gewoon zeggen dat je geen hagelslag hebt. alleen chocoladepastaquote:Op woensdag 29 november 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet zeggen dat de troep meevalt. Zijn vriendje maakte meer bende met zijn boterham met hagelslag
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
En alle andere prachtige kindjes natuurlijk!
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef PM-girl het volgende:
En gelukkig, de Amberspam is weer op gang! Ik had ze al gemist!
Anders lever je die mod-award maar weer in jaquote:Op donderdag 30 november 2006 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi!
Oh, en uiteraard zijn jullie kinderen de mooiste! Stuk voor stuk.
Ja, dat snapte ik ook al nietquote:
Heb ik een award?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Brighteyes het volgende:Het ligt ook wel mijlenver van jouw 'niks gepresteerd' award af.
Ga's ontopic en zeg iets leuks over mijn kind ja! En anders... dan post ik nog wel een foto van hem.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het ligt ook wel mijlenver van jouw 'niks gepresteerd' award af.
Mila en Justin.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:59 schreef PM-girl het volgende:
Jolie als Plinses en Zoë ook al verkleed.
Joolz, hoe heten jouw kinderen?
Neuk, hij is mooi hoor!
Ooooohhhhhhquote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Rottdog het volgende:
[afbeelding]
Gekke bekken trekken voor de spiegel![]()
[afbeelding]
De dans met de sjaal![]()
[afbeelding]
Nou... ik denk dat Brent homo wordt met Fonskequote:Op zaterdag 2 december 2006 12:29 schreef chacama het volgende:
Weer hele 'lekkere' kindjes allemaal...
Enne Brent ik ben helemaal verliefd op je. Wat ben jij een mooi menneke. wil je mama je alvast uithuwelijkenHeb hier wel een mooi meisje
wat een mooi complimentquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:17 schreef Yoni het volgende:
Ezra!
de oogopslag van Ezra doet me af en toe een beetje denken aan Danyel
ja snap het helemaal en ik vond de nieuwe ook erg mooi en is uit zichzelf gekuisdquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:16 schreef Belana het volgende:
ja, niet voor mij natuurlijk he, maar je snapt wel wat ik bedoel
ja, gisteren. Bedankt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:58 schreef Ladybos het volgende:
Fonsje is je shirtje al aangekomen ? Doe 's een foto dan ??
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef renzell het volgende:
Belana; laat jij je baby zomaar op die houten vloer slingeren?! Foei!![]()
Jeetje mineetje de peetje zeg, wat vind ik Ezra toch ontzettend, ongelofelijk knap. Echt een prachtig kindje.![]()
En het pakje is zo mooi dat het bijna een reden is om een extra baby voor te maken!![]()
"asjemenou!"quote:
Ze heeft nu A, B en C en stopt (voorlopig).quote:Op zondag 3 december 2006 11:02 schreef senesta het volgende:
Wat goed sterre gefeliciteerd, gaat ze door voor een volgend diploma of stopt ze nu?
das amber nietquote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef renzell het volgende:
Christan, wat ben je een knapperd!Echt superfoto's Rewimo!
![]()
Oh Sjak, die bovenste van Jet is echt superlief!
Lisje, wat kijk je lief en dromerig.
Amber met nepfles...![]()
k zei het je tochquote:Op zondag 3 december 2006 18:27 schreef Jelief het volgende:
hihi evenstar, Mike staat achter mij en zegt "hé is dat Emma? " uh nee schat dat is Arwen...
quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef Belana het volgende:
Christan, mooi mannetje, was het leuk bij sinterklaas?
Pais gaat lang niet altijd mee hoorquote:Op zondag 3 december 2006 20:33 schreef Lishe het volgende:
Christan, wat een mooi portret van Pais. En wat heel, heel schattig nog Rewimo, dat Pais overal mee op de foto mag.
Nee, die heeft hij nietquote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
wow, dat is een mooie keuken zeg, githa
heeftie ook een schort en koksmuts?
een beetje OT maar bij Zeeman hebben ze hele leuke mini-pannenlappen, ovenwanten en ook hele leuke pannensetjes en ander keukenmateriaalquote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
wow, dat is een mooie keuken zeg, githa
heeftie ook een schort en koksmuts?
Wat heb je een mooie kinderen zeg!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Belana het volgende:
[..]hij vind het prachtig op de vloer (die nodig geverfd moet ja
) kan ie lekker rollen
dat pakje is echtheb ik hier vandaan
Mam, zout nou toch eens óp met die camera!quote:
Moet jij zeggen!quote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mam, zout nou toch eens óp met die camera!
Die van mij gaat er niet van huilenquote:
Da's dan een heel cool kindquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Igraine het volgende:
Mijn kind vind het leuk om op de trap te zitten![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |