quote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Meneer Kendahl heeft netjes binnen de randjes gescheten, die keurige jongen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik word er alleen wel meer en meer op gewezen dat hij na dit maatje luiers echt de volgende maat mag hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit)wat minder is: we hebben misschien spruw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik moet HA om 16:00 terugbellen om te vragen wat ze voorschrijft. In elk geval ga ik alles goed uitwassen, speelgoed, spuugdoekjes, beddengoed, voedingsbh's etc. Nog tips?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Sugar het volgende:
He bah, spruw. Hopelijk snel over, PV!
Gisteren kreeg Storm weer prikjes, hij is bijna drie maanden.
De arts keek hem even na ook en ze vroeg: "Kwam ie gewoon met het hoofdje eerst?" en "Komen er heupafwijkingen voor in de familie?"
Ik: "Ja, Maria, zijn zus, had heupdysplasie. Hoezo? Kunnen zijn beentjes niet ver genoeg uit elkaar?" (want dat was ze op dat moment aan het proberen)
Ze vond idd dat hij star was, maar wel symmetrisch star, terwijl je bij dysplasie juist vaak asymmetrie ziet. Nu staat er voor Storm sowieso al een afspraak, omdat Maria het dus had. Maar ik denk dat ze ook puur op basis van zijn heupjes nu al had geadviseerd om te laten checken. En dus helemaal los van Maria.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wel gek, ik had toch echt in mijn hoofd dat het zeeeeeeeeer frappant zou zijn als Storm het ook heeft. Nou ja, over een paar weken weten we meer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef Neuk het volgende:
Brent is weer goedgekeurd door het CBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij komt steevast 50 gram per dag aan en zijn regelmaat wordt ook al ietsje beter (dus niet meer de halve nacht doorbrullen). Ik dacht echt dat ik alles verkeerd deed maar valt dus allemaal hartstikke meeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klassieke muziek niet perse. Maar als ik een liedje zing, met of zonder tekst, vindt Kendahl dat vaak heel erg leuk. Hij heeft echt plezier bij muziek en lijkt er over na te denken.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik herhaal mijn vraag nog even, zijn er hier ervaringen met babytjes en het luisteren naar (klassieke) muziek? Simon lijkt het wel mooi te vinden.
Ja je bracht me op een idee, maar heb het even door iemand laten uitvoeren, kreeg het zelf niet voor elkaar!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:11 schreef lcicle het volgende:
heej daar is de pinquin weer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief en ik hebben allebei muziektherapie gestudeerd, en lief is muziektechnoloog. We luisteren naar veel verschillende soorten muziek. Lucie houdt gelukkig ook van muziek, vooral van zangstemmen en van ritmes. Zelf spelen en zingen (teksten maken met haar naam er in verwerkt) is altijd een succes.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik herhaal mijn vraag nog even, zijn er hier ervaringen met babytjes en het luisteren naar (klassieke) muziek? Simon lijkt het wel mooi te vinden.
die verdwijnen hier in de mondquote:Op donderdag 30 november 2006 09:25 schreef Belana het volgende:
het is ook lastig evenstar. Ik hoop dat de kinderarts met een betere oplossing komt...
reclamefolders waren hier ook altijd een succes, lekker scheuren.
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef YPPY het volgende:
Superom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt altijd nog van die danoontjes halen, die zelf opeten en het stokje en vormpje voor haar gebruiken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop