quote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfisti in ieder geval niet, want die klikte op de link, en zweeg.
Dat zeg je nu! Wacht maar tot over een paar jaar je eierstokken gaan rammelenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
Géén kiddo's voor mij.
Nooitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar tot over een paar jaar je eierstokken gaan rammelen
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar tot over een paar jaar je eierstokken gaan rammelen
Geen gezellige dieren stickers op de ramen en Recaro-kinderstosltjes op de achterbank?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nooit. Ik neem nog liever een.. een.. Alex in huis!
Ik heb een teringhekel aan stickers op ramen en auto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen gezellige dieren stickers op de ramen en Recaro-kinderstosltjes op de achterbank?![]()
Ik wel!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil serieus geen kinderen. Ik vind ze echt niet leuk.
deze is op LPG , scheelt een beetje in de kostenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heeeeeel soms mis ik hem een klein beetje
quote:Mitsubishi Sigma 3.0 V6 Aut. Station (Airco)
Prijs: ¤ 1.750
Bouwjaar: april 1994
Carrosserie: stationwagon
Brandstof: benzine
Kleur: rood metallic
Kilometerstand: 279.500
Kenteken: HV-TL-07
Cilinderinhoud: 2.972 cc
Deuren: 5
Extra's: automaat, ABS, airconditioning, stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, trekhaak
Opmerkingen: trekhaak, alle denkbare optie´s, KIJK VOOR MEER INFO OP ONZE WEBSITE VEENCARS.NL Eventueel inclusief een nieuwe APK!
Toen ik naar buiten ging om hem aan te koppelen stonden de smeerkezen allemaal te trekken terwijl ze naar het ding kekenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
En? Wat zeiden je collega's?
Nee nee, de Ovlov is de rest van de week in mijn bezitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef lipje het volgende:
en dan zien ze je morgen weer in de crossa
Dat heb ik er voor overquote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef lipje het volgende:
ai dat wordt vaak langs de weg staan en de benzinetank vullen
meesterlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
Hoeveel leden heeft Fok! eigenlijk :')????
Je Opel nog steeds niet rijdend?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:54 schreef PNG het volgende:
Hopen dattie weer rijdt morgenavond, is prio een. Synchromessen waarschijnlijk door bak geslagen.
Ja en?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en mijn ouders zijn naar de Bijlmer geweest.
Kindjes zijn heel lief hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nooit. Ik neem nog liever een.. een.. Alex in huis!
Ik nietquote:Op donderdag 30 november 2006 08:48 schreef Hugster het volgende:
Vandaag ga ik waarschijnlijk weer boodschappen doen
Hoiiiquote:
Dat kan ik vanaf een foto niet zienquote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoiii
Kijk maar eens in US. Mijn kindjes zijn heeeel lief
Oh, maar ze lachen in ieder geval wel heel liefquote:Op donderdag 30 november 2006 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan ik vanaf een foto niet zien.
Leukquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, maar ze lachen in ieder geval wel heel lief
Jo0Lz's enige post in US
Ik ookquote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en?
Dat is toch niet eens het melden waard joh.
Mijn moeder is gisteren in Den Helder geweest![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:50 schreef Hugster het volgende:
lol, msn uit = rust
over 60 mins eens rustig wegfietsen.
Nou doeiquote:Op donderdag 30 november 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hugo zegt:
dat ik nu echt ga
Ziejewel.
Tering, ik zou daar voor geen goud willen wonenquote:
Ja, net alsof de mammie van Huug elke avond in de kroeg hangt eh.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ik zou daar voor geen goud willen wonendr was welgeteld nog 1 kroeg open gisteravond om half 10
![]()
Dude, je hebt tot augustus altijd in Doetinchem gewoond, pleasequote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ik zou daar voor geen goud willen wonendr was welgeteld nog 1 kroeg open gisteravond om half 10
![]()
Doetinchem is qua uitgaan prima, een hele zwik cafe's en 3 clubs in t centrum en binnen 20min rijden 2 grote (2000 en 5000 man) clubs.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, je hebt tot augustus altijd in Doetinchem gewoond, please
In Den Helder zit je binnen 20 minuten in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doetinchem is qua uitgaan prima, een hele zwik cafe's en 3 clubs in t centrum en binnen 20min rijden 2 grote (2000 en 5000 man) clubs.
Toch niet ene Tom M.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je? Ik ken 2 mensen uit Doetinchem. En die patsen ook altijd heel erg
.
En het grappige is. Het zijn Alfa-fappers.![]()
![]()
. En ik lieg niet!
quote:Hoi ik ben wegens mijn werk bijna nooit thuis......alleen het weekeinde.
dus te huur van af maandags 0700uur tot vrijdag 1900uur.
vandaar dat ik mijn appartement aanbied.
het appartement is een 1 slaapkamer, grote badkamer met bad/douche en toilet, wasmaschiene en droger in een apparte ruimte.
openkeuken met alles er op en eraan.
het appartement is compleet luxe ingericht en op de slaapkamer een heel groot bed, met een grote kleren kast.
ik ben dus alleen het weekeinde thuis....
dus het is alleen voor door de weeksvanaf maandag 0700uur tot vrijdag avond na 1900uur.
de vraagprijs is : 375euro
Sexy he?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Waarschuwing: Fietsen op een gammelle fiets kan de gezondheid ernstige schade toebrengen.
Zelfspot post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |