten (liefst met iemand erbij die de beoogde slachtoffers niet mag) aan elkaar koppelen.
en gewoon volhouden dat je van nix weet
Het fietsenhok hier gaat er binnenkort aan geloven!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef umberrella het volgende:
het zadel en het stuur verwisselen (of op 1 fiets 2 sturen en andere 2 zadels... )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |