Hun 2 inderdaad, ja.quote:
Dat is het meisje dat in eerste instantie weigerde te komen op de eerste date.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Het meisje met het korte zwarte haar.....Maar ze heeft wel een zwaar limburgs accent geloof ik....
Dat siert haar.... Het is trouwens een brabants accent. Ze volgt DGK trouwens niet.....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat in eerste instantie weigerde te komen op de eerste date.
Pas toen zijn mede-bewoners aandrongen belde hij haar voor de tweede maal en beloofde zij toch te komen.
Totdat is ze kankerhoeren gaat noemenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Een lange monoloog van Brian. Hij zet zich erg filosofisch neer.
Ze zijn allemaal wel mooi. Alléén het meisje op de uiterste hoek vind ik wat minder. Ze is ook stiller....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:28 schreef Day het volgende:
Dat meisje naast hem is ook mooi.
Ik wou het net zeggen. Laten ze ff fijn wat over zichzelf vertellen daar heeft ie veel meer aan..quote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat de dames iets over zichzelf vertellen, maar ze stellen hem juist vragen.
Hij heeft het wel een paar keer geprobeerd....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat de dames iets over zichzelf vertellen, maar ze stellen hem juist vragen.
Tsja maar een grote filosoof of dichter is hij niet, een groot megaloman dat wel! Ik ben maar ook gestopt met kijken naar zijn zelfingenomen speech...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Een lange monoloog van Brian. Hij zet zich erg filosofisch neer.
Heeft hij gedaan, hij begreep haar vraag niet direct (vind haar een beetje nors).quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een paar keer geprobeerd....![]()
Hij verklaart zijn gedragingen nu wel heel erg.....
Wat doe je voor werk? Daar geeft hij geen antwoord op, of hij begrijpt de vraag niet....
In het huis ja, daar heeft ie nooit een geheim van gemaakt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Probeert Brian nu te vertellen dat hij liever geen relatie wil hebben ?
Ik zit met verbazing te kijken....De kutkop en kankerhoer schreeuwende Brian is eigenlijk een heel gevoelige jongen ? Yeah right....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja maar een grote filosoof of dichter is hij niet, een groot megaloman dat wel! Ik ben maar ook gestopt met kijken naar zijn zelfingenomen speech...
Uhm, dit is een date toch? De vrouwen willen een relatie toch ? Niet helemaal eerlijk, vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
In het huis ja, daar heeft ie nooit een geheim van gemaakt.
Een date betekent nog niet automatisch een relatie. Zeker via een datingburo niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uhm, dit is een date toch? De vrouwen willen een relatie toch ? Niet helemaal eerlijk, vind ik.
Hij zou haar zo dumpen als hij merkt dat zijn "focus" in gedrang komt.....
Ik denk het nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
is het op stream te volgen dat kerstshoppen?
heel schijnheiligquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Es kijken hoe ie zich hier scheinheilig uit probeert te lullen......![]()
Ok, thanks, eigenlijk is het dus één grote poppenkast...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Day het volgende:
[..]
Een date betekent nog niet automatisch een relatie. Zeker via een datingburo niet.
En natuurlijk zit hier veel meer achter (JdM, Publiciteit voor programma, publiciteit voor Mundo). Er is een aantal weken terug gevraagd wie van de vrijgezellen in dat huis mee wilde doen, hij gaf zich op.
En dat hij geen relatie wil, niet in het huis en ook niet buiten het huis, heeft hij vanaf week 1 gezegd.
Hij zou sowieso dat huis niet ingaan als hij een relatie of kids had.
Ik kan me eigenlijk prima vinden in zijn uitleg. Dit is ook de verklaring die hij aan Natasia heeft gegeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
heel schijnheilig
"het is een test om te kijken hoe ver ze zal gaan"
Yeah, right jongen, en dan vind jij dat zij niet oprecht is
Hij beschuldigt altijd iedereen van wat hij nog 10000 keer erger doet, bijv. als schijnheiligheid, roddelen, vals spelen, etc.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
heel schijnheilig
"het is een test om te kijken hoe ver ze zal gaan"
Yeah, right jongen, en dan vind jij dat zij niet oprecht is
Precies!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef n1ek het volgende:
Brian bashen is makkelijk en ik hou ook niet zo van die filosofische praat waarin alles mooi verpakt wordt,......maar laten we even het gedrag van Nena niet vergeten. Dat was alles behalve duidelijk. Ze is niet jaloers maar kan toch stiekem die dates niet handelen.
Eensch....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij beschuldigt altijd iedereen van wat hij nog 10000 keer erger doet, bijv. als schijnheiligheid, roddelen, vals spelen, etc.
Echt die gast...ik mocht hem wel in het begin maar nu is hij gewoon een nepe slicke, sluwe, valse jongen.
Weet ik niet. Hij schijnt voor de vader van iemand op het forum gewerkt te hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zat in de IT....Weet iemand welk bedrijf ?
De Brabantse stelt een lekkere confronterende vraag. "Wordt je hier wel gelukkig dan ?"
dat in het zelfde bedrijf... dat moet ik nog maar eens zien.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij schijnt voor de vader van iemand op het forum gewerkt te hebben.
En hij en .NL schijnen ook voor hetzelfde bedrijf gewerkt te hebben.
En ik vind dat hij nou een keer vragen mag stellen!
Ik zeg dan ook schijnt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
dat in het zelfde bedrijf... dat moet ik nog maar eens zien.
Als Nel zijn huiswerk heeft gedaan, dan heeft hij ook de achtergrond van de bewoners bestudeerd. Misschien dus ook die bedrijven bezocht.
Nena verdenken van niet oprecht zijn is één ding.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef n1ek het volgende:
Brian bashen is makkelijk en ik hou ook niet zo van die filosofische praat waarin alles mooi verpakt wordt,......maar laten we even het gedrag van Nena niet vergeten. Dat was alles behalve duidelijk. Ze is niet jaloers maar kan toch stiekem die dates niet handelen....? Het was niet echt normaal
Ik praat helemaal niet het gedrag van Nena goed hoor...Maar ik irriteer me meer aan zijn gedrag.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef n1ek het volgende:
Brian bashen is makkelijk en ik hou ook niet zo van die filosofische praat waarin alles mooi verpakt wordt,......maar laten we even het gedrag van Nena niet vergeten. Dat was alles behalve duidelijk. Ze is niet jaloers maar kan toch stiekem die dates niet handelen....? Het was niet echt normaal
Speelt Nena dan niet hetzelfde toneelspel?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Nena verdenken van niet oprecht zijn is één ding.
Maar je kunt niet door middel van toneelspel iemand benaderen en het dan onacceptabel vinden dat die persoon zich niet relaxed voelt bij jou.
Dat kan dan net zo goed komen door jouw gemaakte gedrag.
Ik blijf het een raar verhaaltje vinden, en ik geloof niet dat het zo in elkaar zit.
Dank jequote:Op woensdag 29 november 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
[POLL] Wie is nu je favoriete miljonair? 29-11
Heeft Tafkap ook wel eens gedaan..... duurde 60 minuten....quote:
zeg ik toch. Dat dat mogelijk is,quote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Speelt Nena dan niet hetzelfde toneelspel?
Volgens mij 3 aparte dates en daar dan weer de definitieve keuze uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is de planning ? Eerst drie, dan één, maar Brian weet het niet zo precies...
Erg naar, het meisje dat er het laatst bijkwam heeft het er wel opaangestuurd, geloof ik. Het meisje op de hoek is een echte internet addict. Die baalt inderdaad als een stekker. Haar hele famillie zit volgens mij nu te kijken....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Day het volgende:
Oh wat vreselijk om nu afgewezen te worden, terwijl er weet ik veel hoeveel mensen toekijken!
Je neemt toch ook geen brief mee van je moeder naar een date? Please!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
Het laatste meisje gaat huilen......volgens mij
Nee, een cd danquote:Op woensdag 29 november 2006 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je neemt toch ook geen brief mee van je moeder naar een date? Please!![]()
Met daarop je lievelingsnummer? Hmm, kan ik nog wel inkomen.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je neemt toch ook geen brief mee van je moeder naar een date? Please!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Postadres durft hij niet te zeggen..... Is dat wel bekend hier ?
redactie in hilversumquote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Postadres durft hij niet te zeggen..... Is dat wel bekend hier ?
Juist lief ! Haar lievelingsnummer. Zegt heel veel over een vrouw. Ik ben erg benieuwd welk (Spaans) nummer het is....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, een cd dan![]()
Met maar één nummer![]()
Die ziet er niet al te blij uit.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
ik voel een gedicht opkomen...
zoveel gebeurd
de avondhemel verkleurd
van 5 parfums gegeurd
mijn keuze verscheurt
de welwillende flirt
afgekeurd of goedgekeurd?
opgefleurd of getreurd?
terwijl mijn geest speurt
is mijn hart verscheurd
met smart besmeurd
als Nena bij toerbeurt
slechtgehumeurd
weer zeurt
Kankerhoer, opgepleurd!
Nu krijgt een ander een beurt!
Ah ! Thanks !quote:
www.mundo.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zij was de leukste....mooiste ogen....echt leuk koppie......ze mag mij wel mailen....![]()
ja, erg, he?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
Het is verdomme nog beter dan wat hij zelf zou schrijven.
*stil* *mooi*quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
Kankerhoer, opgepleurd!
Wie is er lid van mundo en kan kim even voor me opzoeken?quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb me echt vergist in Natte Nel, hoor, die is doortraaapt, zeeeeg!
Nu tegen Natasia over Nena en een die kop die ze trok enz.
En meteen beginnen over dat ie uit Suriname iets mee had genomen voor z'n kleine.
Echt Natasia-bonding.
Ze loopt er in met boter en suiker, denk ik.
Een echte dus.....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef avonne het volgende:
Even wat achtergrond info over het gedicht..
... Brian schrijft zijn gedichten met behulp van rijmwoorden.nl met zoveel mogelijk woorden die hetzelfde rijmen
Bij mij ook, ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een echte dus.....![]()
Roept beelden op van André Hazes met een prisma rijmwoordenboek in zijn hand....![]()
Hier is dat echtquote:Op woensdag 29 november 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Lijkt me trouwens moeilijk om als IT-consultant niet eventjes om de beveiliging van het internet heen te gaan..... Maar ja, zullen wel sancties op stan natuurlijk.
Is die stem die "batterijen checken roept" trouwens echt, of een bandje ?
Ah ! Zeker !quote:Op woensdag 29 november 2006 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bij mij ook, ja.
Maar die kon tenminste nog iets.
http://www.brianspoetry.com/quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Zeker !
Is zijn "dichtkunst" ook ergens te bewonderen ?
Thanks.... Aiiiii.quote:
Ja, goed was die, hé?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef Day het volgende:
Brian: ik ga daar (kantoortje) even eten.
Natasia: ik ga met je mee, dan kom je toch rust.
Yeah right!
Gister zei die nog dat hij niemand wil overhalen of lijmen en hij wel gewoon ziet hoe het gaat.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef bunnyma het volgende:
Af en toe luister ik naar Stephan en Ilona omdat ik telkens denk dat Stephan nog wel over de stemming zal praten.
Maar geen woord.....
Wil hij gewoon weg of denkt hij Ilona wel in zijn zak te hebben?
Gaarne !quote:Op woensdag 29 november 2006 21:44 schreef Day het volgende:
OMG, kan iemand Natasia effe dat kantoor uit schoppen?!
Maar hij zou nu vrij makkelijk Ilona over kunnen halen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
Gister zei die nog dat hij niemand wil overhalen of lijmen en hij wel gewoon ziet hoe het gaat.
Hij zei er ook vrij zachtjes bij dat hij niet denkt dat ze hem wegkrijgen, maar dit wel het enige moment is dat het kan.
Ik weet het ook niet...hij loopt sinds 3 dgn met zijn ziel onder zijn arm...ik weet het niet...ik denk dat hij heeft zich erbij gelegd..of toch niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef bunnyma het volgende:
Af en toe luister ik naar Stephan en Ilona omdat ik telkens denk dat Stephan nog wel over de stemming zal praten.
Maar geen woord.....
Wil hij gewoon weg of denkt hij Ilona wel in zijn zak te hebben?
Denk niet dat ze het daarom doet, denk niet dat ze zo slim is.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Ze zit al expres helemaal blij voor Brian te zijn wb de dates, dit om even het contrast tussen een lieve en zorgzame natasia en een afwijzende, jaloerse Nena even extra aan te zetten.
Ze is nu poeslief, op zo'n geraffineerde vrouwenmanier (takes one to know one) en laat 'm zogenaamd zelf tot het inzicht komen dat Nena niet deugt.
Ze snapt er de ballen niet van van wat hij allemaal zegt....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef Day het volgende:
Natasia denkt flikker op met je gedicht, ik wil het over Nena hebben.
Nostalgist en jij waren me voor!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:56 schreef Llewella het volgende:
natasia's optie voor een cadeautje voor de meiden; een hele mooie pennenset!
Ja daar zitten ze nou echt op te wachten
Met initialen SVP!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze snapt er de ballen niet van van wat hij allemaal zegt....
Ze gaat direct weer op praktische zaken over.....een pennenset.....![]()
Erg stabiel iddquote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Je hebt mij als stabiel persoon om je op te vangen !!!!!!!
quote:
Ze wilde zich niet eens douchen na het sporten... Zó graag wilde ze Brian spreken....quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Nicoss het volgende:
Zou Brian haar ook oprapen als ze van de stoel glijd..............
Eigenlijk heel erg triest, dat iemand zichzelf zo slecht kent.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Je hebt mij als stabiel persoon om je op te vangen !!!!!!!
Klopt. Gebrek aan zelfkennis is moordend in zo'n programma....quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg triest, dat iemand zichzelf zo slecht kent.![]()
Natasia is idd heel dubbelzinnigquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia : "Je hart en je gevoel gaan nooit samen "
En ik dacht dat de zusjes stom lulden.....
Pas maar op hoor, of je bent van haar en jouw ass is hers. Anywayzzzzzzzz...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia : "Je hart en je gevoel gaan nooit samen "
En ik dacht dat de zusjes stom lulden.....
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, of je bent van haar en jouw ass is hers. Anywayzzzzzzzz...![]()
die is al geweestquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef Myriam1978 het volgende:
ontslagronde aankondiging?
nu zegt ze weer dat het op haar verlanglijst staatquote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hummie strikes again
JdM slaat hard toe....
Vanmiddag heeft Brian laten weten dat hij graag iets van vliegen of sky diven heeft, en Ilona zei "dat hoef ik niet"
Kan Brian Nena en Ilona achter zich krijgen?
Waarom denk je dat ze het nu krijgt?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef avonne het volgende:
Het is zo dat Ilona het aan Brian beloofd heeft, maar aan de andere kant: zei heeft haar beloftes nog niet gekregen ten aanzien van de stemming morgen tegen Stephan
Ze zei dat ze niet wilde parachute springen volgens mij...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef avonne het volgende:
Het is zo dat Ilona het aan Brian beloofd heeft, maar aan de andere kant: zei heeft haar beloftes nog niet gekregen ten aanzien van de stemming morgen tegen Stephan
Haar eis anders stemt ze niet tegen Stephan.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het nu krijgt?
Dat zegt Dayquote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Haar eis anders stemt ze niet tegen Stephan.
Eindelijk heeft ze iets???quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Leuk voor d'r! Echt eindelijk iets voor d'r.
qua cursus heeft ze nog niets gehadquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Eindelijk heeft ze iets???
Dat mens scoort vanaf dag 1 al dingen voor d'r zelf!
Die vliegcursus is haar harte gegund hoor, maar om nou te gaan doen alsof ze nooit iets krijgt, gaat mij te ver.
Natasia heeft haar rijlessen en Carlos, Nena haar motorlessen en haar HAVO, Sylvia haar paarden en al de workshops, Brian zijn meisjes, zijn gitaar- en thaiboxlessen en zijn 50 000 ¤, Bart Lesley, Stephan en Eveline...hmmm ook niksquote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Eindelijk heeft ze iets???
Dat mens scoort vanaf dag 1 al dingen voor d'r zelf!
Die vliegcursus is haar harte gegund hoor, maar om nou te gaan doen alsof ze nooit iets krijgt, gaat mij te ver.
Stephan, Evil, Sylva en Ilona hebben hun geweldige dierenshow.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Natasia heeft haar rijlessen en Carlos, Nena haar motorlessen en haar HAVO, Sylvia haar paarden en al de workshops, Brian zijn meisjes, zijn gitaar- en thaiboxlessen en zijn 50 000 ¤, Bart Lesley, Stephan en Eveline...hmmm ook niks
Ja ze zei "uitgepraat" en toen liep ze weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:54 schreef n1ek het volgende:
Gesprek was niet te volgen maar Brian zei dat ze moest uitkijken waarop ze (boos) wegliep
En smeet de deur dichtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja ze zei "uitgepraat" en toen liep ze weg.
Ze keek verbaasd naar Brian volgens mij, die stemde op zichzelf!.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit...
Het is duidelijk dat Ilona morgen Stephan er uit stemt. Die zegen heeft ze van Talpa gekregen dmv deze cursus.
Maar zag ik nou dat Natasia verbaasd keek toen Nel voor Ilona stemde? Heeft Natasia zelf voor Ilona gestemd? Heeft iemand het gezien?
Hij zegt net dat hij op zichzelf stemde om het niet te duidelijk te maken voor Stephan.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian rekende er echt wel op dat Ilona het vanmiddag aan hem beloofd heeft
Dat klopt. Het woord 'applepie' stond voor 'sex' bij hun.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef n1ek het volgende:
Brian zegt dat Nena tussen neus en lippen door tegen hem gezegd heeft dat ze wil krikken met Brian
Ik zou hem door het scherm kunnen trekken en dan neerhoekenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
Natasia: Geen sex.
O wat geniet die snol nu. Ze heeft vast stijve tepels.![]()
En Nath de Rat is een geweldige aanwinst: wat een vreselijke valse lul!
Maar die kunnen nog véééél harder Braaajun!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
O wat geniet die snol nu. Ze heeft vast stijve tepels.![]()
Ja toch? Met die apple pie?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef n1ek het volgende:
Brian zegt dat Nena tussen neus en lippen door tegen hem gezegd heeft dat ze wil krikken met Brian
Ik zie wel Nena's dubbelzinnige houding, maar dat is nog geen reden voor Brian haar de schuld te geven van zijn troubles.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt. Het woord 'applepie' stond voor 'sex' bij hun.
Remember Nena tegen Evil net: ik ben niet jaloers, ik vind hem niet aantrekkelijk.
Ze heeft wel degelijk een spel met hem gespeeld. Frappant dat dat niet gezien wordt hier.
Die sopt echt van d'r stoel nu. Ze denkt dat ze bij de "brains" van het huis hoort nu, én bovendien heeft deze lelijke, 15 jaar oudere vrouw het voorlopig gewonnen van haar 19-jarige concurrente.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar die kunnen nog véééél harder Braaajun!
Soms zit ik me af te vragen of we naar hetzelfde programma zit te kijken.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs al heeft Brian het "spelletje" van Nena door, dan nóg laat hij zich wel héél laatdunkend uit over Nena. Ik vind het een steeds naarder mannetje worden.
het IS een spel. En Brian lijkt dat te vergeten soms. Ik vind zijn reacties veel te heftig. Ik vind het een engerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Soms zit ik me af te vragen of we naar hetzelfde programma zit te kijken.
Zij speelt een vies spelletje, hij heeft dat door en pakt haar terug en dan is hij een naar mannetje?
Ik...tja...koekoek!![]()
Oh, als het om Nena gaat is het een spel en anderom is het ineens echt? OK.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
het IS een spel. En Brian lijkt dat te vergeten soms. Ik vind zijn reacties veel te heftig. Ik vind het een engerd.
Ik quote mezelf maar even:quote:Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef n1ek het volgende:
Nathanael: Als Ilona nu niet tegen stemt dan ga ik een cursus scud raketten bouwen volgen
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet bijna zeker dat de redactie Stephan niet zo maar laat gaan na een bekonkelde stemming door de miljonairs. Daarvoor zit er nog teveel potentie in hem.
Wat ik verwacht is dat er (weer eens) een mooie koffer geld, zeg eens 50.000 ¤, wordt neergezet voor degene die vertrekt. Dan nog maar eens zien of ze die koffer allemaal unaniem aan Stephan gunnen.
Het gedrag van Brian de laatste dagen zou nergens getolereerd moeten worden, spel of geen spel doet voor mij niet eens ter zake.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Day het volgende:
Oh, als het om Nena gaat is het een spel en anderom is het ineens echt? OK.
Dank u.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het gedrag van Brian de laatste dagen zou nergens getolereerd moeten worden, spel of geen spel doet voor mij niet eens ter zake.
Ik zeg ook nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef avonne het volgende:
Wat vinden wij er van?
Probeerde nena Brian in een verkeerd daglicht te zetten?
Ik zeg nee.
"Niks kwaads bedoelt"... dat gaat me te ver, zó naief is Nena nu ook weer niet. Zeker, ze vond Brians aandacht ook gewoon prettig, maar het was m.i. daarnaast ook wel degelijk onderdeel van haar taktiek. Maar Brian gaat nog veel verder: hij zei eigenlijk min of meer dat Nena met hem wilde neuken zodat Brian negatief over zou komen op TV, als hij daarna weer moest daten. Ik geloof er niets van dat Nena om zo'n reden zo ver zou willen gaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:24 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ik zeg ook nee.
Denk dat Nena niks kwaads bedoelt. Gewoon een 19 jarig meisje die aandacht nodig heeft maar zich niet alleen voor de seks wilt laten gebruiken.
Wat zou dan de reden zijn, volgens jou?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Niks kwaads bedoelt"... dat gaat me te ver, zó naief is Nena nu ook weer niet. Zeker, ze vond Brians aandacht ook gewoon prettig, maar het was m.i. daarnaast ook wel degelijk onderdeel van haar taktiek. Maar Brian gaat nog veel verder: hij zei eigenlijk min of meer dat Nena met hem wilde neuken zodat Brian negatief over zou komen op TV, als hij daarna weer moest daten. Ik geloof er niets van dat Nena om zo'n reden zo ver zou willen gaan.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
zoveel gebeurd
de avondhemel verkleurd
van 5 parfums gegeurd
mijn keuze verscheurt
de welwillende flirt
afgekeurd of goedgekeurd?
opgefleurd of getreurd?
terwijl mijn geest speurt
is mijn hart verscheurd
met smart besmeurd
als Nena bij toerbeurt
slechtgehumeurd
weer zeurt
Kankerhoer, opgepleurd!
Niet te geloven die gozer en dan uitflippen als je zegt dat hij een te hoge dunk van zichzelf heeft of schagrijnig kijkt!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:42 schreef avonne het volgende:
![]()
Brian
"Ik kan heel goed praten. Zoals ik met die dames daar mijn dingen verwoordde... ik zag het aan hun ogen"
Ten eerste betwijfel ik al of ze echt zó ver had willen gaan. Dit is slechts een aanname van Brian.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden zijn, volgens jou?
(ik denk overigens ook niet dat dat haar reden was)
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ten eerste betwijfel ik al of ze echt zó ver had willen gaan. Dit is slechts een aanname van Brian.
Maar het valt niet te ontkennen dat Nena meer het lichamelijk contact met Brian is gaan zoeken. Ik denk dat dit een combinatie van jaloezie en angst om 'alleen' achter te blijven is. Ze wil een 'maatje' voor zichzelf in het huis, en Brian is de aangewezen persoon/ Niet uit te sluiten valt tevens, dat ze wel iets voor hem voelde, al is dat zeker geen verliefdheid.
Kortom: die dates waren concurrentes, en ze wilde Brian binden. Dat is m.i. de reden, en niet de zwartgallige uitleg van Brian.
Brian luistert naar een liedje die een van zijn date hem heeft gegeven.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Waar komt die muziek nou vandaan?
ik denk dat de redactie, met het geven van de vlieglessen, meewerkt aan de eisen van Ilona, en daarmee aangeeft dat het prima is dat Stephan eruit gestemd wordtquote:Op donderdag 30 november 2006 08:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat de redactie nú in actie moet komen om Stephan te redden en Brian op zijn nummer te zetten. Het kan niet zo zijn dat zijn aggressieve gedrag op welke manier dan ook beloond wordt.
Ik ben er van overtuigd dat Bart niet echt aangesloten is bij Brian, NL en Natasia. Bart zit nog wel in zijn pact met Brian, hij leunt wat tegen NL aan maar zal Nena niet laten vallen en Nena hem ook niet ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:55 schreef avonne het volgende:
Ik heb trouwens van gisteravond het gevoel overgehouden dat Brian nogal de weg kwijt is, en aan het doordraaien is.
Geholpen door Nathanael, natuurlijk.
Het heilige driemanschap (BBN) is verbroken en is plotseling vervangen door een viermanschap (Bart, Brian, Natasia, Nel).
Naar mijn mening is het losweken van Nena en Natasia van Brian gelukt, en maakt dat Brians positie veel zwakker.
En zonder Nena en Brian staat Bart er helemaal alleen voor.
Als de dames slim zijn, houden ze Stephan er toch nog maar even in. Dan is het 5 tegen 4
Ik wilde het net zeggen.. Natasia is terug.. dus helaas.. daar gaat de rust...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef Gert het volgende:
Gedaan met de rust...
Nataasia komt terug van rijles.
en weer een winnaarquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat leuke beeld wilde ik ook al cappen, maar was net te laat
Brain gaat een Blog bijhouden.
Klopt, was hij ook echt van plan.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef Tamaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor.... nu zegt .NL opeens dat hij die kast terug wilde geven
een goede lul bedoel je,... hij heeft het voordeel dat ie de andere bewoners al weken heeft kunnen bekijken, van hemzelf zijn er nog geen zwaktes ontdekt, maar dat komt vanzelf, dan is ie zn voordeel kwijt en staat ie een stuk zwakker denk ikquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef RTM1988 het volgende:
een goede kerel die .nl
Hij heet Nathanael maar wordt .NL genoemd...quote:
vreemd is ie zeker, maar hij heeft wel gelijk in zijn standpuntquote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heet Nathanael maar wordt .NL genoemd...
Ik vind hem echt zooooooo'n vreemde man
Het is wel goed voor het spel, daar niet van maar![]()
Een beetje.. maar hij moet haar ook wel een beetje snappen..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd is ie zeker, maar hij heeft wel gelijk in zijn standpunt
echt wel.quote:
Hij heeft het vannacht wel degelijk gezegd. Onderdeel van zijn strategie, dat wel, maaar hij heeft het wel gezegd.quote:
Natasia en zich gedeisd houdenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het vannacht wel degelijk gezegd. Onderdeel van zijn strategie, dat wel, maaar hij heeft het wel gezegd.
Er was ook afgesproken dat hij en Natasia zich gedeisd zouden houden vandaag, is dus niet gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |