Vind die Flying V mooierquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat nou explorers?
[afbeelding]
Kelly's zeg ik je!
Deze is inmiddels al weer een half jaartje van mij![]()
![]()
de andere gitarist van mn band heeft die gitaar ook, wel tof ding, maar die onderkant gaat omhoog. bij mijn explorert gaat ie in een punt omlaag, das veel mooierquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat nou explorers?
[afbeelding]
Kelly's zeg ik je!
Deze is inmiddels al weer een half jaartje van mij![]()
![]()
Ja ik ben al een tijdje geïnteresseerd in zulke dingen, maar durf nooit zo goed te beginnen, me soldeer kunsten zijn ook niet superquote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef Neidropje het volgende:
[..]
yeah moet je zeker doen. Is erg makkelijk om eens te beginnen met het maken van pedaaltjes, zit ook een erg goed forum bij. Ik ben begonnen met een AB boxje maken:
[afbeelding]
Kijk maar eens in je broek^^quote:Op donderdag 30 november 2006 09:46 schreef DivineJester het volgende:
* DivineJester is dus geen echte man
![]()
Dean!!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:27 schreef imported_sphinx het volgende:
ik wil btw ook nog een V, maar er zijn niet zoveel mooie
dat zeg ik, zowat geen mooie te vindenquote:
mneh.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind alleen die rood/zwarte mooi eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mneh.
zijn wel wat toffe, maar die hebben een lelijke headstock. zoals die BC Rich.
eigenlijk is deze alleen tof:
[afbeelding]
groot, lomp en lelijk idd. vooral met die V's dan.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind die Headstocks altijd veeeeel te lelijk van Dean![]()
simpele soldeerbout + soldeer voldoet. Ze verkopen er ook een bij newtone, voor een tientje. Ennuh er is genoeg info te vinden over solderen. Zelf heb ik ooit elektronica voor dummies aangeschaft, erg leuk. En ergens op de NASA site staan soldeerlessenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja ik ben al een tijdje geïnteresseerd in zulke dingen, maar durf nooit zo goed te beginnen, me soldeer kunsten zijn ook niet super.
Je moet hier zeker wel een soldeer pistool voor hebben of niet?
Maar perfect in balans, en klinken zoooooo lekker!! Jullie weten echt niet wat jullie missen!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
groot, lomp en lelijk idd. vooral met die V's dan.
Zeer zeker. Tijdje niet geweest moest dit topic weer even opzoeken als beginnende gitaarspelerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Desensitized het volgende:
Remember, remember the 5th of November. Geniale film!![]()
Hoi![]()
ROT OP!!!!!quote:
Nee ibanez is lekkerquote:Op donderdag 30 november 2006 21:22 schreef ibaneX het volgende:
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/11/33315390416.jpg]afbeelding][/URL]
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
Dean![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee ibanez is lekker![]()
Daar zou ik m'n openhaard nog niet eens mee durven aan te steken.
N00B, ik speel cort tegenwoordigquote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Bang dat je het te warm krijgt?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | |-10-------------------------11-13-10----------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| s |----10-13-12-10-13-10-12-10-------------------------------------| |-10-------------------------/10-9-8-----------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |
Mensen die Dean _O_ doenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:19 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Maar perfect in balans, en klinken zoooooo lekker!! Jullie weten echt niet wat jullie missen!
Tevens is de afwerking zo fokking goed, voor zo'n kleine prijs!
En die headstock is niet lelijk, integendeel!
Dean![]()
Nou inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef Svyatagor het volgende:
Wat een pubertopic is dit geworden zeg. [afbeelding]
Ik heb wel een soldeer bout maar die is echt enorm lomp, niet echt een puntje maar meer een platte plankquote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef Neidropje het volgende:
[..]
simpele soldeerbout + soldeer voldoet. Ze verkopen er ook een bij newtone, voor een tientje. Ennuh er is genoeg info te vinden over solderen. Zelf heb ik ooit elektronica voor dummies aangeschaft, erg leuk. En ergens op de NASA site staan soldeerlessen
Aargh, waar ken ik dit toch van...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Neidropje het volgende:
[ code verwijderd ]
blijft ook een leuk deuntje op gitaar
harstikke mooi man!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:02 schreef VaderJacob het volgende:
Echt he, om de 3 topics deze discussie en elke keer halen dezelfde personen dezelfde gitaren erbij![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
harstikke mooi man!
waar de fuck moeten we het anders over hebben, na bijna 100 topics blijft er niet heel veel over.
behalve als je *ril* serieus *ril* gaat doen.
* imported_sphinx moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee hulp![]()
1) een noisegate kan je het beste als laatste in je serie pedalen schakelen omdat je daar natuurlijk de ruis uit moet vissen, maar aangezien ik stereo speel met m'n chorus pedaal over 2 versterkers moet die eigenlijk als laatste. Of kan dat ook op een andere manier ?
2) noise gate heeft een send/return, het is toch het makkelijkst om je gitaar in de input te doen, je amp in de output en je pedalen schaklen tussen je send en return? Of is dit nog anders te schakelen.
En wat zijn nou precies voor en nadelen van parallel schakelen ?
Wat dacht je van: niet posten als je niet iets zinnigs te melden hebt? Het is maar een suggestie.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
harstikke mooi man!
waar de fuck moeten we het anders over hebben, na bijna 100 topics blijft er niet heel veel over.
behalve als je *ril* serieus *ril* gaat doen.
* imported_sphinx moet er niet aan denken
Er zijn mensen die dat doen. Die zijn grotendeels vijftig topics geleden al ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat dacht je van: niet posten als je niet iets zinnigs te melden hebt? Het is maar een suggestie.![]()
*Eens is!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat dacht je van: niet posten als je niet iets zinnigs te melden hebt? Het is maar een suggestie.![]()
godfatherquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Neidropje het volgende:
[ code verwijderd ]
blijft ook een leuk deuntje op gitaar
haha ja kwam erachter dat guns n roses em weleens live heeft gedaan, staat hier een tabje:quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
godfather![]()
moest em 2 keer spelen voordat ik em door had![]()
weet iemand nog relaxte blues nummers of artiesten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Gister naar Alamo Race Track, Spinvis (solo) en Ghosttrucker..
Ghosttrucker was echtBeetje jazz-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |