omgquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:35 schreef Brembo het volgende:
Wat een held die examinator van mij, geloof dat ie niet echt zijn dag had 2 weken geleden. Hij heeft zelfs aangekruist dat ik verkeerd in of uitstapte
.
Bij mij zeiden ze dat je het iig een dag eerder kunt proberenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef tralalala het volgende:
Zijn er hier mensen, die hun rijbewijs eerder (geprobeerd) opgehaald hebben? en hadden die succes?
Ik kan niet meer wachten![]()
Geslaagd met 2 foutjesquote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef ThaRooP het volgende:
Ik heb morgen theorie examen, gaat wel lukken denk, want ik vind het allemaal niet zo moeilijk![]()
Niets meer aan toe te voegen. Ik was al bang dat je nog steeds in de op stond. Nouja, je staat er nog steeds in, maar nu eindelijk op een andere plaats.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:44 schreef TNA het volgende:
Wat is mooier terugkomen na een tijd weg te zijn geweest uit deze topicreeks dan "Sylvana (28 november)" te lezen in de OP?Ik wou je bij dezen even heel, heel, heel hartelijk feliciteren! Al je inspanningen zijn eindelijk beloond. Complimenten en respect voor het feit dat je tijdens je weg die soms eindeloos leek toch altijd iedereen bleef motiveren en feliciteren. Ik gun je je rijbewijs van harte en hoop dat je er heel veel plezier van zult hebben!
![]()
Al een auto in gedachte?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond feestje gehad met mn opa en oma's en een oom en heb mn eerste 25 euro voor mn autootje binnen
Ik niet, maar mn broertje van 8 leek deze wel wat:quote:
Hun verstand...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik heb dat boek ook gekocht, duidelijke tekst/fotos. Wat mist erin?![]()
Vond zelf ANWB zeer dicht bij de vragen van het CBR komenquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:04 schreef Drifter__ het volgende:
lol, sommige vragen in het vragenboek van Vekabest zijn overdreven moeilijk hoor.
Proefexamens op het internet (cbr,autoweek,gratistheorie.nl) zijn veeel makkelijker. Was daarnet bezig met de cd van Verjo, ook veel makkelijker!![]()
Majah, maandag eerste rijles! Heb er zin in...![]()
Verkeerd in- of uitstappen kan wel. Daar letten ze nl. ook op, je moet kijken of er verkeer aankomt voordat je je deur open smijt. Heeft ook weer te maken met kijken, als er iemand aankomt en je gooit je deur open is dat natuurlijk niet echt handig en kan het gevaarlijk zijn. Vind het dus niet zo heel vreemdquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:35 schreef Brembo het volgende:
Wat een held die examinator van mij, geloof dat ie niet echt zijn dag had 2 weken geleden. Hij heeft zelfs aangekruist dat ik verkeerd in of uitstapte
.
Alleen de mensen van dit jaar staan in de OPquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:26 schreef JDude het volgende:
Grappig topic!
Mag ik postuum nog in de OP?.
Begonnen: 16-11-1999
Gehaald: 04-08-2000
Heeft mijn instructeur ook meerdere malen gezegt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Verkeerd in- of uitstappen kan wel. Daar letten ze nl. ook op, je moet kijken of er verkeer aankomt voordat je je deur open smijt. Heeft ook weer te maken met kijken, als er iemand aankomt en je gooit je deur open is dat natuurlijk niet echt handig en kan het gevaarlijk zijn. Vind het dus niet zo heel vreemd
Na je examen ben je dat zo weer vergeten hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft mijn instructeur ook meerdere malen gezegt.
Altijd met je rechterhand de portier openen en eerst altijd over je schouder heen kijken.
Waarom denk je anders dat de examinator eventjes blijft zitten?![]()
En, hoe bevalt hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb mijn pasje Woensdag mogen ophalen!![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:18 schreef rena het volgende:
[..]
Na je examen ben je dat zo weer vergeten hoor![]()
![]()
Zeer goed...quote:
Totdat op een keer je deur eraf gereden wordt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:18 schreef rena het volgende:
[..]
Na je examen ben je dat zo weer vergeten hoor![]()
![]()
heb jij het zo geleerd?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Totdat op een keer je deur eraf gereden wordt.
Maar je hebt gelijk, de meeste dingen vergeet je in no-time, vooral je kijktechniek, maar dat is meer omdat je dan zelf kunt inschatten wanneer en waar je het beste kunt kijken. ik ga echt niet meer buitenspiegel - binnenspiegel - buitenspiegel - naast - richtingaangeven - binnenspiegel - buitenspiegel - stuurdraaien - richtinguitzetten - binnenspiegel - buitenspiegel - kijken. Een uurtje op deze manier en ik zou er gek van worden.
gisteren trouwens voor het eerst ervaren hoe echt drukke wegen zijn. reed van utrecht naar amersfoort om een uurtje of 3. files dus en een paar keer vol op te rem gemoeten. 1 keer zo erg dat de airbag bijna naar buiten kwam omdat autopapieren + stratenboek van de bijrijdersstoel afvlogenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
heb jij het zo geleerd?
lijkt me handig als je toch zo bezig bent om vlak voordat je gaat sturen óók nog de schouder mee te pakken. maar goed dikke onzin idd. had het mezelf na 50 meter met rijbewijs al afgeleerd
6 jaar geleden, ja.quote:
Over de schouder was toen nog 'naast', zal wel met snelweg te maken hebben.quote:lijkt me handig als je toch zo bezig bent om vlak voordat je gaat sturen óók nog de schouder mee te pakken. maar goed dikke onzin idd. had het mezelf na 50 meter met rijbewijs al afgeleerd
hoe schakelde je dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik had vandaag m'n eerste rijlesBest spannend, ondanks dat ik alleen maar mocht sturen, gas geven en remmen. Gelijk eerste rijles in het donker
Valt niet mee als je voor het allereerst achter het stuur zit
![]()
Zo ging het bij mij de eerste les wel idd, dat instructeur zei wanneer ik gas los moest laten en weer mocht gassenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe schakelde je dan?
of elke keer de instructeur: "gas los" ?![]()
Mijn eerste les was eerst ff uitleggen wat alles is. Vervolgens vroeg hij of ik al eens eerder had gereden. Dus ik zei, een beetje op industrieterrein enzo geoefend. Dus hij zo van, laat maar zien wat je kunt. En mocht gewoon meteen gaan rijden. Schakelen dus ook. Uiteraard gaf hij wel de hele tijd feedback enzo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij de eerste les wel idd, dat instructeur zei wanneer ik gas los moest laten en weer mocht gassen
Ik mocht eerste les ook alleen nog maar gassen, remmen en sturen, 2e les opschakelen erbij en derde les ook terugschakelen
Na slagen voor je rijbewijs? Na mijn BNOR examen (rijbewijs gehaald 17 november 2006, dus als een mod mij in de OP zou kunnen plaatsen? Tevens was 17 november ook mijn verjaardag, lekker toevalligquote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, bij BNOR-examen krijg je formulier thuisgestuurd dat je mee moet nemen naar gemeentehuis
Ja, hij zei de hele tijd "gas los" jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe schakelde je dan?
of elke keer de instructeur: "gas los" ?![]()
Nee weet niet wat die examinator zat te bazelen, maar heb niks gehad en heb afgelopen donderdag gewoon mn rijbewijs aan kunnen vragenquote:Op zondag 3 december 2006 01:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na slagen voor je rijbewijs? Na mijn BNOR examen (rijbewijs gehaald 17 november 2006, dus als een mod mij in de OP zou kunnen plaatsen? Tevens was 17 november ook mijn verjaardag, lekker toevallig) kreeg ik niets mee en zeiden zij dat ik maandag langs het gemeentehuis kon (17 nov was op een vrijdag) om het rijbewijs aan te vragen. Kon het dan officieel de maandag er na ophalen (ivm 5 werkdagen) maar vrijdag nog ff gebeld en zat al bij de post
![]()
Mij werd dan ook verteld dat alles tegenwoordig gewoon in het RDW systeem verwerkt wordt dus op het gemeentehuis keken zij even in het systeem als controle en maakten toen de papieren in orde.quote:Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee weet niet wat die examinator zat te bazelen, maar heb niks gehad en heb afgelopen donderdag gewoon mn rijbewijs aan kunnen vragen![]()
Jij ook nog gefeliciteerd en je moet zelf even je datum in de OP op de wiki erbij zetten en dan sta je er in het volgende topic bij
Yeahquote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Maravilla het volgende:
Jeej, vanaf vandaag mag ik ook autorijlessen rijden. En morgen beginnen.![]()
Gefeliciteerd en veel plezier/succes morgen en wel ff komen vertellen hoe het gegaan is hequote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Maravilla het volgende:
Heel veel plezier alvast!quote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Maravilla het volgende:
Heel veel succes en plezier, laat je even weten hoe de eerste les geweest is? In je fotoboek staat overigens nog dat je 17 bentquote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Maravilla het volgende:
dank je welquote:Op maandag 4 december 2006 02:11 schreef Devilnl het volgende:
Oeh zie zojuist dat je geslaagt bent Sylvana.
Gefeli!
Zo, dat is alweer een tijdje terugquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef FoxHunter. het volgende:
Zo, ik kom mij ook maar even melden! Zojuist mijn tweede les gehad, echt superleuk. M'n eerste les reed de instructeur ons naar een rustig plekje, vanuit daar de beginselen geleerd en alvast een stukje gereden, zo'n 50 km/u maximum, en nog een beetje buiten de stad.
Deze tweede les heb ik helemaal zelf gereden, zowel in de binnen- als buitenstad. Eerst zig-zaggend over een rustig stukje proberen niet de kant van de weg te raken. Vervolgens bochten goed leren nemen (spiegels, e.d.). Ook een stukje 100 gereden (net buiten de ringweg), en ook 2 mini-rotondes en een aantal stoplichten gehad. In de binnenstad gaan die stoplichten erg snel weer op rood, en de auto sloeg toen net af (je bent dan veel zenuwachtiger dan buiten de stad, dan gebeurt het tegenoverstelde van wat je wilt, hij slaat af). En dan word ik nog drukker, en dan slaat ie weer af. Was best lachen, kon me voorstellen hoe de mensen achter mij zaten te denken :-)
Kortom, ik moet iets rustiger leren te rijden (dit schijnt zo'n beetje iedereen bij het begin te hebben, vertelde de instructeur mij), en ik kijk nu al weer uit naar de 3e les. Die heb ik a.s. dinsdag. Ik les 2 keer per week (Groningen).
Overigens kon ik bij deze rijschool direct de volgende dag beginnen, toen ik hun belde. En theorie(les) wordt er gratis bijgegeven! Ben er best blij mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |