Tussen alle topics over verschillende problemen van verschillende users mag er ook een keer een ontzettend vrolijk topic zijn. En wat is fijner dan het kunnen melden dat je net van een probleem af bent? Heb je tijdenlang ergens mee gezeten en is er een last van je schouders gevallen? Kom het hier melden
.TS begint:
IK EET! IK HOU VAN ETEN! ETEN IS LEUK! IK HEB GEEN
![]()
EETSTOORNIS
![]()
!
Hoeree hoeree! Via topics op Fok! kwam ik erachter dat ik wel héél raar at en toen ging het rap bergafwaarts. Ik heb gehongerd, gebunkerd, gecompenseerd, gecrasht, gevroten, gejankt, getruukt, gepro-anaat (ana't, ana-t,
![]()
) ik heb geduizeld, geziekt en ik heb niet-geongesteldtdt, ik heb een terugval gehad maar!
Ik eet! Ik heb net een whopper op. Vet slecht. Slecht vet ook. Sja. Jammer.Die whopper was lekker. Geen spijt. Eet er vanavond niet minder om, morgen niet, vanochtend ook goed gegeten, ik keek net in de spiegel en ik zag er nog net zo uit als vanochtend. En dat is al maanden zo. Niet dat ik elke dag een whopper eet, maar wel dat ik geen truukjes meer uithaal, niet wakker lig van dat ene glas niet-ligh frisdrank, voor een feestje 2 kilo af kan vallen en daarna niet nog eens 5 kilo eraf honger.
![]()
HA! Ik ben een lapzwans, ik ben een luie donder, en ik zit graag op de kast
![]()
, maar ik ben, helemaal zelf, eetstoornis-vrij!
Zo. Dat moest ik even kwijt.
![]()
voor iedereen. Of je dat nou wilt of niet.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2006 23:41:00 ]