abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44035644
Jeetje Lois...wat een tijd zal dat geweest zijn...Kan me indenken dat het heel erg zwaar moet zijn geweest.... Is de astma een beetje onder controle nu?

Vicky, wat lief zeg Als ik Sara om een kus vraag bonkt ze haar hoofd tegen mijn lippen en wil ze een kus.. Zelf geeft ze ze echt niet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:10:28 #77
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44050432
Bleek dat Juul helemaal niet goed geslapen had. Ik was zelf inmiddels gewoon zo moe dat ik overal doorheen sliep. . Maar hij was dus gister bijna de hele nacht aan het spoken. En vannacht (toen ik 'dienst' had)) weer. Arm bakkertje. Ik heb mijn werk en de oppas afgezegd. Hij is zo zielig! Alleen maar aan het kermen. Geen koorts meer, maar ik vermoed flinke keelpijn. Echt grote ellende. Heb net tijmsiroop gehaald, maar no way dat ik dat erin krijg. Bah, ik wil hem zo graag helpen, maar niks laat hem zich beter voelen. Ik word hier zo verdrietig van. Ik weet wel dat het 'maar een griepje' is, maar de combinatie met het voetje, mijn eigen slaapgebrek en de drukte maakt het gewoon even ronduit klote.

[ Bericht 8% gewijzigd door renzell op 01-12-2006 12:30:44 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:10:47 #78
105888 renzell
pi_44050441
Kusjes zijn lief Amber!
pi_44050637
Ooh Renz, een hele dikke knuffel voor jullie gezinnetje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 13:31:06 #80
81992 Githa
pi_44052970
Ik snap wat je bedoeld Renz...goed van je dat je het werk iig hebt afgezegd, een beetje rust is wel verdiend en dan kun je er helemaal voor Julius zijn.

Wij zijn vanmorgen bij de chirurg geweest. Het openbarsten van de wond is opzich niet zo'n ramp als we dachten omdat ze het onderhuids ook gehecht hebben. De vraag bleef wel wat voor bacterie erin de ontsteking zit.
Nu kregen we de uitslag van de vorige kweek, die waren van zijn handje, en daaruit bleek dat er een bacterie inzit die het genezingsproces vertraagt. vermoedelijk zit díe bacterie nu ook in zijn lies
Er is een nieuwe kweek gemaakt waarvan we hopelijk dinsdag de uitslag hebben en aan de hand daarvan wordt een nieuwe Ab kuur voorgeschreven.
Hij wilde er nu al wel een geven, maar was bang dat we dan weer achter de feiten aanliepen.

Balen natuurlijk! want nu blijkt dus dat zowel zijn lies als zijn handje niet goed te zijn. Ik ben benieuwd of ze dinsdag de uitslag hebben want het was erg kortdag met het weekend ertussen, maar goed, we moeten dus wéér afwachten.
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:06:17 #81
105888 renzell
pi_44057920
Jeetje Githa, het houdt niet op voor je he. Meiske meiske toch, wat een ellende. Je krijgt een dikke
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:21:07 #82
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_44058527
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:31 schreef Githa het volgende:
Ik snap wat je bedoeld Renz...goed van je dat je het werk iig hebt afgezegd, een beetje rust is wel verdiend en dan kun je er helemaal voor Julius zijn.

Wij zijn vanmorgen bij de chirurg geweest. Het openbarsten van de wond is opzich niet zo'n ramp als we dachten omdat ze het onderhuids ook gehecht hebben. De vraag bleef wel wat voor bacterie erin de ontsteking zit.
Nu kregen we de uitslag van de vorige kweek, die waren van zijn handje, en daaruit bleek dat er een bacterie inzit die het genezingsproces vertraagt. vermoedelijk zit díe bacterie nu ook in zijn lies
Er is een nieuwe kweek gemaakt waarvan we hopelijk dinsdag de uitslag hebben en aan de hand daarvan wordt een nieuwe Ab kuur voorgeschreven.
Hij wilde er nu al wel een geven, maar was bang dat we dan weer achter de feiten aanliepen.

Balen natuurlijk! want nu blijkt dus dat zowel zijn lies als zijn handje niet goed te zijn. Ik ben benieuwd of ze dinsdag de uitslag hebben want het was erg kortdag met het weekend ertussen, maar goed, we moeten dus wéér afwachten.
Zit het wel eens mee? Jemig zeg. Wat een ontzettend vervelende toestand allemaal .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_44058730
Githa, wat is dat weer een teleurstelling voor jullie zeg... Hopelijk hebben ze dinsdag dan wel de uitslag, want dat duurt al lang genoeg lijkt me...
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 17:13:37 #84
81992 Githa
pi_44060040
We gaan er iig vanuit dat het allemaal wel met een AB kuur op te lossen is, dus dan maar wat vertraging.
Ik hoop gewoon dat die uitslag dinsdag binnen is.
Iig al fijn dat er niks hoeft te gebeuren aan het openbarsten van de wond
pi_44060757
Githa, hopelijk slaat de AB snel aan, wat rot dat het allemaal niet zo lekker loopt!

Die sukkels bij de apotheek hier hebben te weinig AB meegegeven. Ze moest 4 dagen 3 ml per dag, vandaag was de derde dag, en ik had net niet genoeg voor 3 ml, morgen is het dus al op
Hopelijk kan dit via de weekendapotheek gedaan worden, anders zitten we daar weer mee...
Sara
Merel
Ukje
pi_44060989
Githa ik weet niet of het handig is, maar je kan eventueel met zwaluwstaartjes de wond wat dichtplakken. Als je het een beetje strak trekt heelt het mooier. Maar met een ontsteking in de wond is dat misschien ook weer niet handig...
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 17:56:59 #87
81992 Githa
pi_44061122
Volgens de chirurg hoeven we aan het openstaan van de wond niks te doen, maar thnx voor het meedenken L-E-A.
Het is ook dik en gezwollen en er komt vocht uit, dus een zaluwstaartje zal niet effectief zijn.
Hoofdzaak is om de ontsteking en de bacterie weg te krijgen.
pi_44063785
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef Fuente het volgende:
Die sukkels bij de apotheek hier hebben te weinig AB meegegeven. Ze moest 4 dagen 3 ml per dag, vandaag was de derde dag, en ik had net niet genoeg voor 3 ml, morgen is het dus al op
Hopelijk kan dit via de weekendapotheek gedaan worden, anders zitten we daar weer mee...
Dat hadden ze bij mij toen ook gedaan... ik heb de kuur toen niet afgemaakt maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hier was het zelfs véél te weinig, twee dagen te weinig. Vreeeeemd.
Hopelijk kan het opgelost worden!
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:56 schreef Githa het volgende:
Het is ook dik en gezwollen en er komt vocht uit, dus een zaluwstaartje zal niet effectief zijn.
Hoofdzaak is om de ontsteking en de bacterie weg te krijgen.
Dat klinkt naar zeg! Lijkt me echt allemaal heel akelig voor jullie
pi_44064911
ochjee wat een hoop zielige zieke kindjes!!!

he githa wat naar dat het ontstoken is zeg vreselijk voor t arme ventje
zo veel mogelijk zonder luier rond laten trippelen.
oh ik lees nu pas dat ze niet weten wat voor bacterie er in de wond zit
wat erg ik zou toch blijven spoelen met biotex (jij gebruikt soda toch? biotex (voorwas, verdund met water) klinkt stom, maar het is echt goed tegen ontstekingen, het spoelt de bacterie er goed uit. in iedergeval is het heel goed dat de wond open is, een dichte ontstoken wond is helemaal naar. prut eruit, zegmaar.. zodra er pus is/komt gaat het de betere kant op.

en ik las over saartje die helemaal ligt te kronkelen van de oorpijn sara toch! wat erg meissie
en nogsteeds zo benauwd, blegh, beterschap dametje

en een juultje die ziek is en nogsteeds een kapotte voet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_44065998
Emma heeft het lopen echt ontdekt, ze loopt nu meer dan ze kruipt. Ze zeult zelfs d'r speelgoed van de ene kant naar de andere kant van de kamer. Ook zegt ze steeds meer, in haar vocabulair zitten nu ook kije (kindje) en ajo (hallo). We dachten gister dat hetwel leuk was om een Bumbaknuffel te kopen voor de sint. In de winkel lietenwe Emma de knuffel zien. Die werd geknuffeld maar snelweer opzij gelegd om plaats te maken voor Bert en Ernie. Ook Nijntje was lief maar niet heel lief.We hebben dus maar geen knuffel gekocht omdat ze net zo enthousiast is over haar pop en beer.

Wat een zieke kleine mensjes hier, niks leuk.

owja, ik lees net het luiertopic over plassen. Emma heeft de gewoonte om te gaan plassen als ze in haar blootje in badkamer staat, vlak voor ze in bad gaat .
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44066029
beterschap zieke kindjes en maar snel beter worden he
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44066309
emma nou beter ervoor dan erin
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 22:23:00 #93
81992 Githa
pi_44067996
Jordy heeft de gewoonte om ná het bad te plassen. Als hij in ze badjasje zonder luier van badkamer naar slaapkamer huppelt
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:39:14 #94
105888 renzell
pi_44074381
Hier nog steeds drama. Huilen met de pet op, heel veel snot, bloedneusje en volgens mij echt heel erge keelpijn. Wat kan ik daar nou het beste tegen doen behalve die zetpilletjes geven? Ik probeer zo nog even wat tijmsiroop en in te krijgen of wat kruidenthee met honing, maar verder weet ik het ook niet.
pi_44074400
Noah plast zelden tot nooit zonder luier ín bad weet ik dan weer niet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44074428
Ach renzell wat zielig voor Julius. Kun je de Tijmsiroop niet door zn drinken doen misschien? Heb verder niet echt tips voor je, ik ben gezegend met een zoon die dol is op hoestdrank en wel dagelijks komt aanlopen met het hoestdrankje "drinkeh?"
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44074993
Renzell, heb je al een waterijsje geprobeerd?
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:41:07 #98
105888 renzell
pi_44075352
Nee, maar daar is ie wel dol op, dus dat ga ik straks meteen proberen, dank je!
pi_44084452
Mijn kind is een sadist.....

Ik heb vanmiddag het blad van de kinderstoel op mijn grote teen gekregen. Het deed zoooo onwijs zeer dat de tranen over mijn wangen rolde en Amber lag helemaal in een deuk.... stom kind
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44085262
Vandaag is Sinterklaas in ons dorp gearriveerd , per boot eerst in de haven en vervolgens nog een feestje in het dorpshuis. Super gezellig en de kinderen werden echt verwend. De pieten gaven alle kinderen wat te drinken en een frikandel en natuurlijk de nodige pepernoten. Volgens mij vond Isis vooral alle pepernoten geweldig , want de frikandel heeft ze niet echt naar omgekeken. En al die kinderen bij elkaar vond ze echt geweldig , ravotten en rennen en vooral niet bij mama gaan zitten. Met als gevolg een piet die haar van achteren ineens pakte en de lucht in tilde... Dat was schrikken en toen bleef ze dus wel bij me in de buurt
Toen de Sint bij haar in de buurt was kreeg ze onverwachts ook nog een handje van hem , wederom wel even schrikken natuurlijk , want ze had niet eens gezien dat hij in de buurt was. En toen we weer naar huis gingen kreeg ze nog een chocolade letter en nog meer pepernoten van de Pieten. Heb het idee dat ze het niet heel erg eng meer vond want ze draaide zich nog even om te zwaaien en dag te roepen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:30:00 #101
105888 renzell
pi_44089420
Lief Xanthe, klinkt als een leuk feestje.

Ik moest vandaag werken van 12.30 tot 20.00uur, heb Juul om twaalf uur in bed gelegd en toen ik thuis kwam om half negen, sliep de haas nóg!!! Nou ja, ik overdrijf, hij is tussendoor precies 1 uur wakker geweest. Net wéér even uit bed gehaald in de hoop dat we er nog wat eten in konden krijgen, maar niks hoor. Piepen en jammeren was het. Ik heb hem net weer teruggelegd en hij heeft geen kik meer gegeven. Maarre.... slapen maakt beter, toch? Ik hoop het maar, want dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:40:13 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44089691
Ik zou vooral bang zijn dat hij de hele nacht wakker zou zijn denk ik Maar hij zal het wel nodig hebben denk ik zo. Hopelijk voelt ie zich morgen idd echt beter!
©Dumbo
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:00:21 #103
105888 renzell
pi_44090163
Ik ook Tex, ben ik óók bang voor. Maar eruit is gewoon écht geen optie nu. Hij huilt en piept alleen maar en gaat op de bank verder liggen maffen, of wijst de hele tijd heel zielig naar zijn bedje. Sja, dan zit er nog maar 1 ding op en dat is 1, 2 hup, dat nestje in.

Fijn trouwens, zo'n zoontje dat graag hoestdrank drinkt!
pi_44090605
Jeu wat een slaapkop, dat is voor mij ook ongekend! Wel lekker, toch? Als hij vanacht ook lekker door blijft slapen
Heeft hij geen koorts?

Yoram is nog steeds verkouden en benauwd, maar de puf werkt goed, het diepste dalletje hebben we wel weer gehad met hem! Gelukkig!

Vicky, gaat alles goed nu met je teen?

En gaat het nog een beetje met jullie, Githa?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44090996
Mel, hij is wel gekneusd, maarhet doet niet meer zo zeer als vanmiddag...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 09:35:11 #106
81992 Githa
pi_44097263
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef melonovy het volgende:

En gaat het nog een beetje met jullie, Githa?
Jawel hoor Mel, lief dat je het vraagt.
We gaan gewoon door en zien dinsdag wel weer verder.
Al met al ziet zijn handje er beter uit dan de vorige keer, dus ik zie de kans van slagen nog steeds beter in, ondanks de tegenslagen nu die de boel vertragen.

We hebben het weekend gewoon vol met leuke dingen gepland en dat helpt!
Gister hebben we sinterklaas gevierd met mijn familie en Jordy heeft een keuken gekregen en doet de hele tijd niks anders meer als Koken
Net echt gewoon potje onder de kraan en in het pannetje bijgieten, nog wat kruiden erbij en dan goed roeren. Dan nog even proeven en "hmmmm' zeggen Echt zo leuk!
Vanmiddag moeten we nog naar mijn vriendin die óók wat cadeaus heeft gehaald voor Jordy en dan is het echt klaar.
pi_44097333
Even tussen de sint-dingen door:
Sara is gister enorm verwend door opa en oma! (ik bedoel, sinterklaas )
Ze is ook echt aan het opknappen, vannacht de hele nacht geslapen, geen kik gehoord. Overdag grote babbels (allemaal nieuwe dingen!) en supervrolijk.
Ze is alleen nog af en toe flink benauwd, we moeten woensdag sowieso nog naar de HA om haar oortjes te checken, dus gaan we kijken we wat we dan met de benauwdheid kunnen.
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 09:51:56 #108
81992 Githa
pi_44097345
Fuente wat fijn dat ze eindelijk weer wat beter aan het worden is, werdt ook wel tijd hé
pi_44112929
Pff Amber is ook schoftelijk verwend vandaag.. Het was heel gezellig en ze heeft lekker gescheurd met papier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44112979
doe eens spammen
Syllables govern the world
  zondag 3 december 2006 @ 20:39:13 #111
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44113103
Heeft Julius de hele nacht geslapen Renz? En is hij al wat opgeknapt?
Fijn Fuente, dat het weer een beetje beter gaat met Saartje.
En wat een verwennerij allemaal.... Ze zullen het verdiend hebben.
Hier een meisje met koorts. Ze is een uurtje eerder dan gebruikelijk naar bed gegaan, zonder eten. Ze heeft een zetpilletje gehad maar voelt nog steeds warm. Als ik het niet vertrouw mag ze vannacht bij ons in bed.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 3 december 2006 @ 21:46:40 #112
105888 renzell
pi_44115520
Oh nee, Luuk óók al?! Dikke kus voor d'r!

Fijn dat het met Saar al een pietsie beter gaat Fuente. En dat werd tijd ook zeg, arm meidje.

Juul werd om 4 uur wakker en ik had 'dienst', dus ik was de Sjaak en moest eruit. Tot zes uur beneden Babar het olifantje ( jeugdsentiment ) gekeken en de man toen weer op bed gelegd, alwaar hij zich koest heeft gehouden tot 08.40uur. Jammer alleen dat ik zelf niet meer in slaap kwam. Wéér geradbraakt naar het werk dus vandaag. Maar.... de winst is: meneer kan weer lachen! Eten doet ie nog niet (al bijna een week bijna niks, behalve af en toe een hap of wat pap) en snotteren des te meer, maar er zit weer enigszins leven in de brouwerij. Hij lag er vanavond weer zeer vroeg in, dus ben benieuwd wat de nacht gaat brengen (gelukkig heb ik 'vrij', dus ik ga slapen slapen slapen, ben zó moe! )
En ook heel benieuwd trouwens hoe déze dreumes het grote Sinterklaasfeest zal vinden dinsdag. Leuk hè Vicky, die kleine scheurmonsters?! Deze week nog snel even wat kleine prullaria kopen. Heb er zin in!

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 04-12-2006 09:07:09 ]
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 22:42:43 #113
81992 Githa
pi_44117750
Luuke begin jij nou ook al, beterschap meis
Lekker bij papa en mama slapen dat is dan toch wel een troost

Julius, dat klinkt toch wel wat beter, ben blij dat je weer een beetje kunt lachen, jij ook een dikke
  zondag 3 december 2006 @ 23:01:47 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44118447
Sara en Julius weer aan de beterende hand
En renzell kindjes hebben vaak wel genoeg reserve om een tijdje zonder (veel) eten te kunnen hoor. Maar hoop dat ie toch snel weer lekekr wat hapjes gaat eten Misschien kan Jordy wat voor hem koken

Noah wisselt van "zo lief dat ik hem wel op kan eten" naar "haalt het bloed onder je nagels vandaan" Dat ie boos wordt als ie zn zin niet krijgt okay, maar hij kan er zo in blijven hangen en zo door blijven gaan elke keer en steeds maar dingen doen waarvan ie weet dat het niet mag. Daar kan ik echt slecht tegen Maar op andere moment is ie zo onbeschrijflijk lief en grappig. Hij snapt al zoveel en zegt/doet precies de juiste dingen op het goede moment. Zó grappig! De nieuwe woordjes blijven ook maar komen, er komt gewoon geen einde aan
Toppunt van peuterpubergedrag: boos worden als de kat ook maar in de búúrt van jouw speelgoed komt
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 08:20:12 #115
81992 Githa
pi_44123614
Jordy blijft eigenlijk nooit echt lang in zijn boosheid zitten. Als hij het ergens niet mee eens is dan laat hij zich krijsend op de grond vallen en als ik hem dan negeer dan staat hij weer op en gaat verder met de orde van de dag
De enige keren dat hij echt blijft huilen is als hij net wakker wordt in de middag middag humeurtje en als hij echt moe is dan gaat hij ook het een na het ander uitvreten, verder is hij eigenlijk een heel lief en vrolijk mannetje Ik heb niet te klagen denk ik.
Ik ben benieuwd of dat peuterpuberen hier ook nog gaat komen tex
  maandag 4 december 2006 @ 08:38:33 #116
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44123726
Wat fijn!!! Julius is weer beter aan t worden!! Wat een opluchting renzell. Wat heeft dat jochie veel geslapen trouwens dat zou Noa nooit lukken denk ik. Ik hoop wel dat hij snel weer gaat eten, dan zal jij ook wat geruster zijn.

Sara, jij ook weer ietsjes beter? Jammer dat het nog niet helemaal over is Fuente, maar ze is aan de beterende hand en dat is al fijn. En ben benieuwd wat de arts zegt over haar benauwdheid? (lijkt me heeeel zielig)

Dat peuterpuberen is wel herkenbaar hier, ook al is Noa meestal érg lief en op bepaalde momenten zó grappig en ontroerend... hier is het vooral Emma die de boosheid opwekt, als ze maar in de buurt komt waggelen of spelen gaat Noa al beschermend voor haar speelgoed staan, Emma wordt hardhandig weggeduwd (en krijst daarbij dan ook) en ze hebben echt een 'catfight' ... dat wordt nog wat later als ze écht groter zijn. Maar hopelijk is het dan juist minder omdat ze het beter aan elkaar kunnen uitleggen...
'Nee Emma, ik ben nu met deze puzzel bezig dus dan is het niet leuk als je één stukje afpakt!'
Dat doet Emma dus standaard, waarop Noa achter haar aan rent, het puzzelstukje afhandig maakt, Emma op de grond valt, hard gaat huilen (niet van het vallen maar van het afpakken) en ik moet gaan troosten en straffen. Noa gaat standaard in de hoek als ze Emma duwt of hardhandig is en ik probeer het elke keer te voorkomen door Noa iets anders aan Emma te laten geven voor ze iets afpakt ...
Maar lastig is t wel ... alleen zijn het engeltjes, samen zijn het ehh.... ruziemonstertjes ...

Oh ja! ik vergeet het helemaal, overmorgen is Noa jarig... 2 jaar alweer en dan mag ze uit dit topic (jammer wel, vond het wel makkelijk de twee meiden zo bij elkaar...)
Zaterdag zouden we het vieren, maar dat is helaas niet gelukt (zieke man en oververmoeide ikke én zeurderige kinderen van 's ochtends af aan...) maar natuurlijk krijgt ze cadeautjes van papa en mama dinsdagavond. Ze zal er niet zo heel veel aan missen als er weinig tot geen bezoek is (behalve oma )...
pi_44156012
* Vicky is even supertrots op Ambertje!!

Ze lag er gister om 20.00 uur in. Om 23.00 was ze heeeeel even wakker van het hoesten, om 7.00 was ze even wakker van het hoesten en toen was ze even aan het kletsen maar uiteindelijk is ze weer in slaapgevevallen en heb ik haar om 7.45 uur maar eens uit bed gehaald

Ze was me net aan het helpen met de was. Eerst alles op de bank, toen weer alles op de grond, toen op de tafel... Ze blijft wel van de opgevouwen was af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:10:31 #118
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44156235
Noa, nog 1 nachtje.... En dan ben je lekker 2!
Een hele fijne dag met oma .
En Suzanne, ik blijf het herhalen. Ik vind het echt zo ontzettend ongeloofelijk dat jij in de periode van mijn ene kind, er gewoon 3 uitbroedt! Ik vind je een supermama, dat het zo voor elkaar krijgt.

Vicky, fijn dat het slapen goed gaat!!!
pi_44159963
Oooh Vicky, ik moest wel ff heel erg lachen om je Amber-sadistje hihihi

Renzell, hoe is het nu met Julius?

Melonovy, fijn dat het wat beter gaat met Yoram

Luuke, dikke zoen voor jou, word maar snel beter meissie

Tex, dat ziet er inderdaad heerlijk peuterpuberig uit

Suzanna, catfight Nou ja, dat wordt nog wat! En Noa morgen alweer jarig, wat gaat dat snel he!

Sara is een stuk beter te pas. Toch heb ik niet het idee dat het helemaal over is. Ze wordt nog steeds ;s nachts wakker en gisteravond had ze wat verhoging. Manlief gaat er 's nachts uit met haar, omdat ik zelf een goede griep te pakken heb, en hij heeft juist de indruk dat het wel over is, dat ze 's nachts vooral verwend doet zeg maar
Overdag is ze soms nog wat benauwd, maar stukken minder dan eerst. Morgenmiddag gaan we weer bij de HA langs voor een check.
Verder heeft ze wat nieuwe dingen geleerd, zo kan ze nu 'ja' knikken, met heel haar lijfje doet ze dat Zo lief! Ze kan echt brabbelen nu, heeft helemaal een taaltje ontwikkeld. Ze loopt ook zo stoer, ze doet je alles na, heerlijk is dat Als ik een beweging met mijn handen maak, doet zij dat ook. Als ik 'jaja' zeg, doet zij het ook, zitten we zo 5 minuten jaja te roepen samen
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 14:06:31 #120
81992 Githa
pi_44161824
Eindelijk goed nieuws de uitslag van de kweek was nog niet binnen, maar de wond was zo mooi vooruit gegaan qua genezing dat ze geen problemen voorziet, dus ook geen nieuwe AB kuur wel zalf voor zijn lies.
We mogen naar de volgende fase, het spalken en afplakken met sillicone iig net zoiets als silicone, er was een nieuw product dat nog beter werkt, maar moet dat nog halen bestellen bij de apotheek
Super hé!
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:08:07 #121
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44161858
He he Githa eindelijk positief nieuws weet nog een lange weg te gaan maar dit is een mooi begin.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:17:01 #122
105888 renzell
pi_44163790
Eindelijk iets positiefs Githa! Wat heerlijk!!!
pi_44165947
Githa, wat fijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44166123
Githa joepie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:32:52 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44166142
super githa
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:39:35 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_44166366
super idd githa
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 17:36:33 #127
81992 Githa
pi_44168174
Nou hé ik ben ook blij, eindelijk op de goede weg!

Renzell, wanneer heb jij die afspraak in het ziekenhuis? ben wel benieuwd wat ze ervan vinden.
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:17:17 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44169345
Githa dat moet toch wel het fijnste sinterklaaskadootje zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:38:01 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44169936
Githa wat goed!
©Dumbo
pi_44171693
Githa wat een goed nieuws!!!
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 21:08:23 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44175041
Githa, goed nieuws, wat heerlijk zeg!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:20:14 #132
81992 Githa
pi_44175505
Ik word nog eens extra blij van al jullie gejompel
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:40:51 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44177518
Jordy, Juultje, Sara en Luuke ik ben te druk om veel te reageren maar hopelijk zijn jullie allemaal snel weer beter !
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:13:43 #135
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44177605
Fuente hoest nu met saartje ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44178050
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:59 schreef Fuente het volgende:

.......
Sara is een stuk beter te pas. Toch heb ik niet het idee dat het helemaal over is. Ze wordt nog steeds ;s nachts wakker en gisteravond had ze wat verhoging. Manlief gaat er 's nachts uit met haar, omdat ik zelf een goede griep te pakken heb, en hij heeft juist de indruk dat het wel over is, dat ze 's nachts vooral verwend doet zeg maar
Overdag is ze soms nog wat benauwd, maar stukken minder dan eerst. Morgenmiddag gaan we weer bij de HA langs voor een check.
Verder heeft ze wat nieuwe dingen geleerd, zo kan ze nu 'ja' knikken, met heel haar lijfje doet ze dat Zo lief! Ze kan echt brabbelen nu, heeft helemaal een taaltje ontwikkeld. Ze loopt ook zo stoer, ze doet je alles na, heerlijk is dat Als ik een beweging met mijn handen maak, doet zij dat ook. Als ik 'jaja' zeg, doet zij het ook, zitten we zo 5 minuten jaja te roepen samen
Net vanmiddag gepost meissie, maar toch thnx for asking ! Het gaat al met al redelijk goed nu, morgen dus weer naar de HA!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:36:35 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44178558
GITHA! Ein-de-lijk! Het gaat de goeie kant op. Wij zijn heul blij voor jullie, dikke kus!
  woensdag 6 december 2006 @ 12:11:01 #138
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44188965
Githa, wat fijn zeg!!! Jordy Echt heel fijn voor jullie, eindelijk een lichtpuntje.

Enne... Noa is 2 jaar vandaag! (hadden jullie gisteren al gezien ) ... ik heb me gelijk aangemeld in het peutertopic en ga nu maar vast zwaaien, tot gauw allemaal!! Gelukkig blijft Emma nog wel een tijdje hier...

Lishe, dat vind ik zelf ook zo apart... en Stiekemurd moet nu ook bijna bevallen van nr. 2, voor m'n gevoel heb ik dan 'tussendoor' ook nog even Emma gekregen ... (en zou dr noooooooooit meer willen missen...ook al is het best wel eens zwaar, zeker nu op het einde met de zwangerschap)
Mijn zus zegt ook vaak dat ik het zo goed doe met m'n kleintjes, maar zelf vind ik vaak dat ik tekort schiet... zeker de laatste tijd kan ik de kinderen weinig mee naar buiten nemen omdat dat te zwaar is (dubbele wagen duwen is erg zwaar voor m'n buik) en dan doet mijn moeder het wel, naar de eendjes, eendjes voeren etc., maar het voelt toch wel minder goed omdat ik het zo graag zelf wil doen...
Maar ze zijn er niet ongelukkig onder, ook al worden ze allebei (vooral Noa) wel dolblij als ik weer met ze naar buiten ga. 'Sjasje áán! Sjasje áán! Sjoene áán! Buite pele!!!' ...
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 12:38:56 #139
81992 Githa
pi_44189681
Noa, tot over een paar maandjes in het grote meiden/jongens topic
Ik kan me wel voorstellen dat het loodzwaar is nu Suzanna, maar de meiden lijden er vast nietonder zo te horen en daarbij is het een tijdelijk iets toch, straks kun je alles weer met ze doen alleen dan met nóg een mooi meisje erbij
Wat een rijkdom hé,2 en straks 3 van die mooie meiden!
pi_44190286
Githa wat fijn dat het zo goed met je mannetje gaat En met jou ook las ik in een ander topic
  woensdag 6 december 2006 @ 15:13:54 #141
105888 renzell
pi_44194155
Even binnenwalsen zonder te lezen....

Suzanna;
gefeliciteerd met je mooie oudste dochter!!! Wel gezellig dat je hier toch nog mee blijft kletsen met die andere prul.

En Ingrid, jij met je dreumesje! Ongelofelijk, wat vliegt de tijd. Welkom hier!!!
pi_44197549
Suzanna, gefeliciteerd met de verjaardag van Noa!!

We zijn net met Sara weer bij de HA geweest. Je zult 't niet geloven maar ze heeft nog steeds een oorontsteking, aan beide kanten. Het is wel echt minder geworden, maar het had gewoon weg moeten zijn.
We gaan het nu een weekje aankijken, ook omdat ze wel een stuk beter te pas is. Als het over een week nog hetzelfde is, worden we doorverwezen naar de KNO arts. Het is alleen dat die waarschijnlijk nog niet veel kan doen. Onze HA gaf ook aan dat hij expres nog even wacht, omdat we daar anders ook weer naar huis gestuurd worden met ' afwachten'. We hebben na deze week de oortjes echt alle tijd gegeven om te helen, AB-kuren eropzitten, waarvan 1 stootkuur, dus dat moet genoeg zijn. Het komt er dan waarschijnlijk op neer dat ze buisjes krijgt.
Sara
Merel
Ukje
pi_44198584
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef Fuente het volgende:
Suzanna, gefeliciteerd met de verjaardag van Noa!!

We zijn net met Sara weer bij de HA geweest. Je zult 't niet geloven maar ze heeft nog steeds een oorontsteking, aan beide kanten. Het is wel echt minder geworden, maar het had gewoon weg moeten zijn.
We gaan het nu een weekje aankijken, ook omdat ze wel een stuk beter te pas is. Als het over een week nog hetzelfde is, worden we doorverwezen naar de KNO arts. Het is alleen dat die waarschijnlijk nog niet veel kan doen. Onze HA gaf ook aan dat hij expres nog even wacht, omdat we daar anders ook weer naar huis gestuurd worden met ' afwachten'. We hebben na deze week de oortjes echt alle tijd gegeven om te helen, AB-kuren eropzitten, waarvan 1 stootkuur, dus dat moet genoeg zijn. Het komt er dan waarschijnlijk op neer dat ze buisjes krijgt.
Sterkte ermee met Sara... Maar wat ik me echt af vraag en dat is door eigen ervaring hoor
Hier werd namelijk door de haparts verteld dat Thijs ook een oorontsteking had... de kinderarts de volgende middag verkondigde dat er helemaal geen oorontsteking was
en na het eindgesprek is er idd nooit sprake geweest van een oorontsteking door de kinderarts...

Ik vind het echt zo rot voor jou dochter en hoop echt dat het snel allemaal over is, en dat het maar snel goed opgelost mag worden
pi_44203268
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:13 schreef renzell het volgende:

En Ingrid, jij met je dreumesje! Ongelofelijk, wat vliegt de tijd. Welkom hier!!!
tnx! Ik wilde me net melden!

Kim is alweer 1! T was gezellig en ze is lekker verwend.
  woensdag 6 december 2006 @ 23:31:15 #145
105888 renzell
pi_44210501
Even een reactie op Suzanna (in het peutertopic) en anderen die er naar vroegen. Met Juul gaat het zo zo. Hij is niet meer heel ziek, maar zit zichzelf wel vreselijk in de weg. Zeurderig, pieperig, drammerig, weinig eten, totaal opstandig. En ineens niet meer om 08.30 maar om 06.00uur wakker, zoals altijd in de weken na ziekte of sprongen. Echt een vroege peuterpuber, die van mij. Hij vertoont momenteel alle kenmerken om in zo'n opvoedkundig programma te belanden. En dan ook nog dat voetje waarvan de wond nog steeds open is. Niet fijn. Ik probeer morgen of overmorgen weer langs te gaan bij het ziekenhuis voor een (hopelijk) laatste check. Wél zijn we samen in bad geweest. Het moest echt, hij stonk! Ik dacht; schijt maar, ik doe het gewoon. Hij vond het heel erg eng (want een maand niet in de buurt geweest van water), maar uiteindelijk heerlijk. Alleen het verband dat om de wond zat, bleek compleet aangekoekt te zijn (klinkt ranzig en dat was ook zo, bah! ) Heb het héél voorzichtig los moeten peuteren en hem toen (onder luid gekrijs uiteraard) opnieuw verbonden. Maar men oh men, wat is dat genieten, zo'n fris jongetje in een vers pyamaatje!!!

Saartje meiske, nog steeds die oorontsteking?! Wat zuur zeg Fuente! Ik hoop echt voor jullie dat het heel snel en uitzichzelf verdwijnt nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 07-12-2006 13:03:18 ]
pi_44211144
oh fuente, wat ellendig dat 't zo voort duurt. arm klein ding. hopelijk is 't nu dan toch echt snel helemaal over, en anders moeten die buisjes dan maar uitkomst bieden. sterkte!

en renzellchen, heerlijk verslag weer, kan me levendig voorstellen hoe prettig zo'n baddersessie dan is na zo lange tijd!!! en dat verhoogde drama-gehalte lijkt me logisch na zo'n gekke periode, hopelijk gaat dat snel weer voorbij. anna is ook een enorme dramaqueen de laatste dagen, heeft volgens mij met de logeerpartij bij opa & oma te maken (een hele week voortdurend veel aandacht, wat wil je!). ze kan gillen, enorm! zo weinig mogelijk van aantrekken maar is hier het beleid. (verder is ze ook wel ontzettend lief trouwens hoor).
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2006 @ 08:21:34 #147
81992 Githa
pi_44214494
fuente, jeetje wat een gedoe allemaal, ik kan me voorstellen dat je niet echt meer weet waar je aan toe bent.
Hopelijk valt het allemaal mee en is die ooronsteking volgende week helemaal weg.

Renzell, wat naar dat het allemaal zo lang duurt Voor Julius ook een hele opgave zo, nog even meid
Dat opstandige kan goed een manier van uiten zijn Renzell, Jordy heeft het ook vreselijk erg gehad, maar dat lijkt nu weer af te nemen godzijdank Het is ook nietniks allemaal,sterkte maar weer!

Bix, een week extra aandacht bij opa en oma wil ook wel eens voor problemen zorgen ja, jij ook succes
  donderdag 7 december 2006 @ 09:20:05 #148
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44215155
Suzanna nog gefeliciteerd met je oudste dame En tot over paar dagen in het peutertopic

Ingrid en Kim welkom

Fuente wat zielig dat Sara nog steeds oorontsteking heeft, wat houdt dat lang aan zeg! Ik hoop echt dat het nu snel vanzelf verdwijnt en dat buisjes niet nodig zijn!

Renzell kan me voorstellen hoe heerlijk dat moet zijn, na een maand weer een fris gebadderd jongetje En sterkte met het peutergedrag...

Bij Noah lijkt de peuterpuberteit alweer overgewaaid. Al vrees ik een beetje dat het nooit echt goed doorgezet heeft. Dit kan nooit het ergste zijn geweest Hij is nu weer erg vrolijk en gezellig (was ie eerst ook wel hoor, maar nu alleen maar) maar ook heel druk. Rent ie als een gek door het huis heen en maar lachen En steeds de slappe lach om simpele dingetjes. En ook dikke neplachen, het uitslovertje
©Dumbo
pi_44215305
tex, het komt gewoon in golfjes, volgens mij, dat peuterpuberen. met piet althans ook nooit 1 duidelijk aanwijsbare fase gehad waarin 't alleen maar moeilijk ging.
  donderdag 7 december 2006 @ 09:55:47 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44215762
Ah okay. Ja je leest hier af en toe van die verhalen, dat ik dacht, bij ons valt het allemaal nog wel mee
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')