abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 17:57:00 #121
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_44139101
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef btb het volgende:
[afbeelding]

Het lijkt idd helemaal goed te komen de sneeuw

Komakie kan zijn lol ook op tijdens zijn cursus
Moet je die van 0-3 dagen en 3-6 dagen bij elkaar optellen voor het totaal aan sneeuw voor de komende 6 dagen?

http://www.skiing.nl/skigebieden/sneeuw/index.html
Age of fruity enlightenment!
pi_44139854
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Moet je die van 0-3 dagen en 3-6 dagen bij elkaar optellen voor het totaal aan sneeuw voor de komende 6 dagen?

http://www.skiing.nl/skigebieden/sneeuw/index.html
Goede vraag, ik _denk_ het wel. Wanneer het al opgeteld is zou je verwachten dat het 3-6 plaatje nooit minder sneeuw kan weegeven dan het 0-3 dagen kaartje. En dat is nu wel het geval.
pi_44152271
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef XL het volgende:

[..]

Ik kreeg al sms vanuit Tignes (BrakkeAap). Hij sneeuwde en het zag er naaruit echt te gaan dumpen deze week.
Yep, ook gehad. Da's tenminste nog eens een mooi verjaardagskado voor die jongen.

Beer stikjaloers zijn...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_44159136
Zo, ook weer een berichtje vanaf mijn kant.

We gaan weer richting de sneeuw

13 jan - 20 jan naar Les Arcs 1950, en we hebben er bereveel zin in. Kmoet nog even wel even kijken of ik de boards in onze Aygo kunnen proppen, zoniet dan moeten we een andere auto meenemen
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:30:37 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44159234
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef GenesiZ het volgende:
Zo, ook weer een berichtje vanaf mijn kant.

We gaan weer richting de sneeuw

13 jan - 20 jan naar Les Arcs 1950, en we hebben er bereveel zin in. Kmoet nog even wel even kijken of ik de boards in onze Aygo kunnen proppen, zoniet dan moeten we een andere auto meenemen
Ik ben expert van boards in kleine auto's.
Ik leg ze zelf altijd diagonaal over de achterbank. Vanaf de passagiersstoel naar de rugleuning van de plaats achter de bestuurder. Gaat prima. Boards tot ruim door de meter zestig gingen probleemloos mee.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44159546
Okekiedokie, dat moet dus wel lukken. Vanavond maar even passen. Kleren en een zwik boodschappen moeten ook mee, maar die proppen we er wel ergens tussen.

Iemand btw ervaring met Arc 1950 ?
pi_44159716
Ik ben vorig jaar niet naar hetzelfde dorp geweest, maar wel naar hetzelfde gebied. Het is een héél tof gebied. Heel groot!

Overigens is het wel mooi om ook een skipas voor La Plagne te hebben.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:04:36 #128
87096 pyroxx
Vivat Dionysos
pi_44160115
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:32 schreef Rnej het volgende:
HET SNEEUWT (of gaat sneeuwen.. iig)
Nou ik had net het skischooltje aan de telefoon waar ik met kerst ga werken maar dat mevrouwtje verwachtte er nog niet veel van... Van mijn voorstel om dan zsm een soort alpensneeuwdans te doen begreep ze ook niet zo veel

Nahja, maakt niet uit. Als er maar pow ligt als ik er ben

Met mijn anwarterkurs heb ik volgens mij wel echt enorm geluk gehad. Dat was begin november ergens en de dagen ervoor lag er ong 11 cm sneeuw. Toen ik aankwam was er 80 cm neuschnee. En sinds ik weg ben smelt het weer
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:04:38 #129
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_44161782
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben expert van boards in kleine auto's.
Ik leg ze zelf altijd diagonaal over de achterbank. Vanaf de passagiersstoel naar de rugleuning van de plaats achter de bestuurder. Gaat prima. Boards tot ruim door de meter zestig gingen probleemloos mee.
Tsja, die van mij was 1,67 en dat pastte prima

Gister is er hier een leuk laagje sneeuw gevallen, iets van 5 tot 10 cm, zodat het er allemaal weer wit uitziet ipv groen. Vandaag dooit het nog in het dorp, maar voor vannacht en morgen verwachten ze een hoop sneeuw.
Ben benieuwd. Van de week nog ff de gletcher op geweest en dat ging wel prima. Het onderste stuk naar Val Claret was wel vrij rotsig, maarja als dat het enige is wat open is, dan moet je wel...
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:06:44 #130
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44161827
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Tsja, die van mij was 1,67 en dat pastte prima

Gister is er hier een leuk laagje sneeuw gevallen, iets van 5 tot 10 cm, zodat het er allemaal weer wit uitziet ipv groen. Vandaag dooit het nog in het dorp, maar voor vannacht en morgen verwachten ze een hoop sneeuw.
Ben benieuwd. Van de week nog ff de gletcher op geweest en dat ging wel prima. Het onderste stuk naar Val Claret was wel vrij rotsig, maarja als dat het enige is wat open is, dan moet je wel...
Die AX is dan een stuk groter dan de cinquecento
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44162466
BrakkeAap, kun je niet iedere week een pic posten hoe het er daar uitziet?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_44163621
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef beerke het volgende:
Webcam funtie
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:13:14 #133
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_44171046
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef beerke het volgende:
op http://www.tignes.net/GB_panoramique.html kan je de webcams van tignes zien.
Ik kan wel elke week foto's van mij plaatsen, kunnen jullie per week zien hoe verrot ik wordt

Maareh, ik zal wel ff kijken of ik af en toe wat kan plaatsen!
pi_44172931
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:43 schreef GenesiZ het volgende:
Okekiedokie, dat moet dus wel lukken. Vanavond maar even passen. Kleren en een zwik boodschappen moeten ook mee, maar die proppen we er wel ergens tussen.

Iemand btw ervaring met Arc 1950 ?
Mooi, het past inderdaad zonder problemen. Van linksvoor naar rechtsachter incl bindingen. Nu nog even snel op zoek naar een goedkope dominant, want daar wil ik toch wel een keer mee spelen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:37:22 #135
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44173919
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Mooi, het past inderdaad zonder problemen. Van linksvoor naar rechtsachter incl bindingen. Nu nog even snel op zoek naar een goedkope dominant, want daar wil ik toch wel een keer mee spelen.
Heeft de zus van Kentaro hem nu al verkocht?
pi_44176023
Een Dominant? Geen idee, ik zag er 2 op marktplaats staan voor een mooie prijs. Moet alleen even snel mijn B-one fietsje verkopen.

Iemand intresse
  woensdag 6 december 2006 @ 00:03:04 #137
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_44181334
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:35 schreef beerke het volgende:

[..]

Yep, ook gehad. Da's tenminste nog eens een mooi verjaardagskado voor die jongen.

Beer stikjaloers zijn...
We moeten binnenkort eens wat afspreken in Breda om plannen te maken voor komend seizoen Ik wil op vakantie!!!

Life's like music, get the rhythm..
pi_44185950
Als jullie in april gaan o.i.d. wil ik best mee !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 6 december 2006 @ 16:01:36 #139
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44195635
http://www.filecabi.net/p2.php?file=eiger-speed-gliding

vette shit!

Bijna net zo spectaculair als mijn eigen afdalingen
  woensdag 6 december 2006 @ 17:25:42 #140
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44198381
Dikke TVP kan niet wachten!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44205159
Het ging hier laatst over steile afdalingen. Check dit (linkje naar foto's staat links.) ZEER indrukwekkend, zeer dodelijk ook als er wat fout gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door IareWeasel op 06-12-2006 20:58:06 ]
pi_44209086
Ik heb wat nieuws gekocht, Nitro Resistance ('05) met Burton Freestyle bindingen. Ik was altijd huurboards gewend, dus geen idee welke stijfheid prettig bij mij is in de winkel. Ben dus laatst bij Bottrop geweest en het mag van mij allemaal wel wat stijver, zouden Mission bindingen veel uitmaken denken jullie? Of moet ik aan een heel ander board denken?
  donderdag 7 december 2006 @ 10:40:59 #143
71115 Rnej
I walk the line
pi_44216695
denk dat missions wel een boel uitmaken, hogere highback en een boel stijver

de freestyle binding is de 1 na slapste binding uit het burton assortiment... t werkt wel, mits je niet te zwaar bent, maar ik ben er geen fan van.... zeker omdat ik zo het idee heb dat je met jouw ski-ervaring ook wel op een leuk vaartje wil gaan boarden...
pi_44221704
Rnej, een vraagje aan jou. Jij waait geloof ik ook niet 1 2 3 weg door je omvang geloof ik Ik heb hetzelfde euvel. Sinds een tijd ben ik opzoek naar een nieuwe jas en loop tegen het probleem aan dat de interessante jassen meestal "maar" tot of t/m XL gaan. XL zou wel kunnen, maar echt prettig is het niet. Heb jij wat tips voor merken?
  donderdag 7 december 2006 @ 16:57:04 #145
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_44227842
gaan er nog meer mensen snowworld ZM vanavond?
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  donderdag 7 december 2006 @ 16:58:38 #146
71115 Rnej
I walk the line
pi_44227906
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef btb het volgende:
Rnej, een vraagje aan jou. Jij waait geloof ik ook niet 1 2 3 weg door je omvang geloof ik Ik heb hetzelfde euvel. Sinds een tijd ben ik opzoek naar een nieuwe jas en loop tegen het probleem aan dat de interessante jassen meestal "maar" tot of t/m XL gaan. XL zou wel kunnen, maar echt prettig is het niet. Heb jij wat tips voor merken?
eh dude... ik pas soms L jassen

ik ben wel lang en zwaar maar niet zo enorm dat ik XL niet meer pas .... sorry man

ennn ik zou dan ff gaan kijken naar merken zoals Columbia en "the north face" wat algemenere (meer ski-achtige) merken.. die hebben vaak wat grotere maten geloof ik...
pi_44228386
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef btb het volgende:
Misschien iets van het merk Sonja Bakker?
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 7 december 2006 @ 17:27:24 #148
71115 Rnej
I walk the line
pi_44228852
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Misschien iets van het merk Sonja Bakker?
*proest*

nah ik heb nu maat 56 broek en een maat L O'neill jas voor mn werk en een XL 686 jas die dus best ruim uitvalt...

(note: ben sinds anwarterkurs weer een kilootje of 3/4 kwijtgeraakt.. dus weeg nu rond de 112 ipv 120 enzo)

damn straks ben ik nog gezond ook!
  donderdag 7 december 2006 @ 18:36:04 #149
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_44230739
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:27 schreef Rnej het volgende:

[..]

*proest*

nah ik heb nu maat 56 broek en een maat L O'neill jas voor mn werk en een XL 686 jas die dus best ruim uitvalt...

(note: ben sinds anwarterkurs weer een kilootje of 3/4 kwijtgeraakt.. dus weeg nu rond de 112 ipv 120 enzo)

damn straks ben ik nog gezond ook!
Heb het tegenovergestelde probleem, vind maar eens een boardbroek die niet van je reet afzakt als je in je spijkerbroeken maat 30 hebt

Heb sinds 2 jaar Burton Cargo pants (dacht ik) maatje S, maar dan heb ik toch wel een riem nodig want zonder zakt ie meteen af
Life's like music, get the rhythm..
pi_44231665
Even een heel domme vraag waarschijnlijk, maar welk been moet je voor zetten op je board? Als je met rechts voetbalt, moet je dan ook rechts voor zetten op je board of juist niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')