been there, done thatquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Sala-adin het volgende:
Ehehehe
Krijg je nu geen tagje of iets anders?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in quoten hea?![]()
En natuurlijk heb je je leven niet vergooid! Je hebt je vrouw en dochter aan Fok te dankenquote:
Er zullen vast mensen die dat juist de definitie van vergooien vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je je leven niet vergooid! Je hebt je vrouw en dochter aan Fok te danken![]()
te laatquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Het lijkt me hoe dan ook een toepasselijk kadoo om hem een IPban te geven
. Zodat hij een gezin kan stichten etc.
Wie stemt in?
Die kennen je vrouw nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Er zullen vast mensen die dat juist de definitie van vergooien vinden
been there, done that.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Het lijkt me hoe dan ook een toepasselijk kadoo om hem een IPban te geven
. Zodat hij een gezin kan stichten etc.
Wie stemt in?
Laat dan tenminste een IPban zetten zodat zijn kindjes niet op FOK kunnen, laten we toch iets goeds doen voor de maatschappij.quote:
Ik stel accesscontrol op m'n router wel inquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Laat dan tenminste een IPban zetten zodat zijn kindjes niet op FOK kunnen, laten we toch iets goeds doen voor de maatschappij.
Het zou eens wat zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik stel accesscontrol op m'n router wel in
Dat zou wel een heel nieuw type ban zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef FiXeR999 het volgende:
Laat dan tenminste een IPban zetten zodat zijn kindjes niet op FOK kunnen, laten we toch iets goeds doen voor de maatschappij.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... ik kom alleen nog op gezapige subfora
Weet je wat het beschamende is... ik bén elke dag online....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
komende tijd wat meer online komen he en ons vermaken met topics met lach-potentie
![]()
Zoals een vrouw en kinderen enzo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef afca_c het volgende:
Gefelciteerd, maar wordt het niet eens tijd om na die 7 jaar dan wel een leven te gaan zoeken?![]()
En nu? Party?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
7 jaar zonder leven.
En niks aan de kwaliteitsbagger hier doen he, nou ik begin toch steeds te twijfelen om VOOR een ipban te stemmenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wat het beschamende is... ik bén elke dag online....
Er zijn vast wel dagen waarop je niet gepost hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wat het beschamende is... ik bén elke dag online....
Pff, 7 jaar is 7 jaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn vast wel dagen waarop je niet gepost hebt.
Huisje, boompje, beestje. Tijd voor zo'n blaffende viervoeter?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals een vrouw en kinderen enzo?
Honden zijn onhygiënisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Tijd voor zo'n blaffende viervoeter?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn vast wel dagen waarop je niet gepost hebt.
Eens kijken,quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Nou, gefeliciteerd, leuk! En wat heb je in 7 jaar tijd op dit forum bereikt? Ik bedoel, post maar een lijstje van je "achievements", denk maar aan "250.000 posts", 2 jaar mod, dat soort meuk.
En Danny de kans geven voor wraak....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Tijd voor zo'n blaffende viervoeter?
Empty user.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik zal vast wel wat vergeten
Das min of meer onderdeel van de paranoiaban™ .quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eens kijken,
een scheiding
wat one night stands
een vrouw
indirect een dochter
50.000 posts
een aantal maanden Onzin modje (hoewel dat toen anders heette)
een paar bans
een paar perm bans
een paranoiaban?
een vermelding in het fok woordenboek
ik zal vast wel wat vergeten
het is niet de bedoeling dat mensen weten dat dat mogelijk isquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Das min of meer onderdeel van de paranoiaban™ .
Maar inderdaad ben ik een van de weinige users wiens naam is veranderd
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat mensen weten dat dat mogelijk is![]()
MOD uitspraken archief #2quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |