Want?quote:Op maandag 27 november 2006 09:58 schreef .iM het volgende:
Hopelijk wel!
Dat is dus ook wat Bart en Brian als stelregel hebben. Wie er ook ter stemming komt, altijd meestemmen want hoe eerder het is afgelopen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten altijd IEDERE exitronde gebruiken. Dus als bewoner moet je gewoon altijd meestemmen. Je wilt toch zo snel mogelijk met zo weinig mogelijk mensen over blijven? Nou, dan stem je dus zelfs de mensen eruit waar je het goed mee kunt vinden. Lullig, maar het gaat om heel veel geld en als je het zielig of wat dan ook gaat vinden voor bepaalde personen, kun je wel ophouden.
Het is dus in feite vrij simpel. Als je het gewoon logisch speelt, gaat er komend half jaar iedere maand 1 bewoner uit via zo'n ontslagronde. Dan zijn er over 6 maanden nog 2 bewoners over (Brian en Bart).
Ik heb geen geuren-tv.. jij wel?quote:
Nou dat ie stinkt is niet mijn probleem.quote:
De rest is nauwelijks beter hoor!quote:Op maandag 27 november 2006 14:50 schreef .iM het volgende:
Ik vind hem gewoon een achterbaks iemand en op de manier hoe hij alles regelt en met iedereen praat daar walg ik gewoon van.![]()
Op zich wel, maar sommigen hebben weinig vrienden en stemmen wat tactischer. Zodra Ilona bijvoorbeeld meestemt om Stephan er uit te krijgen, weet ze dat ze zelf de volgende is die door de rest weggestemd wordt. Enig strategisch denkwerk is dus nog niet zo gek.quote:Op maandag 27 november 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten altijd IEDERE exitronde gebruiken. Dus als bewoner moet je gewoon altijd meestemmen. Je wilt toch zo snel mogelijk met zo weinig mogelijk mensen over blijven? Nou, dan stem je dus zelfs de mensen eruit waar je het goed mee kunt vinden.
Oeps, ik begrijp dat hij nu verplicht buiten moet roken en vandaar dat hij daar zit.quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef beco het volgende:
Na het eten zit Stephan buiten aan de tafel in de kou (met zn jas aan) ! Tijd voor denkwerk ? Of misschien is hij geestelijk al de kooi uit en haakt af.![]()
quote:Worden er onder die mooie geföhnde dos grijze haren plannetjes beraamd? Of zal Stephan alles maar laten gebeuren, zoals hij zijn vriendin Debby wilde doen laten geloven? Hoewel hij de bui al ziet hangen, is het nog maar de vraag of Bart, zoals hij eerder aan Eveline beloofd had, een ontslagstemming zal aanvragen. Of zal Stephan juist een stemming tegen Brian aanvragen na diens uitbarsting van gisteravond? De stemming kan natuurlijk ook het einde van het avontuur van Nathanael betekenen. Er zijn genoeg gebeurtenissen die de gemoederen bezig houden, dus het ziet er wel naar uit dat er meerdere aanvragen zullen komen... Wordt vervolgd!
Welke omslag? Dat ze er nu ineens niet meer uit wil?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:33 schreef farceman het volgende:
De omslag van Evil vind ik nog steeds heel raar en dubieus trouwens; dan kan je wel echt goed toneelspelen nl.
die jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welke omslag? Dat ze er nu ineens niet meer uit wil?
Ah, "Et tu Brutus?"revisited.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:54 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk dat Ilona als laatste haar stem mag uitbrengen
Ik denk niet dat Stephan verbaasd zal reageren, die heeft het haar vanmiddag al gevraagd. Ilona zei dat ze hem er inderdaad uit zou stemmen. Beetje vreemd verhaal, ik verwijs naar de COS.quote:
Serieus ?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:55 schreef Roy_vdm het volgende:
Stephan is er unaniem uitgestemd. Hij verlaat om 22:30 het huis.
Geweldige zet van TALPAquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:59 schreef Maraca het volgende:
SHIT! Stephan is er nu echt uit..
Nou.. voor mij eigenlijk geen reden meer om te kijken (Stephan en Nicolaas)
Ja zeg, talpa heeft stephan juist nog een kans gegeven om contactpunten voor zijn medebewoners te kunnen verdienen, zodat zij hem er natuurlijk niet uit zouden stemmen, maar als Stephan zo stom is om daar niet op in te gaan, dan kan talpa verder ook weinig doen.quote:Op zondag 3 december 2006 05:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geweldige zet van TALPA
Ik keek ook vnl. voor Stephan en Nicolaas![]()
Ik vind het op zich niet erg dat Stephan weg is, zó heel veel deed hij nou ook weer niet in dat huis. Ik vind het wél jammer dat je met ronduit agressief gedrag en gegraai in andermans spullen iemand zonder ook maar enig commentaar van de redactie naar buiten kunt schelden.quote:Op maandag 4 december 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Stephan is echt weg.... Eindelijk. Wat een saaie lul zeg.
wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 4 december 2006 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet erg dat Stephan weg is, zó heel veel deed hij nou ook weer niet in dat huis. Ik vind het wél jammer dat je met ronduit agressief gedrag en gegraai in andermans spullen iemand zonder ook maar enig commentaar van de redactie naar buiten kunt schelden.
Het is bijna geen psychologische oorlogvoering meer, maar gewoon ordinaire straatvechterij. Ik hoop dan ook dat Brian daar nog iets van gaat merken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |