quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef renzell het volgende:
Belana; laat jij je baby zomaar op die houten vloer slingeren?! Foei!![]()
Jeetje mineetje de peetje zeg, wat vind ik Ezra toch ontzettend, ongelofelijk knap. Echt een prachtig kindje.![]()
En het pakje is zo mooi dat het bijna een reden is om een extra baby voor te maken!![]()
"asjemenou!"quote:
Ze heeft nu A, B en C en stopt (voorlopig).quote:Op zondag 3 december 2006 11:02 schreef senesta het volgende:
Wat goed sterre gefeliciteerd, gaat ze door voor een volgend diploma of stopt ze nu?
das amber nietquote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef renzell het volgende:
Christan, wat ben je een knapperd!Echt superfoto's Rewimo!
![]()
Oh Sjak, die bovenste van Jet is echt superlief!
Lisje, wat kijk je lief en dromerig.
Amber met nepfles...![]()
k zei het je tochquote:Op zondag 3 december 2006 18:27 schreef Jelief het volgende:
hihi evenstar, Mike staat achter mij en zegt "hé is dat Emma? " uh nee schat dat is Arwen...
quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef Belana het volgende:
Christan, mooi mannetje, was het leuk bij sinterklaas?
Pais gaat lang niet altijd mee hoorquote:Op zondag 3 december 2006 20:33 schreef Lishe het volgende:
Christan, wat een mooi portret van Pais. En wat heel, heel schattig nog Rewimo, dat Pais overal mee op de foto mag.
Nee, die heeft hij nietquote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
wow, dat is een mooie keuken zeg, githa
heeftie ook een schort en koksmuts?
een beetje OT maar bij Zeeman hebben ze hele leuke mini-pannenlappen, ovenwanten en ook hele leuke pannensetjes en ander keukenmateriaalquote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
wow, dat is een mooie keuken zeg, githa
heeftie ook een schort en koksmuts?
Wat heb je een mooie kinderen zeg!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Belana het volgende:
[..]hij vind het prachtig op de vloer (die nodig geverfd moet ja
) kan ie lekker rollen
dat pakje is echtheb ik hier vandaan
Mam, zout nou toch eens óp met die camera!quote:
Moet jij zeggen!quote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mam, zout nou toch eens óp met die camera!
Die van mij gaat er niet van huilenquote:
Da's dan een heel cool kindquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Igraine het volgende:
Mijn kind vind het leuk om op de trap te zitten![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |