Pjee, ik was al naar mijn slaapzak aan het zoeken om voor de MediaMarkt te gaan liggenquote:
Geen idee maar hier wel een reviewquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Hansch het volgende:
Wanneer kwam Dragonball Z Tenkachi 2 nou uit voor de wii?
In de OP staat dat het een launchtitel is maar dat vindt ik nergens terug..
Impressed +9quote:Op woensdag 29 november 2006 20:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee, ik was al naar mijn slaapzak aan het zoeken om voor de MediaMarkt te gaan liggen
Maar nu kan ik gewoon thuis wachten... met bier
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Impressed +9
En haar? Wat doet hij? En weer een foto aub
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Haar wacht geloof ik nog even, maar ik gok dat dat ongeveer 5 minuten duurt wanneer hij 'm gezien heeft
Tja, ik word er niet echt warm of koud van. Het idee is wel tof (de wiimote is ideaal als zaklamp natuurlijk) maar ik vind de vijanden een beetje karig en cheap overkomen.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.necro-nesia.net/movie03.html
Waarschuwing: niet kijken voor het slapengaan.
Ik vind deze trailer wel opvallend. Het zag eruit als crap, maar dit filmpje vind ik er best goed uitzien.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik word er niet echt warm of koud van. Het idee is wel tof (de wiimote is ideaal als zaklamp natuurlijk) maar ik vind de vijanden een beetje karig en cheap overkomen.
Heb ik al gezien ja. Zijn er best positief over vandaar dat deze me ook leuk lijkt als tussendoortjequote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geen idee maar hier wel een review
Ik ga hem ook zeker halenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Hansch het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja. Zijn er best positief over vandaar dat deze me ook leuk lijkt als tussendoortje
Building Essential Language Skillsquote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef Wessiej het volgende:
Komt Dragon Ball wel bij de launch???
Nee. Ergens 1st kwartaal van 2007.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef Wessiej het volgende:
Komt Dragon Ball wel bij de launch???
Niet zeuren, in Amerika komt Wii Play pas in Januariquote:Op woensdag 29 november 2006 21:03 schreef Hansch het volgende:
sowieso snap ik niet waarom Excite Truck hier niet bij de launch games zit![]()
die had ik er ook al graag bijgehad
Ok is ook goed, koop mijn wii pas in januari en dan heb ik rond die tijd wel weer geldquote:Op woensdag 29 november 2006 21:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee. Ergens 1st kwartaal van 2007.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |