Je had een herberekening kunnen aanvragen door een grove loonverlaging waarin je bent terecht gekomen, maar goed dat had je toen gelijk moeten doen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Lapzwans het volgende:
Nog meer geld lenen gaat echt niet lukken helaas. Komt allemaal omdat ik bij die ene werkgever van de post van 2005 ben weg gegaan, want ik kreeg een andere baan waar ik 500 Euro meer verdiende en dan nog 500 Euro reiskosten kreeg. Ik leefde in weelde, kocht een te dure dieselauto en na een half jaar ging dat bedrijf failliet. Dieselauto moest met veel verlies weg, loon is flink gedaald. Huur en zorgtoeslag zijn gebaseerd op loon van die werkgever waar ik veel meer kreeg. Dus eerder dan eind volgend jaar zal ik niet meer geld krijgen ben ik bang. Mijn hoop is gevestigd op Jan Marijnissen.
bieden begint bij 15 euroquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heeft ie een trekhaak?
Volgens mij is het niet voor het eerst dat jullie zo diep in de shit zitten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Lapzwans het volgende:
Maar gaan die lui van het GKB niet je hele huis leeghalen dan ? Alles wat volgens hun dan luxe is kun je wel missen. OK, een tv is maar een ding, maar je moet toch ook leven ?
Wat wil je dan nog mogen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef Lapzwans het volgende:
[..]
Een financieel adviseur vertelde dat je helemaal niks meer mag. Ik wil best veel inleveren als ik maar niet in die onzekerheid hoef te zitten!
Zonder internet ga je dood? Het is leuk speelgoed, dat wel, maar als ik kon kiezen tussen een huis om in te wonen en eten op tafel *of* geen huis, geen eten maar wel internet dan zou ik toch mooi voor de eerste optie gaan. Internet en telefoons e.d. zijn handig, maar zeker wel een luxe artikel.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Effe tussendoor: internet is IMO geen puur luxe-artikel.
eh.. sorry, maar nee dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:08 schreef nickenjanine het volgende:
<knip>
Dure mobieltjes verlagen of abbonementen opzeggen. dit mag als je bewijst dat je in de schuld staat!
<knip>
Nee natuurlijk mag je dan niks meer!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef Lapzwans het volgende:
[..]
Een financieel adviseur vertelde dat je helemaal niks meer mag. Ik wil best veel inleveren als ik maar niet in die onzekerheid hoef te zitten!
Hoezo ben JIJ ZIJN schulden aan het betalen? Ben je met hem getrouwd?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk mag je dan niks meer!
IK ben dan verdorie het restant van JOUW schulden aan het betalen en dan wil jij nog luxe hebben?
Je krijgt dan zakgeld om de maand mee door te komen en de rest van de rekeningen wordt door een schuld-saneerder betaald.
ik word een beetje moe van de slachtoffer-rol steeds..
Gelukkig niet zeg..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Hoezo ben JIJ ZIJN schulden aan het betalen? Ben je met hem getrouwd?
Klopt, maar het is kiezen tussen twee kwaden:quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg..
Maar na 3 jaar kromliggen om zoveel mogelijk schulden af te betalen wordt de rest kwijtgescholden...
Dat geld moet toch ergens vandaan komen nietwaar?
Aanname's mijn beste, aanname's.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef E.T. het volgende:
En 't ergste.. dit gaat volgens mij al jaren zo bij TS![]()
Volgens mij is dat wel zekerquote:Op woensdag 29 november 2006 14:46 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Aanname's mijn beste, aanname's.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |