Niets prijs gegeven? Het is nu duidelijk hoe Eden bij dads bedrijf gekomen is!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:27 schreef crossover het volgende:
Aaaaaaaaaah matig, er wordt niks prijsgegeven. Het is alleen zo'n terugblik aflevering.
Ja okay je kan het ook letterlijk nemen. Ik bedoelde de echte raadsels van vorige de aflevering.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niets prijs gegeven? Het is nu duidelijk hoe Eden bij dads bedrijf gekomen is!
Dit was ook een terugblik afleveringquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik bedoelde de echte raadsels van vorige de aflevering.
Ik zou wel eens willen weten wie die donkere knakker is ... en hoe die zijn "kracht" heeft gekregen, en bij Bennett terecht is gekomen enzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niets prijs gegeven? Het is nu duidelijk hoe Eden bij dads bedrijf gekomen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Omdat hij het zelf niet kan veranderen (hij stata buiten de tijd?) maar een ander wel vóór hem? Kweetniequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
Overigens, als Hiro er nu achterkomt dat het verleden niet te veranderen is, waarom gaat ie dan wel terug in de tijd om Peter te waarschuwen?
Met de busquote:En hoe kwam ie van het dak van dat kantoor weer in Amerika, dat heb ik even gemist.
Vanuit Tokyo? Waterbus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij het zelf niet kan veranderen (hij stata buiten de tijd?) maar een ander wel vóór hem? Kweetnie
[..]
Met de busDat zei ie nog
Zucht, dan nam ie éérst het vliegtuig voordat ie de bus pakte.quote:
Ik blijf het een vaag verhaal vinden. Teleporteren lukt ineens niet meer, en het volgende moment is hij weer terug in Texas... met een "ik was met de bus" opmerking. Ik neem aan dat dat was waarom hij zo op zich liet wachten en Ando daar maar zat... maar toch, ik mis een paar puzzelstukjes.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zucht, dan nam ie éérst het vliegtuig voordat ie de bus pakte.![]()
Niet gewoon een winterbreak? Of is het een seizoen van 11 afleveringen? Lijkt me toch niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:33 schreef wonderer het volgende:
Volgende week voorlopig de laatste aflevering, weet niet of iemand dat al had meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna een winterbreak tot 26 januari o.i.d
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-11-2006 21:32:14 ]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Agrafes het volgende:
Nieuwe trailer, wordt zeer veelbelovend,Had je dat niet ff in spoilertags kunnen zetten? Dit had ik nog niet echt willen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-11-2006 21:32:57 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat heb ik ff gemist. Hoe dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Ook grappig hoe de naam Sylar is ontstaan.
"This fall". Winterbreak dus, ja. Vandaar "voorlopig"quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:47 schreef Jivis het volgende:
Niet gewoon een winterbreak? Of is het een seizoen van 11 afleveringen? Lijkt me toch niet.
Gabriël kijkt op het horloge dat hij aan het fiksen is en ziet de merknaam "Sylar" staan. Do the math!quote:
Zal wel hetzelfde als Prison Break, Lost etc. zijn, dus januari/februari.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
"This fall". Winterbreak dus, ja. Vandaar "voorlopig"Ik weet ook niet precies wanneer ze weer beginnen. Ben nog niet echt gewend aan die rare Amerikaanse programmering.
Als die Davis binnenkomt wil Sylar zijn naam zeggen, maar niet zijn echte naam. Het eerste dat hij ziet, is het merk van het horloge waar hij op dat moment mee bezig is. Dus stelt hij zich voor als Gabriel Sylar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist. Hoe dan?
Trouwens, Claire is wel een keiharde tease... Beetje de hele tijd rond huppelen in d'r cheerleader outfit
Omdat hij "different" wou zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom hij een valse naam opgeeft, is me trouwens een raadsel.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Agrafes het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zivJjCW2KcUSPOILERclass="spoiler">Nieuwe trailer, wordt zeer veelbelovend, en welke Heroe zal stervenDaarna een winterbreak tot 26 januari o.i.d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-11-2006 21:33:43 ]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef edejong het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef edejong het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:19 schreef Jivis het volgende:
[..]anders denken wij hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
De link werkt (niet) meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Agrafes het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zivJjCW2KcU![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Headlong het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dat was inderdaad wel typisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
Hoe kon het eigenlijk dat Peter droomde over het ongeluk? Heeft ie een buurman met die gave ofzo?
Ik vind die halve seizoens-cliffhangers wel wat hebben...ben erg benieuwd naar volgende week.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Deze aflevering gaat niet verder op het verhaal, maar voor de rest was het toch gewoon een steengoede aflevering hoor. Ik had echt niet door dat die knakkert Sylar was.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hij heeft ookal is eerder de toekomst getekend, toen hij in het ziekenhuis lag, zonder dat hij Isaac gezien had. Dus het is allemaal nog vaag, maar hoe verder het seizoen vorderd, komen we steeds meer te wetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
Hoe kon het eigenlijk dat Peter droomde over het ongeluk? Heeft ie een buurman met die gave ofzo?
..................................................................................................................................................![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef s0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
anders denken wij hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
al die fucking pauze's trouwens ook
lost
pb
heroes
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hmm, wat is de gave van Sylar nu eigenlijk? Hij heeft de meeste gaves gekregen door de hersenen van andere Heroes op te eten (of dat letterlijk of figuurlijk is weet ik niet). Maar hij stond wel de op lijst van Chandra, die wel klopte.
2000 light years from home![]()
Het zijn dan ook zoon en vader hequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
Overigens, DL en Micah lijken écht veel op elkaar.![]()
![]()
![]()
De gave van Sylar was volgens mij dingen repareren. En dan niet alleen horloges, maar ook zijn eigen brein..."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Heroes is echt verreweg de beste serie op dit moment. Cinematografie is puik, bijna elke keer goede scripts, het boeit, het lijkt echt vantevoren goed uitgepland en verzorgd, heb niet gevoel dat ze elke aflevering gewoon wat erbij verzinnen.
![]()
![]()
Volgens mij is zijn gave "empathie", waardoor hij emoties, ervaringen en krachten van anderen kan "channelen".quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Dat is Micah's gave al!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
De gave van Sylar was volgens mij dingen repareren. En dan niet alleen horloges, maar ook zijn eigen brein...![]()
Volgens mij kan Sylar niet dingen repareren, maar kan hij dingen (en mensen) "doorgronden": hij weet precies wat er mis is met klokken en ook met mensen ("you're broken").
Hoe dit precies werkt weet ik ook niet
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
In het echt niet. Maar ze hebben dezelfde gezichtsuitdrukking vind ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zijn dan ook zoon en vader heTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ik vind Veronica Mars persoonlijk beter. Is volgens mij de enige serie waarbij je als je later terug kijkt in aflevering 1 clues vindt, die pas na de finale opvallen. Maar Heroes doet het ook heel aardig.quote:Op woensdag 29 november 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heroes is echt verreweg de beste serie op dit moment. Cinematografie is puik, bijna elke keer goede scripts, het boeit, het lijkt echt vantevoren goed uitgepland en verzorgd, heb niet gevoel dat ze elke aflevering gewoon wat erbij verzinnen.
![]()
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef Wouter2006 het volgende:
die sylar lijkt veel op clark kent
volgens mij heeft ie ook in 24 gespeeld.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik denk dat sylar de krachten van andere heroes kan stelen eigenlijk wat Peter dus ook kan maar dan niet tijdelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is Micah's gave al!![]()
Volgens mij kan Sylar niet dingen repareren, maar kan hij dingen (en mensen) "doorgronden": hij weet precies wat er mis is met klokken en ook met mensen ("you're broken").
Hoe dit precies werkt weet ik ook niet![]()
![]()
Denk ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat sylar de krachten van andere heroes kan stelen eigenlijk wat Peter dus ook kan maar dan niet tijdelijk.Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties Forumhop: Hop naar: