nou, ze is juist blij dat er een last bijgekomen isquote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is niets meer overgebleven. Laat mooi het niveau van vandaag zien.
Hoe dan ook, goed van je TS. Moet een geweldig gevoel zijn om van een enorme last op je schouders af te zijn.
Milquote:Op woensdag 29 november 2006 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ze is juist blij dat er een last bijgekomen is![]()
ja, sorry, hoor, je doet het zelf
*gniffel*quote:Op woensdag 29 november 2006 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ze is juist blij dat er een last bijgekomen is![]()
ja, sorry, hoor, je doet het zelf
mwoah, ik geloof niet dat dit soort problemen daar door ontstaan, hoor, zit vaak toch iets dieper.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mil.
Hup, meefeesten. Dit scheelt weer een meisje wat wegkwijnt door irreële schoonheidsidealen
.
Je hebt gelijk, is ietwat knullig verwoord van me. Hoe dan ook vind ik het een leuk topic, niet 'ik heb een probleem' maar 'ik ben over mijn probleem' heen. Pluimpje voor TS.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, ik geloof niet dat dit soort problemen daar door ontstaan, hoor, zit vaak toch iets dieper.
het wordt hooguit getriggered erdoor.
Oh?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:05 schreef soylent het volgende:
Whopper is zo slecht niet, hoorde ik van een Weight Watchende vriendin.
Mag ik een beetje met de topictitel en openingspost spelen?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef Baka_neko het volgende:
We kunnen er ook het Grote Ik Ben Ergens Overheen topic van maken natuurlijk.Ik dacht, je hoort vaak alleen maar de nare kanten in R&P en nu wilde ik ook eens de goeie afloop melden. Vooral omdat ik destijds van een aantal mensen hier wel een stevige schop onder m'n hol heb gehad.
Iemand anders nog ergens blij mee?
Oh what the hell, ik doe het gewoonquote:Op woensdag 29 november 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik een beetje met de topictitel en openingspost spelen?.
Yeuy!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh what the hell, ik doe het gewoon.
Sorry, bij mij moeten er nog heel veel dingen opgelost worden voor het einde van het jaarquote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Baka_neko het volgende:
*TRAP*
Is er niemand hier die UIT alle ellende is gekomen en daar trots op is, of trekt de titel niet aan?
Algehele hiermagjevrolijkdoentopics zouden toch goed moeten lopen.....?
Dat lijkt me zo naar, met tegenzin naar je werk......quote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vandaag verteld aan mijn huidige baas dat ze mij daar niet meer zien na de kerstvakantie (8 januari) en dat ik dus op 22 december stopLast van mijn schouders
![]()
De tegenzin was niet zo groot hoor. Ik heb gewoon een betere job gevondenquote:Op maandag 4 december 2006 20:03 schreef Baka_neko het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo naar, met tegenzin naar je werk......Wat ga je in januari doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |