abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44459080
Gonzalo legt er gewoon twee in bij die Duitsers, nadat we thuis al met 4-0 hebben gewonnen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44459100
Die CL bedoel ik niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44459143
Mijn post was dan ook geen reactie op jouw post.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_44459251
Dan had je moeten quoten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44471149
Goede aankoop, die Higuain. Nu Cassano kwijt zien te raken...
pi_44473776
Vaak al zien spelen zeker?
pi_44474037
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vaak al zien spelen zeker?
Niet vaak, een paar keer in de laatste CL (Corinthians,Libertad). En zo af en toe in samenvattingen van de PD, tegen Boca o.a.
Maargoed, ik had beter kunnen zeggen dat het me een goede aankoop lijkt , als Chelsea en Real om hem vechten, en Liverpool hem niet kon betalen, zal het toch geen 100% prutser zijn...

[ Bericht 2% gewijzigd door Radegast op 16-12-2006 00:43:03 ]
  maandag 18 december 2006 @ 15:14:24 #108
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44538437
Laatste vergadering vandaag over Gago. Als het niet lukt houd Real er mee op. Macri wil 22 miljoen, Real bied 18 en Mijatovic heeft van Calderon te horen gekregen dat ie niet meer moet verhogen. 18 miljoen lijkt me een prima (eigenlijk al iets te hoge prijs). Maar als we dan uiteindelijk 20 neer moeten leggen ga ik wel akkoord. Als ik alle verhalen moet geloven kan Gago Real echt beter laten voetballen.

Ben benieuwd of ze eruit komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44539062
die 4 miljoen is wisselgeld.

desnoods leg ik wel een miljoentje bij
pi_44545999
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef jojomen4 het volgende:
Laatste vergadering vandaag over Gago. Als het niet lukt houd Real er mee op. Macri wil 22 miljoen, Real bied 18 en Mijatovic heeft van Calderon te horen gekregen dat ie niet meer moet verhogen. 18 miljoen lijkt me een prima (eigenlijk al iets te hoge prijs). Maar als we dan uiteindelijk 20 neer moeten leggen ga ik wel akkoord. Als ik alle verhalen moet geloven kan Gago Real echt beter laten voetballen.

Ben benieuwd of ze eruit komen.
23 miljoen en 18 miljoen en Maccri is in Spanje

Verder: Je bent echt een grapjas
pi_44546039
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet vaak, een paar keer in de laatste CL (Corinthians,Libertad). En zo af en toe in samenvattingen van de PD, tegen Boca o.a.
Maargoed, ik had beter kunnen zeggen dat het me een goede aankoop lijkt , als Chelsea en Real om hem vechten, en Liverpool hem niet kon betalen, zal het toch geen 100% prutser zijn...
Gago is geweldig, maar dat hoor je van iemand die hem zeker een keer of 20 gezien heeft
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:07:03 #112
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44566504
Macri is dus vertrokken zonder accoord. Mooi klote.

Denk dat Real uiteindelijk dan wel meer dan 18 mil moet gaan bieden. Als ze hem uiteindelijk maar wel halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:07:49 #113
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44566536
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gago is geweldig, maar dat hoor je van iemand die altijd heel objectief oordeeld.
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:11:33 #114
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44566668
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

23 miljoen en 18 miljoen en Maccri is in Spanje

Verder: Je bent echt een grapjas
Of het nou een miljoen meer of minder is ligt aan de site die je leest. En waarom zet je er nou bij "Maccri is in Spanje"? Zeg ik dan van niet? Het is trouwens Macri met 1 "c" miereneuker.

En ja; ik ben idd een grapjes.
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2006 @ 18:18:21 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_44575591
Net de CL wedstrijd uit 2000 tegen Man U op eurosport. Geweldige wedstrijd was dat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44587756
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
Nee, dat zei ik niet
pi_44587774
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
En ja; ik ben idd een grapjes.
Inderdaad, dat beschouw ik iedereen die Gago niet 22 miljoen euro waard vindt

Die spoort niet, heeft geen verstand van voetbal of heeft hem nooit zien spelen
pi_44588071
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef tong80 het volgende:
Net de CL wedstrijd uit 2000 tegen Man U op eurosport. Geweldige wedstrijd was dat.

Actie van Redondo
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44588181
Verder kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Gago komt als hij geen Italiaans paspoort heeft. Als hij het in Spanje opnieuw moet aanvragen duurt het minimaal weer een jaar en Diarra, Robinho en Marcelo lijken me wel spelers die blijven.

Verder hoeft Gago niet zo nodig weg en moet Boca niet verkopen. In de zomer weer een kans
  woensdag 20 december 2006 @ 08:47:17 #120
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44589709
Marca meld dat het allemaal nog op dood punt zit. As meld dat Real vandaag het aantrekken van Gago zal bekend maken. Gago zou af hebben gezien van de 15% waar die recht op heeft.

woensdag 20 december 2006 @ 09:43:59 #121
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44590600
quote:
Tragisch busongeluk Recreativo-fans
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 20 december om 09:35

Wat een mooi uitje net voor de kerst had moeten worden is vannacht uiteindelijk op een tragedie uitgelopen. Een bus vol met Recreativo-supporters, die op reis waren voor het duel met Real Madrid van vanavond, raakte betrokken bij een ernstig verkeersongeluk waarbij vier supporters om het leven kwamen.

Ook vielen er vijftien zwaargewonden en tweeëntwintig lichtgewonde supporters te betreuren. Naar verluidt botste de bus frontaal op een vrachtwagen, maar de oorzaak is vooralsnog niet officieel bekend gemaakt.

Op dit moment heeft het bestuur van de Spaanse promovendus, achtste in de Primera División, gevraagd om het duel af te gelasten. De Spaanse voetbalbond (RFEF, red.) zal later op de dag haar beslissing bekend maken.
pi_44592944
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:47 schreef jojomen4 het volgende:
Marca meld dat het allemaal nog op dood punt zit. As meld dat Real vandaag het aantrekken van Gago zal bekend maken. Gago zou af hebben gezien van de 15% waar die recht op heeft.

Nemen die kranten zichzelf serieus?
pi_44611280
AS had het dus aan het juiste eind. Real meldt dat Gago komt

Toch nog goed nieuws bij de 0-1 voor Reacreativo
  woensdag 20 december 2006 @ 22:23:40 #124
139407 jorienvdherik
pi_44612228
omg achter
pi_44612417
Goed bezig Real!
0-2
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 20 december 2006 @ 22:29:05 #126
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44612433
Altijd lastig Recreativo thuis.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44612477
Die titel blijft gelukkig nog steeds toepasselijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44613546
Deze wedstrijd sloeg helemaal nergens op.

Zelfs ADO had het beter gedaan tegen Recre
  woensdag 20 december 2006 @ 22:59:28 #129
139407 jorienvdherik
pi_44613564
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef stefmans het volgende:
Altijd lastig Recreativo thuis.
pi_44613594
Tja... lullig.

Fabio Cannavaro voetballer van het jaar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 december 2006 @ 23:00:52 #131
139407 jorienvdherik
pi_44613607
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef venomsnake het volgende:
Tja... lullig.

Fabio Cannavaro voetballer van het jaar
Alleen als die voor nationaal elftal speelt
pi_44613620
Als Cannavaro voetballer van het jaar is, is Ronaldinho mijn idool
pi_44613710
Ik stel voor om na de winterstop zo te spelen:

---------------------Casillas----------------------
Ramos-------Helguera-----Mejía--------Carlos
--------------Diarra---------Gago---------------
--------Robinho------Raúl---------Guti---------
-------------------Van Nistelrooij----------------

Geen balverlies meer door Cannavaro en Emerson, die bij een niet-valsspelende club blijkbaar nauwelijks kunnen voetballen, en geen getreuzel meer door Ronaldo. Bij een 2-0 voorsprong mag die nog wel eens invallen.

Nu alleen Capello nog overtuigen
pi_44613842
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:01 schreef WeebI het volgende:
Als Cannavaro voetballer van het jaar is, is Ronaldinho mijn idool
Ik krijg bijna zin om dat in mijn sig te zetten...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44614260
Gago schijnt vrijdag gepresenteerd te worden en heeft een Italiaans paspoort. Higuain wordt vrijdag ook geprenteerd
pi_44616059
Daar sta je dan met die miljoenenploeg
pi_44618900
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 21 december 2006 @ 07:24:43 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44619035
Gago is nu dan echt van ons!
pi_44619077
Gefeliciteerd dan maar, ben benieuwd naar hem.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 21 december 2006 @ 09:23:41 #140
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44620079
Ben ook benieuwd naar die koekebakker. Heb nog geen pot van hem gezien.
pi_44620319
Gewoon stevig de bezem door de selectie halen.
Geen plek meer voor Carlos, Ronaldo, Beckham en misschien zelfs Raul. Spelers die willen vechten moeten erin.
pi_44622426
quote:
Capello had Real Madrid nog zo gewaarschuwd

Fabio Capello kon na de blamage van Real Madrid tegen Recreativo (0-3) niets anders dan erkennen dat het nergens op leek wat zijn spelers op de mat legden in het laatste duel voor de winterstop. 'Er is iets mis in de hoofden van de spelers', concludeerde Capello.
'Ik heb ze gisteren nog gezegd dat de laatste wedstrijd voor een vakantie zeer gevaarlijk is', haalde de aangeslagen Capello op de persconferentie na afloop aan. 'En dat is uitgekomen. Het is onverklaarbaar. Een wedstrijd zonder wil, overtuiging en kwaliteit.'

Het feit dat beide clubs de wedstrijd eigenlijk niet hadden willen spelen omdat eerder op de dag vier doden vielen bij een ongeluk met supportersbussen van Recreativo, geldt voor Capello niet als excuus. 'Het was een lastige situatie, maar als ze (de Spaanse bond. red.) besluiten dat we moeten spelen, dan moet dat gewoon.'

Capello vond dat het niet aan zijn tactische keuzes heeft gelegen. Zoals de beslissing Ronaldo en Ruud van Nistelrooy samen te laten starten, terwijl die combinatie al drie keer eerder tot een nederlaag leidde. 'Het ligt niet aan die twee, iedereen was slecht.'

'Het kan niet zo zijn dat veertien voetballers hetzelfde overkomt. Er iets is mis in de hoofden van de spelers. Ik had ze alle veertien wel willen wisselen. Na afloop heb ik ze in de kleedkamer een prettige Kerst gewenst en gezegd dat ik hoop dat ze op hun gewicht letten.'

Een nederlaag met drie doelpunten verschil (of meer) in de Spaanse competitie in Santiago Bernabéu overkomt Real Madrid overigens wel vaker. In de laatste tien jaar kwam dat vijf keer eerder voor. Tweemaal was het raak in het seizoen 2003/2004.
pi_44626467
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

pi_44626651
Ik ben hier echt SCHEITZIEK van

Waar sloeg die opstelling toch op Capello
Cannavaro
pi_44626794
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:03 schreef WeebI het volgende:
Ik stel voor om na de winterstop zo te spelen:

---------------------Casillas----------------------
Ramos-------Helguera-----Mejía--------Carlos
--------------Diarra---------Gago---------------
--------Robinho------Raúl---------Guti---------
-------------------Van Nistelrooij----------------

Geen balverlies meer door Cannavaro en Emerson, die bij een niet-valsspelende club blijkbaar nauwelijks kunnen voetballen, en geen getreuzel meer door Ronaldo. Bij een 2-0 voorsprong mag die nog wel eens invallen.

Nu alleen Capello nog overtuigen
Dat gaat idd moelijk worden met Emerson en Cannavaro en Capello Diarra zat vandaaggisteren niet eens bij de selectie

[ Bericht 1% gewijzigd door AminBen op 21-12-2006 14:01:10 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 13:59:48 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44627010
Hou toch op zeg, alsof Cannavaro opeens geen bal meer kan raken. Het lijkt me duidelijk dat hij het afgelopen maanden bagger heeft gedaan. Maar als die jongen eenmaal op z'n niveau zit dan hebben we een topper aan hem.

Emerson bijna hetzelfde verhaal.
pi_44627145
Trouwens heeft heeft het koppel Ruud-Ronaldo nog geen eerlijke kans gekregen, als je kijk naar de veldbezetting daarachter. Als Capello ze een echte kans wil geven moet hij Reyes en Becks op de flanken zetten.
pi_44631216
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Longmen het volgende:
Raul eruit. Spelers die willen vechten moeten erin.
Je zou jezelf niet meer tegen kunnen spreken.
pi_44631253
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
Hou toch op zeg, alsof Cannavaro opeens geen bal meer kan raken. Het lijkt me duidelijk dat hij het afgelopen maanden bagger heeft gedaan. Maar als die jongen eenmaal op z'n niveau zit dan hebben we een topper aan hem.

Emerson bijna hetzelfde verhaal.
Maar hoe lang gaat dat in vredesnaam duren?

Ze spelen nu al een half jaar hier, en nog raken ze geen pepernoot. Vooral Cannavaro valt me echt tegen, ook al kostte hij maar 5 miljoen.
pi_44632336
Zolang Raul er is wordt Real in elk geval geen kampioen

Is een beetje de Hakan Sukur van Turkije en Galatasaray
  donderdag 21 december 2006 @ 17:00:33 #151
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44632399
Half jaar bestaat uit 6 maanden. Hij is hier nog maar 4.5 maand. En ja.. het duurt lang maar ik blijf erbij. Als ie straks fris terug komt van de vakantie gaat ie knallen. Ik heb er dit jaar nog vol vertrouwen in, zelfs in beter en aantrekkelijker spel.

Als we na de winterstop kunnen spelen met:

------------------------------ Casillas---------------------------------

-----Ramos----------Helguera---Cannavaro-----R.Carlos-------

---------------------------------Diarra-------------------------------
---------------------Gago-----------------Guti----------------------
-------Robinho--------------------------------Raul-----------------
-------------------------------Ruud---------------------------------

Kan Raul nog vervangen worden door Reyes of Cassano. Robinho door Beckham. Helguera zou ik het liefst niet eens willen zien maar we hebben alleen Ramos voor die positie en Salgado vind ik ook een draak. Hoop dat we in de zomer Alex halen en Woodgate terug komt (al doet ie het volgens mij niet zo geweldig bij Middlesbrough).
  donderdag 21 december 2006 @ 17:01:08 #152
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44632419
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang Raul er is wordt Real in elk geval geen kampioen

Is een beetje de Hakan Sukur van Turkije en Galatasaray
Wat een kut argument. Real heeft met Raul zelfs de CL gewonnen.
pi_44632560
Spelers worden ouder Mes
  donderdag 21 december 2006 @ 17:07:20 #154
108558 Messenga
pi_44632600
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers worden ouder Mes
Dus? Wil je zeggen dat v/d Sar ook geen kampioen meer wordt, omdat hij 36 is?
pi_44632641
Nee, maar die presteert wel en Raul al 3 seizoenen niet meer
pi_44632675
Raul moet gewoon naar Bolton gaan, daar presteren ex-vedettes goed
pi_44633661
Woodgate presteert juist heel goed bij Middlesbrough dacht ik. Al vrees ik wel dat het zo'n speler is die in eigen land erbovenuit steekt maar in het buitenland het niet kan
pi_44636953
Morgen speelt Real trouwens in voor Jésus Gil Trophy tegen Atletico Madrid

SQUAD LIST:

Goalkeepers: Casillas, Diego Lopez .

Defenders: Cannavaro, Salgado, Helguera, Pavon, Mejia, Raul Bravo, Minambres, Marcelo and Sergio.

Midfielders: Beckham, Reyes, Guti, De la Red, Adrian, Granero, Nieto and Valero.

Forwards: Raul, Negredo and Bueno.

Not called up: Roberto Carlos, Emerson, Robinho, Ronaldo, Cassano, Diarra, Sergio Ramos and Van Nistelrooy.

-

Marcelo voor de eerste keer. Heb hem alleen tegen Wales gezien, dus ben benieuwd
pi_44636999
Waarom zijn die spelers er niet bij?
pi_44637125
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:52 schreef AminBen het volgende:

Marcelo voor de eerste keer. Heb hem alleen tegen Wales gezien, dus ben benieuwd
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.
pi_44637200
Die overleden crimineel heeft een eigen cup?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44637223
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee hoor
pi_44637469
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zijn die spelers er niet bij?
Rust? Capello was iig niet zo blij na de gisteren, leuke kerst toegewenst... + kan expirmenteren in een niet zo belangrijke wedstrijd.
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

En mag ik vragen hoevaak jij hem hebt zien spelen?

Van wat ik tot nu toe mee heb gekregen en de wedstrijd tegen Wales(waarin hij scoorde als 18-jarige debutant) is het veelbelovend. Over maximaal 2 jaar een vaste basisspeler en gaat vlammen langs de zijlijn als Roberto Carlos in een paar jaar geleden Ik vermoed dat we daar nog heel lang plezier van gaan hebben
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2006 @ 20:11:48 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_44637601
Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2006 @ 20:15:06 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_44637714
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef AminBen het volgende:
Je bent laat tong
Net wakker

pi_44638061
Hoppa, tijd om die jongelingen eens te laten spelen, eindelijk weer eens iets goeds van Capello.

Wel jammer dat hij Juan Mata niet meeneemt, die doet het ook erg goed.

Negredo ook, en die gaat wel meedoen tegen Atleti
pi_44638385
Altijd leuk dat journaal op Real Madrid TV

die spleet tussen de voortanden van Higuain
pi_44638722
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef AminBen het volgende:

Van wat ik tot nu toe mee heb gekregen en de wedstrijd tegen Wales(waarin hij scoorde als 18-jarige debutant) is het veelbelovend. Over maximaal 2 jaar een vaste basisspeler en gaat vlammen langs de zijlijn als Roberto Carlos in een paar jaar geleden Ik vermoed dat we daar nog heel lang plezier van gaan hebben
Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong talent faalt bij Real. De stap en het spel en de groep is gewoon net even wat anders.
pi_44639481
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong talent faalt bij Real. De stap en het spel en de groep is gewoon net even wat anders.
Dus elk jong talent kan niet bij Real spelen? Wat een onzin
pi_44640163
Welk jong talent heeft dan gefaald?
  donderdag 21 december 2006 @ 21:29:12 #172
108558 Messenga
pi_44640205
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul Bravo.
pi_44640281
En waar kwam die vandaan en voor hoeveel geld werd ie gekocht?
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2006 @ 21:34:02 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_44640394
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Portillo

pi_44640417
Eigen jeugd
pi_44640503
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:

[..]

Raul Bravo.
Die idd.
En ook Robinho brengt niet wat hij heeft laten zien in Brazilië.

Spelers die met veel bombarie worden binnengehaald en de belofte lang niet waarmaken had ik al genoemd oa Beckham.
pi_44640531
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef AminBen het volgende:

[..]

Dus elk jong talent kan niet bij Real spelen? Wat een onzin
Dat zeg ik toch niet?
Voor zo'n jonge speler is het m.i. ook veel beter om eerst te rijpen in bv Nederland.
T ligt ook niet altijd aan de speler. Het management daar klopt ook niet helemaal.
pi_44640534
Beckham was 30. Echt een groot talent.

Robinho doet het best redelijk voor een jonge speler die net een jaar in Europa woont.
pi_44640572
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Voor zo'n jonge speler is het m.i. ook veel beter om eerst te rijpen in bv Nederland.
Ja wat zullen de Gago´s, Marcelo´s en Lucassen van deze wereld veel leren tegen Heracles thuis
pi_44640574
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Robinho doet het best redelijk voor een jonge speler die net een jaar in Europa woont.
Ik had Beckham ook onder een andere categorie geplaatst, als je goed had gelezen.
pi_44640596
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja want zullen de Gago´s, Marcelo´s en Lucassen van deze wereld veel leren tegen Heracles thuis

Dat heeft Ronaldo, Romario, Nistelrooy of Seedorf ook niet gedaan?
pi_44640613
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

best redelijk, daar ga je al.
pi_44640653
Ronaldo en Romario waren ook best meteen geslaagd bij Barca en bovendien was het 12 en 18 jaar geleden dat ze naar Nederland kwamen. De wereld is nogal verandert sindsdien
pi_44640678
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:40 schreef Longmen het volgende:

[..]

best redelijk, daar ga je al.
Jij had het toch over mislukken?
pi_44640682
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
T ligt ook niet altijd aan de speler. Het management daar klopt ook niet helemaal.
Als je er bovenuitsteekt in Zuid-Amerika, wat is er dan op tegen naar een grote Europese club te gaan? Farfan is 2e categorie en is al uitgeleerd , moet je voorstellen..
pi_44640773
Farfan is eerste categorie een uitzondering en kwam niet uit een voetballand.
pi_44640785
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldo en Romario waren ook best meteen geslaagd bij Barca en bovendien was het 12 en 18 jaar geleden dat ze naar Nederland kwamen. De wereld is nogal verandert sindsdien
Dat blijft koffiedik kijken.

Kijk nu dan naar Alex en Gomes ik ben er bijna van overtuigd dat PSV de juiste opstap is naar de Europese top. Wennen aan de cultuur, het Europese voetbal, de druk in de CL en jezelf verder ontwikkelen zonder de absolute druk van media, sponsoren, voorzitter en groot publiek.
pi_44640841
Als Alex en Gomes toptalenten waren geweest waren ze wel eerder naar een echte topclub gegaan. Volgens mij waren ze al 22-23 toen ze naar PSV gingen
pi_44640877
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Alex en Gomes toptalenten waren geweest waren ze wel eerder naar een echte topclub gegaan. Volgens mij waren ze al 22-23 toen ze naar PSV gingen
Volgens mij zat half Europa achter Alex aan... En Gomes is pas erg laat gaat keepen dacht ik.
pi_44640900
Alex kwam van dat Santos van Robinho en Diego... Toen zij gingen presteren is hij pas in beeld gekomen.
pi_44640947
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef AminBen het volgende:

[..]

Als je er bovenuitsteekt in Zuid-Amerika, wat is er dan op tegen naar een grote Europese club te gaan? Farfan is 2e categorie en is al uitgeleerd , moet je voorstellen..
Die jongens (jochies) worden ook gek gemaakt met een zak geld van zo'n topploeg dat geeft veel extra druk en bijzaken worden dan ook ineens erg belangrijk. Bij een relatieve provincieploeg in de eredivisie kan dat net ff anders werken.
pi_44640964
Chelsea vond hem goed genoeg om te kopen en hem eerst 2 jaar uit te lenen in elk geval.

Maar als hij net als Lucas en Gago een EU paspoort had gehad was hij natuurlijk wel meteen naar Londen gegaan. Real koopt nu ook voortaan half talent omdat die toevallig een Frans paspoort heeft omdat ie daar geboren is
pi_44641009
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef AminBen het volgende:
Alex kwam van dat Santos van Robinho en Diego... Toen zij gingen presteren is hij pas in beeld gekomen.
Het blijkt een enorme topper, wellicht al de beste verdediger van Europa... Weet niet of dat zo snel was gegaan bij Chelsea. Robinho staat stil m.i.
pi_44641082
Nee, Carvalho of Huth had hem wel uit de basis gehouden
pi_44641296
Lo digo con respeto, pero pasará de jugar en La Bombonera, con 50 mil animales colgados del alambrado que hacen temblar a cualquiera, a un teatro, con gente que fuma habanos y lleva pañuelitos blancos

-Marcelo Lombilla, representante de Fernando Gago, sobre el pase del jugador a Real Madrid

Een nieuwe Fernando in het Witte shirt van Real
pi_44642811
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Een nieuwe Fernando in het Witte shirt van Real
pi_44648393
Alleen dan een die nog beter is
  vrijdag 22 december 2006 @ 05:41:39 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44649167
Gago heeft een Italiaans paspoort!
pi_44656639
quote:
Spelers Real Madrid op weegschaal

De kerstdagen komen eraan en daarmee ook de lekkernijen op tafel. Voor de spelers van Real Madrid een gevaarlijke situatie aangezien trainer Fabio Capello streng toezicht zal houden op het gewicht van elk selectielid.

De oefenmeester eist dat zijn spelers niet meer dan 1,5 kilogram aankomen en zullen dan ook op 30 decemberop de weegschaal moeten gaan staan. Een flinke geldboete staat in het vooruitzicht wanneer de norm van Capello wordt overschreden.

De Spaanse media reageerde zoals elk jaar gretig op de verklaring van de Italiaanse oefenmeester. Met name ‘zwaargewichten’ als Antonio Cassano en Ronaldo moesten het dan ook bekopen.
pi_44656731
Die Capello is echt een mafketel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')