Zit het wel eens mee? Jemig zeg. Wat een ontzettend vervelende toestand allemaalquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:31 schreef Githa het volgende:
Ik snap wat je bedoeld Renz...goed van je dat je het werk iig hebt afgezegd, een beetje rust is wel verdiend en dan kun je er helemaal voor Julius zijn.
Wij zijn vanmorgen bij de chirurg geweest. Het openbarsten van de wond is opzich niet zo'n ramp als we dachten omdat ze het onderhuids ook gehecht hebben. De vraag bleef wel wat voor bacterie erin de ontsteking zit.
Nu kregen we de uitslag van de vorige kweek, die waren van zijn handje, en daaruit bleek dat er een bacterie inzit die het genezingsproces vertraagt. vermoedelijk zit díe bacterie nu ook in zijn lies![]()
Er is een nieuwe kweek gemaakt waarvan we hopelijk dinsdag de uitslag hebben en aan de hand daarvan wordt een nieuwe Ab kuur voorgeschreven.
Hij wilde er nu al wel een geven, maar was bang dat we dan weer achter de feiten aanliepen.
Balen natuurlijk! want nu blijkt dus dat zowel zijn lies als zijn handje niet goed te zijn. Ik ben benieuwd of ze dinsdag de uitslag hebben want het was erg kortdag met het weekend ertussen, maar goed, we moeten dus wéér afwachten.
Dat hadden ze bij mij toen ook gedaan... ik heb de kuur toen niet afgemaakt maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hier was het zelfs véél te weinig, twee dagen te weinig. Vreeeeemd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Fuente het volgende:
Die sukkels bij de apotheek hier hebben te weinig AB meegegeven. Ze moest 4 dagen 3 ml per dag, vandaag was de derde dag, en ik had net niet genoeg voor 3 ml, morgen is het dus al op
Hopelijk kan dit via de weekendapotheek gedaan worden, anders zitten we daar weer mee...
Dat klinkt naar zeg! Lijkt me echt allemaal heel akelig voor julliequote:Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef Githa het volgende:
Het is ook dik en gezwollen en er komt vocht uit, dus een zaluwstaartje zal niet effectief zijn.
Hoofdzaak is om de ontsteking en de bacterie weg te krijgen.
Jawel hoor Mel, lief dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef melonovy het volgende:
En gaat het nog een beetje met jullie, Githa?
Net vanmiddag gepost meissie, maar toch thnx for askingquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:59 schreef Fuente het volgende:
.......
Sara is een stuk beter te pas. Toch heb ik niet het idee dat het helemaal over is. Ze wordt nog steeds ;s nachts wakker en gisteravond had ze wat verhoging. Manlief gaat er 's nachts uit met haar, omdat ik zelf een goede griep te pakken heb, en hij heeft juist de indruk dat het wel over is, dat ze 's nachts vooral verwend doet zeg maar
Overdag is ze soms nog wat benauwd, maar stukken minder dan eerst. Morgenmiddag gaan we weer bij de HA langs voor een check.
Verder heeft ze wat nieuwe dingen geleerd, zo kan ze nu 'ja' knikken, met heel haar lijfje doet ze datZo lief! Ze kan echt brabbelen nu, heeft helemaal een taaltje ontwikkeld. Ze loopt ook zo stoer, ze doet je alles na, heerlijk is dat
Als ik een beweging met mijn handen maak, doet zij dat ook. Als ik 'jaja' zeg, doet zij het ook, zitten we zo 5 minuten jaja te roepen samen
Sterkte ermee met Sara... Maar wat ik me echt af vraag en dat is door eigen ervaring hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef Fuente het volgende:
Suzanna, gefeliciteerd met de verjaardag van Noa!!
We zijn net met Sara weer bij de HA geweest. Je zult 't niet geloven maar ze heeft nog steeds een oorontsteking, aan beide kanten. Het is wel echt minder geworden, maar het had gewoon weg moeten zijn.
We gaan het nu een weekje aankijken, ook omdat ze wel een stuk beter te pas is. Als het over een week nog hetzelfde is, worden we doorverwezen naar de KNO arts. Het is alleen dat die waarschijnlijk nog niet veel kan doen. Onze HA gaf ook aan dat hij expres nog even wacht, omdat we daar anders ook weer naar huis gestuurd worden met ' afwachten'. We hebben na deze week de oortjes echt alle tijd gegeven om te helen, AB-kuren eropzitten, waarvan 1 stootkuur, dus dat moet genoeg zijn. Het komt er dan waarschijnlijk op neer dat ze buisjes krijgt.
tnx! Ik wilde me net melden!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:13 schreef renzell het volgende:
En Ingrid, jij met je dreumesje!Ongelofelijk, wat vliegt de tijd.
Welkom hier!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |