Pas maar op voor MrJ, op DBB heeft hij 60% van de members gebanned toen ze commentaar hadden op deze pic.quote:
Hehe, was gewoon een aardige kerel.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Pas maar op voor MrJ, op DBB heeft hij 60% van de members gebanned toen ze commentaar hadden op deze pic.
Dan is het nog steeds een no-noquote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef ivosnivo het volgende:
Zoiets hebben Lee Priest en Jay Cutler ook.
Doelen voor het nieuwe jaar:quote:Op donderdag 30 november 2006 00:31 schreef J-Will het volgende:
[..]
jij bent echt niet te peilen
wat doe je op het moment, wat zijn je doelen?
Nee, een beest.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef ivosnivo het volgende:
Wil je acrobaat worden?
Ik zie die picca's en ik moet gelijk aan de gemiddelde profi turner denken.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:
[..]
Doelen voor het nieuwe jaar:
[afbeelding]
Freestanding handstand pushup
[afbeelding]
Clapping HSPU
[afbeelding]
Van handstand naar elbow lever en weer terug
[afbeelding]
Planche
+
20x pronated pull up
20x pistol + 10kg
10x dragonflag
En wat betreft duurtraining:
Lopen
-halve marathon in 90 minuten
-10km in 40 minuten
Fietsen
-40km in 60 minuten
-100km in 3 uur
Ik ga echt niet stoppen met trainen hoor, alleen zeg ik het trainen met barbells en dumbbells eventjes gedag. Dat heeft grotendeels te maken met een enorm gebrek aan motivatie en dát komt weer doordat ik op beide trainingsplekken niet kan trainen zoals ik zou willen. Had ik plaats voor een homegym zou ik vanaf morgen weer gaan deadliften. Maar dat zit er even niet in.
Ik kan overal deadliften, alleen in die gym van Wout zijn de mogelijkheden (voor mij) te beperkt (wat betreft andere oefeningen) + ze hebben hele andere trainingsprincipes dan ik en in mijn 'gewone' gym doe ik niets anders dan me ergeren aan alles wat ik tegenkom, dus daar kom ik nu ook slechts 1x per week.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:29 schreef J-Will het volgende:
Hoe zit het dan met die gym van Wout Zijlstra? Kun je daar niet deadliften?
Beest, heb je ook foto?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:56 schreef Calyptus het volgende:
mijn doelen voor het nieuwe jaar:
-160kg x1 raw bp, zonder arch en geen shoulder retraction(hoop ik rond juni te halen)
-100 punch-ups na elkaar(ga ik me daarna op richten)
-50 explosive push-ups na elkaar(idem)
-112-115kg op 10-12% vet(ook voor rond juni)
-full split kunnen
-salto kunnen(bij wijze van bevestiging van lenigheid van de rug en effectiviteit van mn squat)
-kwalificeren voor BK boksen of thaiboksen(zie ik nog wel voor welk ik ga)
Laat ledzep het maar niet horen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:03 schreef Skazminko het volgende:
Mijn doel is voor mijn 17e 80 kilo BP. Ik word 14 mei 17.![]()
En over Squat en deadlift moet ik nog nadenken.![]()
Die haat het als mensen bankdrukken "belangrijker" vinden dan deadliften en squaten.quote:
Ik zal foto's nemen vanaf ik terug op goed vetpercentage zitquote:Op donderdag 30 november 2006 18:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Beest, heb je ook foto?
Hoe gruwelijk veel eet je wel niet als je er ook nog thaiboksen bij doet..
[..]
Laat ledzep het maar niet horen.
Ooh, zoveel belangrijker vind ik het niet, ik vind gewoon bankdrukken leuker om te doen. Dan die andere twee.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die haat het als mensen bankdrukken "belangrijker" vinden dan deadliften en squaten.
Hou oud ben je hoe lang train je en waar werk je (ergens met een koelkast naast je neem ik aan).quote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik zal foto's nemen vanaf ik terug op goed vetpercentage zitIk zit nu nog niet aan die 115 kg he
Nog maar net 2 maand terug goed bezig, goed spiergeheugen terug aan het krijgen, en squats doe ik maar aan 30%
Ik eet elke dag zeker 2 kg platte kaas, 1 liter melk en 400 gram tonijn met ketchup, en dat zijn nog maar mn tussendoortjes![]()
6 jaar en nog naar hoge schoolquote:Op donderdag 30 november 2006 18:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hou oud ben je hoe lang train je en waar werk je (ergens met een koelkast naast je neem ik aan).
Dat zijn puike prestaties op je 6equote:Op donderdag 30 november 2006 18:43 schreef Calyptus het volgende:
[..]
6 jaar en nog naar hoge schoolIk heb mn genen ook wel wat mee, ik kom namelijk erg makkelijk aan... Ik zit meer thuis dan daar dus koelkast is altijd dichtbij ja
Kzoek wel dringend weekendjob want ik ben mn oud portierjobje kwijt door er tijdje vantussen te zijn en om terug te komen heb ik papieren nodig en die heb ik niet
Werken + leren, neh, ik wil nog 2 jaar geen vast werk doen, part-time of nietquote:Op donderdag 30 november 2006 18:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat zijn puike prestaties op je 6e
Je kunt ook werken en leren doen toch? Als je je diploma dan in 1 jaar haalt is het ook goed.
Wil je die speciaal verbeteren tov de rest dan kun je beter gaan flyen. Gaat je borst veel beter van vooruit dan van bp, als je een zwakke borst hebt wordt de bp eerder overgenomen door schouders en triceps.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef Skazminko het volgende:
[..]
En daarbij komt dat mijn borst mijn zwakke spiergroep is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |