Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
links bovenin, rechts is de stad (D.C.)
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Galgje?
Sjeize, had ik deze vraag dus bijna goed. Maakt niet uit wyccie, ik deed ook een wilde gokquote:
Nu ik het lees ook stom dat ik daar niet op kon komenquote:Op woensdag 29 november 2006 01:29 schreef Gooitzen het volgende:
Daar is ie dan. Nadat ik hem had opgezocht kon ik me wel voor de kop slaan.
Hèhè! Dat werd tijd. Pfffff....quote:Op woensdag 29 november 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Wyoming.
En jij niet alleen. Ik kan jullie allemaal wel voor jullie kop slaan!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:29 schreef Gooitzen het volgende:
Daar is ie dan. Nadat ik hem had opgezocht kon ik me wel voor de kop slaan.
Oh, dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Update: de helft van de vraag is goed beantwoord.
2/3 toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Update: de helft van de vraag is goed beantwoord.
Nou ja, ik vroeg niet naar de film. Maar oké: de film is ook goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:39 schreef Gooitzen het volgende:
2/3 toch?
Sorry, was iets te enthousiast (en iemand die ideoteque in zijn plaatje heeft moet je hoog hebben zitten).quote:Op woensdag 29 november 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg niet naar de film. Maar oké: de film is ook goed.
Ik ben eigenlijk wel geneigd om je vanwege dat enthousiasme het punt toe te kennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:45 schreef Gooitzen het volgende:
Sorry, was iets te enthousiast (en iemand die ideoteque in zijn plaatje heeft moet je hoog hebben zitten).
Jules ja. Die achternaam, komt die ook in de film voor?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Jackson speelde overigens de rol van Jules Winnfield. En in de genoemde quote heeft hij het over zijn portemonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |