Komop Khadgar, niet het bijltje erbij neergooien!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Beetje respect voor de oudste en beste gameshop ja!
Ontopic: Ik skip de Wii voor effetjes nog. Wacht wel op de Wii SP of de Wii Lite ofzo. Zet het geld lekker opzij. Ga niet mee in de hetze.
duitsland? belgie?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef depax het volgende:
nog iemand een idee in zuid limburg
en nee voor de winkel hangen kan ik niet krijg geen vrij. en mijn ouders willen het ook niet vinden het maar onzin.
Daarnaast niemand anders die het voor me wil doen tegen betaling helaas.
Dus nog ideeen ?
lol denk je echt dat die er nog zijn dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:47 schreef _Supreme het volgende:
Gewoon naar de winkel gaan na je werk.
yeah precies.. same here.. Belgie FTWquote:
Je hebt het over de nedgame in enschede ofnie?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid:
[afbeelding]
[edit: OMG gerucht: Nedgames stopt ermee... ..... Mijn Wii staat bij Nedgame ge-preordered.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je loopt zo de V&D uit met een Wii man
Ik zat ook te denken aan de V&D, maar dan nog ben ik skeptisch.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
Je loopt zo de V&D uit met een Wii man
net twee bestellingen gedaan in belgiequote:Op woensdag 29 november 2006 17:49 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
yeah precies.. same here.. Belgie FTW![]()
bronquote:New Name for Heroes
Plus, first gameplay details on the latest from team Killer 7.
by IGN Staff
US, November 29, 2006 - Say goodbye to Heroes and hello to No More Heroes. Only in a world where something named Wii is the hot toy for Christmas could that sentence actually make sense.
The mysterious game that has been known for most of this year as Heroes now has a new name. The latest issue of Famitsu reveals that the all original Wii adventure game is now known as No More Heroes.
Heroes or No More Heroes, this game has gotten much of its hype due to its development background. Although Spike is set to publish the game in Japan, the title is being developed by Grasshopper Manufacturer and directed by Goichi Suda. You may remember these names from Capcom's stylish Killer 7. Other talent includes Shigeto Koyama, of Eureka Seven and Top wo Nerae 2! fame, who's in charge of weapon and vehicle design, and character designer Yusuke Kozaki, known for his work on Speed Grapher.
Famitsu has first details on the game. In No More Heroes, you play as Travis Touchdown, a geek who wins a Beam Katana (a weapon that resembles a Light Saber) through an online auction and uses the weapon to start a new career as a professional killer. One day, an assassin named Helter Skelter appears before Travis and the two face off in a battle. Travis emerges victorious and finds himself in the presence of Silvia Christel, a French chick who claims to be an agent with the UAA (we're not entirely sure, but this appears to stand for United Assassins Association). Silvia gives Travis official rank of 11 in the organization.
No More Heroes takes place in the city of Santa Destroy, which is designed to look like a big city in the Western United States. You're free to explore the town to your liking, taking on missions large and small to collect money and purchase new weapons, although the game's storyline progresses only when you take on big killing jobs from the UAA. Your day begins in your motel room, where you change your clothes and get ready for a day out on the town. You can walk around town if you like, or you can speed around on your futuristic Schpeltiger motor bike.
Travis's clothing has special signifinace in the game. Travis is a big anime geek, so his shirts tend to sport anime-style witch characters. You'll also find wrestler and fighter designs. Grasshopper drafted Okama, the character designer for the opening of the recent Japanese television hit Densha Otoko, to create over 100 t-shirt designs.
T-shirts aside, No More Heroes is all about using your Beam Katana to defeat enemies. When fighting, you position the Wiimote facing up, centered, or facing down in order to move Travis into one of three fighting positions. To perform standard attacks, you repeatedly press the A button.
The game makes more direct use of the controller in some situations. When performing finishing moves, you're required to swing the controller in accordance with on-screen prompts. You're also required to shake the controller to power up your Beam Katana's energy meter.
In addition to basic foes, you'll also find bigger rivals. Travis wants to be the number one killer, and in order to do that, he'll have to defeat the remaining ten killers that rank above him. Only one rival has been introduced so far. Shinobu wears a short school girl outfit and attends Santa Destroy high school, but one look at her katana will convince you that she's earned her rank of 8 in the UAA.
No More Heroes is listed in Famitsu as being just 35% complete, but with a Japanese release due for Summer 2007. Suda hopes to sell one million copies of the game worldwide, suggesting that an international version is in planning.
wereldwijd 4 miljoen tegen het einde van het jaarquote:Op woensdag 29 november 2006 17:37 schreef MilaNL het volgende:
Eens even rekenen. Wereldwijd 4.000.000 wii's
Er zijn er 600.000 naar Amerika gegaan.
Waar blijven de andere 3,4 miljoen dan?
joah bij de WiiMote van het systeem iigquote:Op woensdag 29 november 2006 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
Zitten er trouwens batterijen bij de WiiVoor de Wiimote
![]()
van de losse verkoop weet ik het weer zekerquote:Op woensdag 29 november 2006 19:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
joah bij de WiiMote van het systeem iig
Van een losse weet ik het eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef moomoo het volgende:
disjfa, kun jij geen andere avatar instellen? Van deze word ik wat misselijk.
Heb het net gedaanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef -Jean- het volgende:
hint:
als je nu op bartsmit.com bestelt is het geen reservering meer, maar een bestelling en ben je verzekerd (staat ook op de website) van levering op de launch.
Dus ik zou zeggen, ga naar bartsmit.com!
Enig idee rond welk tijdstip je zo'n levering dan bij je thuis kunt verwachten?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef -Jean- het volgende:
hint:
als je nu op bartsmit.com bestelt is het geen reservering meer, maar een bestelling en ben je verzekerd (staat ook op de website) van levering op de launch.
Dus ik zou zeggen, ga naar bartsmit.com!
500.000 voor Europa....quote:
4 uur smiddagsquote:Op woensdag 29 november 2006 19:57 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Enig idee rond welk tijdstip je zo'n levering dan bij je thuis kunt verwachten?
FOK!games in het berichtquote:
Ik ookquote:
Als ze er dan maar waypoints in hebben zitten, net als Saints Row. Anders hoef ik m nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
http://img22.imagevenue.c(...)772600_122_516lo.jpg
Scan van No More Heroes. Het is dus free roaming zoals eerder gepost, en links onder zie je hier een kleine map in dezelfde style als GTA.
Hehe ik zat er net aan te denken. Kutmappen zonder navigatie.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze er dan maar waypoints in hebben zitten, net als Saints Row. Anders hoef ik m niet
Pjee, ik was al naar mijn slaapzak aan het zoeken om voor de MediaMarkt te gaan liggenquote:
Geen idee maar hier wel een reviewquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Hansch het volgende:
Wanneer kwam Dragonball Z Tenkachi 2 nou uit voor de wii?
In de OP staat dat het een launchtitel is maar dat vindt ik nergens terug..
Impressed +9quote:Op woensdag 29 november 2006 20:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee, ik was al naar mijn slaapzak aan het zoeken om voor de MediaMarkt te gaan liggen
Maar nu kan ik gewoon thuis wachten... met bier
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Impressed +9
En haar? Wat doet hij? En weer een foto aub
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Haar wacht geloof ik nog even, maar ik gok dat dat ongeveer 5 minuten duurt wanneer hij 'm gezien heeft
Tja, ik word er niet echt warm of koud van. Het idee is wel tof (de wiimote is ideaal als zaklamp natuurlijk) maar ik vind de vijanden een beetje karig en cheap overkomen.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.necro-nesia.net/movie03.html
Waarschuwing: niet kijken voor het slapengaan.
Ik vind deze trailer wel opvallend. Het zag eruit als crap, maar dit filmpje vind ik er best goed uitzien.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik word er niet echt warm of koud van. Het idee is wel tof (de wiimote is ideaal als zaklamp natuurlijk) maar ik vind de vijanden een beetje karig en cheap overkomen.
Heb ik al gezien ja. Zijn er best positief over vandaar dat deze me ook leuk lijkt als tussendoortjequote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geen idee maar hier wel een review
Ik ga hem ook zeker halenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Hansch het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja. Zijn er best positief over vandaar dat deze me ook leuk lijkt als tussendoortje
Building Essential Language Skillsquote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef Wessiej het volgende:
Komt Dragon Ball wel bij de launch???
Nee. Ergens 1st kwartaal van 2007.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef Wessiej het volgende:
Komt Dragon Ball wel bij de launch???
Niet zeuren, in Amerika komt Wii Play pas in Januariquote:Op woensdag 29 november 2006 21:03 schreef Hansch het volgende:
sowieso snap ik niet waarom Excite Truck hier niet bij de launch games zit![]()
die had ik er ook al graag bijgehad
Ok is ook goed, koop mijn wii pas in januari en dan heb ik rond die tijd wel weer geldquote:Op woensdag 29 november 2006 21:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee. Ergens 1st kwartaal van 2007.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zeuren, in Amerika komt Wii Play pas in Januari
Zelda en de lekkere wijvenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jV6hGvAYVAY&eurl=
Leuk promotie filmpje (met name de lekkere wijven).
Ja, idd, heb je het stukje gelezen over de service van nintendo. Alleen daaorm zou je toch al nintendo fanboy wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef Platina het volgende:
wiihaveaproblem.com al langsgekomen? Begint ernstige vormen aan te nemen nu.
Wat? nieuwe wriststrap?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ja, idd, heb je het stukje gelezen over de service van nintendo. Alleen daaorm zou je toch al nintendo fanboy worden.
Ja, dan doe je iets fout, maar nintendo doet ook iets fout wbt de straps.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Als die wiimote uit je handen vliegt doe je zelf iets verkeerd.
Of heb je het daar niet over?
FOUT? NINTENDO??quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ja, dan doe je iets fout, maar nintendo doet ook iets fout wbt de straps.
Nee je moet al blij zijn dat nintendo die dingen erom doet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gewoon met opzet is gedaan. Ik denk eerder dat een Wiimote kapot gaat als je hem tegen je tv smijt, dan je beeldscherm.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof er geen fluit van dat je een beeldscherm stuk kan gooien met een wiimoteKom op zeg
believequote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof er geen fluit van dat je een beeldscherm stuk kan gooien met een wiimoteKom op zeg
Ze zijn van slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef MilaNL het volgende:
Nee je moet al blij zijn dat nintendo die dingen erom doet.
Nee, dan ben je gewoon een mongool. Daar kan Nintendo ook niets aan doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Mortale het volgende:
[..]
gare amerikaanse projector tvs. (alles moet groter daar he)quote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit toch zo'n scartblok bij de wii? zijn er ook nog tv's zonder scart aansluiting?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef Steve-O het volgende:
Mijn dynabyte krijgt er 22
Ik ben nummer 9word een dure maand moet ook een tv erbij hebben heb nu een tv zonder aansluitmogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |