Vind die Flying V mooierquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat nou explorers?
[afbeelding]
Kelly's zeg ik je!
Deze is inmiddels al weer een half jaartje van mij![]()
![]()
de andere gitarist van mn band heeft die gitaar ook, wel tof ding, maar die onderkant gaat omhoog. bij mijn explorert gaat ie in een punt omlaag, das veel mooierquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat nou explorers?
[afbeelding]
Kelly's zeg ik je!
Deze is inmiddels al weer een half jaartje van mij![]()
![]()
Ja ik ben al een tijdje geïnteresseerd in zulke dingen, maar durf nooit zo goed te beginnen, me soldeer kunsten zijn ook niet superquote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef Neidropje het volgende:
[..]
yeah moet je zeker doen. Is erg makkelijk om eens te beginnen met het maken van pedaaltjes, zit ook een erg goed forum bij. Ik ben begonnen met een AB boxje maken:
[afbeelding]
Kijk maar eens in je broek^^quote:Op donderdag 30 november 2006 09:46 schreef DivineJester het volgende:
* DivineJester is dus geen echte man
![]()
Dean!!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:27 schreef imported_sphinx het volgende:
ik wil btw ook nog een V, maar er zijn niet zoveel mooie
dat zeg ik, zowat geen mooie te vindenquote:
mneh.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind alleen die rood/zwarte mooi eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mneh.
zijn wel wat toffe, maar die hebben een lelijke headstock. zoals die BC Rich.
eigenlijk is deze alleen tof:
[afbeelding]
groot, lomp en lelijk idd. vooral met die V's dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind die Headstocks altijd veeeeel te lelijk van Dean![]()
simpele soldeerbout + soldeer voldoet. Ze verkopen er ook een bij newtone, voor een tientje. Ennuh er is genoeg info te vinden over solderen. Zelf heb ik ooit elektronica voor dummies aangeschaft, erg leuk. En ergens op de NASA site staan soldeerlessenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja ik ben al een tijdje geïnteresseerd in zulke dingen, maar durf nooit zo goed te beginnen, me soldeer kunsten zijn ook niet super.
Je moet hier zeker wel een soldeer pistool voor hebben of niet?
Maar perfect in balans, en klinken zoooooo lekker!! Jullie weten echt niet wat jullie missen!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
groot, lomp en lelijk idd. vooral met die V's dan.
Zeer zeker. Tijdje niet geweest moest dit topic weer even opzoeken als beginnende gitaarspelerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Desensitized het volgende:
Remember, remember the 5th of November. Geniale film!![]()
Hoi![]()
ROT OP!!!!!quote:
Nee ibanez is lekkerquote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef ibaneX het volgende:
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/11/33315390416.jpg]afbeelding][/URL]
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee ibanez is lekker![]()
Daar zou ik m'n openhaard nog niet eens mee durven aan te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |