Haha mooi is dat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:15 schreef ForumGek het volgende:
Good luck fella !
En zonder papiertje krijg jij geen toegang meer tot dit forum oke !
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef Bramvanlith het volgende:
hihi, zo herinner ik me nog: tijdens de anwarter was er ook zo'n gast met breuken in zn board.. Aan allebei de kanten een breuk in zn staal kant.. Maja die gast boarde ook op click bindingen (step in)........
Het vervelende is alleen wel dat hij het wel haalde![]()
Veel plezier in iedergeval ^^, zal wel lukken neem ik aan.
Klopt. Ach ik wil het papiertje wil ik vooral graag hebben zodat ik de opleidingtraject helemaal kan afronden. Landes wilde ik gewoon halen om meer kennis te hebben over het lesgeven van gevorderden en om mijn eigen kunnen te verbeteren. Deze wil ik nu ook doen om het allemaal af te ronden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:35 schreef Steven184 het volgende:
Tuurlijk heb je ook een goed seizoen zonder je papiertje, maar we verwachten natuurlijk wel een topseizoen MET papiertje![]()
Dat is wel rot ja.quote:Trouwens wel klote, afgelopen donderdag mijn enkelbanden met de voetbal zwaar verrekt. De schatting is dat ik er 2 maanden last van heb, zo gaan mijn plannen om eind decemeber/begin januari nog erens een weekje mee te pakken aardig de mist in.
hehe, hij had wel een okay plank... een Forum scheurijzer ofzo geloof ik? ... t was iig wel een goeie unitquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef Bramvanlith het volgende:
hihi, zo herinner ik me nog: tijdens de anwarter was er ook zo'n gast met breuken in zn board.. Aan allebei de kanten een breuk in zn staal kant.. Maja die gast boarde ook op click bindingen (step in)........
Het vervelende is alleen wel dat hij het wel haalde![]()
Veel plezier in iedergeval ^^, zal wel lukken neem ik aan.
neem maar van mij aan dat kunststof buigt en c60s brekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm rare opvatting.
Zeker aangezien een Wingtip veel minder stijf is. Misschien kun je dan nog beter voor de CO2 gaan ofzo.
Die is ook nog stijf maar wel een ander model. Daarnaast geloof ik nooit dat als je die C60's stuk maakt, je Wingtip wel heel blijft...
Ik kreeg al sms vanuit Tignes (BrakkeAap). Hij sneeuwde en het zag er naaruit echt te gaan dumpen deze week.quote:
indeedquote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kreeg al sms vanuit Tignes (BrakkeAap). Hij sneeuwde en het zag er naaruit echt te gaan dumpen deze week.
Moet je die van 0-3 dagen en 3-6 dagen bij elkaar optellen voor het totaal aan sneeuw voor de komende 6 dagen?quote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef btb het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt idd helemaal goed te komen de sneeuw
Komakie kan zijn lol ook op tijdens zijn cursus![]()
Goede vraag, ik _denk_ het wel. Wanneer het al opgeteld is zou je verwachten dat het 3-6 plaatje nooit minder sneeuw kan weegeven dan het 0-3 dagen kaartje. En dat is nu wel het geval.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je die van 0-3 dagen en 3-6 dagen bij elkaar optellen voor het totaal aan sneeuw voor de komende 6 dagen?![]()
http://www.skiing.nl/skigebieden/sneeuw/index.html
Yep, ook gehad. Da's tenminste nog eens een mooi verjaardagskado voor die jongen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kreeg al sms vanuit Tignes (BrakkeAap). Hij sneeuwde en het zag er naaruit echt te gaan dumpen deze week.
Ik ben expert van boards in kleine auto's.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef GenesiZ het volgende:
Zo, ook weer een berichtje vanaf mijn kant.
We gaan weer richting de sneeuw
![]()
13 jan - 20 jan naar Les Arcs 1950, en we hebben er bereveel zin in. Kmoet nog even wel even kijken of ik de boards in onze Aygo kunnen proppen, zoniet dan moeten we een andere auto meenemen
Nou ik had net het skischooltje aan de telefoon waar ik met kerst ga werken maar dat mevrouwtje verwachtte er nog niet veel van... Van mijn voorstel om dan zsm een soort alpensneeuwdans te doen begreep ze ook niet zo veelquote:
Tsja, die van mij was 1,67 en dat pastte primaquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben expert van boards in kleine auto's.![]()
Ik leg ze zelf altijd diagonaal over de achterbank. Vanaf de passagiersstoel naar de rugleuning van de plaats achter de bestuurder. Gaat prima. Boards tot ruim door de meter zestig gingen probleemloos mee.
Die AX is dan een stuk groter dan de cinquecentoquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Tsja, die van mij was 1,67 en dat pastte prima
Gister is er hier een leuk laagje sneeuw gevallen, iets van 5 tot 10 cm, zodat het er allemaal weer wit uitziet ipv groen. Vandaag dooit het nog in het dorp, maar voor vannacht en morgen verwachten ze een hoop sneeuw.
Ben benieuwd. Van de week nog ff de gletcher op geweest en dat ging wel prima. Het onderste stuk naar Val Claret was wel vrij rotsig, maarja als dat het enige is wat open is, dan moet je wel...
Webcam funtiequote:Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef beerke het volgende:
BrakkeAap, kun je niet iedere week een pic posten hoe het er daar uitziet?
op http://www.tignes.net/GB_panoramique.html kan je de webcams van tignes zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef beerke het volgende:
BrakkeAap, kun je niet iedere week een pic posten hoe het er daar uitziet?
Mooi, het past inderdaad zonder problemen. Van linksvoor naar rechtsachter incl bindingen. Nu nog even snel op zoek naar een goedkope dominant, want daar wil ik toch wel een keer mee spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:43 schreef GenesiZ het volgende:
Okekiedokie, dat moet dus wel lukken. Vanavond maar even passen. Kleren en een zwik boodschappen moeten ook mee, maar die proppen we er wel ergens tussen.
Iemand btw ervaring met Arc 1950 ?
Heeft de zusquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Mooi, het past inderdaad zonder problemen. Van linksvoor naar rechtsachter incl bindingen. Nu nog even snel op zoek naar een goedkope dominant, want daar wil ik toch wel een keer mee spelen.
We moeten binnenkort eens wat afspreken in Breda om plannen te maken voor komend seizoenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:35 schreef beerke het volgende:
[..]
Yep, ook gehad. Da's tenminste nog eens een mooi verjaardagskado voor die jongen.
Beer stikjaloers zijn...
eh dude... ik pas soms L jassenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef btb het volgende:
Rnej, een vraagje aan jou. Jij waait geloof ik ook niet 1 2 3 weg door je omvang geloof ikIk heb hetzelfde euvel. Sinds een tijd ben ik opzoek naar een nieuwe jas en loop tegen het probleem aan dat de interessante jassen meestal "maar" tot of t/m XL gaan. XL zou wel kunnen, maar echt prettig is het niet. Heb jij wat tips voor merken?
Misschien iets van het merk Sonja Bakker?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef btb het volgende:
Rnej, een vraagje aan jou. Jij waait geloof ik ook niet 1 2 3 weg door je omvang geloof ikIk heb hetzelfde euvel. Sinds een tijd ben ik opzoek naar een nieuwe jas en loop tegen het probleem aan dat de interessante jassen meestal "maar" tot of t/m XL gaan. XL zou wel kunnen, maar echt prettig is het niet. Heb jij wat tips voor merken?
*proest*quote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien iets van het merk Sonja Bakker?![]()
Heb het tegenovergestelde probleem, vind maar eens een boardbroek die niet van je reet afzakt als je in je spijkerbroeken maat 30 hebtquote:Op donderdag 7 december 2006 17:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
*proest*
nah ik heb nu maat 56 broek en een maat L O'neill jas voor mn werk en een XL 686 jas die dus best ruim uitvalt...
(note: ben sinds anwarterkurs weer een kilootje of 3/4 kwijtgeraakt.. dus weeg nu rond de 112 ipv 120 enzo)
damn straks ben ik nog gezond ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |