abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 22:29:05 #126
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44612433
Altijd lastig Recreativo thuis.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44612477
Die titel blijft gelukkig nog steeds toepasselijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44613546
Deze wedstrijd sloeg helemaal nergens op.

Zelfs ADO had het beter gedaan tegen Recre
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 20 december 2006 @ 22:59:28 #129
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44613564
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef stefmans het volgende:
Altijd lastig Recreativo thuis.
pi_44613594
Tja... lullig.

Fabio Cannavaro voetballer van het jaar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 december 2006 @ 23:00:52 #131
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44613607
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef venomsnake het volgende:
Tja... lullig.

Fabio Cannavaro voetballer van het jaar
Alleen als die voor nationaal elftal speelt
pi_44613620
Als Cannavaro voetballer van het jaar is, is Ronaldinho mijn idool
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_44613710
Ik stel voor om na de winterstop zo te spelen:

---------------------Casillas----------------------
Ramos-------Helguera-----Mejía--------Carlos
--------------Diarra---------Gago---------------
--------Robinho------Raúl---------Guti---------
-------------------Van Nistelrooij----------------

Geen balverlies meer door Cannavaro en Emerson, die bij een niet-valsspelende club blijkbaar nauwelijks kunnen voetballen, en geen getreuzel meer door Ronaldo. Bij een 2-0 voorsprong mag die nog wel eens invallen.

Nu alleen Capello nog overtuigen
pi_44613842
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:01 schreef WeebI het volgende:
Als Cannavaro voetballer van het jaar is, is Ronaldinho mijn idool
Ik krijg bijna zin om dat in mijn sig te zetten...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44614260
Gago schijnt vrijdag gepresenteerd te worden en heeft een Italiaans paspoort. Higuain wordt vrijdag ook geprenteerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44616059
Daar sta je dan met die miljoenenploeg
pi_44618900
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 21 december 2006 @ 07:24:43 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44619035
Gago is nu dan echt van ons!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44619077
Gefeliciteerd dan maar, ben benieuwd naar hem.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 21 december 2006 @ 09:23:41 #140
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44620079
Ben ook benieuwd naar die koekebakker. Heb nog geen pot van hem gezien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_44620319
Gewoon stevig de bezem door de selectie halen.
Geen plek meer voor Carlos, Ronaldo, Beckham en misschien zelfs Raul. Spelers die willen vechten moeten erin.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44622426
quote:
Capello had Real Madrid nog zo gewaarschuwd

Fabio Capello kon na de blamage van Real Madrid tegen Recreativo (0-3) niets anders dan erkennen dat het nergens op leek wat zijn spelers op de mat legden in het laatste duel voor de winterstop. 'Er is iets mis in de hoofden van de spelers', concludeerde Capello.
'Ik heb ze gisteren nog gezegd dat de laatste wedstrijd voor een vakantie zeer gevaarlijk is', haalde de aangeslagen Capello op de persconferentie na afloop aan. 'En dat is uitgekomen. Het is onverklaarbaar. Een wedstrijd zonder wil, overtuiging en kwaliteit.'

Het feit dat beide clubs de wedstrijd eigenlijk niet hadden willen spelen omdat eerder op de dag vier doden vielen bij een ongeluk met supportersbussen van Recreativo, geldt voor Capello niet als excuus. 'Het was een lastige situatie, maar als ze (de Spaanse bond. red.) besluiten dat we moeten spelen, dan moet dat gewoon.'

Capello vond dat het niet aan zijn tactische keuzes heeft gelegen. Zoals de beslissing Ronaldo en Ruud van Nistelrooy samen te laten starten, terwijl die combinatie al drie keer eerder tot een nederlaag leidde. 'Het ligt niet aan die twee, iedereen was slecht.'

'Het kan niet zo zijn dat veertien voetballers hetzelfde overkomt. Er iets is mis in de hoofden van de spelers. Ik had ze alle veertien wel willen wisselen. Na afloop heb ik ze in de kleedkamer een prettige Kerst gewenst en gezegd dat ik hoop dat ze op hun gewicht letten.'

Een nederlaag met drie doelpunten verschil (of meer) in de Spaanse competitie in Santiago Bernabéu overkomt Real Madrid overigens wel vaker. In de laatste tien jaar kwam dat vijf keer eerder voor. Tweemaal was het raak in het seizoen 2003/2004.
pi_44626467
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

pi_44626651
Ik ben hier echt SCHEITZIEK van

Waar sloeg die opstelling toch op Capello
Cannavaro
pi_44626794
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:03 schreef WeebI het volgende:
Ik stel voor om na de winterstop zo te spelen:

---------------------Casillas----------------------
Ramos-------Helguera-----Mejía--------Carlos
--------------Diarra---------Gago---------------
--------Robinho------Raúl---------Guti---------
-------------------Van Nistelrooij----------------

Geen balverlies meer door Cannavaro en Emerson, die bij een niet-valsspelende club blijkbaar nauwelijks kunnen voetballen, en geen getreuzel meer door Ronaldo. Bij een 2-0 voorsprong mag die nog wel eens invallen.

Nu alleen Capello nog overtuigen
Dat gaat idd moelijk worden met Emerson en Cannavaro en Capello Diarra zat vandaaggisteren niet eens bij de selectie

[ Bericht 1% gewijzigd door AminBen op 21-12-2006 14:01:10 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 13:59:48 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44627010
Hou toch op zeg, alsof Cannavaro opeens geen bal meer kan raken. Het lijkt me duidelijk dat hij het afgelopen maanden bagger heeft gedaan. Maar als die jongen eenmaal op z'n niveau zit dan hebben we een topper aan hem.

Emerson bijna hetzelfde verhaal.
pi_44627145
Trouwens heeft heeft het koppel Ruud-Ronaldo nog geen eerlijke kans gekregen, als je kijk naar de veldbezetting daarachter. Als Capello ze een echte kans wil geven moet hij Reyes en Becks op de flanken zetten.
pi_44631216
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Longmen het volgende:
Raul eruit. Spelers die willen vechten moeten erin.
Je zou jezelf niet meer tegen kunnen spreken.
pi_44631253
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
Hou toch op zeg, alsof Cannavaro opeens geen bal meer kan raken. Het lijkt me duidelijk dat hij het afgelopen maanden bagger heeft gedaan. Maar als die jongen eenmaal op z'n niveau zit dan hebben we een topper aan hem.

Emerson bijna hetzelfde verhaal.
Maar hoe lang gaat dat in vredesnaam duren?

Ze spelen nu al een half jaar hier, en nog raken ze geen pepernoot. Vooral Cannavaro valt me echt tegen, ook al kostte hij maar 5 miljoen.
pi_44632336
Zolang Raul er is wordt Real in elk geval geen kampioen

Is een beetje de Hakan Sukur van Turkije en Galatasaray
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')