Dat over de schouder kijken is toch erg handig hoor, dat heb ik echt niet afgeleerd en hou ik er zeker in. Heb al 2 keer iemand in mijn dooie hoek gehad en doordat ik over mijn schouder keek zag ik hem. Vind dat dus echt 1 van de meest belangrijke dingen die je moet doen bij autorijden. Ook al weet je dat er nix naast je zit, toch even voor de zekerheid kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
heb jij het zo geleerd?
lijkt me handig als je toch zo bezig bent om vlak voordat je gaat sturen óók nog de schouder mee te pakken. maar goed dikke onzin idd. had het mezelf na 50 meter met rijbewijs al afgeleerd
En? ging het goed? leuke instructeur, mocht je schakelen? Tell us morequote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Drifter__ het volgende:
Zo net de 1ste rijles achter de rug, super gaaf zeg, 2 uurtjes gelest in een dikke C200cdi![]()
Volgende week weeeer
mazzelaar.quote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Drifter__ het volgende:
Zo net de 1ste rijles achter de rug, super gaaf zeg, 2 uurtjes gelest in een dikke C200cdi![]()
Volgende week weeeer
ik ben gezegend met deze mooie auto:quote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik had een Cordoba (Seat) als lesauto.
Wel man, ik heb vaker gereden hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
En? ging het goed? leuke instructeur, mocht je schakelen? Tell us more![]()
Ik moest dat ook afleren, maar dat is ze toch niet gelukt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wel man, ik heb vaker gereden hoor, dus dat schakelen/koppeling enzo ken ik allemaal wel
Hij was echt dik tevreden en een super gozer![]()
1 ding wat ik moet afleren bij koppelen: voet in de lucht, hak moet op de grond blijven
lol, denk zelf dat ik het ook niet zal afleren, majah, zien welquote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef Chris_Highhat het volgende:
[..]
Ik moest dat ook afleren, maar dat is ze toch niet gelukt.
Oeh, die van mij lijkt daar wel heel erg op, maar dan in het zwart.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
lol, denk zelf dat ik het ook niet zal afleren, majah, zien wel
[afbeelding]
Hier ook de dikste uitvoering > Avantgarde![]()
Klote man!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:46 schreef d4nny18 het volgende:
vandaag gezakt hij vond dat ik teveel twijfelde bij voorangssituaties rest was het wel goed maar ja
maar iedeeen slaagt ooitquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Klote man!
En als ik zo hoor waar je allemaal al niet op kan zakken krijg ik steeds minder zin
Ik ben bang dat mij dat ook gaat overkomen. De lesauto is een diesel, en ik vind het het fijnst om de hellingproef zonder handrem te doen, maar in de auto van mn ma (benzine) wordt dat wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef tralalala het volgende:
Vanochtend rijbewijs opgehaald en vanavond al gelijk voor de bob gespeeld![]()
Overstap van diesel naar benzine valt me 100 % mee, alleen bij een helling ging het een beetje fout, maarja volgende keer maar met de handrem proberen. Hij is in ieder geval nog niet afgeslagen![]()
Mijn lesauto reed op gas, dus denk dat ik daar heel wat minder problemen mee ga krijgen dusquote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef tralalala het volgende:
Vanochtend rijbewijs opgehaald en vanavond al gelijk voor de bob gespeeld![]()
Overstap van diesel naar benzine valt me 100 % mee, alleen bij een helling ging het een beetje fout, maarja volgende keer maar met de handrem proberen. Hij is in ieder geval nog niet afgeslagen![]()
Hij rijdt lekker he die Mercedesquote:Op woensdag 6 december 2006 12:27 schreef warrel het volgende:
Vanmorgen had ik weer m'n eerste rijlesje, en het was écht leuk om weer te rijden. En ik dacht dat ik veel slechter zou zijn, dat viel reuze mee.
YEAH!
Zeker! Alleen vind ik 'm soms nog wat breed, maarja, je kan het beter breed leren en daarna smal rijdenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hij rijdt lekker he die Mercedes
thnxquote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef Bartaz het volgende:
Ondanks dat ik hier vrijwel nooit post, lees ik wel altijd mee, en was ik blij toen ik in de OP ' Sylvana' zag staanGoed gedaan!
leuk hequote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net naar stadskantoor gebeld of ze hem toevallig al hadden liggen ( officieel morgen pas ophalen) en hij lag er al en heb hem dus net opgehaald en wat issie mooooooooooooooooooooooooooi
Het is net als met kinderen...die van jezelf is altijd het mooistquote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:
Net naar stadskantoor gebeld of ze hem toevallig al hadden liggen ( officieel morgen pas ophalen) en hij lag er al en heb hem dus net opgehaald en wat issie mooooooooooooooooooooooooooi
Rij ze!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nou, eigenlijk doe ik maar alsof hoor, k vind er echt niks aan hoor![]()
Dat probleem krijg ik dus ook, en mijn ouders gaan niet meewerken...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:09 schreef Sylvana het volgende:
waarin?![]()
heb geen auto he, dus zal mn ouders van het weekend eens lief aanvragen
iddquote:Op donderdag 30 november 2006 00:44 schreef TNA het volgende:
Wat is mooier terugkomen na een tijd weg te zijn geweest uit deze topicreeks dan "Sylvana (28 november)" te lezen in de OP?Ik wou je bij dezen even heel, heel, heel hartelijk feliciteren! Al je inspanningen zijn eindelijk beloond. Complimenten en respect voor het feit dat je tijdens je weg die soms eindeloos leek toch altijd iedereen bleef motiveren en feliciteren. Ik gun je je rijbewijs van harte en hoop dat je er heel veel plezier van zult hebben!
![]()
Maar je ouders weten toch ook wel dat het van groot belang is dat je na je examen (veel) blijft rijden?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat probleem krijg ik dus ook, en mijn ouders gaan niet meewerken...
Maar zo lang mogelijk rijles houden, dan heb ik tenminste af en toe een auto om in te rijden![]()
Ja, had ik maar later rijles moeten nemen. Is niet hun probleem...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar je ouders weten toch ook wel dat het van groot belang is dat je na je examen (veel) blijft rijden?![]()
Mja, ik vind het altijd maar vreemd dat je je eigen kind niet in je auto wil laten rijdenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, had ik maar later rijles moeten nemen. Is niet hun probleem...
Ik kan mensen moeilijk verplichten hun auto uit te lenen, omdat ze toevallig mijn ouders zijn!![]()
Ach, ik vind het ook vervelend, maar het is hun keuze hequote:Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Mja, ik vind het altijd maar vreemd dat je je eigen kind niet in je auto wil laten rijden![]()
Maargoed, aan de andere kant, wie ben ik om ouders te bekritiseren
Foto foto foto!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]
Moet eerst ff batterij van camera opladen, daarna zal ik wel ff kijken of ik een foto kan makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |