abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2006 @ 17:00:33 #151
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_44632399
Half jaar bestaat uit 6 maanden. Hij is hier nog maar 4.5 maand. En ja.. het duurt lang maar ik blijf erbij. Als ie straks fris terug komt van de vakantie gaat ie knallen. Ik heb er dit jaar nog vol vertrouwen in, zelfs in beter en aantrekkelijker spel.

Als we na de winterstop kunnen spelen met:

------------------------------ Casillas---------------------------------

-----Ramos----------Helguera---Cannavaro-----R.Carlos-------

---------------------------------Diarra-------------------------------
---------------------Gago-----------------Guti----------------------
-------Robinho--------------------------------Raul-----------------
-------------------------------Ruud---------------------------------

Kan Raul nog vervangen worden door Reyes of Cassano. Robinho door Beckham. Helguera zou ik het liefst niet eens willen zien maar we hebben alleen Ramos voor die positie en Salgado vind ik ook een draak. Hoop dat we in de zomer Alex halen en Woodgate terug komt (al doet ie het volgens mij niet zo geweldig bij Middlesbrough).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 21 december 2006 @ 17:01:08 #152
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44632419
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang Raul er is wordt Real in elk geval geen kampioen

Is een beetje de Hakan Sukur van Turkije en Galatasaray
Wat een kut argument. Real heeft met Raul zelfs de CL gewonnen.
pi_44632560
Spelers worden ouder Mes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 december 2006 @ 17:07:20 #154
108558 Messenga
pi_44632600
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers worden ouder Mes
Dus? Wil je zeggen dat v/d Sar ook geen kampioen meer wordt, omdat hij 36 is?
pi_44632641
Nee, maar die presteert wel en Raul al 3 seizoenen niet meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44632675
Raul moet gewoon naar Bolton gaan, daar presteren ex-vedettes goed
pi_44633661
Woodgate presteert juist heel goed bij Middlesbrough dacht ik. Al vrees ik wel dat het zo'n speler is die in eigen land erbovenuit steekt maar in het buitenland het niet kan
pi_44636953
Morgen speelt Real trouwens in voor Jésus Gil Trophy tegen Atletico Madrid

SQUAD LIST:

Goalkeepers: Casillas, Diego Lopez .

Defenders: Cannavaro, Salgado, Helguera, Pavon, Mejia, Raul Bravo, Minambres, Marcelo and Sergio.

Midfielders: Beckham, Reyes, Guti, De la Red, Adrian, Granero, Nieto and Valero.

Forwards: Raul, Negredo and Bueno.

Not called up: Roberto Carlos, Emerson, Robinho, Ronaldo, Cassano, Diarra, Sergio Ramos and Van Nistelrooy.

-

Marcelo voor de eerste keer. Heb hem alleen tegen Wales gezien, dus ben benieuwd
pi_44636999
Waarom zijn die spelers er niet bij?
pi_44637125
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:52 schreef AminBen het volgende:

Marcelo voor de eerste keer. Heb hem alleen tegen Wales gezien, dus ben benieuwd
De zoveelste flop aankoop van Real vermoed ik.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44637200
Die overleden crimineel heeft een eigen cup?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44637223
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee hoor
pi_44637469
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zijn die spelers er niet bij?
Rust? Capello was iig niet zo blij na de gisteren, leuke kerst toegewenst... + kan expirmenteren in een niet zo belangrijke wedstrijd.
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

En mag ik vragen hoevaak jij hem hebt zien spelen?

Van wat ik tot nu toe mee heb gekregen en de wedstrijd tegen Wales(waarin hij scoorde als 18-jarige debutant) is het veelbelovend. Over maximaal 2 jaar een vaste basisspeler en gaat vlammen langs de zijlijn als Roberto Carlos in een paar jaar geleden Ik vermoed dat we daar nog heel lang plezier van gaan hebben
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2006 @ 20:11:48 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_44637601
Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2006 @ 20:15:06 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_44637714
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:12 schreef AminBen het volgende:
Je bent laat tong
Net wakker

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44638061
Hoppa, tijd om die jongelingen eens te laten spelen, eindelijk weer eens iets goeds van Capello.

Wel jammer dat hij Juan Mata niet meeneemt, die doet het ook erg goed.

Negredo ook, en die gaat wel meedoen tegen Atleti
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44638385
Altijd leuk dat journaal op Real Madrid TV

die spleet tussen de voortanden van Higuain
pi_44638722
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef AminBen het volgende:

Van wat ik tot nu toe mee heb gekregen en de wedstrijd tegen Wales(waarin hij scoorde als 18-jarige debutant) is het veelbelovend. Over maximaal 2 jaar een vaste basisspeler en gaat vlammen langs de zijlijn als Roberto Carlos in een paar jaar geleden Ik vermoed dat we daar nog heel lang plezier van gaan hebben
Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong talent faalt bij Real. De stap en het spel en de groep is gewoon net even wat anders.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44639481
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Geen idee heb m wel gezien maar ben niet zo overtuigd als jij blijkbaar bent.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong talent faalt bij Real. De stap en het spel en de groep is gewoon net even wat anders.
Dus elk jong talent kan niet bij Real spelen? Wat een onzin
pi_44640163
Welk jong talent heeft dan gefaald?
  donderdag 21 december 2006 @ 21:29:12 #172
108558 Messenga
pi_44640205
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul Bravo.
pi_44640281
En waar kwam die vandaan en voor hoeveel geld werd ie gekocht?
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2006 @ 21:34:02 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_44640394
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Portillo

pi_44640417
Eigen jeugd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')