Ruik ik hier een uitdaging? Volgend jaar 250kg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:26 schreef LedZep het volgende:
Denk het niet. Bij 200kg begint het pas, dan is 5kg per maand een héleboel.
Ik wil best met je meedoen, maar ik heb nog steeds de 2,5 x BW staan met zeppie, die ik nooit zal halenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ruik ik hier een uitdaging? Volgend jaar 250kg?
Ik mikte er in mijn kwarktijd altijd magere vanilleyoghurt bij. Prima te eten dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kwark vind ik te ranzig, "mag" ik het qua smaak opleuken met iets erin?
Goed weekend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:52 schreef mister_popcorn het volgende:
Zo net terug. Die frontsquat is wel lekker, alleen niet als je 'm met je polsen dubbelgevouwen in balans probeert te houden. Ik doe 'm lekker pussy stylo, met de armen gekruist over de barbel. Verder nog enkelhandige MP's gedaan met een barbell, ook een geile oefening.
Ow ja Ivo, ik heb er vertrouwen in dat je het kan halen. En Led kan trouwens niet rekenen, want er zitten 12 maanden in een jaar, en geen 10. Je hoeft dus heul geen 5 kilo's per maand erbij te doen. Dat krijg je nou, die jeugd van tegenwoordig kan alleen nog maar met de zakjap werken, maar zelf denken ho maar...![]()
Tabee!(Weekend, bier en voetbal.)
Ik om 06:00uquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Goed weekend.
Ga gewoon vanaf nu 1 keer per maand toppen op me cardio dag
Ik moet morgen om 02.15u werken
Ga ff slapen van 19.00 tot 00.15. Daarna werken, daarna weer trainenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik om 06:00u
Ga je nu ook slapen of ga je in 1 keer door?
Monsterstrength gebruikt shirt... Geen raw DL dus. En hij is trouwens een pure powerlifter, niks bodybuilding of symmetrie, just powerlifting. De fatty. Zeg ik niet in zn gezicht natuurlijk, ander krijg ik 80 kg naar mn kop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:21 schreef ivosnivo het volgende:
Vind het zelf enorm meevallen eigenlijk, als je monsterstrenght neemt op DBB die kon 300kg deadliften toen ie 17 wasWil nu ff tijdje niet verhogen maar langzaamaan herhalingen gaan maken met 200. En dan maar weer is verder kijken.
[centraal] Bodybuilding-topicquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:47 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Monsterstrength gebruikt shirt... Geen raw DL dus. En hij is trouwens een pure powerlifter, niks bodybuilding of symmetrie, just powerlifting. De fatty. Zeg ik niet in zn gezicht natuurlijk, ander krijg ik 80 kg naar mn kop.
Trouwens vandaag eens naar het gewicht van de barbell gevraagt, is 14,5 kilo. Dus zit ik op 145 DL*5 en 105 Bp*6, valt best mee na 7 maand van blessures en thuistraining...
Ondertussen eens gezocht naar het oudst vindbare fokbbtopic
[centraal] BodyBuilding-Topic deel III
Gezellig, niemand van de huidige topics was toen al aanwezig buiten J
hier hebben we er eenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:01 schreef J-Will het volgende:
effe een vraagje voor de kenners hier:
ik ben sinds een paar weekjes ook redelijk fanatiek aan het fitnessen. 2 of 3 keer per per week, dat is voor mij naast basketball redelijk fanatiek
Ik heb een doel. Ik hoef namelijk niet super gespierd te worden ofzo, ik ben het vooral gaan doen voor conditie, die is namelijk niet optimaal. Maar nu ik er toch ben, wil ik mijn sprongkracht verbeteren.
Met welke apparaten, en wat voor setjes, kun je dit het best en effectiefst doen? lange setjes (15 keer) en traag, op een laag gewicht, of juist minder vaak en zo zwaar mogelijk?
bedankt alvast hè!
Damn, ik zat idd al in deel 1.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[centraal] Bodybuilding-topic
[centraal] BodyBuilding-Topic deel II
De eerste 2 delen.![]()
Ach, je was nog jongquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef Mr.J het volgende:
Primo was fake en deca op 200mg voor 6 weken was net aan genoeg om een polsblessure te laten genezen.
en je was nog zo happy met die 3.5 kg winst, hoeveel overgehoude?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef Mr.J het volgende:
Primo was fake en deca op 200mg voor 6 weken was net aan genoeg om een polsblessure te laten genezen.
Geen flauw idee. Was allang blij dat de pols weer redelijk ok was.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:32 schreef Calyptus het volgende:
[..]
en je was nog zo happy met die 3.5 kg winst, hoeveel overgehoude?
wat is hier niet super super groot aanquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:35 schreef ivosnivo het volgende:
Ben dvd van Victor Martinez aan het kijken. Dat vind ik er toch een stuk beter uitzien, als die super super grote bb-ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |