Ik ben eigenlijk wel geneigd om je vanwege dat enthousiasme het punt toe te kennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:45 schreef Gooitzen het volgende:
Sorry, was iets te enthousiast (en iemand die ideoteque in zijn plaatje heeft moet je hoog hebben zitten).
Jules ja. Die achternaam, komt die ook in de film voor?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Jackson speelde overigens de rol van Jules Winnfield. En in de genoemde quote heeft hij het over zijn portemonnee.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:57 schreef wyccie het volgende:
Frances McDormand?
erkel +1quote:Op woensdag 29 november 2006 02:06 schreef erkel het volgende:
Mannila
Zou wat worden als ze extra geld gingen rekenen voor het oplichtenquote:Op woensdag 29 november 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Zo....net afgezet door een taxi van de NS. Kosteloos
Er was een treinongeluk gebeurt en uiteindelijk heeft de hoofdconducteur aan wat touwtjes getrokken omdat ik mijn laatste aansluiting reeds gemist had. Geweldig! Die man zette zich echt in voor ons groepjequote:Op woensdag 29 november 2006 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou wat worden als ze extra geld gingen rekenen voor het oplichten![]()
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een conducteur zich volgens de regels moest verontschuldigen omdat er een goederentrein op de rails stond. Hij zei dat hij weigerde dat te doen, omdat hij het ook niet kon helpen. Vond het wel een toffe kerelquote:Op woensdag 29 november 2006 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was een treinongeluk gebeurt en uiteindelijk heeft de hoofdconducteur aan wat touwtjes getrokken omdat ik mijn laatste aansluiting reeds gemist had. Geweldig! Die man zette zich echt in voor ons groepje![]()
Ik heb dus ook geen reiskosten hoeven betalen
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 02:08 schreef Don_Tom het volgende:
Juiste spelling is met 1 l
Bij ons was het iemand die onder trein lag. Er werd dus ook naar de andere kant verwezen want echt lekker is het nietquote:Op woensdag 29 november 2006 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een conducteur zich volgens de regels moest verontschuldigen omdat er een goederentrein op de rails stond. Hij zei dat hij weigerde dat te doen, omdat hij het ook niet kon helpen. Vond het wel een toffe kerel.
Toen we even later langs de gestrande goederentrein reden werd daar ook naar verwezen als de veroorzaker van de problemen
Ja, daarom heeft ie het punt ookquote:Op woensdag 29 november 2006 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Party of 5 lijkt me goed
Daar was ik al bang voor. Die vent van quizz show, die ook in o brother zat en the Dude?quote:Op woensdag 29 november 2006 02:21 schreef Don_Tom het volgende:
William H. Macy zat alleen in Fargo volgens mij, Clooney allen in O brother en Intolerable Cruelty, en Frances McDormand is een actrice, geen acteur...
Die bedoelde ik met die vent van quizz show.quote:Op woensdag 29 november 2006 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
Turturro dan? Die zaten allebei in Lebowski en in Millers Crossing. Grote kans op een 3e film
Klopt, hele mooie rollen. Maar wie heeft er dan vijf gedaan? Of was dat de vraag...quote:Op woensdag 29 november 2006 02:33 schreef Don_Tom het volgende:
Thornton heeft er 2 gedaan, the man who wasnt there en intolerably cruelty (beide geweldige rollen!)
Van Reeves naar Goodman, heel goed!quote:Op woensdag 29 november 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Goodman dan?
nou..goed..goedquote:Op woensdag 29 november 2006 02:37 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Van Reeves naar Goodman, heel goed!
Nembronic +1
Ik dacht dat de Matrix ook van de Coen broertjes wasquote:Op woensdag 29 november 2006 02:39 schreef Don_Tom het volgende:
moet je me toch eens vertellen hoe je bij keanu kwam...
net als een mens...quote:Op woensdag 29 november 2006 02:42 schreef Don_Tom het volgende:
gewoon 7?
Gatalin +1quote:Op woensdag 29 november 2006 03:10 schreef Gatalin het volgende:
Orlando
Daytona
Jacksonville
Miami
Tampa
Fort Lauderdale
New Smyrna Beach
St. Augustine
Dat was om de eerste leden binnen te halen om 5 jaar te mogen uitzenden. Bij deze campagne ging het erom om op 150.000 leden te komen, zodat ze mochten blijven uitzenden. Die leden hadden ze echter nog lang niet en moest er dus een ledenwerfactie komen met een slogan die duidelijk maakte dat je lid moest worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Wij gaan voor C'
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 29 november 2006 10:07 schreef Lienekien het volgende:
Een nieuwe vraag zou wel fijn zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |