quote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfisti in ieder geval niet, want die klikte op de link, en zweeg.
Dat zeg je nu! Wacht maar tot over een paar jaar je eierstokken gaan rammelenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
Géén kiddo's voor mij.
Nooitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar tot over een paar jaar je eierstokken gaan rammelen
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar tot over een paar jaar je eierstokken gaan rammelen
Geen gezellige dieren stickers op de ramen en Recaro-kinderstosltjes op de achterbank?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nooit. Ik neem nog liever een.. een.. Alex in huis!
Ik heb een teringhekel aan stickers op ramen en auto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen gezellige dieren stickers op de ramen en Recaro-kinderstosltjes op de achterbank?![]()
Ik wel!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil serieus geen kinderen. Ik vind ze echt niet leuk.
deze is op LPG , scheelt een beetje in de kostenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heeeeeel soms mis ik hem een klein beetje
quote:Mitsubishi Sigma 3.0 V6 Aut. Station (Airco)
Prijs: ¤ 1.750
Bouwjaar: april 1994
Carrosserie: stationwagon
Brandstof: benzine
Kleur: rood metallic
Kilometerstand: 279.500
Kenteken: HV-TL-07
Cilinderinhoud: 2.972 cc
Deuren: 5
Extra's: automaat, ABS, airconditioning, stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, trekhaak
Opmerkingen: trekhaak, alle denkbare optie´s, KIJK VOOR MEER INFO OP ONZE WEBSITE VEENCARS.NL Eventueel inclusief een nieuwe APK!
Toen ik naar buiten ging om hem aan te koppelen stonden de smeerkezen allemaal te trekken terwijl ze naar het ding kekenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
En? Wat zeiden je collega's?
Nee nee, de Ovlov is de rest van de week in mijn bezitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef lipje het volgende:
en dan zien ze je morgen weer in de crossa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |