Wat een kut argument. Real heeft met Raul zelfs de CL gewonnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang Raul er is wordt Real in elk geval geen kampioen
Is een beetje de Hakan Sukur van Turkije en Galatasaray
Dus? Wil je zeggen dat v/d Sar ook geen kampioen meer wordt, omdat hij 36 is?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers worden ouder Mes
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:52 schreef AminBen het volgende:
Marcelo voor de eerste keer. Heb hem alleen tegen Wales gezien, dus ben benieuwd
Nee hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.![]()
Rust? Capello was iig niet zo blij na de gisteren, leuke kerst toegewenst... + kan expirmenteren in een niet zo belangrijke wedstrijd.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zijn die spelers er niet bij?
En mag ik vragen hoevaak jij hem hebt zien spelen?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.![]()
Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef AminBen het volgende:
Van wat ik tot nu toe mee heb gekregen en de wedstrijd tegen Wales(waarin hij scoorde als 18-jarige debutant) is het veelbelovend. Over maximaal 2 jaar een vaste basisspeler en gaat vlammen langs de zijlijn als Roberto Carlos in een paar jaar geledenIk vermoed dat we daar nog heel lang plezier van gaan hebben
Dus elk jong talent kan niet bij Real spelen? Wat een onzinquote:Op donderdag 21 december 2006 20:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong talent faalt bij Real. De stap en het spel en de groep is gewoon net even wat anders.
Raul Bravo.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk jong talent heeft dan gefaald?
Portilloquote:Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk jong talent heeft dan gefaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |