abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44049257
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:35 schreef Brembo het volgende:
Wat een held die examinator van mij , geloof dat ie niet echt zijn dag had 2 weken geleden. Hij heeft zelfs aangekruist dat ik verkeerd in of uitstapte .
omg
pi_44050426
Zijn er hier mensen, die hun rijbewijs eerder (geprobeerd) opgehaald hebben? en hadden die succes?
Ik kan niet meer wachten
pi_44050712
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef tralalala het volgende:
Zijn er hier mensen, die hun rijbewijs eerder (geprobeerd) opgehaald hebben? en hadden die succes?
Ik kan niet meer wachten
Bij mij zeiden ze dat je het iig een dag eerder kunt proberen Dus ik mag hem eigenlijk donderdag ophalen, maar ze zeiden dak het woesndag al wel kan proberen
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:16:39 #54
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_44061587
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef ThaRooP het volgende:
Ik heb morgen theorie examen, gaat wel lukken denk, want ik vind het allemaal niet zo moeilijk
Geslaagd met 2 foutjes

8 januari praktijk examen, kon niet eerder jammer genoeg
Hoe dik is dat dan wel niet?
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:20:44 #55
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_44064810
Heej, ik zie dat Sylvana is geslaagd!! PROFICIAT!!

Heb inmiddels al een paar maandjes rij-ervaring opgedaan! Nog geen ongelukken veroorzaakt dus zit op de goede weg!

Succes aan degenen die nog moeten afrijden!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_44066739
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:44 schreef TNA het volgende:
Wat is mooier terugkomen na een tijd weg te zijn geweest uit deze topicreeks dan "Sylvana (28 november)" te lezen in de OP? Ik wou je bij dezen even heel, heel, heel hartelijk feliciteren! Al je inspanningen zijn eindelijk beloond. Complimenten en respect voor het feit dat je tijdens je weg die soms eindeloos leek toch altijd iedereen bleef motiveren en feliciteren. Ik gun je je rijbewijs van harte en hoop dat je er heel veel plezier van zult hebben!
Niets meer aan toe te voegen. Ik was al bang dat je nog steeds in de op stond. Nouja, je staat er nog steeds in, maar nu eindelijk op een andere plaats.
Gefeliciteerd Sylvana.

Oja, heb je je roze kaart al, of moet je nog een week wachten?
--edit-- laatmaarzitten, ik had een paar posts terug moeten lezen.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_44067017
Dank jullie wel Alberto_Vermicelli en Ridocar

Heb hem idd nog niet, donderdag kan ik hem ophalen

Vanavond feestje gehad met mn opa en oma's en een oom en en heb mn eerste 30 euro voor mn autootje binnen

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 01-12-2006 22:14:31 ]
pi_44067223
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:50 schreef Sylvana het volgende:

Vanavond feestje gehad met mn opa en oma's en een oom en heb mn eerste 25 euro voor mn autootje binnen
Al een auto in gedachte?
pi_44067305
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef tralalala het volgende:

[..]

Al een auto in gedachte?
Ik niet, maar mn broertje van 8 leek deze wel wat:

En dan kwam hij wel bij me op schoot zitten en mocht ik hem wel naar school brengen elke dag
pi_44067767
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Hoezo dan? Ik heb dat boek ook gekocht, duidelijke tekst/fotos. Wat mist erin?
Hun verstand...

Boek vond ik prima.
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_44069094
lol, sommige vragen in het vragenboek van Vekabest zijn overdreven moeilijk hoor.
Proefexamens op het internet (cbr,autoweek,gratistheorie.nl) zijn veeel makkelijker. Was daarnet bezig met de cd van Verjo, ook veel makkelijker!
Majah, maandag eerste rijles! Heb er zin in...
pi_44070788
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:04 schreef Drifter__ het volgende:
lol, sommige vragen in het vragenboek van Vekabest zijn overdreven moeilijk hoor.
Proefexamens op het internet (cbr,autoweek,gratistheorie.nl) zijn veeel makkelijker. Was daarnet bezig met de cd van Verjo, ook veel makkelijker!
Majah, maandag eerste rijles! Heb er zin in...
Vond zelf ANWB zeer dicht bij de vragen van het CBR komen .
pi_44072109
ff kijken of ik die ergens kan scoren

Zo die van ANWB ook binnen, ff lekker hard oefenen

[ Bericht 42% gewijzigd door Drifter__ op 02-12-2006 12:11:26 ]
pi_44073060
Maandje geleden eerste rij-examen gedaan na 32 lessen in Leeuwarden. Helaas gezakt. Mijn grootste fout was in het begin waar ik op een kruispunt afreed. Ik stopte netjes voor de auto's die reden en op een gegeven moment kwam er alleen nog een Mercedes van rechts. Hij was nog redelijk ver, dus ik dacht ik ga ervoor langs. Helaas reed hij geen 50 maar 80, waardoor hij in de remmen moest en ik hem dus geen voorang had verleend. Verder nog een paar kleine foutjes, maar niets extreems. Helaas was mijn eerste fout te groot.

Ze vond wel dat er "nette en goede dingen" bij zaten, maar vond het nog niet goed genoeg. Ze was sowiezo niet heel sympathiek en mijn rij-instructeur zei later tegen me dat hij vond dat ze teveel tegen me aanlulde op punten waar ik mijn concentratie nodig had. Hij kon haar echter geen ongelijk geven voor het zakken. Theorie examen had ik overigens in Augustus al gehaald met 3 fout door gewoon het boek 2x te lezen .

Volgende week donderdag (7 december 09:50u, lekker rustig op de weg), moet ik opnieuw.. 5 lessen extra gehad en gaat wel goed. Ik ben van plan minder te lullen tijdens mijn examen, wat ik wel deed de vorige keer. Iemand nog tips?

[ Bericht 3% gewijzigd door CySt op 02-12-2006 03:51:47 ]
pi_44076675
neem tijd en overhaast niets.. geniet ervan.. dan haalt je zeker
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:33:41 #66
57434 Marloes
Digital Love
pi_44079096
Ik vind die vragen van Veka-best ook heel moeilijk.. Nouja, die van verjo zijn makkelijker.
Maarja... je weet natuurlijk niet welke het meest overeenkomt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:17:57 #67
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_44080086
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:35 schreef Brembo het volgende:
Wat een held die examinator van mij , geloof dat ie niet echt zijn dag had 2 weken geleden. Hij heeft zelfs aangekruist dat ik verkeerd in of uitstapte .
Verkeerd in- of uitstappen kan wel. Daar letten ze nl. ook op, je moet kijken of er verkeer aankomt voordat je je deur open smijt. Heeft ook weer te maken met kijken, als er iemand aankomt en je gooit je deur open is dat natuurlijk niet echt handig en kan het gevaarlijk zijn. Vind het dus niet zo heel vreemd
To infinity…and beyond!
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:26:48 #68
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_44080276
Grappig topic!

Mag ik postuum nog in de OP? .
Begonnen: 16-11-1999
Gehaald: 04-08-2000
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_44080433
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:26 schreef JDude het volgende:
Grappig topic!

Mag ik postuum nog in de OP? .
Begonnen: 16-11-1999
Gehaald: 04-08-2000
Alleen de mensen van dit jaar staan in de OP

Maar gefeliciteerd nog hoor
pi_44081213
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:17 schreef ivetje het volgende:

[..]

Verkeerd in- of uitstappen kan wel. Daar letten ze nl. ook op, je moet kijken of er verkeer aankomt voordat je je deur open smijt. Heeft ook weer te maken met kijken, als er iemand aankomt en je gooit je deur open is dat natuurlijk niet echt handig en kan het gevaarlijk zijn. Vind het dus niet zo heel vreemd
Heeft mijn instructeur ook meerdere malen gezegt.
Altijd met je rechterhand de portier openen en eerst altijd over je schouder heen kijken.
Waarom denk je anders dat de examinator eventjes blijft zitten?
pi_44081282
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft mijn instructeur ook meerdere malen gezegt.
Altijd met je rechterhand de portier openen en eerst altijd over je schouder heen kijken.
Waarom denk je anders dat de examinator eventjes blijft zitten?
Na je examen ben je dat zo weer vergeten hoor
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_44081309
gisteren voor het eerst weer les gehad in 1,5 wk. ging erg lekker moet ik zeggen, en mn instructeur deelde deze mening

maandag weer les. 7.45 - 9.45 lekker vroeg en druk
you and I ain't done Zeke!
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:20:20 #73
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_44081313
Ik heb mijn pasje Woensdag mogen ophalen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_44081339
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb mijn pasje Woensdag mogen ophalen!
En, hoe bevalt het ?
And you know I might
pi_44081383
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:18 schreef rena het volgende:

[..]

Inderdaad.
]I[ Melvin ]|[
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:26:21 #76
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_44081413
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:22 schreef rena het volgende:

[..]

En, hoe bevalt het ?
Zeer goed...
Mijn moeder ook overigens " hey mam ik ga wel ff na de chinees!,,

"wat dacht je ervan als ik ff boodschappen ga doen!,,

Njah het plezier zal er snel genoeg wel afgaan!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_44082282
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:18 schreef rena het volgende:

[..]

Totdat op een keer je deur eraf gereden wordt.

Maar je hebt gelijk, de meeste dingen vergeet je in no-time, vooral je kijktechniek, maar dat is meer omdat je dan zelf kunt inschatten wanneer en waar je het beste kunt kijken. ik ga echt niet meer buitenspiegel - binnenspiegel - buitenspiegel - naast - richtingaangeven - binnenspiegel - buitenspiegel - stuurdraaien - richtinguitzetten - binnenspiegel - buitenspiegel - kijken. Een uurtje op deze manier en ik zou er gek van worden.
pi_44085115
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Totdat op een keer je deur eraf gereden wordt.

Maar je hebt gelijk, de meeste dingen vergeet je in no-time, vooral je kijktechniek, maar dat is meer omdat je dan zelf kunt inschatten wanneer en waar je het beste kunt kijken. ik ga echt niet meer buitenspiegel - binnenspiegel - buitenspiegel - naast - richtingaangeven - binnenspiegel - buitenspiegel - stuurdraaien - richtinguitzetten - binnenspiegel - buitenspiegel - kijken. Een uurtje op deze manier en ik zou er gek van worden.
heb jij het zo geleerd?

lijkt me handig als je toch zo bezig bent om vlak voordat je gaat sturen óók nog de schouder mee te pakken. maar goed dikke onzin idd. had het mezelf na 50 meter met rijbewijs al afgeleerd
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44085151
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

heb jij het zo geleerd?

lijkt me handig als je toch zo bezig bent om vlak voordat je gaat sturen óók nog de schouder mee te pakken. maar goed dikke onzin idd. had het mezelf na 50 meter met rijbewijs al afgeleerd
gisteren trouwens voor het eerst ervaren hoe echt drukke wegen zijn. reed van utrecht naar amersfoort om een uurtje of 3. files dus en een paar keer vol op te rem gemoeten. 1 keer zo erg dat de airbag bijna naar buiten kwam omdat autopapieren + stratenboek van de bijrijdersstoel afvlogen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44085910
Ik had vandaag m'n eerste rijles Best spannend, ondanks dat ik alleen maar mocht sturen, gas geven en remmen. Gelijk eerste rijles in het donker Valt niet mee als je voor het allereerst achter het stuur zit
pi_44086449
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

heb jij het zo geleerd?
6 jaar geleden, ja.
quote:
Over de schouder was toen nog 'naast', zal wel met snelweg te maken hebben.

Ik dacht ook slim te zijn. Alles voorbereid, nog even de lessen auto ingeprent, en dan 1e les vrachtauto: 'waar is de binnenspiegel?'

pi_44087267
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik had vandaag m'n eerste rijles Best spannend, ondanks dat ik alleen maar mocht sturen, gas geven en remmen. Gelijk eerste rijles in het donker Valt niet mee als je voor het allereerst achter het stuur zit
hoe schakelde je dan?

of elke keer de instructeur: "gas los" ?
pi_44091441
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef Johnns het volgende:

[..]

hoe schakelde je dan?

Zo ging het bij mij de eerste les wel idd, dat instructeur zei wanneer ik gas los moest laten en weer mocht gassen

Ik mocht eerste les ook alleen nog maar gassen, remmen en sturen, 2e les opschakelen erbij en derde les ook terugschakelen
pi_44094134
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij de eerste les wel idd, dat instructeur zei wanneer ik gas los moest laten en weer mocht gassen

Ik mocht eerste les ook alleen nog maar gassen, remmen en sturen, 2e les opschakelen erbij en derde les ook terugschakelen
Mijn eerste les was eerst ff uitleggen wat alles is. Vervolgens vroeg hij of ik al eens eerder had gereden. Dus ik zei, een beetje op industrieterrein enzo geoefend. Dus hij zo van, laat maar zien wat je kunt. En mocht gewoon meteen gaan rijden. Schakelen dus ook. Uiteraard gaf hij wel de hele tijd feedback enzo.
pi_44094340
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, bij BNOR-examen krijg je formulier thuisgestuurd dat je mee moet nemen naar gemeentehuis
Na slagen voor je rijbewijs? Na mijn BNOR examen (rijbewijs gehaald 17 november 2006, dus als een mod mij in de OP zou kunnen plaatsen? Tevens was 17 november ook mijn verjaardag, lekker toevallig ) kreeg ik niets mee en zeiden zij dat ik maandag langs het gemeentehuis kon (17 nov was op een vrijdag) om het rijbewijs aan te vragen. Kon het dan officieel de maandag er na ophalen (ivm 5 werkdagen) maar vrijdag nog ff gebeld en zat al bij de post
pi_44094523
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef Johnns het volgende:

[..]

hoe schakelde je dan?

Ja, hij zei de hele tijd "gas los" ja En ik had verder écht nog nooit gereden, ook niet op industrieterrein of iets dergelijks, dus ik maakte wel wat foutjes. 1 keer knipperlicht vergeten bij een rotonde bijvoorbeeld, maar er reed toen niemand behalve ik. In het donker rijden vond ik alleen niet echt lekker dan ook nog over smalle wegen . M'n instructeur zei: "ik doe het verkeer, jij kijkt recht voor je uit en rijdt". Moet er nog even niet aan denken alles tegelijk te doen. Maar m'n instructeur zei ook: "Over 3 į 4 lessen herken je jezelf niet meer"
pi_44097852
Ik heb mijn eerste soort van autopech te pakken gehad gisteravond Ik was op weg naar huis en ineens staat de temperatuurmeter op z'n hoogst, het lampje brandde en de auto gaf aan dat de motortemperatuur te hoog was en een defect in het emissiesysteem Ik gelijk de auto aan de kant gegooid, want hierover is me nooit verteld met rijles, zul je altijd zien Dus ik mijn vader bellen, om half 12 's avonds, hij kwam wel even kijken, blijkt er dat er helemaal niks aan de hand is met dat rotding en dat er waarschijnlijk een sensor kapot is. Maar ik ben wel geschrokken, stomme rotauto
And you know I might
pi_44098523
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:05 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Na slagen voor je rijbewijs? Na mijn BNOR examen (rijbewijs gehaald 17 november 2006, dus als een mod mij in de OP zou kunnen plaatsen? Tevens was 17 november ook mijn verjaardag, lekker toevallig ) kreeg ik niets mee en zeiden zij dat ik maandag langs het gemeentehuis kon (17 nov was op een vrijdag) om het rijbewijs aan te vragen. Kon het dan officieel de maandag er na ophalen (ivm 5 werkdagen) maar vrijdag nog ff gebeld en zat al bij de post
Nee weet niet wat die examinator zat te bazelen, maar heb niks gehad en heb afgelopen donderdag gewoon mn rijbewijs aan kunnen vragen

Jij ook nog gefeliciteerd en je moet zelf even je datum in de OP op de wiki erbij zetten en dan sta je er in het volgende topic bij
pi_44098600
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee weet niet wat die examinator zat te bazelen, maar heb niks gehad en heb afgelopen donderdag gewoon mn rijbewijs aan kunnen vragen

Jij ook nog gefeliciteerd en je moet zelf even je datum in de OP op de wiki erbij zetten en dan sta je er in het volgende topic bij
Mij werd dan ook verteld dat alles tegenwoordig gewoon in het RDW systeem verwerkt wordt dus op het gemeentehuis keken zij even in het systeem als controle en maakten toen de papieren in orde.

Dank je voor de uitleg, heb m'n naam er tussen gezet. Aan de ene kant lijkt rijden zonder instructeur nu meer "eng" zoals sommige mensen dat omschrijven, aan de andere kant heb ik het idee dat je nu nog serieuzer bent omdat er nu niemand meer is die op de rem kan trappen zoals dat bij een rijles wel mogelijk was.
pi_44099128
Jeej, vanaf vandaag mag ik ook autorijlessen rijden. En morgen beginnen.
pi_44099974
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Maravilla het volgende:
Yeah Gefeliciteerd met je verjaardag Straks wel vertellen hoe je eerste rijles was
pi_44100258
quote:
Gefeliciteerd en veel plezier/succes morgen en wel ff komen vertellen hoe het gegaan is he
pi_44100627
quote:
Heel veel plezier alvast!

Ik herinner me mijn eerste rijles nog, ik had zelf nog nooit eerder gereden. Ik mocht ook alleen sturen, maar oh wat vond ik het geweldig om een keer aan de linkerkant te zitten!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44108085
quote:
Heel veel succes en plezier, laat je even weten hoe de eerste les geweest is? In je fotoboek staat overigens nog dat je 17 bent

Heb er zelf nu 11 lessen op zitten. Het gaat opzich best goed, alleen ik moet veel en veel meer kijken
pi_44121798
ik kan morgen ook weer bezig met de rijles, en als het goed is hoor ik dan ook de datum voor de ttt. gok het tenminste wel, want hij probeerde mij vandeweek nog te bellen, maar ja, onder het eten heb ik geen telefoon bij me, dus hoor morgen wel wat er was.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 4 december 2006 @ 02:11:20 #96
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_44122604
Oeh zie zojuist dat je geslaagt bent Sylvana.

Gefeli!
pi_44123357
ik heb over 32 minuten weer rjiles, mn 4e!
pi_44124430
quote:
Op maandag 4 december 2006 02:11 schreef Devilnl het volgende:
Oeh zie zojuist dat je geslaagt bent Sylvana.

Gefeli!
dank je wel
pi_44124613
zojuist weer les gehad. werd opgehaald om 7.45 vrij vroeg 2 uurtjes les.

proefexamen tussendoor, en ik was geslaagd aldus mijn instructeur paar kleine foutjes tussendoor, maarja een examen kan niet foutloos . daarnaast loste ik ze goed op volgens mn instructeur.

de 14e komt nu wel erg dichtbij... hopen dat het net zo goed gaat als mn 2 proefexamens
pi_44124949
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef FoxHunter. het volgende:
Zo, ik kom mij ook maar even melden! Zojuist mijn tweede les gehad, echt superleuk. M'n eerste les reed de instructeur ons naar een rustig plekje, vanuit daar de beginselen geleerd en alvast een stukje gereden, zo'n 50 km/u maximum, en nog een beetje buiten de stad.

Deze tweede les heb ik helemaal zelf gereden, zowel in de binnen- als buitenstad. Eerst zig-zaggend over een rustig stukje proberen niet de kant van de weg te raken. Vervolgens bochten goed leren nemen (spiegels, e.d.). Ook een stukje 100 gereden (net buiten de ringweg), en ook 2 mini-rotondes en een aantal stoplichten gehad. In de binnenstad gaan die stoplichten erg snel weer op rood, en de auto sloeg toen net af (je bent dan veel zenuwachtiger dan buiten de stad, dan gebeurt het tegenoverstelde van wat je wilt, hij slaat af). En dan word ik nog drukker, en dan slaat ie weer af. Was best lachen, kon me voorstellen hoe de mensen achter mij zaten te denken :-)

Kortom, ik moet iets rustiger leren te rijden (dit schijnt zo'n beetje iedereen bij het begin te hebben, vertelde de instructeur mij), en ik kijk nu al weer uit naar de 3e les. Die heb ik a.s. dinsdag. Ik les 2 keer per week (Groningen).

Overigens kon ik bij deze rijschool direct de volgende dag beginnen, toen ik hun belde. En theorie(les) wordt er gratis bijgegeven! Ben er best blij mee
Zo, dat is alweer een tijdje terug Ik heb vanmorgen hopelijk m'n laatste rijles gehad, a.s. vrijdag (8 december) heb ik m'n examen, om 11:40 in Groningen! Vandaag was geloof ik mijn 32e les.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')