abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44125074
Net bocht naar links geoefend. Best lastig.
  maandag 4 december 2006 @ 10:47:58 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_44125626
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

heb jij het zo geleerd?

lijkt me handig als je toch zo bezig bent om vlak voordat je gaat sturen óók nog de schouder mee te pakken. maar goed dikke onzin idd. had het mezelf na 50 meter met rijbewijs al afgeleerd
Dat over de schouder kijken is toch erg handig hoor, dat heb ik echt niet afgeleerd en hou ik er zeker in. Heb al 2 keer iemand in mijn dooie hoek gehad en doordat ik over mijn schouder keek zag ik hem. Vind dat dus echt 1 van de meest belangrijke dingen die je moet doen bij autorijden. Ook al weet je dat er nix naast je zit, toch even voor de zekerheid kijken
To infinity…and beyond!
  maandag 4 december 2006 @ 11:39:51 #103
57434 Marloes
Digital Love
pi_44126711
Inderdaad, dat had ik ook op de snelweg. Je ziet die auto's echt niet in je spiegel, vooral omdat ze dan zo hard rijden.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_44131544
Zo net de 1ste rijles achter de rug, super gaaf zeg, 2 uurtjes gelest in een dikke C200cdi

Volgende week weeeer
pi_44133834
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Drifter__ het volgende:
Zo net de 1ste rijles achter de rug, super gaaf zeg, 2 uurtjes gelest in een dikke C200cdi

Volgende week weeeer
En? ging het goed? leuke instructeur, mocht je schakelen? Tell us more
pi_44135019
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Drifter__ het volgende:

Volgende week weeeer
mazzelaar.

Ik had een Cordoba (Seat) als lesauto.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_44135588
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik had een Cordoba (Seat) als lesauto.
ik ben gezegend met deze mooie auto:

you and I ain't done Zeke!
pi_44138626
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

En? ging het goed? leuke instructeur, mocht je schakelen? Tell us more
Wel man, ik heb vaker gereden hoor , dus dat schakelen/koppeling enzo ken ik allemaal wel
Hij was echt dik tevreden en een super gozer
1 ding wat ik moet afleren bij koppelen: voet in de lucht, hak moet op de grond blijven
pi_44138715
Ik rijd in de meest luxe versie van de Renault Mégane. Met uiteraard: ABS, airco, boordcomputer, geen sleutel, maar een afstandbediening die in de auto aanwezig moet zijn, anders start de moter niet. Nadat je in de lekkere met leder beklede stoel gaat zitten en hem naar eigen wens hebt versteld, druk je op de startknop en komt er een schermpje uit het dashboard omhoog De auto is voorzien van een 1.9 dieselmoter en is goed voor 120 pk.

Hier een officiele foto met mijn instructeur:

En hier een wat grotere, gegooglede afbeelding:

Jammer van die leijke kont Maar verder zijn ze wel ruim, comfortabel en superveilig, zie Dit geniale Top Gear crashfilmpje
pi_44139474
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:43 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Wel man, ik heb vaker gereden hoor , dus dat schakelen/koppeling enzo ken ik allemaal wel
Hij was echt dik tevreden en een super gozer
1 ding wat ik moet afleren bij koppelen: voet in de lucht, hak moet op de grond blijven
Ik moest dat ook afleren, maar dat is ze toch niet gelukt.
Viktor Cross
pi_44150398

Mijn rij-instructeur naast zijn knalgele Volkswagen Golf .
pi_44150726

Mijn lesbak, dieseltje
pi_44153581
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef Chris_Highhat het volgende:

[..]

Ik moest dat ook afleren, maar dat is ze toch niet gelukt.
lol, denk zelf dat ik het ook niet zal afleren, majah, zien wel

Hier ook de dikste uitvoering > Avantgarde
pi_44174194
vandaag gezakt hij vond dat ik teveel twijfelde bij voorangssituaties rest was het wel goed maar ja
pi_44176350
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 02:18 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

lol, denk zelf dat ik het ook niet zal afleren, majah, zien wel

[afbeelding]
Hier ook de dikste uitvoering > Avantgarde
Oeh, die van mij lijkt daar wel heel erg op, maar dan in het zwart.
En morgen mag ik er weer in rijden, en maandag, en dinsdag ook, en dan mag ik die dinsdag weer een examentje doen.. Ik hoop dat het me dit keer beter afgaat, 3x is scheepsrecht.
Het gaat vast beter zo tussen 2 tentamens (op ma en wo) in en midden in m'n 'Warre verhuist naar Delft'-project. Ja, het gaat helemaal goedkomen
Ik heb er zin in! Warre speelt psychologisch spelletje zodat ze er positiever tegenaan kijkt
I will take the sun in my mouth
pi_44176773
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:46 schreef d4nny18 het volgende:
vandaag gezakt hij vond dat ik teveel twijfelde bij voorangssituaties rest was het wel goed maar ja
Klote man!

En als ik zo hoor waar je allemaal al niet op kan zakken krijg ik steeds minder zin
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44177079
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Klote man!

En als ik zo hoor waar je allemaal al niet op kan zakken krijg ik steeds minder zin
maar iedeeen slaagt ooit
pi_44177360
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maar iedeeen slaagt ooit
als we jouw positieve insteek niet hadden
you and I ain't done Zeke!
pi_44181636
Vanochtend rijbewijs opgehaald en vanavond al gelijk voor de bob gespeeld
Overstap van diesel naar benzine valt me 100 % mee, alleen bij een helling ging het een beetje fout, maarja volgende keer maar met de handrem proberen. Hij is in ieder geval nog niet afgeslagen
pi_44183514
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef tralalala het volgende:
Overstap van diesel naar benzine valt me 100 % mee, alleen bij een helling ging het een beetje fout, maarja volgende keer maar met de handrem proberen. Hij is in ieder geval nog niet afgeslagen
Ik ben bang dat mij dat ook gaat overkomen. De lesauto is een diesel, en ik vind het het fijnst om de hellingproef zonder handrem te doen, maar in de auto van mn ma (benzine) wordt dat wel een ander verhaal.
Viktor Cross
pi_44184638
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maar iedeeen slaagt ooit
Gelukkig wel zeg..
pi_44185716
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef tralalala het volgende:
Mijn lesauto reed op gas, dus denk dat ik daar heel wat minder problemen mee ga krijgen dus

Vandaag es bellen of ze hem toevallig al hebben op het stadskantoor
pi_44187329
Heb een weekje overgeslagen, als het goed is wel mijn TTT aangevraagd.
pi_44189236
Jeuj vandaag weer les gehad (les 12), ik baal elke keer als ik die auto uit moet!
En ik heb al heel veel V-tjes
Het is zo leuk!
Moet alleen nog leren om eerder terug te schakelen bij kruisingen, en eerder te kijken voor fietsers enzo, want ik durf pas te sturen als ik heb gekeken, dus wordt het dan wel een heel ruime bocht naar rechts...
En ik laat nog steeds elke les de motor precies 1 keer afslaan. Altijd op een stom punt waar ik ineens moet stoppen oid.
Maar het is zo leuk!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_44189388
Vanmorgen had ik weer m'n eerste rijlesje, en het was écht leuk om weer te rijden. En ik dacht dat ik veel slechter zou zijn, dat viel reuze mee.
YEAH!
pi_44189451
Jaa, eindelijk het topic gevonden!

ik heb morgen mijn 18e les! en het gaat supers!

19 December om 09:00 uur :x Theorie Examen en dan direct Praktijk Examen aan vragen
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_44192112
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:27 schreef warrel het volgende:
Vanmorgen had ik weer m'n eerste rijlesje, en het was écht leuk om weer te rijden. En ik dacht dat ik veel slechter zou zijn, dat viel reuze mee.
YEAH!
Hij rijdt lekker he die Mercedes
pi_44192297
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:02 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Hij rijdt lekker he die Mercedes
Zeker! Alleen vind ik 'm soms nog wat breed, maarja, je kan het beter breed leren en daarna smal rijden
Haha, en hij doet het zeker goed als je snel een weg oversteekt in z'n 1, ik reed 40 km/u WWWROEEEMM GRRR hihi
pi_44192398
lol
pi_44192408
Ondanks dat ik hier vrijwel nooit post, lees ik wel altijd mee, en was ik blij toen ik in de OP ' Sylvana' zag staan Goed gedaan!

Ik mag zelf volgende week maandag, de 11e, mijn eerste examen, maar als ik er nu al aan denk krijg ik er kriebels van in de buik, zenuwachtigheid alom. Heb nu 37 lessen gehad, en heb er nog 3 plus het examen, maar met de TTT ging het bij mij al niet geweldig (na 30 lessen), dus ben bang dat ik het weer ga verkloten...

Maargoed, we hopen maar op het beste, dat ik over een weekje ook kan vertellen dat ik het heb gehaald
pi_44192603
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef Bartaz het volgende:
Ondanks dat ik hier vrijwel nooit post, lees ik wel altijd mee, en was ik blij toen ik in de OP ' Sylvana' zag staan Goed gedaan!
thnx

IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net naar stadskantoor gebeld of ze hem toevallig al hadden liggen ( officieel morgen pas ophalen) en hij lag er al en heb hem dus net opgehaald en wat issie mooooooooooooooooooooooooooi
pi_44192862
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx

IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net naar stadskantoor gebeld of ze hem toevallig al hadden liggen ( officieel morgen pas ophalen) en hij lag er al en heb hem dus net opgehaald en wat issie mooooooooooooooooooooooooooi
leuk he
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44192907
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

leuk he
nou, eigenlijk doe ik maar alsof hoor, k vind er echt niks aan hoor
pi_44193232
quote:
Het is net als met kinderen...die van jezelf is altijd het mooist
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_44194551
Nog maar 2 dagen... ben nu al zenuwachtig

Ik zit nu op m'n stage alle voorgaande topics door te spitten
pi_44195215
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nou, eigenlijk doe ik maar alsof hoor, k vind er echt niks aan hoor
Rij ze!
'And I called your name,
pi_44195913
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Rij ze!
waarin?

heb geen auto he, dus zal mn ouders van het weekend eens lief aanvragen
pi_44197663
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:09 schreef Sylvana het volgende:
waarin?

heb geen auto he, dus zal mn ouders van het weekend eens lief aanvragen
Dat probleem krijg ik dus ook, en mijn ouders gaan niet meewerken...
Maar zo lang mogelijk rijles houden, dan heb ik tenminste af en toe een auto om in te rijden
pi_44197854
uhm, dat aanvragen moet dus aankijken zijn
pi_44197880
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:44 schreef TNA het volgende:
Wat is mooier terugkomen na een tijd weg te zijn geweest uit deze topicreeks dan "Sylvana (28 november)" te lezen in de OP? Ik wou je bij dezen even heel, heel, heel hartelijk feliciteren! Al je inspanningen zijn eindelijk beloond. Complimenten en respect voor het feit dat je tijdens je weg die soms eindeloos leek toch altijd iedereen bleef motiveren en feliciteren. Ik gun je je rijbewijs van harte en hoop dat je er heel veel plezier van zult hebben!
idd
BOE!
pi_44198163
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat probleem krijg ik dus ook, en mijn ouders gaan niet meewerken...
Maar zo lang mogelijk rijles houden, dan heb ik tenminste af en toe een auto om in te rijden
Maar je ouders weten toch ook wel dat het van groot belang is dat je na je examen (veel) blijft rijden?
'And I called your name,
pi_44198410
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar je ouders weten toch ook wel dat het van groot belang is dat je na je examen (veel) blijft rijden?
Ja, had ik maar later rijles moeten nemen. Is niet hun probleem...
Ik kan mensen moeilijk verplichten hun auto uit te lenen, omdat ze toevallig mijn ouders zijn!
pi_44198562
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, had ik maar later rijles moeten nemen. Is niet hun probleem...
Ik kan mensen moeilijk verplichten hun auto uit te lenen, omdat ze toevallig mijn ouders zijn!
Mja, ik vind het altijd maar vreemd dat je je eigen kind niet in je auto wil laten rijden
Maargoed, aan de andere kant, wie ben ik om ouders te bekritiseren
'And I called your name,
pi_44198766
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Mja, ik vind het altijd maar vreemd dat je je eigen kind niet in je auto wil laten rijden
Maargoed, aan de andere kant, wie ben ik om ouders te bekritiseren
Ach, ik vind het ook vervelend, maar het is hun keuze he
Het is ook niet zo makkelijk, want als ik 'even' een auto van ze zou willen lenen, moet ik eerst 3 kwartier naar ze toe fietsen. Dat doe je niet voor een paar boodschappen oid
pi_44198933
Ik woon ook niet meer thuis, en ik mag de auto ook echt niet een paar daegn lenen ofzo. Als ik daar in het weekend ben mag ik er best even mee rondrijden en in het begin gaan mn ouders dan ook nog wel mee en later mag ik er wel alleen in rijden, maar dan gewoon een stukje, of bijvoorbeeld mn broertje naar voetbal brengen ofzo. Maar echt lenen om ergens naar een vriend ofzo te gaan mag ik ook niet
pi_44223612
quote:

[..]

thnx

[...]
Foto foto foto!
pi_44226282
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Foto foto foto!
Moet eerst ff batterij van camera opladen, daarna zal ik wel ff kijken of ik een foto kan maken

Ik heb hem net al wel voor het eerst als identificatiemiddel gebruikt bij het postkantoor
pi_44226768
Ik zoek sites met (gratis) theorievragen uit 2006, weet iemand waar ik die kan vinden?

Ook bij het theorie-examen moet je een beetje geluk hebben, ik had het geluk een makkelijk examen te krijgen, een meisje naast me deed voor de 5e keer examen en zei na afloop dat dit het makkelijkste tot nu toe was (maar ik had nog 6 fout, dat mocht toen nog)
En bij het praktijk-examen moet je dus ook een beetje geluk hebben met je examinator en de verkeersdrukte, er is gewoon geen pijl op te trekken bij het CBR
Ik heb m'n rijbewijs nu bijna 2 jaar maar wat me het meest blijft storen is de schandalig hoge brandstofprijs, 50 euro voor een volle tank...
pi_44226973
P.S., je mag nu ook nog 6 fout hebben hoor
  donderdag 7 december 2006 @ 17:31:07 #150
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44228973
Sylvana, ik reageer wel eens in dit topic, en zie (way too late), dat je je rijbewijs hebt gehaald! WOW !!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')