wat bedoel je met voetbalt?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef Bananenman het volgende:
Even een heel domme vraag waarschijnlijk, maar welk been moet je voor zetten op je board? Als je met rechts voetbalt, moet je dan ook rechts voor zetten op je board of juist niet?
jaquote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef Bananenman het volgende:
Even een heel domme vraag waarschijnlijk, maar welk been moet je voor zetten op je board? Als je met rechts voetbalt, moet je dan ook rechts voor zetten op je board of juist niet?
mja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Niet per definitie
Ik voetbal met links en sta goofy
Ik ook (en goofy)quote:Op donderdag 7 december 2006 20:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja dat heb ik dus ook
maarja, dat is net als steppen met je snowboard aan.. 90 procent van de boarders doet dat met hun voet aan de frontside kant.. ik doe t aan de backside kant
het was een grap, wie voetbalt er immers alleen met rechtsquote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Niet per definitie
Ik voetbal met links en sta goofy
iemand met 1 been!!111one!11!11loller!11!111!!!!!einszweidrei!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 21:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
het was een grap, wie voetbalt er immers alleen met rechts![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
het was een grap, wie voetbalt er immers alleen met rechts![]()
Hee ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 7 december 2006 20:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja dat heb ik dus ook
maarja, dat is net als steppen met je snowboard aan.. 90 procent van de boarders doet dat met hun voet aan de frontside kant.. ik doe t aan de backside kant
Schrijf je ook met links dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef ForumGek het volgende:
Klopt, wordt ook wel "mongo" genoemd. Een erg lompe manier van skateboarden !
Ik skateboard(de) hetzelfde alsdat ik snowboard, links voor en rechts achter. Ik voetbal alleen wel met links. Dus daar is niks uit op te maken eigenlijk.
En wat is de invloed van tweehandig typen?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Schrijf je ook met links dan?
nee man, dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef ForumGek het volgende:
Klopt, wordt ook wel "mongo" genoemd. Een erg lompe manier van skateboarden !
Ik skateboard(de) hetzelfde alsdat ik snowboard, links voor en rechts achter. Ik voetbal alleen wel met links. Dus daar is niks uit op te maken eigenlijk.
hmm..apart geval ben ik. Ik schrijf met rechts, maar schrijf de linker kant op. Vroeger hield ik mijn schrift altijd zoals de kinderen die links schreven dat deden, probeerde ze altijd te corrigeren maar is nooit echt gelukt. Nu schrijft ik redelijk recht, maar soms neig ik toch om naar links toe te "leunen"quote:Op donderdag 7 december 2006 23:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Schrijf je ook met links dan?
Ook al zo'n apart geval? Ik ook hoor, ik snap soms geen flikker meer van mezelf. Ik schrijf en tennis met links(overigens sla ik harder met rechts), maar ik gooi met rechts. Dat is vrij lastig bij oefeningen als je gaat gooien op je service te verbeterenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef ForumGek het volgende:
[..]
hmm..apart geval ben ik. Ik schrijf met rechts, maar schrijf de linker kant op. Vroeger hield ik mijn schrift altijd zoals de kinderen die links schreven dat deden, probeerde ze altijd te corrigeren maar is nooit echt gelukt. Nu schrijft ik redelijk recht, maar soms neig ik toch om naar links toe te "leunen"![]()
Ja ik weet dat de freestyle binding slap is (vandaar die naam ook), maar die kon ik er goedkoop bij krijgen, board enzo was al zo duur..quote:Op donderdag 7 december 2006 10:40 schreef Rnej het volgende:
denk dat missions wel een boel uitmaken, hogere highback en een boel stijver
de freestyle binding is de 1 na slapste binding uit het burton assortiment... t werkt wel, mits je niet te zwaar bent, maar ik ben er geen fan van.... zeker omdat ik zo het idee heb dat je met jouw ski-ervaring ook wel op een leuk vaartje wil gaan boarden...
nja, toen ik in kaprun was voor mijn anwarter ... kreeg een dude een nieuwe Baron met P1 bindingen mee voor de "lage" prijscategorie. ... was best leuk hoor..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
achja alles beter dan een huurboard. Op moment van kopen had ik ook echt niet meer te besteden
.
duivestijn (zoetermeer, den haag centrum, den haag uithof) enzovoortsquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
Hey,
waar kan je in NL en dan het liefst in Provincie ZH/Utrecht een Forum Destroyer 158 halen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, toen ik in kaprun was voor mijn anwarter ... kreeg een dude een nieuwe Baron met P1 bindingen mee voor de "lage" prijscategorie. ... was best leuk hoor..
(jammer dat die dude niet kon snowboarden, maar ach)
die dingen zijn echt crap... en dan hoor je mensen erover "jaaa ik wil nooit meer iets anders"quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ach koop volgend jaar wel een nieuwe plank en dan gebruik ik de Resistance voor in het park.
Kreeg vorig jaar in Flaine een board met dat klik-in systeem mee (zonder Highback!!).. Heb 1 afdaling ermee gedaan, wat een kutspul is dat zeg. En op weg naar de boardverhuur ben ik ook nog eens keihard over mn eigen voeten gestruikeld vanwege die uitsteeksels. Heb wel een mooie meegekregen toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |