Ondanks dat ze zo hoeste als de neten en onder de paramol zat zijn we toch gegaan. Nu 1 dag later is de verkoudheid goed losgebarsten en loopt ze letterlijk leeg, dus misschien was dit wel net ff het zetje wat ze nodig had. Ze heeft iig van het sinterklaasfeest genoten!
![]()
Klaas met 2 pieten.
![]()
Pieten deden het onwijs leuk! Klaas verdachten we ervan niet geheel nuchter te zijn. Mandy werd Wendy. Jesse werd Jeffrey, zijn bril zat op een gegeven moment op zijn kin en zijn snor neigde ook richting het zuiden.
De enige foto van Suus (en mij) in de buurt van Klaas. Ze was in staat om door me heen te kruipen.
![]()
(ja het lenskapje was niet helemaal open gegaan
![]()
Historische foto dus
![]()
)
Mandy durfde wel bij Klaas te komen.
![]()
Het eerste kado wat Suus kreeg was een dvd van Bobo, en toen kwamen de grotere pakjes....
"wat zou er in zitten mama???"
![]()
"Een teiguh!!!"
![]()
Ze heeft hem dus ook praktisch niet meer los gelaten de rest van de avond en hij heeft bij haar in bed geslapen
![]()
Mandy kreeg een microfoon met discobol en dat trok haar toch ook wel aan. Suus The Rockstar
![]()
"ga je mee we varen op de seeseesee in een rubbuhboot met sijn tweetweetwee!"
![]()
De lady's verkennen de laptop
![]()
![]()
Madam heeft een totaalscore van een Bert&Ernie electro, een letterpuzzel, een paar snowboots, een prinsessenverkleedset, een teiguh, een fotocamera, een stickerdoos (die al op mijn ramen zitten
![]()
), een stempelset, een bobo dvd en een Frank&Frey dvd.
De hele terugweg in de auto is ze wakker gebleven, tegen Teiguh aanpratend. Normaal slaapt ze al als ze in het autostoeltje zit
![]()
En nu is ze dus snotverkouden, heb haar dus ook thuisgehouden van de psz vandaag. We zijn vanacht wel 10x wakker geweest allemaal, vanmorgen om iets over 7en kroop ze bij ons in bed en daar werden we net alledrie wakker om kwart over 10