Links vanaf Fok.nl zijn geblokkeerdquote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef japjaan het volgende:
http://www.yopimpz.nl/forum
ziet er ook nogal FOK!ig uit ..![]()
dat zal onze knuffel-pimp z'n aars roestenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
die ga ik vanavond echty een ontzettend pissige mail sturen
quote:Links vanaf Fok.nl zijn geblokkeerd
Je IP is opgeslagen in onze database en je wordt in de gaten gehouden!
Let op, want je krijgt er straks 10 terug.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
die ga ik vanavond echty een ontzettend pissige mail sturen
Dan kom je idd op de site, maar ik kon geen topics lezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef 1337aldi het volgende:
Voor alle mensen die gebant zijn van die kkpaupersite http://babelfish.altavista.com en dan onderin http://www.yopimpz.nl zetten. (van en naar taal op grieks-engels ofzo)![]()
![]()
Dan kan ik er ook niet meer op.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Heeft erg veel nut die referal block natuurlijk, vooral als je gewoon yopimps.nl/yochicks.nl gewoon kunt intikken of kopieėren/plakken in je adresbalk.
Gewoon cookies van yopimps.nl/www.yopimps.nl verwijderen en je komt d'r weer op.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan kan ik er ook niet meer op.
hahaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Djarum het volgende:
ze hebben trouwens elke referral uitgezet.. vanaf elke site wordt je teruggebounct naar dezelfde site!
Dikke "bling-bling"quote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef beertenderrr het volgende:
heeft fok ook zo'n vette kroon?![]()
![]()
[afbeelding]
mooie letters ook
Ik heb nog wel een IP database voor hemquote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Omniej het volgende:
Krijgt ie een keer veel hits, geeft ie meteen alle bezoekers een IP-ban.
Ach... Ook een manier om je database te vullen.
hij is zelf de adminquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een IP database voor hemis het gelijk helemaal rustig. Zal wel een stelletje sukkels als admins hebben als je zon actie uithaalt
.
Valt wel mee dusquote:Leden: 536
Chicks: 315
Pimpz: 221
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hij is zelf de admin
of hoeveel admins wil je hebben op een site met nog geen 200 users
Ik zeek zowat in m'n broek toen ik dat zag...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Links vanaf Fok.nl zijn geblokkeerd
Je IP is opgeslagen in onze database en je wordt in de gaten gehouden!
wtf
Joh.... dat is gewoon makkelijk geile oversexte pubertjes krijgen, je doet net of er mensen zich hebben ingeschreven hebben voor je websitequote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Valt wel mee dus
Ze hebben wel 1.42 Chicks per pimp
Jammer dat ze pimps fout spellen, maar dat heb je in die cultuur![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |