quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef FeestNummer het volgende:
Niets ergers dan een links kabinet?
Wat dacht je van een kabinet met de PvdV erbij?
geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef syntaxerror het volgende:
dat is een stuk minder erg, beter gezegd, misschien wel eens goed voor nederland![]()
[..]
Gelukkig denkt het merendeel van het land anders. God Zij Dank.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef syntaxerror het volgende:
dat is een stuk minder erg, beter gezegd, misschien wel eens goed voor nederland![]()
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:47 schreef FeestNummer het volgende:
een links kabinet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van een kabinet met de PvdV erbij?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zou je dat dan willen op tuigen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Als noodoplossing zie ik het Deense model nog wel zitten.
Je bent voor veel hogere uitkeringen en iedereen supermakkelijk kunnen ontslaan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Als noodoplossing zie ik het Deense model nog wel zitten.
Werkt goed in Denemarken, je mag dan ook geen werk meer weigeren, mag wel maar dan krijg je geen uitkering meer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent voor veel hogere uitkeringen en iedereen supermakkelijk kunnen ontslaan?
Vind het allemaal prima als we meer voor onszelf moeten zorgen hoor, maar dan wil ik ook Amerikaanse lonen en allerlei onzinnige loonbelastingonzin er af. Zonder dat krijgen we alleen de slechte dingen van zo'n systeem.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:45 schreef more het volgende:
Werkt goed in Denemarken, je mag dan ook geen werk meer weigeren, mag wel maar dan krijg je geen uitkering meer.
Kabinet CDA, VVD en CU, met gedoogsteun van Wilders.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe zou je dat dan willen op tuigen?
Nog maar een keer: VVD wil niet met CU, CU wil niet met VVD, niemand wil met Wilders en Wilders gedoogsteun laten verlenen lijkt me ook een prima recept om binnen het jaar weer bij de stembus te staan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kabinet CDA, VVD en CU, met gedoogsteun van Wilders.
Allemaal waar, maar dat laatste zal hoe dan ook, met welke coalitie dan ook, toch wel gebeuren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog maar een keer: VVD wil niet met CU, CU wil niet met VVD, niemand wil met Wilders en Wilders gedoogsteun laten verlenen lijkt me ook een prima recept om binnen het jaar weer bij de stembus te staan.
Ik geef de meeste kans aan een brede linkse coalitie nu het CDA zo raar begint te doen. Als het CDA zijn verantwoordelijkheid gewoon nam kon er gewoon een centrumlinkse coalitie komen. Balkie heeft daar blijkbaar geen zin in en laat Nederland liever een jaar of wat onbestuurbaar om dan de gok te nemen dat hij bij nieuwe verkiezingen wel een nieuwe rechtse coalitie kan smeden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar dat laatste zal hoe dan ook, met welke coalitie dan ook, toch wel gebeuren.
CDA en CU het zullen vertikken te regeren met Wilders zo lang hij de vrijheid van godsdienst wil opheffen. Daarnaast is Geert qua karakter een ongeleid projectiel en dat lijkt me geen basis voor een minderheidskabinet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kabinet CDA, VVD en CU, met gedoogsteun van Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |