we zijn jaren verder, nauwelijks groot genoeg dusquote:
En daarna opnieuw registreren? Dat verklaart mij niet waarom een userid van 2500+ een registratiedatum heeft die eerder is dan die van user 1972.quote:
Sommige mensen hebben automatisch V. onder hun posts. Andere hebben een eerdere registratie datum. Vonnuh was gemerged met haar oude account geloof ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef Light het volgende:
[..]
En daarna opnieuw registreren? Dat verklaart mij niet waarom een userid van 2500+ een registratiedatum heeft die eerder is dan die van user 1972.
Jezebel?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben automatisch V. onder hun posts.
Ah, zoiets. Het was iig lang voordat ik op fok kwam kijken.quote:Andere hebben een eerdere registratie datum. Vonnuh was gemerged met haar oude account geloof ik.
De eerstequote:
Dan had je aan ivetje blijve hangenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
Zonder FOK zou ik nu niet met Merel samenwonen in ieder geval. Denk dat mijn leven er dan een stuk slechter voor had gestaan.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had je aan ivetje blijve hangen
zaterdag 1 januari 2000 @ 00:00quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
zaterdag 1 januari 2000 @ 00:00
Rightquote:
Zonder Fok zou ik E.T. niet kennen en Saskia niet geboren zijn....quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef Lucille het volgende:
Maar heb je nu een beter of een slechter leven door FOK!?
Hoe zou je leven er uit hebben gezien zonder FOK!, blijft speculeren natuurlijk, maar toch ....
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
En kon danny's hond nog lopen
Ah, op die manierquote:Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
De eerste
Ik kreeg van Jorma toendertijd wel m'n dag en datum terug, maar m'n nummer was niet meer te achterhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |