Links vanaf Fok.nl zijn geblokkeerdquote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef japjaan het volgende:
http://www.yopimpz.nl/forum
ziet er ook nogal FOK!ig uit ..![]()
dat zal onze knuffel-pimp z'n aars roestenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
die ga ik vanavond echty een ontzettend pissige mail sturen
quote:Links vanaf Fok.nl zijn geblokkeerd
Je IP is opgeslagen in onze database en je wordt in de gaten gehouden!
Let op, want je krijgt er straks 10 terug.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
die ga ik vanavond echty een ontzettend pissige mail sturen
Dan kom je idd op de site, maar ik kon geen topics lezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef 1337aldi het volgende:
Voor alle mensen die gebant zijn van die kkpaupersite http://babelfish.altavista.com en dan onderin http://www.yopimpz.nl zetten. (van en naar taal op grieks-engels ofzo)![]()
![]()
Dan kan ik er ook niet meer op.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Heeft erg veel nut die referal block natuurlijk, vooral als je gewoon yopimps.nl/yochicks.nl gewoon kunt intikken of kopieėren/plakken in je adresbalk.
Gewoon cookies van yopimps.nl/www.yopimps.nl verwijderen en je komt d'r weer op.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan kan ik er ook niet meer op.
hahaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Djarum het volgende:
ze hebben trouwens elke referral uitgezet.. vanaf elke site wordt je teruggebounct naar dezelfde site!
Dikke "bling-bling"quote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef beertenderrr het volgende:
heeft fok ook zo'n vette kroon?![]()
![]()
[afbeelding]
mooie letters ook
Ik heb nog wel een IP database voor hemquote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Omniej het volgende:
Krijgt ie een keer veel hits, geeft ie meteen alle bezoekers een IP-ban.
Ach... Ook een manier om je database te vullen.
hij is zelf de adminquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een IP database voor hemis het gelijk helemaal rustig. Zal wel een stelletje sukkels als admins hebben als je zon actie uithaalt
.
Valt wel mee dusquote:Leden: 536
Chicks: 315
Pimpz: 221
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hij is zelf de admin
of hoeveel admins wil je hebben op een site met nog geen 200 users
Ik zeek zowat in m'n broek toen ik dat zag...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Links vanaf Fok.nl zijn geblokkeerd
wtf
Joh.... dat is gewoon makkelijk geile oversexte pubertjes krijgen, je doet net of er mensen zich hebben ingeschreven hebben voor je websitequote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Valt wel mee dus
Ze hebben wel 1.42 Chicks per pimp
Jammer dat ze pimps fout spellen, maar dat heb je in die cultuur![]()
*zwaait naar YoPimpz....quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou, ik zal je vertellen.. het is wekelijk dus ook zoquote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Joh.... dat is gewoon makkelijk geile oversexte pubertjes krijgen, je doet net of er mensen zich hebben ingeschreven hebben voor je website
*kan nu echt naar hem zwaaien...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou, ik zal je vertellen.. het is wekelijk dus ook zo
waarom zou je zograag op een site willen zitten die je kut vind?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:41 schreef leejow het volgende:
Tip voor iedereen die toch op yopimpz wil komen, maar "geband" is omdatie vanaf FOK! kwam: http://www.samair.ru/proxy/
Ik heb nooit gezegd dat ik het kut vind:quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom zou je zograag op een site willen zitten die je kut vind?
Ga vooral door, ik heb nog nooit zo krom gelegen om een site als dezequote:
Omdat ze de site nog niet gezien hebben omdat ze bij voorbaat gebanned worden omdat ze hier vandaan komenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom zou je zograag op een site willen zitten die je kut vind?
Het zijn gewoon racisten! Niet tegen negers of joden, maar tegen Fok!kers!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat ze de site nog niet gezien hebben omdat ze bij voorbaat gebanned worden omdat ze hier vandaan komen.
Ik zou maar snel onderduiken!!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef centenbakkie het volgende:
Ik ontken ook niet dat je slecht bent in marketing...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou, ik zal je vertellen.. het is wekelijk dus ook zo
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren ?
is fok van jou? nee zeik dus niet.
daarbij zitten op fok alleen maar losers
FOk is beetje, stoer doen achter je pctje, maar in je broek schijten IRL.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:26 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zo lelijk ben jij dat je geen eens een foto van jezelf durft te plaatsen op je fotoboek, waarom heb je dan een fotoboek?.
En tumor? nee je moeder die neukte met zwervers, daar ben jij een voorbeeld van.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef Asmooh het volgende:
Voor de mensen die wel es TMF kijken, gister/vandaag afgelope nacht was ik live op tmf, best wel cool
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
je klinkt als een nerd zonder leven..
Kleine greep uit de postgeschiedenis van Asmooh. Die laatste is nog de beste.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
reageer niet als je niks boeiends heb te melden
dan ben jij de enigequote:Op woensdag 6 december 2006 23:27 schreef NoBody122 het volgende:
Die site ligt hier al uren plat (connection refused)... Ben ik de enige die dat opmerkt
Ach.. misschien maar beter zo
als je er niet wil komen en het zo'n "kk" site vind, rot dan op?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef 1337aldi het volgende:
Voor alle mensen die gebant zijn van die kkpaupersite http://babelfish.altavista.com en dan onderin http://www.yopimpz.nl zetten. (van en naar taal op grieks-engels ofzo)![]()
![]()
want?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Djarum het volgende:
gheghe wat een paupers..
ze schamen zich kapot man!
zal waarschijnlijk niet lang duren of die site ligt eruit! haha
kan dr btw ook niet meer op hahaha![]()
![]()
wat een gemis!![]()
Nu moeten we je diepe literaire gevoelens missenquote:
Als je nog meer wilt lachen:quote:Op donderdag 7 december 2006 07:35 schreef PPAUL het volgende:
haha, jeetje dit topic is echt om te smullen, wat een zielige kerol die ashram, man o man..
dit is echt het leukste topic dat ik gelezen heb tot nu toe.. wat een kansloze kerol, maar goed die site is ook schijt en hij houdt niet van breezers maar maakt wel een breezah site,
nou ashaaaaam succes met je ho's and pimps zite (hahaahahaha de s en de Z verkeerd om)
*proest*quote:Op donderdag 7 december 2006 07:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je nog meer wilt lachen:
Ashmooh die denkt dat zijn Opel Astra de pimp is....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CbCdq3xRm-Y
Vooral leuk dat hij hier wederom aantoont geen enkele vorm van hersenactiviteit te bezitten, aangezien hij bijna een fietser aanrijdt om te laten zien hoe hard zijn auto wel niet gaat![]()
dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
*proest*
dik onder de roest
Die van mij is zelfs mooier!
Jij bent de webmaster, en probeert nu reclame te maken?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.yopimpz.nl/
sowieso zijn die sites![]()
maak verdomme je eigen smilies ipv ze te jatten (want ik betwijfel of ze toestemming gevraagd hebben)
na sugababes hyves etc nu nog meer van zuke "ik geef jou kuddos geef jij mij kuddos"-sites![]()
jij vertelde mij dat jij het bentquote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij bent de webmaster, en probeert nu reclame te maken?
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:33 schreef Asmooh het volgende:
ik heb iedereen dr ff uit gehaald.
heb het systeem aangepast naar wat beters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |