abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 29 november 2006 @ 10:29:59 #1
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_43985059


INTRO


Van de maker en schrijver Tim Kring een fantastisch Amerikaanse drama serie, "HEROES"! Een episch drama dat stelt het leven van elf anders-gewone mensen te boek wie plotseling ontdekken dat ze bovenmenselijke krachten zoals telepathie, tijdreizen, vliegen, etc. bezitten!

De eerste aflevering werd bekeken door meer dan 14 miljoen mensen en bleef dat tot nu toe hanteren met kleine verschuivingen!

Het is een ongelooflijk goede serie met een goed verhaal! Heroes is intrigerend en vooral verslavend!

LET OP: deze opening post / topic bevat SPOILERS. LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!

BTW: ik heb op dit moment weinig tijd om alles te vertalen!



ABOUT HEROES


They thought they were like everyone else... until they woke with incredible abilities. In Japan, a lowly office worker can teleport at will. In New York, a struggling artist can paint the future. In Los Angeles, a discontented beat cop can hear the thoughts of others. Elsewhere, a high school cheerleader discovers she is unbreakable and a single mom realizes she has a powerful alter ego.
Heroes chronicles the lives of these people and the lives of others like them - whose destiny just might be saving humankind.


CAST


ISAAC MENDEZ
Santiago Cabrera
is a heroin-addicted artist living in New York who can paint future events when using heroin, many of which involve the other characters in the series.


HIRO NAKAMURA
Masi Oka
is a programmer from Tokyo with the ability to manipulate the space-time continuum.


SIMONE DEVEAUX
Tawny Cypress
is an art dealer who sells the paintings created by her former boyfriend, Isaac who has the ability to paint the future.


CLAIRE BENNET
Hayden Panettiere
is a cheerleader living in Odessa, Texas, with the ability to rapidly heal from any injury.


MICAH SANDERS
Noah Gray-Cabey
is D.L. and Niki's son. He is a child prodigy who also has the power to manipulate and/or repair technology through thought.


NATHAN PETRELLI
Adrian Pasdar
is a New York congressional candidate with the ability to fly. Peter Petrelli is his brother.


MATT PARKMAN
Greg Grunberg
is a Los Angeles police officer with the power of telepathy. He is able to hear people's thoughts.


MOHINDER SURESH
Sendhil Ramamurthy
is a genetics professor from India who has travelled to New York to investigate his father's death. As part of his investigation, he follows up on his father's research into people with superhuman abilities.

NIKI SANDERS
Ali Larter
is a webcam stripper living in Las Vegas with a split personality. When this other personality, whom Niki calls Jessica, takes over, she exhibits superhuman strength and amoral tendencies.

PETER PETRELLI
Milo Ventimiglia
is Nathan's younger brother with the ability of power mimicry.

Whenever another HERO is present, he can use their power as if it was his own! More to come... ;-)



THE SYMBOL


Het symbool, dat sterk op een RNA molecule lijkt, komt in elke aflevering wel voor, meerdere malen zelfs.

Het is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.

Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus!




GRAPHIC NOVELS


Op de site van HEROES staat er ook een GRAPHIC NOVELS gedeelte! Een STRIP die door verschillende artiesten (die direct betrokken zijn bij HEROES) is getekend! In totaal zijn het er (tot nu toe) 8 en elk strip is genummerd naar elk aflevering en geeft daar inzicht in!

Hieronder alle strippen:




SEASON 1 - ALL EPISODES




De resterende aflveringen en uitzendschemas zijn nog niet bekend maar volgens TVRAGE zullen er in totaal 22 afleveringen zijn!

Latest Episode: 8: 1x08 | Seven Minutes to Midnight (Nov/13/2006)
Next Episode: 9: 1x09 | Homecoming (Nov/20/2006)
Episode Order: 22


PHOTO GALLERY







ART GALLERY







VIDEO GALLERY





LINKS


  • NBC.COM
  • HEROES
  • Heroes-graphic novels
  • Heroes-media
  • Heroes-forum

  • Heroes op IMDb
  • Heroes op TV.com
  • Heroes op TVRage
  • Heroes op Wikipedia


    PREVIOUS TOPICS


    001 | 002 | 003 | 004 |


    OPENING POST (BY NX)


    Laten we maar zeggen dat het "under construction" is.
    Je kunt de OP hier vinden!

    (Aanvulling/hulp is altijd welkom... )

    [ Bericht 93% gewijzigd door SaintOfKillers op 30-11-2006 13:44:54 ]
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_43985249
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:16 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    Daar dacht ik ook aan

    volgens mij heeft ie ook in 24 gespeeld.
    Hij was Chloe's computernerd-rivaal inderdaad
    Amen.
    pi_43985256
    Is iemand, in de scene waarin verteld wordt dat de vader van Nathan en Peter gestorven is, de lamp nog opgevallen die gelijk was aan de zonsverduistering uit het logo?
    pi_43985276
    Omdat het vorige topic dicht zat toen ik wou posten.
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:17 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Ik denk dat sylar de krachten van andere heroes kan stelen eigenlijk wat Peter dus ook kan maar dan niet tijdelijk.
    Hij ziet waar de 'fout' zit. Het was ook wel een mooi (en ietwat macaber) moment toen 'ie tegen Brian zei, "you're broken". Waarschijnlijk zal het nog wel even duren eer het helemaal duidelijk wordt -hoe- Sylar het doet, maar ik vind het nu iig. erg duidelijk dat 'ie de hersenen niet opeet, zoals nogal vaak voorbijkwam.

    Hoe dan ook; volgens geruchten...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    De meest over het hoofd geziene persoon in de hele serie is volgens mij Linderman; hij komt overal terug en gezien Mr. Bennet's aanwezigheid in dat hotel, ga ik er even vanuit dat hij -of- voor Linderman werkt, of anders toch wel iets van 'm weet.

    En dat de Haïtiaan overal 'verschijnt' schuif ik voorlopig even af op z'n invloed op de zintuigen van mensen om 'm heen. Hij is er gewoon, maar niemand herinnert 'm. Voor fans/liefhebbers van Discworld: hij doet me in die zin aan Death denken; mensen zien 'm wel, maar kunnen 'm toch niet zien; hij is, en toch niet.

    Maar, minstens zo mooi (over volgende week):
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Yoom, yoom, ze chocolat!
    pi_43985279
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hij was Chloe's computernerd-rivaal inderdaad
    Klopt ja
    pi_43985325
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:39 schreef Burbo het volgende:
    Is iemand, in de scene waarin verteld wordt dat de vader van Nathan en Peter gestorven is, de lamp nog opgevallen die gelijk was aan de zonsverduistering uit het logo?
    Plaatje zegt meer denk ik:

      woensdag 29 november 2006 @ 10:43:15 #7
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_43985353
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:40 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Klopt ja
    Is hij nou ook Simon Tam uit Firefly
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_43985360
    Linkje naar de preview?
    pi_43985628
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef Burbo het volgende:

    [..]

    Plaatje zegt meer denk ik:

    [[url=http://xs109.xs.to/xs109/06483/O.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
    Cool
    Was met niet opgevallen.
    pi_43985771
    Vette OP. Wat ik eigenlijk nog niet snap is waarom iedereen rond april allemaal tegelijk hun krachten begonnen te ontwikkelen.

    Ook wil ik wel eens weten waarom Jessica de crew van DL zonodig moest omleggen en per se er met het geld vandoor te gaan. Er was toch eigenlijk niets mis tussen Niki en DL?
    pi_43985802
    Zooo'n vette ep weer! Heerlijk hoe zelfs Hiro een meisje gek kan maken!
    Hiro heeft trouwens gewoon die 6 maanden doorgeleefd totdat ie naar Ando in de VS ging..
    Verder vond ik het frapant dat Nathan '6 months ago' Linderman wil aanklagen en dat hij hem nu om geld vraagt voor zijn campagne.
    Verder bezit Niki dus geen gave maar de overleden zus van Niki: Jessica. Die is ubersterk en kan bezit van mensen nemen.
    Sylar kan "horen wat er fout" is in objecten en mensen. Chandra vroeg aan hem hoe hij hoorde/wist dat zijn horloge 2 seconden achter/voor liep, en toen zei Sylar dat het een talent van hem is.
    Hoe Chandra achter al die Heroes komt is me ook een raadsel.
    Peter is nu een nog mysterieuzere hero! Dat hij precies droomde wat er gebeurd was. En Nathan die plotseling vloog, zeer weird. En wie zou er in die auto zitten die achter Nathan en zn wijfie aan zaten?

    Oftewel: VETTE SERIE!!!
      woensdag 29 november 2006 @ 11:10:09 #12
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_43985962
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef J0sT het volgende:
    Hiro heeft trouwens gewoon die 6 maanden doorgeleefd totdat ie naar Ando in de VS ging..
    Nee hoor. Hij jumpte eerst weer een paar maanden vooruit naar het moment waarop hij en Ando al uit Japan waren vertrokken naar Amerika. Hij heeft dus niet de volledige 6 maanden doorgeleefd; volgens mij heeft hij maar ongeveer 1 week extra geleefd.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_43986086
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:10 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Nee hoor. Hij jumpte eerst weer een paar maanden vooruit naar het moment waarop hij en Ando al uit Japan waren vertrokken naar Amerika. Hij heeft dus niet de volledige 6 maanden doorgeleefd; volgens mij heeft hij maar ongeveer 1 week extra geleefd.
    Nou.... Ik denk lekker van wel! Hij zag er iig als dood uit..
    pi_43986134
    Zo grappig voor de mensen die into the comic scene zitten...

    Jeph Loeb is iemand die een redelijke rol in het hele gebeuren vervult. Dankzij hem hebben we Tim Sale die de schilderijen en tekeningen maakt van de kunstenaar...

    maar dankzij hem hebben we ook heerlijke kleine opmerkingen zoals

    "Here, go break the internet in half."

    Een referentie naar de baas van Marvel comics (X-men spiderman daredevil) die de opmerking maakte om er hype mee te creeren voor een nieuw project, iets dat hem uiteindelijk heel wat hoongelach en spot opleverde.

    Voor de kenners is het een heerlijk sneer richting een van Loebs bazen als hij comics schrijft voor Marvel, en een kleine sneer naar hoe ze het internet misbruiken voor hype. Loeb schrijft overigens voor Marvel de miniserie Onslaught Reborn volgend jaar.
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_43986143
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef J0sT het volgende:
    ...
    Verder bezit Niki dus geen gave maar de overleden zus van Niki: Jessica. Die is ubersterk en kan bezit van mensen nemen....
    Maar Jessica is al 19 jaar dood. Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat bij de andere Heroes de genen op een bepaald moment geactiveerd worden, maar het lichaam van Jessica is dan al lang vergaan.

    Ik dacht zelf dat Niki tijdelijk de persoonlijkheid van een overleden persoon kan aannemen.
      woensdag 29 november 2006 @ 11:25:57 #16
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_43986339
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Nou.... Ik denk lekker van wel! Hij zag er iig als dood uit..
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_43986462
    wat is er met de openingspost gebeurd!? die was brilliant!
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_43986476
    en nu issie er weer
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
      woensdag 29 november 2006 @ 11:35:48 #19
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_43986551
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef PhalanX het volgende:
    en nu issie er weer
    Ik heb er een spelfoutje uit gehaald, maar moest hem daarvoor eerst helemaal leeg maken
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_43987083
    Ik had ook wel wat meer willen weten over Claire's pa. Erg mysterieus figuur, ben er nog steeds niet uit of die nou good of evil is.
    Amen.
    pi_43988193
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:55 schreef Jivis het volgende:
    Ik had ook wel wat meer willen weten over Claire's pa. Erg mysterieus figuur, ben er nog steeds niet uit of die nou good of evil is.
    Ik neig nog steeds naar good.

    Overigens was dit een zeer vette aflevering En zoals idd al opgemerkt, Sylar was Adam van 24.
    pi_43988449
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_43988495
    Hoewel ik het een schitterende OP vind, stoor ik me een beetje aan de krom geschreven beschrijving van de serie (lijkt wel of de Engelse synopsis door een vertaalgenerator is gehaald). Ik heb het hieronder even herschreven, al hoeft het natuurlijk niet per se aangepast met deze tekst.

    "HEROES" is een nieuwe, Amerikaanse tv-serie van schrijver en regisseur Tim Kring. Het vertelt het epische verhaal van gewone mensen over de hele wereld, die plotseling ontdekken dat ze bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo is er de onkwetsbare cheerleader, de agent die gedachten kan lezen, de kunstenaar die de toekomst kan schilderen en de Japanse nerd die door de tijd kan reizen.
    Amen.
    pi_43989104
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    Cool
    Was met niet opgevallen.
    Ik vraag me af of het nog iets betekent.
    pi_43989213
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:16 schreef Burbo het volgende:

    [..]

    Ik vraag me af of het nog iets betekent.
    Gewoon een gimmick denk ik.
    Amen.
    pi_43989223
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Maar Jessica is al 19 jaar dood. Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat bij de andere Heroes de genen op een bepaald moment geactiveerd worden, maar het lichaam van Jessica is dan al lang vergaan.

    Ik dacht zelf dat Niki tijdelijk de persoonlijkheid van een overleden persoon kan aannemen.
    Kan het niet zijn dat Niki iets van doden overneemt? Je ziet haar bij het graf en even later heeft ze een gespleten persoonlijkheid nadat ze in de spiegel heeft gekeken.

    Saillant detail was toch wel dat Hiro zichzelf belde toen ie in het verleden zat.
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
    pi_43989260
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef ThaMadEd het volgende:

    [..]

    Ik neig nog steeds naar good.

    Overigens was dit een zeer vette aflevering En zoals idd al opgemerkt, Sylar was Adam van 24.
    Ik neig NU pas naar good. Op het begin had ik juist zwaar het gevoel hij van de slechte kant was.
    pi_43989278
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef J0sT het volgende:
    ...
    Peter is nu een nog mysterieuzere hero! Dat hij precies droomde wat er gebeurd was. En Nathan die plotseling vloog, zeer weird. En wie zou er in die auto zitten die achter Nathan en zn wijfie aan zaten?
    ...
    Dat Peter droomt wat er gebeurde ligt volgens mij vooral aan de sterke band die hij met zijn broer heeft. Dat Nathan kon vliegen wisten we al uit een eerdere ep.
    De auto achter nathan en z'n vrouw zijn vermoedelijk medewerkers van Linderman die Nathan ivm de (toen nog) aankomende rechtzaak uit de weg wilden hebben. Sylar is het iig niet aangezien die omstreeks dezelfde tijd z'n krachten nog aan het ontwikkelen was.

    Wat betreft Hiro; ik geloof niet dat hij meer dan 1 à 2 weken in het verleden is gebleven en wellicht dat het voor hem (iig in het begin) teveel kracht kost om langer in een andere tijdslijn te verblijven dan waar hij vandaan komt. Logischerwijs ook dat hij automatisch terugschiet naar Japan in het nu; het is immers de plek waar hij het minste moeite voor hoeft te doen om die zich voor te stellen.

    (tot zover mijn tvp)
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_43989518
    Oei wat was ie spannend deze week zeg. Ik denk ook dat Mr Bennet een good guy is eigenlijk nu en ik zit me dood te ergeren omdat ik maar niet kan bedenken hoe Sylar al die krachten op/in/tot zich neemt/wat ik alleen niet snap . Oh en hoe weet Chandra nou wie al die 'Heroes' zijn? !
    Whatever I want.
      woensdag 29 november 2006 @ 13:38:40 #30
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_43989686
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:

    [..]

    Wat betreft Hiro; ik geloof niet dat hij meer dan 1 à 2 weken in het verleden is gebleven en wellicht dat het voor hem (iig in het begin) teveel kracht kost om langer in een andere tijdslijn te verblijven dan waar hij vandaan komt. Logischerwijs ook dat hij automatisch terugschiet naar Japan in het nu; het is immers de plek waar hij het minste moeite voor hoeft te doen om die zich voor te stellen.
    Makes perfect sense
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_43989799
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:32 schreef PeRi het volgende:
    Oei wat was ie spannend deze week zeg. Ik denk ook dat Mr Bennet een good guy is eigenlijk nu en ik zit me dood te ergeren omdat ik maar niet kan bedenken hoe Sylar al die krachten op/in/tot zich neemt/wat ik alleen niet snap . Oh en hoe weet Chandra nou wie al die 'Heroes' zijn? !
    Misschien dat als hij iemand doodt hij die krachten 'erft'?
    pi_43990122
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef ThaMadEd het volgende:

    [..]

    Misschien dat als hij iemand doodt hij die krachten 'erft'?
    En dan voor de fun iemand scalpeert en de hersenen meeneemt als trofee?

    Nee er zit wat meer achter........maar wel erg cool gedaan hoe ze de kijker in spanning laten!
    pi_43990279
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:00 schreef -Wolf- het volgende:
    Vette OP. Wat ik eigenlijk nog niet snap is waarom iedereen rond april allemaal tegelijk hun krachten begonnen te ontwikkelen.
    Wat dacht je van een zonsondergang?
    pi_43990303
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:

    [..]

    Dat Peter droomt wat er gebeurde ligt volgens mij vooral aan de sterke band die hij met zijn broer heeft.
    Zoals s0k al zei, Peter heeft ook iets over zichzelf voorspelt (die stokfiguurtjes) en droomde over de dood van Simone's vader. Ik vind die verklaring van Zhenar over empathie wel een goeie, dat past ook goed bij zijn werk als nurse en z'n karaktereigenschappen.
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:53 schreef LaSalle het volgende:
    En dan voor de fun iemand scalpeert en de hersenen meeneemt als trofee?
    Misschien moet hij de hersenen, net als de horloges, eerst uit elkaar halen opdat hij precies kan zien wat er anders is en dat vervolgens in zijn eigen hersenen over kan nemen?
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Wat dacht je van een zonsondergang?
    Die was toch pas in oktober?
    pi_43990356
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Die was toch pas in oktober?
    Bedoel je nu IRL of in de serie?
    pi_43990417
    In de serie, de zonsondergang was in de eerste aflevering en die vond 6 maanden na de aflevering van afgelopen maandag plaats, toch?
    pi_43990422
    Bedoelen jullie een zonsverduistering anders snap ik jullie niet? .
    Whatever I want.
    pi_43990497
    Zonsverduistering ja

    Ik denk dus dat ze tijdens of na een zons of maanverduistering hun krachten hebben gehad
    pi_43990533
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:59 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Zoals s0k al zei, Peter heeft ook iets over zichzelf voorspelt (die stokfiguurtjes) en droomde over de dood van Simone's vader. Ik vind die verklaring van Zhenar over empathie wel een goeie, dat past ook goed bij zijn werk als nurse en z'n karaktereigenschappen.
    ...
    Peter voorspelde zijn eigen toekomst (met die stokfiguurtjes) nadat hij in aanraking was gekomen met Isaac. Empathie kan makkelijk gekoppeld worden aan zijn gave om krachten van andere heroes tijdelijk te kopiëren.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_43990689
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

    [..]

    Peter voorspelde zijn eigen toekomst (met die stokfiguurtjes) nadat hij in aanraking was gekomen met Isaac. Empathie kan makkelijk gekoppeld worden aan zijn gave om krachten van andere heroes tijdelijk te kopiëren.
    Hoe verklaar je zijn droom over de vader van Simone dan?

    edit: Oh wacht, dat was geen voorspellende droom. Hij communiceerde toen met Charles via zijn droom.
    Het wordt steeds ingewikkelder.

    Hij had echter wél gedroomd over het feit dat hij later zou kunnen vliegen. Misschien heeft zijn ware kracht iets met dromen te maken en dat mimicry maar een bijeffect is?

    [ Bericht 9% gewijzigd door Symer op 29-11-2006 14:16:58 ]
    pi_43990891
    Nog maar een keer Heroes dit jaar

    (slechte tvp)
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
    pi_43992462
    wil iemand misschien die grappige foto's weer posten van die heroes die bij de vorige post als bandwidth exceeded staan?

    thnx alvast!
    pi_43992751
    Als je deze aflevering goed hebt gevolgd dan kun je concluderen dat alle krachten door de hersenen worden geactiveerd. "sylar" heeft als het ware X-ray vision haha hij ziet waar het ''mankement" cq de kracht zitt.

    Ik denk dat hij ziet waar het mankement zit van de "heroes" en dat hij op die manier die krachten in zijn eigen hersenen kan unlocken omdat hij weet welk gedeelte van de hersenen voor die krachten zorgenl.

    en waarom een andere naam, hij geeft in het gesprek met de professor aan dat hij al vanaf heel jong graag iemand anders wilde zijn maar dat hij uiteindelijk niet die andere persoon is geworden, (zoon van horlogemaker wordt horlogemaker etc) en nu ziet hij kans om die andere persoon te worden en slaat helemaal door
    pi_43992863
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
    wil iemand misschien die grappige foto's weer posten van die heroes die bij de vorige post als bandwidth exceeded staan?

    thnx alvast!
    Deze?






      woensdag 29 november 2006 @ 15:48:09 #45
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43993744
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:18 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Deze?
    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]
    thnx
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_43993979
    Ah nu snap ik die opmerking over wie het bloed uit zou smeren
    Ook droog op de 2e foto, mr Bennet ertussen
      woensdag 29 november 2006 @ 16:15:10 #47
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_43994832
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:39 schreef Burbo het volgende:
    Is iemand, in de scene waarin verteld wordt dat de vader van Nathan en Peter gestorven is, de lamp nog opgevallen die gelijk was aan de zonsverduistering uit het logo?
    Dus toch! Ik dacht dat ik het me verbeeld had
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_43996314
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:18 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Deze?
    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]
    Geweldig
    Die eerste twee en dan Bennet erachter
    Amen.
      woensdag 29 november 2006 @ 17:16:00 #49
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_43996928
    ff de aflevering checken, ben weer benieuwd!!
    Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
    pi_44001194
    thnx voor de foto's, echt lachuh
      woensdag 29 november 2006 @ 19:33:55 #51
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44001269
    Eigenlijk moet de TT Greato Scott zijn .
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
      woensdag 29 november 2006 @ 19:35:50 #52
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_44001348
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 15:18 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Deze?
    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]
    haha
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_44001411
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Eigenlijk moet de TT Greato Scott zijn .
    en de villain(s) mogen nu ook wel bij de cast

    [ Bericht 2% gewijzigd door Wouter2006 op 29-11-2006 20:06:16 ]
    pi_44003480
    En DL Hawkins...
    Amen.
    pi_44004078
    ik heb een best grote spoiler over de volgende aflevering... een spoiler die ik niet wilde weten...
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_44005407
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef PhalanX het volgende:
    ik heb een best grote spoiler over de volgende aflevering... een spoiler die ik niet wilde weten...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Amen.
    pi_44009484
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef PhalanX het volgende:
    ik heb een best grote spoiler over de volgende aflevering... een spoiler die ik niet wilde weten...
    Hou maar voor je.
    pi_44009826
    Het word een beetje saai...
    pi_44009904
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Crazykill het volgende:
    Het word een beetje saai...
    Hi.
      woensdag 29 november 2006 @ 23:37:48 #60
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44010231
    Wtf?! In 1 uitzendingsloze dag alweer een topic gesloten en op pagina twee van een nieuw topic
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      donderdag 30 november 2006 @ 00:00:10 #61
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44010952
    Je had ons in de zomer eens moeten zien. Complete topics versleten zonder ook maar 1 aflevering in maanden te gezien hebben

    Edit: in de prison break-reeks dan he.
    ..................................................................................................................................................
      donderdag 30 november 2006 @ 00:02:28 #62
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44011010
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef s0k het volgende:
    Je had ons in de zomer eens moeten zien. Complete topics versleten zonder ook maar 1 aflevering in maanden te gezien hebben

    Edit: in de prison break-reeks dan he.
    Ik wilde al zeggen: "we zitten nog maar op 5 hoor"

    Prison Break volg ik niet; dat wordt me teveel van het goede.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      donderdag 30 november 2006 @ 00:53:01 #63
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44011983
    Offtopic: Worden tvp's zomaar weggehaald of moet je er een onnozel zinnetje bij zetten om hem te mogen laten staan?

    toffe serie (tvp)

    Onzin...
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      donderdag 30 november 2006 @ 10:28:58 #64
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44016632
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Ik wilde al zeggen: "we zitten nog maar op 5 hoor"

    Prison Break volg ik niet; dat wordt me teveel van het goede.
    Zonde, echt een goede serie. Samen met heroes de beste serie die ik volg.
    ..................................................................................................................................................
    pi_44018421
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Crazykill het volgende:
    Het word een beetje saai...
    Jep, de vaart gaat er weer een beetje uit. Ik had liever gezien dat ze gewoon naar de climax blijven toewerken.

    Ik vond het wel zielig voor Hiro dat hij dat meisje niet kon redden. Either way, you're screwed zeg maar. Hiro is trouwens zo grappig. Lekker vrolijk en blij zonder dat het irritant wordt!
    "If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
    pi_44021257
    #4 staat niet in OP btw
    pi_44021891
    ik haat wachten op nieuwe afleveringen
    daarom kijk ik ook bijna nooit series.
      donderdag 30 november 2006 @ 13:45:24 #68
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44022241
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef Crazykill het volgende:
    #4 staat niet in OP btw
    Nu wel.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
      donderdag 30 november 2006 @ 13:53:14 #69
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44022444
    Over de OP: ik zou het persoonlijk mooier vinden als er wat ruimte was tussen en de zinnen die daarna komen. Nu lijkt dat telkens de eerste letter van de zin (zoals je ook wel eens in boeken aan het begin van een hoofdstuk ziet). Dat leest irritant
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44023739
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 00:53 schreef netto_m het volgende:
    Offtopic: Worden tvp's zomaar weggehaald of moet je er een onnozel zinnetje bij zetten om hem te mogen laten staan?

    toffe serie (tvp)

    Onzin...
    Zet gewoon niet zo zielig "tvp" in je berichtje..
    pi_44023889
    Post gewoon een lekker plaatje van Claire ipv TVP. Scoor je altijd mee.
    pi_44023921
    grappig trouwens hoe mr. Bennet op Eden reageerde toen ze probeerde hem te manipuleren in dat kantoortje. Hij is dus (net als de Haitiaan) immuun voor haar kracht. Vraag me af of mr. Bennet zelf ook een kracht heeft. We weten dat de Haitiaan in ieder geval geheugen kan wissen.
    pi_44024049
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef octopussy het volgende:
    grappig trouwens hoe mr. Bennet op Eden reageerde toen ze probeerde hem te manipuleren in dat kantoortje. Hij is dus (net als de Haitiaan) immuun voor haar kracht. Vraag me af of mr. Bennet zelf ook een kracht heeft. We weten dat de Haitiaan in ieder geval geheugen kan wissen.
    Ik denk eerder dat de Haitiaan mr Bennet beschermde tegen eden... een betekenisvolle blik van bennet richting haitiaan nadat eden erachter kwam dat haar suggestie niet werkte zei genoeg.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      donderdag 30 november 2006 @ 15:01:56 #74
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44024203
    Die Haïtiaan heeft volgens mij een soort van "nullifying-powers": hij is immuum voor krachten en kan zowel krachten als gedachten uitdoven, of een soort "krachten-vacuüm" creëren, waar deze geen effect hebben.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44024349
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
    Die Haïtiaan heeft volgens mij een soort van "nullifying-powers": hij is immuum voor krachten en kan zowel krachten als gedachten uitdoven, of een soort "krachten-vacuüm" creëren, waar deze geen effect hebben.
    Ja precies, net als dat kind in X Men III
    I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
    - Douglas Adams
    pi_44027620
    Leech
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_44037256
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
    Die Haïtiaan heeft volgens mij een soort van "nullifying-powers": hij is immuum voor krachten en kan zowel krachten als gedachten uitdoven, of een soort "krachten-vacuüm" creëren, waar deze geen effect hebben.
    Volgens mij heeft die Haïtiaan zelf ook een kracht. Ik kan me nog een aflevering herinneren waarin die politie-agent in de bar duizelig werd en ineenzakte toen die Haïtiaan naar hem aan het staren was.
    pi_44038471
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef Burbo het volgende:

    [..]

    Volgens mij heeft die Haïtiaan zelf ook een kracht. Ik kan me nog een aflevering herinneren waarin die politie-agent in de bar duizelig werd en ineenzakte toen die Haïtiaan naar hem aan het staren was.
    Zijn krachten werkten toen idd niet op hem, maar dat hij duizelig werd kwam volgens mij omdat er iets in zijn drankje zat.
      vrijdag 1 december 2006 @ 00:07:59 #79
    116613 NX
    mixin...
    pi_44043168
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:00 schreef -Wolf- het volgende:
    Vette OP!
    Thanx!
    .
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Ik heb er een spelfoutje uit gehaald, maar moest hem daarvoor eerst helemaal leeg maken
    Geef dat dan effe door, kan ik het verbeteren je kunt me ook mailen... Probleem is dat de OP nu op 2 plekken staat, op me eigen server (http://fokk.en-is.com), wat dus de originele is en degene die we nu gebruiken; dat was een tijdelijke backupje, (de server waar het op staat, wanadoo) is niet mijn server en kan er niet bijkomen!

    Zhenar, zou je je opening post even willen aanpassen, en de link waar de OP naar verwijst even willen veranderen naar:
    http://fokk.en-is.com/topics/heroes/OP.txt < dat is de originele, die van wanadoo niet...
    Thanx!


    Zie al dat het is aangepast!

    //EDIT
    Lees nu pas je laatste post...
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
    Over de OP: ik zou het persoonlijk mooier vinden als er wat ruimte was tussen [afbeelding] en de zinnen die daarna komen. Nu lijkt dat telkens de eerste letter van de zin (zoals je ook wel eens in boeken aan het begin van een hoofdstuk ziet). Dat leest irritant
    Dat is een PNG bestand met geen achtergrond, geheel doorzichtig dus. Ik heb daar juist voor, om de daarna komende zinnen beter weer te geven, extra pixels/ruimte gebruikt. Ik zal het z.s.m. aanpassen...
    Grootste probleem is, dat de icoon, niet juist wordt weergegeven in INTERNET EXPLORER 6 en het er gewoon niet uit ziet (dat grijze achtergrond/gedeelte hoort daar niet)!

    Wat ik me dus nu pas realiseer omdat ik sinds kort Internet Explorer 6 gebruik (mijn eigen pc/laptop heb ik vekocht en gebruik nu een backup pc)! In INTERNET EXPLORER 7 en FireFox wordt het gehele OP wel juist weergegeven...

    Ik kan dit icoon probleem nog niet oplossen omdat me nieuwe pc nog niet is gearriveerd! Nog even geduld

    [ Bericht 17% gewijzigd door NX op 01-12-2006 00:35:32 ]
      vrijdag 1 december 2006 @ 09:07:45 #80
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44046675
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 00:07 schreef NX het volgende:

    [..]
    Geef dat dan effe door, kan ik het verbeteren je kunt me ook mailen...
    Ik weet niet meer wat het was! Het was iets heel kleins; ergens een "e" teveel ofzo

    Maar ik lees nu deze zin:
    quote:
    Een episch drama dat stelt het leven van elf anders-gewone mensen te boek wie plotseling ontdekken dat ze bovenmenselijke krachten zoals telepathie, tijdreizen, vliegen, etc. bezitten!
    Die is wel vreselijk hoor
    Mijn suggestie:
    quote:
    Een episch drama waarin het leven van elf voorheen "normale" mensen centraal staat, die plotseling ontdekken dat ze bovenmenselijke krachten bezitten, waaronder de vermogens om gedachten te lezen, door de tijd te reizen en te vliegen!
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44048924
    Ja, of zoals ik op de vorige pagina opmerkte :
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef Jivis het volgende:
    Hoewel ik het een schitterende OP vind, stoor ik me een beetje aan de krom geschreven beschrijving van de serie (lijkt wel of de Engelse synopsis door een vertaalgenerator is gehaald). Ik heb het hieronder even herschreven, al hoeft het natuurlijk niet per se aangepast met deze tekst.

    "HEROES" is een nieuwe, Amerikaanse tv-serie van schrijver en regisseur Tim Kring. Het vertelt het epische verhaal van gewone mensen over de hele wereld, die plotseling ontdekken dat ze bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo is er de onkwetsbare cheerleader, de agent die gedachten kan lezen, de kunstenaar die de toekomst kan schilderen en de Japanse nerd die door de tijd kan reizen.
    Amen.
      vrijdag 1 december 2006 @ 11:58:36 #82
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44050144
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Jivis het volgende:
    Ja, of zoals ik op de vorige pagina opmerkte :
    [..]
    Ik kon het niet terugvinden ( ) maar dat is een prima suggestie
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44052855
    Ben ik nou heel erg in de war of stond er eerst een totaal andere acteur die Sylar zou gaan spelen op de IMDB?
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44053197
    Sean Bean stond er eerst idd, maar dat klopte blijkbaar niet.
    pi_44053803
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef Symer het volgende:
    Sean Bean stond er eerst idd, maar dat klopte blijkbaar niet.
    Zie! Ik dacht al dat ik debieletjes geworden was. Zat maar te wachten op de grand entree van Mr. Bean en ineens "verrek, is dit Sylar?"
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44053807
    Zal waarschijnlijk al wel aan de orde zijn geweest, maar volgende week dus de laatste.. wanneer begint het weer ? Begin februari ofzo ?
    Forza SCH.
    pi_44053943
    22 januari zelfs al
    pi_44054321
    Ok tnx. Kan niet wachten, deze serie is fantastisch.
    Forza SCH.
      vrijdag 1 december 2006 @ 14:51:15 #89
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_44056034
    Ik trek het maar matig, Prison Break, Lost en nu ook Heroes allemaal een break.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_44057046
    En Jericho
    Amen.
    pi_44057203
    Vanmorgen in bed de nieuwste EP gezien, interessant om wat over de achtergronden te leren, en de voorgeschiedenis. Balen dat volgende week de stop begint. Kan ik iig weer wat aandacht aan mn studie besteden
    pi_44057508
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 15:27 schreef Jivis het volgende:
    En Jericho
    Grote god, niet Jericho!


    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44058448
    Jericho??

    Maar hoe gaat het nu verder met Dale en zijn shop En met emily die duidelijk problemen met haar broer heeft?
      vrijdag 1 december 2006 @ 18:11:38 #94
    116613 NX
    mixin...
    pi_44061474
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Ik weet niet meer wat het was! Het was iets heel kleins; ergens een "e" teveel ofzo

    Maar ik lees nu deze zin:
    [..]

    Die is wel vreselijk hoor
    Mijn suggestie:
    [..]
    Maakt ook niet uit, als je wat tegenkomt, kun je het me laten weten.
    .
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 11:09 schreef Jivis het volgende:
    Ja, of zoals ik op de vorige pagina opmerkte :
    [..]
    Thanx voor jullie suggesties en aanvulling. Heb het meteen aangepast en het staat online!

    Ik ben ook bezig met het uitbreiden van de OP, wat dus nog niet klaar is voor gebruik, voor een voorproefje:
    http://fokk.en-is.com/topics/heroes/OP_NEW.txt

  • Grafisch (plaatjes en dergelijke) verbeteren > gebeurt volgende week!
  • Graphic Novels gedeelte verbeteren! Is verbeterd!
  • Overzichtelijker maken!
  • Nieuws gedeelte toevoegen.
  • Engelse stukjes gaan vertalen.
  • Etc.
  •   vrijdag 1 december 2006 @ 18:12:07 #95
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44061489
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:

    [..]

    Zie! Ik dacht al dat ik debieletjes geworden was. Zat maar te wachten op de grand entree van Mr. Bean en ineens "verrek, is dit Sylar?"
    Na die aankondiging viel deze vrij nerderige Sylar een beetje tegen.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44061625
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef Mwanatabu het volgende:

    [..]

    Grote god, niet Jericho!


    Ik bedoelde natuurlijk "great Scott"

    Oeh nog efkes en dan is het al de laatste Heroes...als deze cliffhanger van het niveau wordt als de rest van de serie, dan ben ik bang dat mijn december nogal gefrustreerd gaat zijn
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44062503
    Ik lees net dat BBC2 Heroes aangekocht heeft om volgend jaar uit te zenden. Zouden wij dat dan ook kunnen ontvangen of verschilt de Europese BBC2 van die in Engeland?

    Ik las trouwens ook dat Heroes mogelijk 2 extra afleveringen krijgt (24 dus ipv 22)
    pi_44063493
    Waarom zou je Heroes op BBC willen kijken als je het ieder moment op je pc kan checken?
    Amen.
    pi_44064391
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:30 schreef Jivis het volgende:
    Waarom zou je Heroes op BBC willen kijken als je het ieder moment op je pc kan checken?
    Omdat je altijd van die mensen heb die het persee op tv willen zien niet wetend dat je het ook op dvd met subs kan kijken
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_44064422
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Steve-O het volgende:

    [..]

    Omdat je altijd van die mensen heb die het persee op tv willen zien niet wetend dat je het ook op dvd met subs kan kijken
    Alsof je subs hebt op bbc
    pi_44064563
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Alsof je subs hebt op bbc
    Teletext
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_44064581
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:11 schreef Steve-O het volgende:

    [..]

    Teletext
    Touche!
      vrijdag 1 december 2006 @ 20:12:42 #103
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_44064592
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Alsof je subs hebt op bbc
    888
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_44064643
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

    [..]

    888
    Gmta


    Ze hebben trouwens wel de perfecte sylar gevonden hoor , zo'n schele zak stront verwacht je niet als badguy
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_44064772
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:30 schreef Jivis het volgende:
    Waarom zou je Heroes op BBC willen kijken als je het ieder moment op je pc kan checken?
    Dat was ik niet van plan hoor, ik vond het gewoon vreemd dat een zender als BB2 zo'n dure serie aankoopt en vervolgens in heel Europa (of wat het bereik van de BBC ook maar is) uitzendt.
    pi_44065239
    Ik denk dat een Nederlandse zender er over 2 jaar ook mee aan de haak gaat .
    RTL 5 ofzo.. Net zoals Prison Break (dat nu overigens al bijna synchroon gaat lopen met de VS )
    Maar Niki
    pi_44065248
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:36 schreef J0sT het volgende:
    Ik denk dat een Nederlandse zender er over 2 jaar ook mee aan de haak gaat .
    RTL 5 ofzo.. Net zoals Prison Break (dat nu overigens al bijna synchroon gaat lopen met de VS )
    Maar Niki
    *haal
    pi_44065268
    Ik snap het niet helemaal geloof ik...
    pi_44065405
    nog een paar dagen wachten!
    ik heb geen geduld
    pi_44065516
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:43 schreef PsyCha het volgende:
    nog een paar dagen wachten!
    ik heb geen geduld
    Je zult binnenkort heel veel geduld nodig hebben
    pi_44065647
    ik weet
      zaterdag 2 december 2006 @ 00:32:02 #112
    147860 Stilte
    mahna mahna!
    pi_44071200
    OMG. Dat zoiets ontbreekt in de OP!

    Voeg eens even heel erg snel de site van Tim Kring aan de links toe, bij voorkeur bovenaan, waar 'ie hoort. Al die andere sites zijn wel leuk, maar Tim's site is natuurlijk the place to be.

    http://www.9thwonders.com/
    Yoom, yoom, ze chocolat!
      zaterdag 2 december 2006 @ 01:30:51 #113
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44071970
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Steve-O het volgende:

    [..]

    Omdat je altijd van die mensen heb die het persee op tv willen zien niet wetend dat je het ook op dvd met subs kan kijken
    Niks branden gewoon op de tv kijken met je media center, waar ook alle andere tientallen series op staan
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      zaterdag 2 december 2006 @ 01:33:42 #114
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44072012
    Van 9thwonders ->

    Poster "LostInSpace" has transcribed for us the tidbit from this week's TV Guide magazine which reveals the scoop on Christopher Eccleston's upcoming Heroes character.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_44075257
    Aflevering was weer cool, alleen de vaart is er wel uit nu de cheerleader gered is.

    Mooie startpost trouwens!
    pi_44075337
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 11:35 schreef Ogala het volgende:
    Aflevering was weer cool, alleen de vaart is er wel uit nu de cheerleader gered is.
    Hoe weet je nou dat de vaart eruit is, heb je de aflevering van volgende week al gezien dan
    Amen.
    pi_44075383
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 11:40 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hoe weet je nou dat de vaart eruit is, heb je de aflevering van volgende week al gezien dan
    Saved the cheerleader, saved the world.

    So "all is well" in heroes land
    pi_44075418
    Wat een bullshit
    Amen.
    pi_44076487
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:14 schreef Steve-O het volgende:

    [..]

    Gmta


    Ze hebben trouwens wel de perfecte sylar gevonden hoor , zo'n schele zak stront verwacht je niet als badguy
    Oh, ik vind een gefrustreerde, driftige nerd ("Ik ben wél bijzonder!" *rood bezweet vuistje in de lucht steekt*) best een interessant uitgangspunt voor een gestoorde hersenetende(?) maniak
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      zaterdag 2 december 2006 @ 12:33:01 #120
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44076508
    Overigens zijn tot nu toe alle voorspellingen van Isaac (en Peter) uitgekomen. Zelfs het schilderij van de dode cheerleader (al was het niet onze cheerleader). Ben benieuwd wat dat betekent met betrekking tot het nuke schilderij...
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44076887
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 12:33 schreef Zhenar het volgende:
    Overigens zijn tot nu toe alle voorspellingen van Isaac (en Peter) uitgekomen. Zelfs het schilderij van de dode cheerleader (al was het niet onze cheerleader). Ben benieuwd wat dat betekent met betrekking tot het nuke schilderij...
    Stiekem hoop ik dat die idd doorgaat en dat het bij 1 serie blijft. ik hou niet zo van dat uitmelken. Better go out with a bang
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44077313
    Misschien is Heroes wel één grote prequel van Jericho
    Amen.
    pi_44077923
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef Jivis het volgende:
    Misschien is Heroes wel één grote prequel van Jericho

    Typisch geval dan van een tweede seizoen dat het bij lange na niet haalt bij het eerste dan...
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44084168
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:

    [..]

    Stiekem hoop ik dat die idd doorgaat en dat het bij 1 serie blijft. ik hou niet zo van dat uitmelken. Better go out with a bang
    inderdaad.
    als ze hier weer een seizoen aan vast plakken omdat het een succes is.....
    Lost vond ik in het begin ook heel vet maar dat gaat veel te lang door waardoor ik het nu echt kut vind
      zaterdag 2 december 2006 @ 18:31:20 #125
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44084365
    Als er 1 serie is waarmee ze probleemloos kunnen blijven doorgaan, dan is het wel Heroes. Nieuw seizoen, nieuwe bad guy, die net iets sterker is dan de vorige. Er kunnen elk seizoen (indien nodig) wat helden dood en worden vervangen door anderen met nieuwe, hippe krachten.

    Dat wil niet zeggen dat ik hier op zit te wachten, maar met dit soort basisgegevens kun je eindeloos doorgaan, het houdt hier niet op als ze van een eiland raken.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44084411
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Als er 1 serie is waarmee ze probleemloos kunnen blijven doorgaan, dan is het wel Heroes. Nieuw seizoen, nieuwe bad guy, die net iets sterker is dan de vorige. Er kunnen elk seizoen (indien nodig) wat helden dood en worden vervangen door anderen met nieuwe, hippe krachten.
    natuurlijk, maar voor mij persoonlijk is het dan absoluut niet interessant meer.
      zaterdag 2 december 2006 @ 18:34:58 #127
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_44084475
    Sinds wanneer mag een toffe serie maar 1 seizoen duren?
    24 doet het toch ook al 6 seizoenen goed?
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_44084576
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Sinds wanneer mag een toffe serie maar 1 seizoen duren?
    24 doet het toch ook al 6 seizoenen goed?
    als ze maar wel gewoon het verhaal afsluiten.
      zaterdag 2 december 2006 @ 18:39:43 #129
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_44084604
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    als ze maar wel gewoon het verhaal afsluiten.
    Maar moet dat in 1 seizoen? Ik zie er echt geen probleem in om te wachten tot volgend jaar november om te zien of NY idd plat gaat.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_44084667
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

    [..]

    Maar moet dat in 1 seizoen? Ik zie er echt geen probleem in om te wachten tot volgend jaar november om te zien of NY idd plat gaat.
    oh ik wel
    ik voorzie dan namelijk eindelijk oprekken van het verhaal en steeds hetzelfde trucje dat herhaald wordt (zie Lost).
    pi_44084752
    daar kan ik ook nie tegen, al dat langdradige gedoe. Gewoon 1 seizoen om het af te sluiten, nieuw verhaal in seizoen 2.
      zaterdag 2 december 2006 @ 18:52:36 #132
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44084978
    Ja, ik zou die big bang ook wel dit seizoen afgehandeld willen zien.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44145834
    Ik ben vandaag begonnen met kijken en ik heb de eerste twee afleveringen gezien, goeie serie, nu al!
      maandag 4 december 2006 @ 21:42:50 #134
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44146843
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    oh ik wel
    ik voorzie dan namelijk eindelijk oprekken van het verhaal en steeds hetzelfde trucje dat herhaald wordt (zie Lost).
    Iemand postte dat het verhaal voor de komende vijf jaar al klaarligt, dus ik denk niet dat ze het dan echt gaan oprekken.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_44147598
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Als er 1 serie is waarmee ze probleemloos kunnen blijven doorgaan, dan is het wel Heroes. Nieuw seizoen, nieuwe bad guy, die net iets sterker is dan de vorige. Er kunnen elk seizoen (indien nodig) wat helden dood en worden vervangen door anderen met nieuwe, hippe krachten.
    Dat klinkt heel erg als Dragonball Z

    Als Cell eerder was gekomen dan Freeza, dan had Goku echt een probleem gehad
    Amen.
    pi_44148264
    Vanavond wordt in de USA de volgende ep ge-aired toch? .
      maandag 4 december 2006 @ 22:41:24 #137
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44148415
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Dat klinkt heel erg als Dragonball Z

    Als Cell eerder was gekomen dan Freeza, dan had Goku echt een probleem gehad
    Nee joh, dan was hij ook in een hoek gedreven en ook SSJ geworden Misschien wel zelfs Ultra-SSJ of gwoon gelijk SSJ2
    ..................................................................................................................................................
    pi_44148547
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Iemand postte dat het verhaal voor de komende vijf jaar al klaarligt, dus ik denk niet dat ze het dan echt gaan oprekken.
    5 jaar?!?!!!
    pi_44153760
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 22:44 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    5 jaar?!?!!!
    Als ze dit niveau vijf jaar vol kunnen houden, dan kijk ik er erg naar uit!
      dinsdag 5 december 2006 @ 04:02:31 #140
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_44153936
    En nu een tijdje wachten voor nieuwe episodes.

    Laatste was wel weer goed.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 5 december 2006 @ 04:09:28 #141
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44153952
    Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ik geloof dat ik niet goed tegen al die complotjes enzo kan
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_44154222
    Vond deze aflevering op alle fronten wat minder dan de vorige afleveringen, maar nogsteeds wel goed. Het einde was nogal vaag, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
    pi_44154241
    Omg cliffhanger
    pi_44154898
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef -Wolf- het volgende:
    Vanavond wordt in de USA de volgende ep ge-aired toch? .
    pi_44154902
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 02:51 schreef Rocho het volgende:

    [..]

    Als ze dit niveau vijf jaar vol kunnen houden, dan kijk ik er erg naar uit!
    er is bijna niets dat 5 jaar lang mijn aandacht vast kan houden.
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:10:47 #146
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_44156241
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 08:45 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    er is bijna niets dat 5 jaar lang mijn aandacht vast kan houden.
    The X-files.. bleef mij toch tot eind seizoen 6 de aandacht goed vast te houden, tot dat die syndicate was uitgeroeid, daarna zakte de serie lichtelijk in.

    Maar goed back on topic vanavond gelijk de EP van vanacht binnenhalen!
    PSN-ID: SoliD_S
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:47:51 #147
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44156848
    Damn goede aflevering! Echt heel erg benieuwd hoe het verder afloopt met Peter...
    Het lijkt wel alsof hij zijn krachten niet aankan! Claire zegt ook in dat visioen "Im Sorry"... Waarvoor? Het lijkt wel of Nathan ook een bad guy is en dat idee heb ik al langer. En de Haitian is een Good Guy
    Ik weet nog steeds niet wat ik nou precies van Mr. Bennet moet denken, wat een nerd het is omdat hij iedereen alles maar wil laten vergeten...
    Of toch niet?

    En damn Eden dood... Dat had ik niet verwacht! Waarom kon Sylar nou ineens wel z'n krachten gebruiken? Door die persuasion van Eden? Pfff en dan nog die #$^&#winterstop!
    Maar goed die duurt maar tot 15 januari... Toch nog 6 weken maar daar valt mee te leven!

    Wat een topserie! Echt een van de beste series op dit moment!
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_44156892
    Onheilspellend, onheilspellend...

    Dit wordt een laaaange pauze
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:52:33 #149
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44156941
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef rthls het volgende:
    Onheilspellend, onheilspellend...

    Dit wordt een laaaange pauze
    Jammer genoeg wel
    Ik wil een plaatje posten!
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:14:27 #150
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44157418
    Ik heb even de OP vertaald: hier issie!



    INTRO


    "HEROES" is een nieuwe, Amerikaanse tv-serie van schrijver en regisseur Tim Kring. Het vertelt het epische verhaal van gewone mensen over de hele wereld, die plotseling ontdekken dat ze bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo is er de onkwetsbare cheerleader, de agent die gedachten kan lezen, de kunstenaar die de toekomst kan schilderen en de Japanse nerd die door de tijd kan reizen!

    De eerste aflevering werd bekeken door meer dan 14 miljoen mensen en bleef dat tot nu toe hanteren met kleine verschuivingen!

    Het is een ongelooflijk goed serie met een goed verhaal! Heroes is intrigerend en vooral verslavend!

    LET OP: deze opening post / topic bevat SPOILERS. LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!

    Alles is vertaald door RandomReader



    OVER HEROES


    Ze dachten dat ze zoals de rest waren... totdat ze ineens buitengewone gaven ontdekten. Een man met een kantoorbaantje in Japan kan teleporteren. In New York kan een kunstenaar de toekomst schilderen. In Los Angeles bevindt zich een agent die gedachten kan lezen. Ergens anders ontdekt een cheerleader dat ze onsterfelijk is en een alleenstaande moeder beseft zich dat ze een krachtig alter-ego heeft.
    Heroes gaat over het leven van deze speciale mensen en degene die op hen lijken - wiens lot misschien wel het redden van de wereld is.


    CAST


    ISAAC MENDEZ
    Santiago Cabrera
    Is een artiest uit New York die de toekomst kan schilderen. Voorheen moest hij altijd heroine gebruiken om de toekomst te voorspellen, maar sinds kort is in staat om te voorspellen zonder het gebruik van drugs.


    HIRO NAKAMURA
    Masi Oka
    is een programmeur uit Tokio, Japan die de tijd stil kan zetten, tijdreizen en teleporteren.


    SIMONE DEVEAUX
    Tawny Cypress
    is de ex-vriendin van Isaac (de toekomstvoorspeller) die in een kunstgallerij schilderijen verkoopt.


    CLAIRE BENNET
    Hayden Panettiere
    is een cheerleader uit Odessa, Texas, die heel snel wonden kan genezen en zelfs weer levend worden als ze dood is.


    MICAH SANDERS
    Noah Gray-Cabey
    is de zoon van D.L. en Niki Sanders. Hij kan met zijn gedachten bepaalde kapotte voorwerpen repareren.


    NATHAN PETRELLI
    Adrian Pasdar
    is een Congreskandidaat uit New York die kan vliegen. Peter Petrelli is zijn broer.


    MATT PARKMAN
    Greg Grunberg
    is een politieagent uit Los Angeles die de gedachten kan lezen van anderen.


    MOHINDER SURESH
    Sendhil Ramamurthy
    is een geneticus uit Madras, India die naar New York komt om de dood van zijn vader te onderzoeken. Terwijl hij daarmee bezig is komt hij erachter dat zijn vader op zoek is naar alle "Heroes".

    NIKI SANDERS
    Ali Larter
    is een vrouw die een sekswebsite runt. Ze heeft een gespleten persoonlijkheid. Haar alter-ego (Genaamd Jessica, de zus van Niki die in 1987 op 15-jarige leeftijd werd vermoord door haar vader) is erg sterk en moordlustig.

    PETER PETRELLI
    Milo Ventimiglia
    is de jongere broer van Nathan. Hij kan de krachten van anderen aannemen als ze in de buurt zijn. Hij is dood gegaan in de aflevering Homecoming, maar omdat Claire in de buurt was, kwam hij weer tot leven.


    THE SYMBOL


    Het symbool, dat sterk op een RNA molecule lijkt, komt in elke aflevering wel voor, meerdere malen zelfs.

    Het is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.

    Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus!




    GRAPHIC NOVELS


    Op de site van HEROES staat er ook een GRAPHIC NOVELS gedeelte! Een STRIP die door verschillende artiesten (die direct betrokken zijn bij HEROES) is getekend! In totaal zijn het er (tot nu toe) 8 en elk strip is genummerd naar elk aflevering en geeft daar inzicht in!

    Hieronder alle strippen:




    SEASON 1 - ALL EPISODES




    De resterende aflveringen en uitzendschemas zijn nog niet bekend maar volgens TVRAGE zullen er in totaal 22 afleveringen zijn!

    Afgelopen aflevering: 11: 1x11 | Fallout (Dec/4/2006)
    Volgende aflevering: 12: 1x12 | Godsend (Jan/15/2007)
    Hoeveelheid afleveringen: 22


    PHOTO GALLERY







    ART GALLERY







    VIDEO GALLERY





    LINKS


  • NBC.COM
  • HEROES
  • Heroes-graphic novels
  • Heroes-media
  • Heroes-forum

  • Heroes op IMDb
  • Heroes op TV.com
  • Heroes op TVRage
  • Heroes op Wikipedia


    PREVIOUS TOPICS


    001 | 002 | 003 | 004 | 005 |


    OPENING POST (BY NX)


    Laten we maar zeggen dat het "under construction" is.
    Je kunt de OP hier vinden!

    (Aanvulling/hulp is altijd welkom... )
  • Ik wil een plaatje posten!
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:18:53 #151
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_44157518
    Whoa, hele toffe ep, maar er komen steeds meer vragen bij.
    Het lijkt erop dat Peter als alle Heroes bij elkaar zijn te veel krachten krijgt en het gewoon niet meer trekt. Of hij is ook in de buurt van Plutonium Boy en dat hij zijn kracht niet onder controle heeft.
    Te lang wachten .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:09:12 #152
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_44158690
    Gave episode
    pi_44158877
    DAMN!! Wat een aflevering
    Word echt spannend nu
    pi_44158903
    Ik hoop trouwens dat er geen dino's op aarde komen
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:44:20 #155
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44159565
    zal vast in een museum zijn geweest waar die maffe jap een zwaard steelt
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:57:42 #156
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44159913
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Whoa, hele toffe ep, maar er komen steeds meer vragen bij.
    Het lijkt erop dat Peter als alle Heroes bij elkaar zijn te veel krachten krijgt en het gewoon niet meer trekt. Of hij is ook in de buurt van Plutonium Boy en dat hij zijn kracht niet onder controle heeft.
    Te lang wachten .
    Dus zijn doelstelling zou moeten zijn: zorgen dat hij om kan gaan met alle krachten tegelijk, voordat het te laat is?

    Ik heb net btw het stukje nogmaals gekeken, Isaac leeft nog (Dit klopt niet met wat Hiro in de toekomst zag), Mohinder lacht eerst zodra hij uit de taxi stapt maar vervolgens kijkt ie naar peter en schrikt ie. Matt Parkman zegt dat ie moet blijven staan en DL, Micah en Niki vluchten ook. Simone wil rent naar hem toe maar Isaac houdt haar tegen. Claire rent naar hem toe en lijkt zich iets te beseffen in de trant van "Ik ben te laat" ofzo... En waarom kijkt ie in die tunnel, aan het begin van die scène? En echt ik ga het steeds meer denken: Nathan is een BAD GUY ! Damn!!!

    [ Bericht 31% gewijzigd door RandomReader op 05-12-2006 13:05:06 ]
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_44160264
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:44 schreef s0k het volgende:
    zal vast in een museum zijn geweest waar die maffe jap een zwaard steelt
    Die had ie toch ook al bij zich toen hij uit de toekomst kwam, in die tram?
    'Expand my brain, learning juice!'
    &lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:13:45 #158
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44160347
    Ja
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:36:05 #159
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_44161008
    Kijk dit was nog eens een ep. Wat een stroomversnelling zeg. Ik kijk nu al uit naar volgende week.
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_44161102
    Ik ben behoorlijk stom geslagen na deze ep! Wat een aflevering, echt hulde voor de programmamakers!
    Ik zie alleen niet waarom Nathan volgens jullie een slechterik zou moeten zijn...?
    In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:39:33 #161
    101274 Burbo
    Ajax dus.
    pi_44161116
    Wow, wat een aflevering.
    Maar wel een vreemd einde, want Peter kan niet doodgaan natuurlijk, aangezien de droom dan niet meer klopt.
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:49:17 #162
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44161390
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 13:39 schreef Headlong het volgende:
    Ik ben behoorlijk stom geslagen na deze ep! Wat een aflevering, echt hulde voor de programmamakers!
    Ik zie alleen niet waarom Nathan volgens jullie een slechterik zou moeten zijn...?
    Hij heeft iets duisters over zich, iets vreemds wat ik al vanaf het begin merk aan hem... Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor
    Ik wil een plaatje posten!
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:53:50 #163
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44161510
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 13:39 schreef Burbo het volgende:
    Wow, wat een aflevering.
    Maar wel een vreemd einde, want Peter kan niet doodgaan natuurlijk, aangezien de droom dan niet meer klopt.
    Misschien gaat ie ook wel niet dood, maar uit hij zijn kracht alleen? Dat ie "op commando" atoombommen kan afgeven
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef DooD het volgende:
    Kijk dit was nog eens een ep. Wat een stroomversnelling zeg. Ik kijk nu al uit naar volgende week.
    Pech gehad, winterstop!
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_44161586
    In die flashback ofzo had hij wel een litteken
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:57:46 #165
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_44161615
    wat een aflevering.. helemaal para wordt een week bijkomen en dan gaan we verder wordt tot 22 januari wachten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Overigens; Mooie foto's van Clair op tv.com http://www.tv.com/heroes/show/17552/photos.html&flag=&pg_pics=4?tag=pagination;5
    niets
      dinsdag 5 december 2006 @ 14:22:06 #166
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44162234
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 13:56 schreef tonks het volgende:
    In die flashback ofzo had hij wel een litteken
    Wie? Peter? Waar dan?
    Ik wil een plaatje posten!
      dinsdag 5 december 2006 @ 14:23:59 #167
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44162279
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef Ewaldus het volgende:
    wat een aflevering.. helemaal para wordt een week bijkomen en dan gaan we verder wordt tot 22 januari wachten
    Troost je, het is 15 januari
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_44162919
    Sylar is dus niet ontsnapt, zie de graphic novel.
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:11:30 #169
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_44163606
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef RandomReader het volgende:

    [..]

    Troost je, het is 15 januari
    http://www.tv.com/heroes/show/17552/summary.html
    niets
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:25:59 #170
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44164069
    DIe dromen/visioenen van Peter hoeven niets te betekenen, kunnen mogelijk metaforen zijn, hij droomde dat Sylar in zijn cel verscheen, dat is ook niet gebeurd. Het lijkt me sterk dat Claire ook in New York in cheerleader-outfit blijft rondlopen.

    Wel jammer dat Eden dood is, die vond ik in het begin niet zo boeiend, maar die werd wel leuker.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44164233
    ah ik zie dat ik dit topic vooral niet moet lezen als ik de laatste aflevering niet meteen zie.
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:40:06 #172
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44164474
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_44164817
    Als ik Peter was, dan had ik Claire zoooo hard gepaald.
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:53:03 #174
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44164894
    quote:
    Airs Next: NBC at Monday 9:00 PM (60 min.) Maak daar maar lekker 43 minuten van en 17 minuten reclame
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:58:37 #175
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_44165061
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Airs Next: NBC at Monday 9:00 PM (60 min.) Maak daar maar lekker 43 minuten van en 17 minuten reclame
    DVR.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 5 december 2006 @ 16:05:28 #176
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44165276
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:58 schreef popolon het volgende:

    [..]

    DVR.
    Hebben we niet Kan eventueel wel via de DVD recorder maar da's zo'n gedoe. En dan moet je dat ding dus minstens 17 minuten van te voren aanzetten, anders loop je er alsnog tegenaan.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:05:24 #177
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_44167177
    Miestar Isaac .
    2000 light years from home
    pi_44167260
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
    DIe dromen/visioenen van Peter hoeven niets te betekenen, kunnen mogelijk metaforen zijn, hij droomde dat Sylar in zijn cel verscheen, dat is ook niet gebeurd.
    In zijn droom veranderde Nathan in Sylar, zouden zowel Sylar als Nathan dan beide een metafoor voor 'het kwaad' zijn?

    Vette aflevering trouwens!
    pi_44167274
    Wat een aflevering, vooral het einde dan
    Peter werd gewoon Super Saiyen
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:32:35 #180
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44168034
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 17:08 schreef Agrafes het volgende:
    Peter werd gewoon Super Saiyen
    Misschien mag Hiro wel 3 wensen doen aan zijn dino .
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:51:48 #181
    14153 wimpie-bosboom
    Charlie don't surf!
    pi_44168661
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 14:22 schreef RandomReader het volgende:

    [..]

    Wie? Peter? Waar dan?
    Toen die Hiro "uit de future" Peter tegen kwam in de metro zei hij "Hey Peter, where is your scar?".
    Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
    pi_44170871
    Geweldige aflevering!
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:29:32 #183
    159979 G.Fawkes
    Libera eas de ore leonis!
    pi_44171570
    Nu wordt het weer interresant! Goede afleveirng , lang wachten op de volgende.

    Ik vind het verhaal van Nikki wel lang genoeg eigenlijk, wordt tijd dat ze dood gaat ofzo... Hiro, Peter, Claire en Isaac
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:36:03 #184
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_44171805
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 14:47 schreef Janteh het volgende:
    Sylar is dus niet ontsnapt, zie de graphic novel.
    De graphic novel zegt juist het tegendeel.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:37:11 #185
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_44171841
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 17:51 schreef wimpie-bosboom het volgende:

    [..]

    Toen die Hiro "uit de future" Peter tegen kwam in de metro zei hij "Hey Peter, where is your scar?".
    "You look different withour your scar". Jouw zin is wel een héle slechte zin. Bijna net zo slecht als "How do you stop an exploding man?"

    Toffe aflevering verder.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_44173926
    beter dat Eden er nie meer is, vond het helemaal niks.
    pi_44174222
    Briljante aflevering, opnieuw. Alleen de MIcah/DL/Nicky verhaallijn interesseert me niet echt. Die eindscène was ook erg griezelig, vraag me af wat dat allemaal te betekenen had. Maar goed, weer een serie die pauzeert
    Amen.
    pi_44174300
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
    DIe dromen/visioenen van Peter hoeven niets te betekenen, kunnen mogelijk metaforen zijn, hij droomde dat Sylar in zijn cel verscheen, dat is ook niet gebeurd. Het lijkt me sterk dat Claire ook in New York in cheerleader-outfit blijft rondlopen.

    Wel jammer dat Eden dood is, die vond ik in het begin niet zo boeiend, maar die werd wel leuker.
    Best raar allemaal. Peter denkt dat hij degene is die New York opblaast. Hiro bezoekt hem uit de toekomst om de cheerleader te redden.
    Komen de vragen weer: Waarom krijgt Peter de visioenen? Hij kreeg toch de krachten van een heroe die bij hem in de buurt was? Waarom zegt Clair "I'm sorry" tegen Peter in de visioen? Er zal wel iets van waarheid in zitten, en dan de tekening met de dino en Hiro, dat wordt nog eens cool!
    Vragen zijn beantwoord, nieuwe vragen komen....en het wordt alleen maar spannender.
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
    pi_44175536
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:36 schreef TC03 het volgende:

    [..]

    De graphic novel zegt juist het tegendeel.
    Sylar is nog met Eden bezig als Bennet en de Haitiaan naar binnen stormen en hem met pijltjes verdoven. Hij zit dus nog gevangen.
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:30:06 #190
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44175925
    Alwéér een mega aflevering!

    Het lijkt er steeds meer op dat Peter twee krachten heeft: één waarmee hij krachten van anderen kopiëert en één waarmee hij visioenen heeft. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk de exploding man zal zijn... Ik hoop het niet; wat mij betreft mag deze serie nog wel een tijd doorgaan, zolang ze maar elk seizoen een aparte verhaallijn hebben en niet alles tot in het oneindige oprekken.

    Beste quote van de afleveirng: "I really need to find that sword" Dat is nou zo vet aan deze serie, het idee dat het allemaal véél groter en veelomvattender is dan dit ene verhaaltje over een atoombom. Het Heroversum zal uiteindelijk een strijdtoneel worden voor dit soort superhelden en -schurken (btw Nathan is definately evil ) en dit is nog maar de aanloop!

    De hele split personality verhaallijn is idd een beetje uitgekauwd aan het raken, met name omdat alle andere verhaallijnen zo snel gaan. Ergens moet hun verhaallijn toch met die van de anderen te maken gaan krijgen. Ik denk persoonlijk dat er een tweedeling zal ontstaan van heroes en villains. De heroes zijn volgens mij sowieso Hiro, Peter, Claire, Micah, DL, Niki en Matt. De villains zullen zijn (denk ik) Jessica, David, Isaac en natuurlijk Sylar. De andere personages ben ik nog niet zeker van.

    Die Haïtiaan die opeens "rogue" gaat is wel tof; ben benieuwd waarom hij wil dat Claire zich dingen wél herinnert. Ik denk dat hij een van de good guys is, die in het kamp van Bennett is geplaatst om er voor te zorgen dat daar alles niet uit de hand loopt.

    Heel cool allemaal iig
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:57:55 #191
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_44176991
    Leuk aflevering jammer dat deze nou ook weer stopt. Waarom denk je dat Isaac bij de Vilains gaat horen Zhenaar.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:08:07 #192
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44177396
    Waarom noemen ze de Haïtiaan eigenlijk de Haïtiaan? Zijn ze in de serie ook op IMDb gaan kijken of zo?
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44177804
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:17 schreef tonks het volgende:
    Ik hoop trouwens dat er geen dino's op aarde komen
    Misschien is Hiro weer eens te ver terug gereisd;)?
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 13:56 schreef tonks het volgende:
    In die flashback ofzo had hij wel een litteken
    Kan je pic maken, want ik zie echt geen litteken :s.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:22:41 #194
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44177952
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Dos37 het volgende:
    Leuk aflevering jammer dat deze nou ook weer stopt. Waarom denk je dat Isaac bij de Vilains gaat horen Zhenaar.
    Hij doet aan drugs weetjewel. Drugs are baaaad.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44177969
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Waarom noemen ze de Haïtiaan eigenlijk de Haïtiaan? Zijn ze in de serie ook op IMDb gaan kijken of zo?
    Dat zie je toch aan zijn uiterlijk?



    Gok eens wat zijn nationaliteit is.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:24:12 #196
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44178027
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Waarom noemen ze de Haïtiaan eigenlijk de Haïtiaan? Zijn ze in de serie ook op IMDb gaan kijken of zo?
    Volgens mij staat dat personage zo in de credits, daarom noemen ze hem op IMDB zo... dat komt dus doordat ze hem in de serie vooralsnog zo noemen.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44178103
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef Merkie het volgende:
    Miestar Isaac .


    Ik kwam er net pas 8ter dat die gozert (sylar) van 24 was..ik zat al te denken, dat ik hem ergens van kende
    hi
    pi_44178147
    Dus toch first save the cheerleader then save the world! (ipv if then)



    Als ik hiro's ability had dan zou ik nu naar 22 januari reizen!!
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:31:31 #199
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44178327
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Volgens mij staat dat personage zo in de credits, daarom noemen ze hem op IMDB zo... dat komt dus doordat ze hem in de serie vooralsnog zo noemen.
    Ik bedoelde eerder dat die Matt, toen hij 'm bij Brillemans zag staan, zei dat hij "die Haïtiaan" al eens eerder had gezien in de bar. Ik zie gewoon een neger, maar hij heeft blijkbaar iets wat heel erg Haïtiaans is wat ik niet zie.

    Nou ja, misschien had hij een "I'm a Haitian and all I got was this lousy T-shirt" shirt aan.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44178409
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

    [..]

    Ik bedoelde eerder dat die Matt, toen hij 'm bij Brillemans zag staan, zei dat hij "die Haïtiaan" al eens eerder had gezien in de bar. Ik zie gewoon een neger, maar hij heeft blijkbaar iets wat heel erg Haïtiaans is wat ik niet zie.

    Nou ja, misschien had hij een "I'm a Haitian and all I got was this lousy T-shirt" shirt aan.
    Tijdens de tweede wereldoorlog kreeg de hitlerjugend les in het spotten van een jood, misschien heb je dat in Amerika ook?

    Kijk, een Haïtaan!
    pi_44178443
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

    [..]

    Ik bedoelde eerder dat die Matt, toen hij 'm bij Brillemans zag staan, zei dat hij "die Haïtiaan" al eens eerder had gezien in de bar. Ik zie gewoon een neger, maar hij heeft blijkbaar iets wat heel erg Haïtiaans is wat ik niet zie.

    Nou ja, misschien had hij een "I'm a Haitian and all I got was this lousy T-shirt" shirt aan.
    In Amerika schrikken ze toch meteen wanneer je "Nigger" zegt. Daarom hebben ze waarschijnlijk voor Haïtiaan, omdat het volgens hun dan minder "beledigend" is.
    pi_44178948
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef Symer het volgende:
    Preview voor 22 januari

    http://www.youtube.com/watch?v=b4g9lT9CmXA
    January 22
    pi_44179572
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef Zhenar het volgende:
    Ik denk persoonlijk dat er een tweedeling zal ontstaan van heroes en villains. De heroes zijn volgens mij sowieso Hiro, Peter, Claire, Micah, DL, Niki en Matt. De villains zullen zijn (denk ik) Jessica, David, Isaac en natuurlijk Sylar. De andere personages ben ik nog niet zeker van.
    Waarom Isaac als badguy? En wie is David?
    pi_44180119
    David de nuclear dude?
    pi_44180260
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef Geqxon het volgende:
    David de nuclear dude?
    Dat was Ted Sprague.
    pi_44180397
    Ben ik trouwens de enige die het "jammer" vind dat Niki in het echt Ali heet?
      dinsdag 5 december 2006 @ 23:29:54 #208
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44180472
    Boeiend. Gelukkig heet Claire in het echt Hayden
    ..................................................................................................................................................
      woensdag 6 december 2006 @ 00:52:24 #209
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_44182466
    Jezus, ze weten telkens wel een cliffhanger te bezorgen zeg!
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_44183197
    Onvervalste tvp.

    Ben nu bij episode 7, en wát een serie.
    Iedere aflevering kent wel weer nieuwe plotwendingen, zonder dat het ook maar een seconde afleidend is, of onduidelijk wordt wie nu wat doet.

    En Hiro is serieus een baas. .
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_44183495
    irritant, ep 11 roept alleen maar meer vraagtekens op! . ik wil meer, MEER, MEEEEEEEEER! .
    pi_44183585
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 01:49 schreef Nosh het volgende:
    Onvervalste tvp.

    Ben nu bij episode 7, en wát een serie.
    Iedere aflevering kent wel weer nieuwe plotwendingen, zonder dat het ook maar een seconde afleidend is, of onduidelijk wordt wie nu wat doet.

    En Hiro is serieus een baas. .
    Nou maak je maar op voor een paar geweldige afleveringen! Ook deze laatste was weer een pareltje! Hoe lukt het ze toch om gewoon ELKE scene tof/interessant/grappig te laten zijn?!

    Wat ik me overigens wel afvraag: hoe kon Sylar opeens wel Eden door die ruit heen sleuren? En zal Eden hebben gedacht dat hij haar ability niet kon overnemen op het moment dat ze zichzelf door haar hoofd schoot? Zal het Sylar dan toch lukken om die kracht te krijgen en zodoende met behulp van Ted en Peter New York opblazen? Is Nathan dan idd een bad guy? Z'n gezichtsuitdrukking sprak wat dat betreft boekdelen..... Wie zit er nog boven Mr. Bennett in de organisatie? (Je weet wel, met wie hij aan de telefoon was) Hoe zal de kracht van Micah zich verder gaan uiten in de serie?

    Oftewel: heel veel vragen en we zullen vanaf de 22e wel weer gaan zien wat de schrijvers in petto hebben. Ik heb er in ieder geval heel veel vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!!

    Tot de 22e!

      woensdag 6 december 2006 @ 02:53:08 #213
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_44183598
    Hey LaSalle, gooi je verhaaltje even in een spoiler.
    Niet zo leuk voor degenen die episode 11 nog niet hebben gezien.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
      woensdag 6 december 2006 @ 03:38:15 #214
    32402 s0k
    ..............................
    pi_44183744
    ik denk dat nathan geen badguy is, maar juist iemand die er helemaal geen zin in heeft, in dat heroesgedoe, en zich het liefst op afstand van blijft

    Edit: en als een episode geaired is, hoeft er voor die episode geen spoilertags meer gebruikt te worden.
    ..................................................................................................................................................
      woensdag 6 december 2006 @ 03:43:56 #215
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_44183754
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 03:38 schreef s0k het volgende:
    ik denk dat nathan geen badguy is, maar juist iemand die er helemaal geen zin in heeft, in dat heroesgedoe, en zich het liefst op afstand van blijft

    Edit: en als een episode geaired is, hoeft er voor die episode geen spoilertags meer gebruikt te worden.
    Maar voor mensen zoals Nosh is het een beetje kut als ze "the new stuff" al horen.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_44183782
    ik mijd dit topic totdat ik de nieuwste ep heb gezien. .
    pi_44184394
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 02:50 schreef LaSalle het volgende:

    [..]

    Nou maak je maar op voor een paar geweldige afleveringen! Ook deze laatste was weer een pareltje! Hoe lukt het ze toch om gewoon ELKE scene tof/interessant/grappig te laten zijn?!

    Wat ik me overigens wel afvraag: hoe kon Sylar opeens wel Eden door die ruit heen sleuren? En zal Eden hebben gedacht dat hij haar ability niet kon overnemen op het moment dat ze zichzelf door haar hoofd schoot? Zal het Sylar dan toch lukken om die kracht te krijgen en zodoende met behulp van Ted en Peter New York opblazen? Is Nathan dan idd een bad guy? Z'n gezichtsuitdrukking sprak wat dat betreft boekdelen..... Wie zit er nog boven Mr. Bennett in de organisatie? (Je weet wel, met wie hij aan de telefoon was) Hoe zal de kracht van Micah zich verder gaan uiten in de serie?

    Oftewel: heel veel vragen en we zullen vanaf de 22e wel weer gaan zien wat de schrijvers in petto hebben. Ik heb er in ieder geval heel veel vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!!

    Tot de 22e!

    De Haitiaan heeft de gave om de andere gaven van Heroes te doen blokkeren. Op het moment dat Sylar Eden pakt is de Haitiaan niet in de buurt en kan Sylar makkelijk Eden te grazen nemen.
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
    pi_44184987
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 02:50 schreef LaSalle het volgende:
    En zal Eden hebben gedacht dat hij haar ability niet kon overnemen op het moment dat ze zichzelf door haar hoofd schoot? Zal het Sylar dan toch lukken om die kracht te krijgen en zodoende met behulp van Ted en Peter New York opblazen?
    Uit de nieuwe comic blijkt dat ze dat idd voorkomen heeft door zelfmoord te plegen.
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 08:25 schreef Votz het volgende:

    [..]

    De Haitiaan heeft de gave om de andere gaven van Heroes te doen blokkeren. Op het moment dat Sylar Eden pakt is de Haitiaan niet in de buurt en kan Sylar makkelijk Eden te grazen nemen.
    In de comic zie je de Haitiaan naar binnen stormen nog voordat Sylar heeft kunnen ontsnappen, dus kan hij niet verder weg geweest dan toen Bennet bij Sylar was.
      woensdag 6 december 2006 @ 09:28:02 #219
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44185173
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 23:02 schreef Crazykill het volgende:

    [..]

    Waarom Isaac als badguy? En wie is David?
    Ik bedoelde Nathan ipv David. Waarom zei ik David?!

    Isaac... ik weet het niet. Hij zit een beetje gevangen tussen twee kampen momenteel. Hij zal Peter niet super tof vinden, want die heeft zijn meisje afgepakt. En hij is aan drugs verslaafd, wat gebruikt kan worden om hem naar de "dark side" te lokken.
    Ik denk gewoon dat hij evil wordt. Uiteindelijk...
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44185299
    11 was de beste aflevering tot nu toe! Erg tof!

    Alles is leuk begalve die blonde meid dat verhaal kan me niet boeien... Syler speelt er goed net als Hiro!

    En claire
    pi_44185438
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
    Hey LaSalle, gooi je verhaaltje even in een spoiler.
    Niet zo leuk voor degenen die episode 11 nog niet hebben gezien.
    Als de ep is uitgezonden en jij hem nog niet hebt gezien: niet in dit topic komen, want dan mag er zonder spoilertags over gepraat worden. Het bekende verhaal.

    Aflevering 11

    22 januari (maar vanaf die datum wel in 1 keer de resterende 11 afleveringen 11 weken lang zonder break )
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_44185659
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 02:50 schreef LaSalle het volgende:

    [..]

    Wie zit er nog boven Mr. Bennett in de organisatie? (Je weet wel, met wie hij aan de telefoon was) Hoe zal de kracht van Micah zich verder gaan uiten in de serie?

    ...

    Tot de 22e!

    Ik gok Linderman

    Goeie ep, veeel te goeie cliffhanger
    En de Niki/Jessica-DL-Micah-verhaallijn gaat vast ergens heen, deze serie zit te goed in elkaar voor een of ander nutteloos soap-subplotje (het is Jericho niet )
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44185964
    ik ben vergeten om Jericho te kijken... vanaf ongeveer aflevering 6 kon die serie me niet meer boeien... Heroes daarentegen...

    ik hartje Claire Bennet
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_44186205
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:09 schreef PhalanX het volgende:
    ik ben vergeten om Jericho te kijken... vanaf ongeveer aflevering 6 kon die serie me niet meer boeien... Heroes daarentegen...

    ik hartje Claire Bennet
    Nou, hier was het een bewuste beslissing. Nadat we elkaar voor de zoveelste keer aankeken en de film maar weer 10 minuten vooruit zetten was het echt schluss
    Heb nu seizoen 1 van House maar gedownload om de breaks van PB en Heroes door te komen, iets te traag, maar je hebt tenminste nog iets om te lachen.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      woensdag 6 december 2006 @ 11:10:55 #225
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_44187311
    Oh My wat was het spannend . Echt klote dat er nu die break komt .
    Whatever I want.
    pi_44187537
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 09:43 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]

    Als de ep is uitgezonden en jij hem nog niet hebt gezien: niet in dit topic komen, want dan mag er zonder spoilertags over gepraat worden. Het bekende verhaal.

    Aflevering 11

    22 januari (maar vanaf die datum wel in 1 keer de resterende 11 afleveringen 11 weken lang zonder break )
    Ik wilde net hetzelfde typen Hoe zit het overigens met spoilers uit de comics? Ik hoef die namelijk niet te lezen, maar kom al wel achter dingen die ik nog helemaal niet wil weten als ik dit topic lees......
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 09:55 schreef Mwanatabu het volgende:

    [..]

    Ik gok Linderman

    Goeie ep, veeel te goeie cliffhanger
    En de Niki/Jessica-DL-Micah-verhaallijn gaat vast ergens heen, deze serie zit te goed in elkaar voor een of ander nutteloos soap-subplotje (het is Jericho niet )
    Ja ik dacht ook al Linderman, zoals al eerder gezegd, die naam valt TE vaak.

    En goede opmerking over die Niki/Jessica-verhaallijn. Daarom maakte ik ook m'n opmerking over Micah, die gaat volgens mij nog wel een stuk belangrijker worden. Ik heb zelfs een beetje het idee dat hij ook weet hoe dingen 'werken', net als Sylar........die laptop meteen uit elkaar halen enzo......beetje horlogemaker-achtig gedoe, maar dat is misschien heel vergezocht.....
    pi_44187938
    Sylar was overigens niet te zien in het visioen van Peter, op het eind. Zou hij tegen die tijd al dood zijn?
    Amen.
      woensdag 6 december 2006 @ 11:32:43 #228
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44187942
    Ik heb ook met Micah het idee dat hij een link heeft (wat betreft zijn krachten) met Sylar. Maar Sylar ziet hoe dingen werken, terwijl Micah volgens mij niet ziet hoe ze werken, maar ze gewoon laat werken (of ze repareert). Ik verwachtte zelfs dat hij DL zou healen toen deze was neergeschoten, zoals hij het telfoonapparaat "healde"... maar dat gebeurde dus niet
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44189110
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
    DIe dromen/visioenen van Peter hoeven niets te betekenen, kunnen mogelijk metaforen zijn, hij droomde dat Sylar in zijn cel verscheen, dat is ook niet gebeurd. Het lijkt me sterk dat Claire ook in New York in cheerleader-outfit blijft rondlopen.
    Tjah dat het geen letterlijk visioen is lijkt me wel duidelijk, ook omdat Isaac tijdens de explosie dood was en dat Hiro toendertijd bij de politie zat. Het is denk ik idd gewoon een metafoor die voorspelt dat Peter te ver zal gaan met het vergaren van zijn krachten o.i.d, beetje een Anakin Skywalker verhaal

    "Peter Petrelli" speelt Rocky Jr. trouwens in de nieuwe Rocky film:
    http://www.youtube.com/watch?v=DttxKIA_AxU&eurl=%2Findex
      woensdag 6 december 2006 @ 12:20:08 #230
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44189169
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Zhenar het volgende:
    Ik heb ook met Micah het idee dat hij een link heeft (wat betreft zijn krachten) met Sylar. Maar Sylar ziet hoe dingen werken, terwijl Micah volgens mij niet ziet hoe ze werken, maar ze gewoon laat werken (of ze repareert). Ik verwachtte zelfs dat hij DL zou healen toen deze was neergeschoten, zoals hij het telfoonapparaat "healde"... maar dat gebeurde dus niet
    Dat dacht ik ook Ook vet om te zien dat die kogel die Jessica afschoot dwars door DL's hoofd ging (zonder hem auw te doen)
    Ik wil een plaatje posten!
      woensdag 6 december 2006 @ 12:24:19 #231
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44189290
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 12:17 schreef Agrafes het volgende:

    [..]

    Tjah dat het geen letterlijk visioen is lijkt me wel duidelijk, ook omdat Isaac tijdens de explosie dood was en dat Hiro toendertijd bij de politie zat.
    De Hiro die bij de politie zat was verledentijdHiro; er loopt op datzelfde moment nog een andere Hiro rond die dat moment al eerder heeft meegemaakt (bij de politie dus) en het probeert te voorkomen. Isaac is inmiddels door Hiro gewaarschuwd voor zijn dood en kan deze dus voorkomen. Dat betekent dat het visioen wel degelijk echt zo kan plaatsvinden.

    Desondanks lijkt het me niet waarschijnlijk (gezien de lege straten en auto’s, het cheerleaderuniform, etc.).
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44189408
    Ik denk misschien dat Peter de enige is die sylar aan kan. Als alle heroes bij elkaar zijn 'en sylar.. dan heeft Peter alle krachten die iedereen daar heeft.. dat zou wel de ultieme kracht zijn.. maar misschien wordt dat m juist fataal dan..
    pi_44189700
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef LaSalle het volgende:

    [..]

    Ik wilde net hetzelfde typen Hoe zit het overigens met spoilers uit de comics? Ik hoef die namelijk niet te lezen, maar kom al wel achter dingen die ik nog helemaal niet wil weten als ik dit topic lees......
    [..]

    Ja ik dacht ook al Linderman, zoals al eerder gezegd, die naam valt TE vaak.

    En goede opmerking over die Niki/Jessica-verhaallijn. Daarom maakte ik ook m'n opmerking over Micah, die gaat volgens mij nog wel een stuk belangrijker worden. Ik heb zelfs een beetje het idee dat hij ook weet hoe dingen 'werken', net als Sylar........die laptop meteen uit elkaar halen enzo......beetje horlogemaker-achtig gedoe, maar dat is misschien heel vergezocht.....
    Nee, ik dacht het ook, net als wat Zhenar schreef over dat healen
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      woensdag 6 december 2006 @ 13:17:17 #234
    118011 BrainOverfloW
    Fok! around the Clock!
    pi_44190708
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Zhenar het volgende:
    Ik heb ook met Micah het idee dat hij een link heeft (wat betreft zijn krachten) met Sylar. Maar Sylar ziet hoe dingen werken, terwijl Micah volgens mij niet ziet hoe ze werken, maar ze gewoon laat werken (of ze repareert). Ik verwachtte zelfs dat hij DL zou healen toen deze was neergeschoten, zoals hij het telfoonapparaat "healde"... maar dat gebeurde dus niet
    Als Micah die reparaties ook op mensen zou kunnen doen kan hij misschien ook de fouten die Sylar in zijn hoofd maakt repareren waardoor hij zijn krachten verlies.
    Whether or not you can become great at something, you can always become better.
    And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
    Neil Degrasse Tyson
      woensdag 6 december 2006 @ 15:04:38 #235
    116613 NX
    mixin...
    pi_44193884
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef BrainOverfloW het volgende:

    [..]

    Als Micah die reparaties ook op mensen zou kunnen doen kan hij misschien ook de fouten die Sylar in zijn hoofd maakt repareren waardoor hij zijn krachten verlies.
    Daar dacht ik ook aan toen Niki DL had geschoten! Dacht misschien repareert Micah zijn vader, bij dat ene hutje, maar dat gebeurde helaas niet...
    pi_44197618
    Vette episode Het enige debiele vind ik eigenlijk dat die comics telkens meer van het verhaal vertellen. Ik wil geen comics, ik wil gewoon het hele verhaal zonder zo'n stomme kutstrip
      woensdag 6 december 2006 @ 17:03:50 #237
    1234 HiZ
    Istanbullu
    pi_44197644
    Dit was echt een grote verrassing voor mij, ik had wel eerder gedacht aan die 'atomic' guy als reden voor die explosie (die was veel te groot voor een bom). Later dacht ik aan Sylar ook als mogelijke exploderende mens. Maar dit had ik echt nooit verwacht.

    Het maakt wel wat duidelijker dat de cheerleader redden inderdaad samenhangt met de wereld redden.
      woensdag 6 december 2006 @ 17:04:37 #238
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44197662
    Ben ik trouwens de enige die het zielig vond dat de vriendschap tussen Claire en Zack nu verdwenen is omdat hij zich niks herinnert?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 6 december 2006 @ 17:07:47 #239
    1234 HiZ
    Istanbullu
    pi_44197768
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:09 schreef PhalanX het volgende:
    ik ben vergeten om Jericho te kijken... vanaf ongeveer aflevering 6 kon die serie me niet meer boeien... Heroes daarentegen...

    ik hartje Claire Bennet
    Ik kijk al een paar weken niet meer naar Jericho, een banale soap tegen een onsamenhangende achtergrond van een niet te verklaren (niet onbegrepen) atoomaanval op de VS. Ofwel; hoe verneuk ik een leuk concept door cliché-matige uitvoering.
      woensdag 6 december 2006 @ 17:08:43 #240
    1234 HiZ
    Istanbullu
    pi_44197798
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef wonderer het volgende:
    Ben ik trouwens de enige die het zielig vond dat de vriendschap tussen Claire en Zack nu verdwenen is omdat hij zich niks herinnert?
    Zielig vond ik het niet, ik vond het wel opvallend dat 'daddy' het aandurfde om zo blatant te fucken met het geheugen van 2 mensen die erg dicht bij Claire stonden.
    pi_44198349
    Fok! ing vette aflevering.
    Linderman staat definately boven Mr Bennet en Nathan. Dit worden dus bad-guys denk ik..
    Die Haitian weet dat die gasten fout zitten, dus hij spaart Claire..

    Ik kan die droom ven Peter absoluut niet plaatsen.. Hoe ka het dat die straten ineens helemaal leeeg zijn? En waarom valt Peter ineens 'dood' neer als hij weer bijkomt?
    En zoals ik al hele tijd zeg: Simone is een Hero!!!

    Hoop indd dat de verhaallijn van Niki, DL en Micah wat goeds oplevert, want de characters interesseren me wel! Niki !!!
    pi_44199272
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef LaSalle het volgende:

    [..]

    Ik wilde net hetzelfde typen Hoe zit het overigens met spoilers uit de comics? Ik hoef die namelijk niet te lezen, maar kom al wel achter dingen die ik nog helemaal niet wil weten als ik dit topic lees......
    Hier ergens was men het erover eens dat er vrijelijk over de comics gediscussieerd mag worden nadat ze verschenen zijn, de inhoud daarvan wordt dus niet als spoiler beschouwd.
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef J0sT het volgende:
    Ik kan die droom ven Peter absoluut niet plaatsen.. Hoe ka het dat die straten ineens helemaal leeeg zijn? En waarom valt Peter ineens 'dood' neer als hij weer bijkomt?
    Hij was de hele aflevering al aan het kuchen en zweten, misschien is de ontmoeting met alle krachten van Sylar hem toch teveel geworden?
    pi_44199599
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
    Hier ergens was men het erover eens dat er vrijelijk over de comics gediscussieerd mag worden nadat ze verschenen zijn, de inhoud daarvan wordt dus niet als spoiler beschouwd.
    En wat er in de comics gebeurt dat herhalen ze ook niet echt in de serie, dus het is ook wel aan te radne om sommige te lezen, zoals die comic waarin claire de auto van de quarterback tegen een muur aan rijdt
    De aflevering die daarna kwam begon gelijk in het ziekenhuis, dus (volgens mij) weet je niet hoe ze daar zijn gekomen zonder de comic.
    Verder vind ik dat wel leuk, gezien de serie zelf ook dikke comic invloeden heeft
      woensdag 6 december 2006 @ 18:25:06 #244
    116613 NX
    mixin...
    pi_44200371
    Heroes staat voor mij op nummer 1 maar nog steeds heb ik de comics niet gelezen...

    Ga ze wel lezen nu dat er een break is...

    BTW: nieuwe OP grotendeels af en klaar voor gebruik...
    pi_44204682
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef dapluiz het volgende:

    [..]

    En wat er in de comics gebeurt dat herhalen ze ook niet echt in de serie, dus het is ook wel aan te radne om sommige te lezen, zoals die comic waarin claire de auto van de quarterback tegen een muur aan rijdt
    De aflevering die daarna kwam begon gelijk in het ziekenhuis, dus (volgens mij) weet je niet hoe ze daar zijn gekomen zonder de comic.
    Verder vind ik dat wel leuk, gezien de serie zelf ook dikke comic invloeden heeft
    Sorry dat ik je moet teleurstellen maar dat heb je wel gezien in de serie

    Ja, en waarom is Peter zo enorm verzwakt??? Tja en Claire en Zack......ach, die verliefde blik naar Peter zei genoeg Als ik Peter was......

    Trouwens, ben ik de enige die de acteerprestaties ook echt TOP vind? Bijna zonder uitzondering (Mohinder ben ik niet zo van onder de indruk) hele goede prestaties! En ik zei het heeel lang geleden al, die cop en die FBI-agente wordt wat
    pi_44205239
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef LaSalle het volgende:

    [..]

    Sorry dat ik je moet teleurstellen maar dat heb je wel gezien in de serie
    Nee hoor, in de serie zag je alleen de auto de muur rammen. Wat er daarna gebeurt is alleen in de bijbehorende comic te zien.
    quote:
    Trouwens, ben ik de enige die de acteerprestaties ook echt TOP vind?
    Genot om naar te kijken idd
    pi_44205519
    het is een leuk groepje bij elkaar en je kunt merken dat ze er ook allemaal plezier in hebben

    zal ook wel komen door de kijkcijfers en het succes
    pi_44205537
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef J0sT het volgende:
    Fok! ing vette aflevering.
    Linderman staat definately boven Mr Bennet en Nathan. Dit worden dus bad-guys denk ik..
    Die Haitian weet dat die gasten fout zitten, dus hij spaart Claire..

    Ik kan die droom ven Peter absoluut niet plaatsen.. Hoe ka het dat die straten ineens helemaal leeeg zijn? En waarom valt Peter ineens 'dood' neer als hij weer bijkomt?
    En zoals ik al hele tijd zeg: Simone is een Hero!!!

    Hoop indd dat de verhaallijn van Niki, DL en Micah wat goeds oplevert, want de characters interesseren me wel! Niki !!!
    Simone is geen hero, hoe kom je daar nou op?
      woensdag 6 december 2006 @ 20:52:48 #249
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44205649
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:49 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Simone is geen hero, hoe kom je daar nou op?
    Wat deed ze dan in dat visioen?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_44205684
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Wat deed ze dan in dat visioen?
    Peter helpen?
      woensdag 6 december 2006 @ 20:54:49 #251
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44205711
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Peter helpen?
    Ik weet niet, was wel een vreemde eend in de bijt daar. Maar goed, natuurlijk kan dat
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_44205742
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:54 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik weet niet, was wel een vreemde eend in de bijt daar. Maar goed, natuurlijk kan dat
    Als jouw theorie klopt, dan is Masahashi ook een Hero
      woensdag 6 december 2006 @ 20:57:00 #253
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44205801
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Als jouw theorie klopt, dan is Masahashi ook een Hero
    Niet "mijn" theorie, ik had er tot die post van dinges nog niet bij stilgestaan Maar steeds meer mensen blijken krachten te hebben dus het kan best.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_44207549
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Als jouw theorie klopt, dan is Masahashi ook een Hero
    Mijn theorie is alleen gebaseerd op het feit dat Simone op de promopics van Heroes, tussen alle heroes staat. En dat werd nou lekker bevestigd door dat visioen van Peter !
    pi_44207705
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Mijn theorie is alleen gebaseerd op het feit dat Simone op de promopics van Heroes, tussen alle heroes staat. En dat werd nou lekker bevestigd door dat visioen van Peter !
    Maar goed, nogmaals: Dan zou Hiro zijn vriend ook een superhero zijn
      woensdag 6 december 2006 @ 22:00:19 #256
    147860 Stilte
    mahna mahna!
    pi_44208276
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Maar goed, nogmaals: Dan zou Hiro zijn vriend ook een superhero zijn
    Waar heroes zijn, zijn sidekicks.
    Yoom, yoom, ze chocolat!
    pi_44208464
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Maar goed, nogmaals: Dan zou Hiro zijn vriend ook een superhero zijn
    Zie jij hier de Mahahseahemihashi (Hiro's boyfriend) staan?


    [ Bericht 6% gewijzigd door J0sT op 07-12-2006 13:24:12 ]
      donderdag 7 december 2006 @ 02:10:55 #258
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44213390
    En ze staat op de collages van foto's waar de heroes op staan ook altijd bij.

    had de laatste vijf posts niet gelezen
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      donderdag 7 december 2006 @ 02:25:32 #259
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_44213463
    Gisteravond begonnen met kijken en ik heb ze nu alle 11 gezien. Helaas nu dus die kutbreak...

    Maar wat is deze serie goed uitgewerkt zeg! Toen ik de beschrijving las (en hoorde van vrienden) verwachtte ik gewoon een soort X-men ( ).
    *BURP*
    pi_44214341
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Zie jij hier de Mahahseahemihashi (Hiro's boyfriend) staan?
    Hiro's boyfriend?
    Amen.
    pi_44215045
    Ja.. Hij is een beetje nat... Maar dat is wel leuk, geeft een extra dimensie aan deze vette serie!!
      donderdag 7 december 2006 @ 11:50:42 #262
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44218336
    Mohinder staat ook op dat plaatje, dat is vooralsnog ook geen hero.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_44219361
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef NX het volgende:
    Heroes staat voor mij op nummer 1 maar nog steeds heb ik de comics niet gelezen...

    Ga ze wel lezen nu dat er een break is...

    BTW: nieuwe OP grotendeels af en klaar voor gebruik...
    ook met de villians he
      donderdag 7 december 2006 @ 12:50:23 #264
    118011 BrainOverfloW
    Fok! around the Clock!
    pi_44220002
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Mohinder staat ook op dat plaatje, dat is vooralsnog ook geen hero.
    Daar komt bij dat ook niet alle Heroes erbij staan. zo staan Micah, 'atomic boy' en Hiro's vriendin er niet bij op.
    Whether or not you can become great at something, you can always become better.
    And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
    Neil Degrasse Tyson
      donderdag 7 december 2006 @ 13:14:59 #265
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_44220743
    oeps
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_44220903
    Oh ja, wellicht mosterd na spuit elf enzo, maar die Haïtiaan kon toch niet praten?
    En ik denk nog steeds dat Simone wel een hero is
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44220924
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef BrainOverfloW het volgende:

    [..]

    Daar komt bij dat ook niet alle Heroes erbij staan. zo staan Micah, 'atomic boy' en Hiro's vriendin er niet bij op.
    Zijn dat dus wel Heroes?
    En op deze promopic staat Micah wel:
    pi_44220980
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
    Oh ja, wellicht mosterd na spuit elf enzo, maar die Haïtiaan kon toch niet praten?
    En ik denk nog steeds dat Simone wel een hero is
    Thanks voor je support!

    En Mohinder staat natuurlijk op die pics omdat hij degene is die verder dan zijn Vader gaat. En alle heroes bij elkaar gaat brengen oid..
    pi_44221288
    Hmm, daar kan ik het niet mee eens worden, dat Simone een Hero is, nope, definetly not!

    Dat jullie nog steeds niet snappen waarom Simone een grote rol speelt in deze serie, verbaast me...

    In elk super helden film, serie, comic book, poster, er is altijd wel een geliefde, of een meisje waar de held van houdt en haar beschermd of tenminste probeert te beschermen...

    Helden zoals;
  • Hulk...
  • Superman...
  • Spiderman...
  • Gladiator...
  • James Bond 007... (is niet echt een held)
  • etc...

    Zij zijn meestal het geweten van de held... De held, dus hier Peter, is verliefd op Simone, Simone is ook verliefd op Peter en in Heroes wordt dit net zoals bij de vele helden films, series, etc. gebruikt voor het liefde aspect/gedeelte... De serie heeft niet alleen drama, maar heeft ook "love" nodig...
  • pi_44222858
    Woei wat een serie!
    Dus we kunnen de volgende aflevering pas op 15 januari weer zien? Lange pauze
    pi_44223576
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef NX het volgende:
    Hmm, daar kan ik het niet mee eens worden, dat Simone een Hero is, nope, definetly not!

    Dat jullie nog steeds niet snappen waarom Simone een grote rol speelt in deze serie, verbaast me...

    In elk super helden film, serie, comic book, poster, er is altijd wel een geliefde, of een meisje waar de held van houdt en haar beschermd of tenminste probeert te beschermen...

    Helden zoals;
  • Hulk...
  • Superman...
  • Spiderman...
  • Gladiator...
  • James Bond 007... (is niet echt een held)
  • etc...

    Zij zijn meestal het geweten van de held... De held, dus hier Peter, is verliefd op Simone, Simone is ook verliefd op Peter en in Heroes wordt dit net zoals bij de vele helden films, series, etc. gebruikt voor het liefde aspect/gedeelte... De serie heeft niet alleen drama, maar heeft ook "love" nodig...
  • Ja, maar ik denk niet dat deze serie zo werkt. Alles lijkt tot nu toe een dragende functie te hebben.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      donderdag 7 december 2006 @ 14:48:59 #272
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_44223803
    Ik zou het wel jammer vinden indien Peter hier dé centrale held wordt, ik vind het zo'n braaf heldje à la Jack uit Lost, ook niet bijster interessant.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
      donderdag 7 december 2006 @ 17:45:03 #274
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_44229415
    ik weet niet of het hier al ergens staat maar hier is een torrent voor de Heroes Comic Book.

    previews:

    Wat je vindt, ...
    pi_44229674
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef jimjim1983 het volgende:
    waar ken ik die politieman toch van
    Alias misschien? Of Felicity?

    Hier staat vast wel iets bekends bij.
    pi_44230370
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
    ik weet niet of het hier al ergens staat maar hier is een torrent voor de Heroes Comic Book.
    WAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEZ`
    Amen.
    pi_44230516
    Kan je net zo goed op http://www.nbc.com/Heroes/novels kijken, gratis en voor nix, en legaal
    pi_44230655
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    WAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEZ`
    jank nerd
    pi_44230675
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:52 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Alias misschien? Of Felicity?

    Hier staat vast wel iets bekends bij.
    Lost is het denk ik hoewel ik niet meer weet wat ie daar speelt
    pi_44231119
    De piloot.
    pi_44238269
    Lost is oud en saai en achterhaald!
    Heroes
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:11:40 #283
    157966 SKETSj
    4. [niet meer en niet minder]
    pi_44238415
    Ja leuke serie. Ik heb gister afl. 11 gezien.
    En zit met een paar vraagjes. Maarja, praat er al over op imdb.com
    If I had a Hammer...
      vrijdag 8 december 2006 @ 00:47:59 #284
    116613 NX
    mixin...
    pi_44238792
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Mwanatabu het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik denk niet dat deze serie zo werkt. Alles lijkt tot nu toe een dragende functie te hebben.
    en liefde is toch echt daar een van... Heb nu net Day Break gezien, en tja, liefde speelt weer een grote rol...

    Ach ja, we zullen het toch de komende afleveringen zien, of het nou daadwerkelijk om liefde gaat of dat ze een hero is (zeer onwaarschijnlijk)...
    pi_44249593
    mohinder heeft wel degelijk een gave, aangezien hij dromen had van dingen waar hij niet bij was. of telt dit niet
    pi_44250114
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef pinen het volgende:
    mohinder heeft wel degelijk een gave, aangezien hij dromen had van dingen waar hij niet bij was. of telt dit niet
    Die bracht dat jongetje toch?
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_44250586
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    jank nerd
    Amen.
      vrijdag 8 december 2006 @ 15:46:10 #288
    116613 NX
    mixin...
    pi_44253584
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 00:04 schreef J0sT het volgende:
    Lost is oud en saai en achterhaald!
    Heroes
    Hahah, toevallig zat ik gisteravond er nog aan te denken, hoe Lost eigenlijk "het lost-gevoel" kwijtraakte... Ik ben nog steeds een vaste kijker maar vind het vreemd en zeer jammer dat het wat is afgezakt...

    Ik hoop dat het zelfde niet met Heroes zal gebeuren...
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:53:54 #289
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_44256074
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    WAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEZ`

    Die strips zijn vrij verkrijgbaar hoor. Dat iemand nu zo vriendelijk is geweest ze in 1 torrent te bundelen maakt 't nog geen warez
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:57:28 #290
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44256193
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef Pek het volgende:

    [..]


    Die strips zijn vrij verkrijgbaar hoor. Dat iemand nu zo vriendelijk is geweest ze in 1 torrent te bundelen maakt 't nog geen warez
    Technisch gezien wel. Je verspreidt artikelen waar jij geen auteursrecht op hebt.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_44256266
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Technisch gezien wel. Je verspreidt artikelen waar jij geen auteursrecht op hebt.
    oke maar who gives a shit?
    verder over Heroes
      vrijdag 8 december 2006 @ 17:07:44 #292
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_44256531
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 17:00 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    oke maar who gives a shit?
    verder over Heroes
    Oh, mij maakt het verder niet uit hoor
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 8 december 2006 @ 17:15:15 #293
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_44256738
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 16:57 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Technisch gezien wel. Je verspreidt artikelen waar jij geen auteursrecht op hebt.
    Zij verspreiden het toch zelf? Het zou wat anders zijn als het van een betaalsite af kwam...maar idd verder over Heroes, al valt er weinig te babbelen zonder nieuwe eps
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
    pi_44257028
    Het was maar een grapje hoor
    Amen.
      vrijdag 8 december 2006 @ 19:08:05 #295
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_44258494
    Allereerst.. Claire, Eden en Niki/Jessica (opzekers dat DL een triootje wil )

    Ik hoop maar dat Heroes antwoorden gaan geven op die enorme berg vragen die er zijn, want anders is het een onbevredigend geheel, maar tot nu aan toe denken ze goed aan alle details..

    Verder: Hiro Nakamuri (wat een figuur, prachtig) gaat toch op een gegeven moment de toekomst in. Dan ziet hij dat Isaac dood is en hij ziet New York ontploffen, maar in de visie van Peter Petrelli zie je zowel Isaac (met Simone) en Hiro (met ze homeboy) gewoon in New York, terwijl hij dus 'ontploft'...

    Allerlei van deze dingetjes, die ook hier op het forum voorbij komen, moeten bevredigend beantwoordt worden, dan is het definitief Heroes > Prison Break (> 24, Lost, vul maar in)

    Ik hoop dat Mohinder weer een grotere rol gaat spelen in het geheel en dat hij in aanraking gaat komen met Mr. Bennet of die Haitiaan. En voor mij is de verhaallijn Niki-DL-Micah nog interessant, gewoon vanwege 3 mensen met een special power, want Micah wordt ook nog belangrijk hoop/denk ik..

    (Moet de OP niet iets uitgebreid worden? op pagina 3 stonden al wat nieuwe data en alles in het Nederlands (hulde voor OPmaker ) maar moeten Eden, de Haitiaan, Sylar e.a. niet toegevoegd worden.. ?)
    edit: ik zie dat er al aan gewerkt wordt en dat er ook al eerder wat over gezegd is: meer hulde dan nog

    [ Bericht 8% gewijzigd door Djensen op 08-12-2006 19:14:52 ]
    Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
      vrijdag 8 december 2006 @ 19:34:14 #296
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_44259268
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 19:08 schreef Djensen het volgende:
    Heroes > Prison Break (> 24, Lost, vul maar in)


    24 > Heroes > Lost > Prison Break

    Zo is het, en niet anders.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      vrijdag 8 december 2006 @ 19:38:19 #297
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_44259390
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef TC03 het volgende:

    24 > Heroes > Lost > Prison Break

    Zo is het, en niet anders.
    Ach, iedereen zijn/haar smaak, ik kan wel 120 argumenten geven waarom ik het niet met jou eens ben (en jij andersom waarschijnlijk.. )

    I'm just dy-ing to get some answers, TE goeie cliffhanger en ze houden mij iig in de ban van de Heroes...
    Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
      vrijdag 8 december 2006 @ 20:38:11 #298
    116613 NX
    mixin...
    pi_44261263
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 19:08 schreef Djensen het volgende:
    (Moet de OP niet iets uitgebreid worden? op pagina 3 stonden al wat nieuwe data en alles in het Nederlands (hulde voor OPmaker ) maar moeten Eden, de Haitiaan, Sylar e.a. niet toegevoegd worden.. ?)
    edit: ik zie dat er al aan gewerkt wordt en dat er ook al eerder wat over gezegd is: meer hulde dan nog
    Hehe, thanx... nieuwe OP is nog mooier, en iets meer tekst... over de andere karakters heb je gelijk, alleen daar zijn geen plaatjes van (cast > heroes.nbc.com)... Ik heb er aan gedacht om ze zelf te maken, maar ik wacht nog even...
    pi_44261353
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef TC03 het volgende:

    [..]



    24 > Heroes > Lost > Prison Break

    Zo is het, en niet anders.
    Lost beter dan PB
      vrijdag 8 december 2006 @ 20:48:01 #300
    116613 NX
    mixin...
    pi_44261595
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 20:40 schreef Crazykill het volgende:

    [..]

    Lost beter dan PB
    Nou, om eerlijk te zijn, vind ik Lost beter...
      vrijdag 8 december 2006 @ 20:48:23 #301
    116613 NX
    mixin...
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')