Niet vaak, een paar keer in de laatste CL (Corinthians,Libertad). En zo af en toe in samenvattingen van de PD, tegen Boca o.a.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vaak al zien spelen zeker?
23 miljoen en 18 miljoen en Maccri is in Spanjequote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef jojomen4 het volgende:
Laatste vergadering vandaag over Gago. Als het niet lukt houd Real er mee op. Macri wil 22 miljoen, Real bied 18 en Mijatovic heeft van Calderon te horen gekregen dat ie niet meer moet verhogen. 18 miljoen lijkt me een prima (eigenlijk al iets te hoge prijs). Maar als we dan uiteindelijk 20 neer moeten leggen ga ik wel akkoord. Als ik alle verhalen moet geloven kan Gago Real echt beter laten voetballen.
Ben benieuwd of ze eruit komen.
Gago is geweldig, maar dat hoor je van iemand die hem zeker een keer of 20 gezien heeftquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet vaak, een paar keer in de laatste CL (Corinthians,Libertad). En zo af en toe in samenvattingen van de PD, tegen Boca o.a.
Maargoed, ik had beter kunnen zeggen dat het me een goede aankoop lijkt , als Chelsea en Real om hem vechten, en Liverpool hem niet kon betalen, zal het toch geen 100% prutser zijn...
quote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gago is geweldig, maar dat hoor je van iemand die altijd heel objectief oordeeld.
Of het nou een miljoen meer of minder is ligt aan de site die je leest. En waarom zet je er nou bij "Maccri is in Spanje"?quote:Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
23 miljoen en 18 miljoen en Maccri is in Spanje
Verder: Je bent echt een grapjas![]()
![]()
![]()
Nee, dat zei ik nietquote:
Inderdaad, dat beschouw ik iedereen die Gago niet 22 miljoen euro waard vindtquote:
Actie van Redondoquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef tong80 het volgende:
Net de CL wedstrijd uit 2000 tegen Man U op eurosport. Geweldige wedstrijd was dat.
quote:Tragisch busongeluk Recreativo-fans
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 december om 09:35
Wat een mooi uitje net voor de kerst had moeten worden is vannacht uiteindelijk op een tragedie uitgelopen. Een bus vol met Recreativo-supporters, die op reis waren voor het duel met Real Madrid van vanavond, raakte betrokken bij een ernstig verkeersongeluk waarbij vier supporters om het leven kwamen.
Ook vielen er vijftien zwaargewonden en tweeëntwintig lichtgewonde supporters te betreuren. Naar verluidt botste de bus frontaal op een vrachtwagen, maar de oorzaak is vooralsnog niet officieel bekend gemaakt.
Op dit moment heeft het bestuur van de Spaanse promovendus, achtste in de Primera División, gevraagd om het duel af te gelasten. De Spaanse voetbalbond (RFEF, red.) zal later op de dag haar beslissing bekend maken.
Nemen die kranten zichzelf serieus?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:47 schreef jojomen4 het volgende:
Marca meld dat het allemaal nog op dood punt zit. As meld dat Real vandaag het aantrekken van Gago zal bekend maken. Gago zou af hebben gezien van de 15% waar die recht op heeft.
Alleen als die voor nationaal elftal speeltquote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef venomsnake het volgende:
Tja... lullig.![]()
Fabio Cannavaro voetballer van het jaar![]()
Ik krijg bijna zin om dat in mijn sig te zetten...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:01 schreef WeebI het volgende:
Als Cannavaro voetballer van het jaar is, is Ronaldinho mijn idool
quote:Capello had Real Madrid nog zo gewaarschuwd
Fabio Capello kon na de blamage van Real Madrid tegen Recreativo (0-3) niets anders dan erkennen dat het nergens op leek wat zijn spelers op de mat legden in het laatste duel voor de winterstop. 'Er is iets mis in de hoofden van de spelers', concludeerde Capello.
'Ik heb ze gisteren nog gezegd dat de laatste wedstrijd voor een vakantie zeer gevaarlijk is', haalde de aangeslagen Capello op de persconferentie na afloop aan. 'En dat is uitgekomen. Het is onverklaarbaar. Een wedstrijd zonder wil, overtuiging en kwaliteit.'
Het feit dat beide clubs de wedstrijd eigenlijk niet hadden willen spelen omdat eerder op de dag vier doden vielen bij een ongeluk met supportersbussen van Recreativo, geldt voor Capello niet als excuus. 'Het was een lastige situatie, maar als ze (de Spaanse bond. red.) besluiten dat we moeten spelen, dan moet dat gewoon.'
Capello vond dat het niet aan zijn tactische keuzes heeft gelegen. Zoals de beslissing Ronaldo en Ruud van Nistelrooy samen te laten starten, terwijl die combinatie al drie keer eerder tot een nederlaag leidde. 'Het ligt niet aan die twee, iedereen was slecht.'
'Het kan niet zo zijn dat veertien voetballers hetzelfde overkomt. Er iets is mis in de hoofden van de spelers. Ik had ze alle veertien wel willen wisselen. Na afloop heb ik ze in de kleedkamer een prettige Kerst gewenst en gezegd dat ik hoop dat ze op hun gewicht letten.'
Een nederlaag met drie doelpunten verschil (of meer) in de Spaanse competitie in Santiago Bernabéu overkomt Real Madrid overigens wel vaker. In de laatste tien jaar kwam dat vijf keer eerder voor. Tweemaal was het raak in het seizoen 2003/2004.
Dat gaat idd moelijk worden met Emerson en Cannavaro en Capelloquote:Op woensdag 20 december 2006 23:03 schreef WeebI het volgende:
Ik stel voor om na de winterstop zo te spelen:
---------------------Casillas----------------------
Ramos-------Helguera-----Mejía--------Carlos
--------------Diarra---------Gago---------------
--------Robinho------Raúl---------Guti---------
-------------------Van Nistelrooij----------------
Geen balverlies meer door Cannavaro en Emerson, die bij een niet-valsspelende club blijkbaar nauwelijks kunnen voetballen, en geen getreuzel meer door Ronaldo. Bij een 2-0 voorsprong mag die nog wel eens invallen.
Nu alleen Capello nog overtuigen
Je zou jezelf niet meer tegen kunnen spreken.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Longmen het volgende:
Raul eruit. Spelers die willen vechten moeten erin.
Maar hoe lang gaat dat in vredesnaam duren?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
Hou toch op zeg, alsof Cannavaro opeens geen bal meer kan raken. Het lijkt me duidelijk dat hij het afgelopen maanden bagger heeft gedaan. Maar als die jongen eenmaal op z'n niveau zit dan hebben we een topper aan hem.
Emerson bijna hetzelfde verhaal.
Wat een kut argument. Real heeft met Raul zelfs de CL gewonnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang Raul er is wordt Real in elk geval geen kampioen
Is een beetje de Hakan Sukur van Turkije en Galatasaray
Dus? Wil je zeggen dat v/d Sar ook geen kampioen meer wordt, omdat hij 36 is?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers worden ouder Mes
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:52 schreef AminBen het volgende:
Marcelo voor de eerste keer. Heb hem alleen tegen Wales gezien, dus ben benieuwd
Nee hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.![]()
Rust? Capello was iig niet zo blij na de gisteren, leuke kerst toegewenst... + kan expirmenteren in een niet zo belangrijke wedstrijd.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zijn die spelers er niet bij?
En mag ik vragen hoevaak jij hem hebt zien spelen?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.![]()
Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef AminBen het volgende:
Van wat ik tot nu toe mee heb gekregen en de wedstrijd tegen Wales(waarin hij scoorde als 18-jarige debutant) is het veelbelovend. Over maximaal 2 jaar een vaste basisspeler en gaat vlammen langs de zijlijn als Roberto Carlos in een paar jaar geledenIk vermoed dat we daar nog heel lang plezier van gaan hebben
Dus elk jong talent kan niet bij Real spelen? Wat een onzinquote:Op donderdag 21 december 2006 20:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong talent faalt bij Real. De stap en het spel en de groep is gewoon net even wat anders.
Raul Bravo.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk jong talent heeft dan gefaald?
Portilloquote:Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk jong talent heeft dan gefaald?
Die idd.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dus elk jong talent kan niet bij Real spelen? Wat een onzin![]()
Ja wat zullen de Gago´s, Marcelo´s en Lucassen van deze wereld veel leren tegen Heracles thuisquote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?![]()
Voor zo'n jonge speler is het m.i. ook veel beter om eerst te rijpen in bv Nederland.
Ik had Beckham ook onder een andere categorie geplaatst, als je goed had gelezen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beckham was 30. Echt een groot talent.
Robinho doet het best redelijk voor een jonge speler die net een jaar in Europa woont.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want zullen de Gago´s, Marcelo´s en Lucassen van deze wereld veel leren tegen Heracles thuis
best redelijk, daar ga je al.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beckham was 30. Echt een groot talent.
Robinho doet het best redelijk voor een jonge speler die net een jaar in Europa woont.
Jij had het toch over mislukken?quote:
Als je er bovenuitsteekt in Zuid-Amerika, wat is er dan op tegen naar een grote Europese club te gaan? Farfan is 2e categorie en is al uitgeleerd , moet je voorstellen..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?![]()
Voor zo'n jonge speler is het m.i. ook veel beter om eerst te rijpen in bv Nederland.
T ligt ook niet altijd aan de speler. Het management daar klopt ook niet helemaal.
Dat blijft koffiedik kijken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldo en Romario waren ook best meteen geslaagd bij Barca en bovendien was het 12 en 18 jaar geleden dat ze naar Nederland kwamen. De wereld is nogal verandert sindsdien
Volgens mij zat half Europa achter Alex aan... En Gomes is pas erg laat gaat keepen dacht ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Alex en Gomes toptalenten waren geweest waren ze wel eerder naar een echte topclub gegaan. Volgens mij waren ze al 22-23 toen ze naar PSV gingen
Die jongens (jochies) worden ook gek gemaakt met een zak geld van zo'n topploeg dat geeft veel extra druk en bijzaken worden dan ook ineens erg belangrijk. Bij een relatieve provincieploeg in de eredivisie kan dat net ff anders werken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als je er bovenuitsteekt in Zuid-Amerika, wat is er dan op tegen naar een grote Europese club te gaan? Farfan is 2e categorie en is al uitgeleerd , moet je voorstellen..
Het blijkt een enorme topper, wellicht al de beste verdediger van Europa... Weet niet of dat zo snel was gegaan bij Chelsea. Robinho staat stil m.i.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef AminBen het volgende:
Alex kwam van dat Santos van Robinho en Diego... Toen zij gingen presteren is hij pas in beeld gekomen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een nieuwe Fernando in het Witte shirt van Real
quote:Spelers Real Madrid op weegschaal
De kerstdagen komen eraan en daarmee ook de lekkernijen op tafel. Voor de spelers van Real Madrid een gevaarlijke situatie aangezien trainer Fabio Capello streng toezicht zal houden op het gewicht van elk selectielid.
De oefenmeester eist dat zijn spelers niet meer dan 1,5 kilogram aankomen en zullen dan ook op 30 decemberop de weegschaal moeten gaan staan. Een flinke geldboete staat in het vooruitzicht wanneer de norm van Capello wordt overschreden.
De Spaanse media reageerde zoals elk jaar gretig op de verklaring van de Italiaanse oefenmeester. Met name ‘zwaargewichten’ als Antonio Cassano en Ronaldo moesten het dan ook bekopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |