been there, done thatquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Sala-adin het volgende:
Ehehehe
Krijg je nu geen tagje of iets anders?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in quoten hea?![]()
En natuurlijk heb je je leven niet vergooid! Je hebt je vrouw en dochter aan Fok te dankenquote:
Er zullen vast mensen die dat juist de definitie van vergooien vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je je leven niet vergooid! Je hebt je vrouw en dochter aan Fok te danken![]()
te laatquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Het lijkt me hoe dan ook een toepasselijk kadoo om hem een IPban te geven
. Zodat hij een gezin kan stichten etc.
Wie stemt in?
Die kennen je vrouw nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Er zullen vast mensen die dat juist de definitie van vergooien vinden
been there, done that.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Het lijkt me hoe dan ook een toepasselijk kadoo om hem een IPban te geven
. Zodat hij een gezin kan stichten etc.
Wie stemt in?
Laat dan tenminste een IPban zetten zodat zijn kindjes niet op FOK kunnen, laten we toch iets goeds doen voor de maatschappij.quote:
Ik stel accesscontrol op m'n router wel inquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Laat dan tenminste een IPban zetten zodat zijn kindjes niet op FOK kunnen, laten we toch iets goeds doen voor de maatschappij.
Het zou eens wat zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik stel accesscontrol op m'n router wel in
Dat zou wel een heel nieuw type ban zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef FiXeR999 het volgende:
Laat dan tenminste een IPban zetten zodat zijn kindjes niet op FOK kunnen, laten we toch iets goeds doen voor de maatschappij.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... ik kom alleen nog op gezapige subfora
Weet je wat het beschamende is... ik bén elke dag online....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
komende tijd wat meer online komen he en ons vermaken met topics met lach-potentie
![]()
Zoals een vrouw en kinderen enzo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef afca_c het volgende:
Gefelciteerd, maar wordt het niet eens tijd om na die 7 jaar dan wel een leven te gaan zoeken?![]()
En nu? Party?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
7 jaar zonder leven.
En niks aan de kwaliteitsbagger hier doen he, nou ik begin toch steeds te twijfelen om VOOR een ipban te stemmenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wat het beschamende is... ik bén elke dag online....
Er zijn vast wel dagen waarop je niet gepost hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wat het beschamende is... ik bén elke dag online....
Pff, 7 jaar is 7 jaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn vast wel dagen waarop je niet gepost hebt.
Huisje, boompje, beestje. Tijd voor zo'n blaffende viervoeter?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals een vrouw en kinderen enzo?
Honden zijn onhygiënisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Tijd voor zo'n blaffende viervoeter?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn vast wel dagen waarop je niet gepost hebt.
Eens kijken,quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Nou, gefeliciteerd, leuk! En wat heb je in 7 jaar tijd op dit forum bereikt? Ik bedoel, post maar een lijstje van je "achievements", denk maar aan "250.000 posts", 2 jaar mod, dat soort meuk.
En Danny de kans geven voor wraak....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Tijd voor zo'n blaffende viervoeter?
Empty user.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik zal vast wel wat vergeten
Das min of meer onderdeel van de paranoiaban™ .quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eens kijken,
een scheiding
wat one night stands
een vrouw
indirect een dochter
50.000 posts
een aantal maanden Onzin modje (hoewel dat toen anders heette)
een paar bans
een paar perm bans
een paranoiaban?
een vermelding in het fok woordenboek
het is niet de bedoeling dat mensen weten dat dat mogelijk isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Das min of meer onderdeel van de paranoiaban™ .
Maar inderdaad ben ik een van de weinige users wiens naam is veranderd
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat mensen weten dat dat mogelijk is![]()
MOD uitspraken archief #2quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Danny is toch verhuisd? Dan heb je daar minder last vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En Danny de kans geven voor wraak....
Dan nog zijn er de tijden geweest dat je niet kon posten. Of dat het forum even een paar dagen down was, voor zo'n een of andere upgrade ofzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Zelfs vanauit mexico postte ik nog.
Ik combineer gewoon dingen. Tijdens de grote downtime van 2004 beviel E.T. gewoonquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef Light het volgende:
[..]
Dan nog zijn er de tijden geweest dat je niet kon posten. Of dat het forum even een paar dagen down was, voor zo'n een of andere upgrade ofzo.
Ja, dat weet ik nogquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik combineer gewoon dingen. Tijdens de grote downtime van 2004 beviel E.T. gewoon
Ik heb wel op de weblog gepost dezelfde dag volgens mij nog, ivm voeding.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:12 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nogEn daar heb je ook nog verslag van gedaan op de weblog, maar de dag na de bevalling heb je ook daar niet gepost. En ja, ik heb die slowchatblog er weer bij gezocht.
Ik heb alleen het stereobevallingsding gevonden net, maar toen ook niet echt verder meer gezocht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel op de weblog gepost dezelfde dag volgens mij nog, ivm voeding.
Er liepen toen 2 topics op de weblog, een specifiek feleicitatietopic en 1 topic over de stereo bevalling van E.T. en Catoot.
Is dat incl of excl je permbanquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
7 jaar zonder leven.
Lekkertje van de week/maandquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eens kijken,
een scheiding
wat one night stands
een vrouw
indirect een dochter
50.000 posts
een paar bans
een paar perm bans
een paranoiaban™
* Pijp me*quote:Op woensdag 29 november 2006 10:52 schreef veldmuis het volgende:
verkapt ik ben een nerd pijp me topic
Het was nietsquote:Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekkertje van de week/maand
MrBig weggetreiterd
Crew over de pis geholpen
De uitvinder van het nude volleybal
Strolie75 weggepest als mod
Toen je mod was diverse crew weggetreiterd
Vijand van ElizabethR en Knuffie, eeuwigdurend
Uitvinder van het altijd en overal kunnen posten, zie: na je verhuizing meteen pjoeter aansluiten, stond op je wasmachine
Uitvinder van het doucheputje
Uitvinder van : "Hoi, neuken"
En ik ben ook 7 jaar op FOK!
Daar zit wel een leuk talpa programma in...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:52 schreef veldmuis het volgende:
verkapt ik ben een nerd pijp me topic
Wil jij om de goedverdoeme Talpa niet in verband brengen met Fokquote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar zit wel een leuk talpa programma in...
Dit is de a-chronologische volgorde neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
een scheiding
wat one night stands
newbequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
7 jaar zonder leven.
Geregistreerd op: zaterdag 20 januari 2001 @ 15:10quote:Op woensdag 29 november 2006 16:54 schreef spineshank het volgende:
ik weet niet eens hoe lang geleden het is dat ik mezelf heb ingeschreven eigenlijk...
vijf jaar op fok, en nog niet weten waar je profiel zitquote:Op woensdag 29 november 2006 16:54 schreef spineshank het volgende:
ik weet niet eens hoe lang geleden het is dat ik mezelf heb ingeschreven eigenlijk...
Ik denk in de periode toen Spineshank nog bij elkaar wasquote:Op woensdag 29 november 2006 16:54 schreef spineshank het volgende:
Je leeft!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef zovty het volgende:
Het houdt je van de straat he.
Hoi Barb, ook!
Dat is misschien een beetje overdreven... ik Fok.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Je leeft!
Hmm... Kijk ik nou scheel (vast wel) of heb je je twee dagen voor Swets geregistreerd maar wel met een hoger userid?quote:
De Grote Crashquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef Light het volgende:
[..]
Hmm... Kijk ik nou scheel (vast wel) of heb je je twee dagen voor Swets geregistreerd maar wel met een hoger userid?
we zijn jaren verder, nauwelijks groot genoeg dusquote:
En daarna opnieuw registreren? Dat verklaart mij niet waarom een userid van 2500+ een registratiedatum heeft die eerder is dan die van user 1972.quote:
Sommige mensen hebben automatisch V. onder hun posts. Andere hebben een eerdere registratie datum. Vonnuh was gemerged met haar oude account geloof ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef Light het volgende:
[..]
En daarna opnieuw registreren? Dat verklaart mij niet waarom een userid van 2500+ een registratiedatum heeft die eerder is dan die van user 1972.
Jezebel?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben automatisch V. onder hun posts.
Ah, zoiets. Het was iig lang voordat ik op fok kwam kijken.quote:Andere hebben een eerdere registratie datum. Vonnuh was gemerged met haar oude account geloof ik.
De eerstequote:
Dan had je aan ivetje blijve hangenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
Zonder FOK zou ik nu niet met Merel samenwonen in ieder geval. Denk dat mijn leven er dan een stuk slechter voor had gestaan.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had je aan ivetje blijve hangen
zaterdag 1 januari 2000 @ 00:00quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
zaterdag 1 januari 2000 @ 00:00
Rightquote:
Zonder Fok zou ik E.T. niet kennen en Saskia niet geboren zijn....quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef Lucille het volgende:
Maar heb je nu een beter of een slechter leven door FOK!?
Hoe zou je leven er uit hebben gezien zonder FOK!, blijft speculeren natuurlijk, maar toch ....
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
En kon danny's hond nog lopen
Ah, op die manierquote:Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
De eerste
Ik kreeg van Jorma toendertijd wel m'n dag en datum terug, maar m'n nummer was niet meer te achterhalen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
En we zijn weer een jaar verder. Volgende maand ben ik alweer 8 jaar geregistreerd
Ondertussen is er weer een Fok kind bij (Tijn) en is E.T wederom zwanger.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
En we zijn weer een jaar verder. Volgende maand ben ik alweer 8 jaar geregistreerd
Ondertussen is er weer een Fok kind bij (Tijn) en is E.T wederom zwanger.
Dat was een jaar geleden helder licht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef --- het volgende:
Sjees 7 jaar en nog steeds godverdomme gebruiken om de aandacht te krijgen..
beter dan je tieten gebruiken om aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef --- het volgende:
Sjees 7 jaar en nog steeds godverdomme gebruiken om de aandacht te krijgen..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was een jaar geleden helder licht.
Wil net zeggen. Drie is mooi zat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je... nu stoppen we er wel mee hoor. Kan geen kinderen meer kwijt nu
n00bquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef Skv het volgende:
Ik zit ook al over de vier jaar heen zie ik net..
Je bent die oude oproep in fokdating nog vergeten !quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eens kijken,
een scheiding
wat one night stands
een vrouw
indirect een dochter
50.000 posts
een paar bans
een paar perm bans
een paranoiaban™
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |