Ok, thanks, eigenlijk is het dus één grote poppenkast...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Day het volgende:
[..]
Een date betekent nog niet automatisch een relatie. Zeker via een datingburo niet.
En natuurlijk zit hier veel meer achter (JdM, Publiciteit voor programma, publiciteit voor Mundo). Er is een aantal weken terug gevraagd wie van de vrijgezellen in dat huis mee wilde doen, hij gaf zich op.
En dat hij geen relatie wil, niet in het huis en ook niet buiten het huis, heeft hij vanaf week 1 gezegd.
Hij zou sowieso dat huis niet ingaan als hij een relatie of kids had.
Ik kan me eigenlijk prima vinden in zijn uitleg. Dit is ook de verklaring die hij aan Natasia heeft gegeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
heel schijnheilig
"het is een test om te kijken hoe ver ze zal gaan"
Yeah, right jongen, en dan vind jij dat zij niet oprecht is
Hij beschuldigt altijd iedereen van wat hij nog 10000 keer erger doet, bijv. als schijnheiligheid, roddelen, vals spelen, etc.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
heel schijnheilig
"het is een test om te kijken hoe ver ze zal gaan"
Yeah, right jongen, en dan vind jij dat zij niet oprecht is
Precies!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef n1ek het volgende:
Brian bashen is makkelijk en ik hou ook niet zo van die filosofische praat waarin alles mooi verpakt wordt,......maar laten we even het gedrag van Nena niet vergeten. Dat was alles behalve duidelijk. Ze is niet jaloers maar kan toch stiekem die dates niet handelen.
Eensch....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij beschuldigt altijd iedereen van wat hij nog 10000 keer erger doet, bijv. als schijnheiligheid, roddelen, vals spelen, etc.
Echt die gast...ik mocht hem wel in het begin maar nu is hij gewoon een nepe slicke, sluwe, valse jongen.
Weet ik niet. Hij schijnt voor de vader van iemand op het forum gewerkt te hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian zat in de IT....Weet iemand welk bedrijf ?
De Brabantse stelt een lekkere confronterende vraag. "Wordt je hier wel gelukkig dan ?"
dat in het zelfde bedrijf... dat moet ik nog maar eens zien.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:54 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij schijnt voor de vader van iemand op het forum gewerkt te hebben.
En hij en .NL schijnen ook voor hetzelfde bedrijf gewerkt te hebben.
En ik vind dat hij nou een keer vragen mag stellen!
Ik zeg dan ook schijnt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
dat in het zelfde bedrijf... dat moet ik nog maar eens zien.
Als Nel zijn huiswerk heeft gedaan, dan heeft hij ook de achtergrond van de bewoners bestudeerd. Misschien dus ook die bedrijven bezocht.
Nena verdenken van niet oprecht zijn is één ding.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef n1ek het volgende:
Brian bashen is makkelijk en ik hou ook niet zo van die filosofische praat waarin alles mooi verpakt wordt,......maar laten we even het gedrag van Nena niet vergeten. Dat was alles behalve duidelijk. Ze is niet jaloers maar kan toch stiekem die dates niet handelen....? Het was niet echt normaal
Ik praat helemaal niet het gedrag van Nena goed hoor...Maar ik irriteer me meer aan zijn gedrag.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef n1ek het volgende:
Brian bashen is makkelijk en ik hou ook niet zo van die filosofische praat waarin alles mooi verpakt wordt,......maar laten we even het gedrag van Nena niet vergeten. Dat was alles behalve duidelijk. Ze is niet jaloers maar kan toch stiekem die dates niet handelen....? Het was niet echt normaal
Speelt Nena dan niet hetzelfde toneelspel?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Nena verdenken van niet oprecht zijn is één ding.
Maar je kunt niet door middel van toneelspel iemand benaderen en het dan onacceptabel vinden dat die persoon zich niet relaxed voelt bij jou.
Dat kan dan net zo goed komen door jouw gemaakte gedrag.
Ik blijf het een raar verhaaltje vinden, en ik geloof niet dat het zo in elkaar zit.
Dank jequote:Op woensdag 29 november 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
[POLL] Wie is nu je favoriete miljonair? 29-11
Heeft Tafkap ook wel eens gedaan..... duurde 60 minuten....quote:
zeg ik toch. Dat dat mogelijk is,quote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Speelt Nena dan niet hetzelfde toneelspel?
Volgens mij 3 aparte dates en daar dan weer de definitieve keuze uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is de planning ? Eerst drie, dan één, maar Brian weet het niet zo precies...
Erg naar, het meisje dat er het laatst bijkwam heeft het er wel opaangestuurd, geloof ik. Het meisje op de hoek is een echte internet addict. Die baalt inderdaad als een stekker. Haar hele famillie zit volgens mij nu te kijken....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Day het volgende:
Oh wat vreselijk om nu afgewezen te worden, terwijl er weet ik veel hoeveel mensen toekijken!
Je neemt toch ook geen brief mee van je moeder naar een date? Please!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
Het laatste meisje gaat huilen......volgens mij
Nee, een cd danquote:Op woensdag 29 november 2006 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je neemt toch ook geen brief mee van je moeder naar een date? Please!![]()
Met daarop je lievelingsnummer? Hmm, kan ik nog wel inkomen.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je neemt toch ook geen brief mee van je moeder naar een date? Please!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Postadres durft hij niet te zeggen..... Is dat wel bekend hier ?
redactie in hilversumquote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Postadres durft hij niet te zeggen..... Is dat wel bekend hier ?
Juist lief ! Haar lievelingsnummer. Zegt heel veel over een vrouw. Ik ben erg benieuwd welk (Spaans) nummer het is....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, een cd dan![]()
Met maar één nummer![]()
Die ziet er niet al te blij uit.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
ik voel een gedicht opkomen...
zoveel gebeurd
de avondhemel verkleurd
van 5 parfums gegeurd
mijn keuze verscheurt
de welwillende flirt
afgekeurd of goedgekeurd?