Houd je bek anders ff als je toch niks te melden hebtquote:
Zie bovenstaandequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Houd je bek anders ff als je toch niks te melden hebt![]()
Ja, niks te melden dus.quote:
Beter denkbeeldig dan zon opblaas schaapquote:
Waar doel je op?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:40 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Beter denkbeeldig dan zon opblaas schaap
op dat schaap:Pquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar doel je op?
En hoezo kan je het laatste uur door?
Ow okquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:44 schreef quickie1985 het volgende:Nee ik verveel me kapot op mn werk
en beetje rellen met BD helpt me altijd weer op weg!
O.T : die teksten van die hardcore nummers: i had to kill a lot of people
OW RJ heel foutquote:
Jaquote:
Hooooooiquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:51 schreef liiszle het volgende:
haay
ja, 3. maar die schrikte we afquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hooooooi![]()
Geen enge potloodventers tegengekomen ?
Hoe, met een puntenslijper ?quote:
ik bewaar dit verhaaltje voor een andere keer :#quote:
Okquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik bewaar dit verhaaltje voor een andere keer :#
lis is weggggg
Nou joh, heb je nog eens wat te vertellen op je moeders verjaardagquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:56 schreef quickie1985 het volgende:
Wat ag je lezen als je niets te doen hebt? : Quantum technology , Black holes , General relativity theory, Ion drives, End of the world theorie , nuclear weapons , fusion reactors, particle cannons(tracht wat slimmer te worden
)
iewww of oeeeeeh ofquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik bewaar dit verhaaltje voor een andere keer :#
lis is weggggg
Jij ook alquote:
You're not the only one.quote:
ik ook.. en ben ziek... en moet werken vanavond... jaaahaa.. want als ik ziek ben.. wil ik wel centjes maar geen school..quote:
ga werken ofzo..quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:02 schreef quickie1985 het volgende:
rofl Ion cannons (C&C) kunnen dus gemaakt worden![]()
omg dies oud, maar wel de winquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Kan niet van die sletten houwe, Kan niet van die sletten houwe,
Ja ga maar weer gamen doen hequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:02 schreef quickie1985 het volgende:
rofl Ion cannons (C&C) kunnen dus gemaakt worden![]()
Doei RJquote:
Ja enquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:08 schreef booo het volgende:
[..]
Bartjeee, jij bent ook altijd in de sc he
Ja tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:09 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
www.wikipedia.com
gamen.. op mijn werk...
kon het maar
http://www.spele.nlquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:09 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
www.wikipedia.com
gamen.. op mijn werk...
kon het maar
Ow, Tom liep te zeiken dat ik geen sociaal leven had ofso omdat ik zo vaak op fok wasquote:
En dan lijk ik maar meteen op tom?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, Tom liep te zeiken dat ik geen sociaal leven had ofso omdat ik zo vaak op fok was
Ga een sociaal leven krijgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, Tom liep te zeiken dat ik geen sociaal leven had ofso omdat ik zo vaak op fok was
Ja, in dat opzicht welquote:
Houd je bek eens, ik heb een beter sociaal leven dan de meeste fokkers hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga een sociaal leven krijgen
Tof ik niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
MUSE MUSE MUSE MUSE MUSE![]()
![]()
. Nog een uurtje tot ik ga.
Noujazeg, ik zeg ook eens een keer ietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht wel
Verder niet gelukkig![]()
Ja, sorry dat ik beetje geirriteerd reageerdequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:17 schreef booo het volgende:
[..]
Noujazeg, ik zeg ook eens een keer iets
Ja, daar kan ik niets aan doen hè.quote:
Mja, ach..quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik beetje geirriteerd reageerde![]()
Dat is een prestatie wil je zeggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Houd je bek eens, ik heb een beter sociaal leven dan de meeste fokkers hoor![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is een prestatie wil je zeggen.
Dat is erg lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:21 schreef K-mail het volgende:
ik ga vanavond rogvleugel maken (niet dat t iemand interesseert maar tog meld ik t ff)
Leuk, boeit me geen reet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:21 schreef K-mail het volgende:
ik ga vanavond rogvleugel maken (niet dat t iemand interesseert maar tog meld ik t ff)
Zeg ik dat ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is een prestatie wil je zeggen.
Whehe! Een overeenkomstquote:
Hebben?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand nog Muse kaartjes hebben?
Neuh kopenquote:
quote:
Wat denk je nou zelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef Monotomo het volgende:
Velserbroek.com - www.velserbroek.com - De profielen site voor velsen en omgeving !
Ik las pedofielen site.
daagquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef mstr het volgende:
Ik heb een date, voor controle van m'n tanden
wat liefquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef Monotomo het volgende:
Ik heb vorige week een meisje ontmoet..
Ze is mooi, slim, prachtig figuur en je kan ook nog eens onwijs met d'r lachen.. Volgens mij ben ik..
Ik ben hier ook al wel een tijdjequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef lucina het volgende:
ach nu ik eraan denk![]()
![]()
ik ben hier nu een maand!! ik heb jullie nu een maand lang verveelt..![]()
![]()
![]()
Geregistreerd op: donderdag 13 oktober 2005 @ 09:12quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al wel een tijdje
ja okey... maar ben toch wel blij nuquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al wel een tijdje
Snap ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef lucina het volgende:
[..]
ja okey... maar ben toch wel blij nu![]()
Ik drie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaartje!
Ga is naar Musequote:
Haha, lang leve sinterklaas en kerstmisquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:54 schreef lucina het volgende:
ik ben boos eigenlijk![]()
klopt niet echt meer met wat hier bovenstaat maarja...![]()
mijn vader wil soort van kerstmis zonder kadotjes doen!!!
ik krijg geen kadotjes en mag nix kopen voor hem.. ik vind het niet kunne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij doen sowieso al zo'n 4 jaar zonder sinterklaas en dat boeit me niet maar nu gaan we ook nog geen kerstmis doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef booo het volgende:
[..]
Haha, lang leve sinterklaas en kerstmis
Nog eventjes D_A, dan kan ik daarna PUB drie dagen lang volspammen met hoe tof het wasquote:
Ik kan ook nog wel heen maar goed het heeft gewoon geen zinquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog eventjes D_A, dan kan ik daarna PUB drie dagen lang volspammen met hoe tof het was.
Tuurlijk wel, fuck Merel, dat doe je toch welquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel heen maar goed het heeft gewoon geen zin
Ik zou ook kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel heen maar goed het heeft gewoon geen zin
Waarom doe je het niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen gaan
Best wel tien minuutjes fietsen
hooooiquote:
Hoiquote:
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, fuck Merel, dat doe je toch wel.
vooruit 35 euries mag je een kaart hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen gaan
Right.quote:
ach het concert in Nimês, France overtreffen ze nooit meerquote:
Zullen wij samen Boquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen gaan
Ga samen met Bart en je mag de kaarten voro 70 overnemenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef booo het volgende:
[..]
Nouja, opzich ken ik niet echt veel van Muse enzo![]()
Nee, willen we wel korting, duhquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga samen met Bart en je mag de kaarten voro 70 overnemen
Geef dr nr esquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef Monotomo het volgende:
Ik heb vorige week een meisje ontmoet..
Ze is mooi, slim, prachtig figuur en je kan ook nog eens onwijs met d'r lachen.. Volgens mij ben ik..
60quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, willen we wel korting, duh![]()
Nee dankjequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga samen met Bart en je mag de kaarten voro 70 overnemen
quote:
Iedereen hier gaat al naar Incubusquote:
Dan is dit je kansquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef booo het volgende:
[..]
Nouja, opzich ken ik niet echt veel van Muse enzo![]()
Whaha, alsof ik wil/kanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou Bart zoek eens een ander.
maar er een pub meet vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iedereen hier gaat al naar Incubus
D_A
Merel
Bart
Kev
Incubus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
D_A
Merel
Bart
Kev
veel plezierquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik ga eten en daarna weg.
Jaa, ik bijna.. Ik moet nog even regelen met mama van vriendinnetje en mijn mamaquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
D_A
Merel
Bart
Kev
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Veel plezier chrisquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb ik ook weleens last vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef Sloffie het volgende:
ik kan net stoppen met eten in die pepernoten![]()
maar dat is een halve kiloquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van
Geowon hele zak leegeten, dan doe je het nooit meer
Ja nou, dan ben je er gelijk voor je leven vanafquote:
Ok, doeiquote:
Ghehe, daar moet je niet om lachen, botte horkquote:
Netjesquote:
whehehehehquote:
Nee, ik koop je kaartjes niet overquote:
Misschien dat ik dan toch zelf maar heen moetquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik koop je kaartjes niet over
waarom koop je de kaartjes als je ertoch niet heen wiltquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch zelf maar heen moet
Verjaardagkadoquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef lucina het volgende:
[..]
waarom koop je de kaartjes als je ertoch niet heen wilt![]()
![]()
okeyquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verjaardagkado
rest is lang verhaal.
Ja, opzich is het natuurlijk niet leuk voor Merel enzo, maar niet gaan is weer zonde van het geld lijkt mijquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch zelf maar heen moet
hooi... wat is er?quote:
en waarom kon hij niet gewoon zelf gaan ook alweer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, opzich is het natuurlijk niet leuk voor Merel enzo, maar niet gaan is weer zonde van het geld lijkt mij![]()
Al is het natuurlijk een tering lastig dilemma![]()
Zeker, en om iemand anders erop mee te nemen is me al helemaal te gortig. Dus ach ik denk dat ik gewoon niet gaquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, opzich is het natuurlijk niet leuk voor Merel enzo, maar niet gaan is weer zonde van het geld lijkt mij![]()
Al is het natuurlijk een tering lastig dilemma![]()
Den Bosch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef mstr het volgende:
Bart, waar is het?
Mmh okquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, en om iemand anders erop mee te nemen is me al helemaal te gortig. Dus ach ik denk dat ik gewoon niet ga
Hooooooooooiquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:57 schreef Boeman het volgende:
haaaaaaaai
Tsja, en dan nog hoe kom ik thuis?quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja kut bureaustoel nu zit ik de hele tijd zo laag
Nachtnet rijdt zeker niet vanaf Den Bosch ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, en dan nog hoe kom ik thuis?
Neen en zeker niet naar Den Helderquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nachtnet rijdt zeker niet vanaf Den Bosch ?
Mmh das kutquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen en zeker niet naar Den Helder
Ach, dan rij ik wel door naar Almelo. Opzich slaapplaatsen zat hoor maar goed het feit dat ik zonder Merel zou gaan, dat zit me niet lekker.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh das kut
Misschien mag je bij Bo slapen
Het idee alleen al gaan haar ouders van flippen![]()
Moet je het ook gewoon niet doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, dan rij ik wel door naar Almelo. Opzich slaapplaatsen zat hoor maar goed het feit dat ik zonder Merel zou gaan, dat zit me niet lekker.
Nee da's waar. Eigenlijk wel helemaal gelijk in. Maar goed tsjaquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je het ook gewoon niet doen
Ok, niet meer aan denken, ga wat leuks doen (met Merel smsen ofsoquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee da's waar. Eigenlijk wel helemaal gelijk in. Maar goed tsja
Ik vind hem vrij kaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef mstr het volgende:
Hier denk ik: Geile bak
[afbeelding]
En dan de achterkant
[afbeelding]
Dat monddood heb ik knopjes voor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, niet meer aan denken, ga wat leuks doen (met Merel smsen ofso) en dan ben je het morgen alweer vergeten
(mist Chris ff monddood gemaakt
)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat monddood heb ik knopjes voor.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat monddood heb ik knopjes voor.
Ja, we zien dus niks he, klootvioolquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind de voorkant wel, maar helaas heeft dat ding ook nog een achterkant.
Ik zie ze welquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we zien dus niks he, klootviool
Onthoudt nou dat je niet kan linken vanaf die site.
Ja, je bakt er niks vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zie ze wel
Maar dat komt omdat mijn FF niet meezend waarvandaan ik hem lees
Fixje
Ford Mustang Giugiaro Concept (2006)quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef Bravebart het volgende:
Nieuwe Mustang btw ?
ik durfde het zelf al niet te zeggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef booo het volgende:
Do, ik vind't niet zo'n toffe auto eerlijk gezegd
De achterkant niet nee, de voorkant daarintegen wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef booo het volgende:
Do, ik vind't niet zo'n toffe auto eerlijk gezegd
Jups.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef Bravebart het volgende:
Nieuwe Mustang btw ?
Scheiterdquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:20 schreef lucina het volgende:
[..]
ik durfde het zelf al niet te zeggen![]()
![]()
Ook niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:20 schreef mstr het volgende:
[..]
De achterkant niet nee, de voorkant daarintegen wel.
Pooierbakquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef booo het volgende:
[..]
Ook niet echt eigenlijk
Maarja, een Mercedes CLS 500 daarintegen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef booo het volgende:
[..]
Ook niet echt eigenlijk
Maarja, een Mercedes CLS 500 daarintegen
hooiquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef liiszle het volgende:
én ik denk, LIIISZLE IS BACK!
En ik dnek, dat is moooooooiquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef liiszle het volgende:
én ik denk, LIIISZLE IS BACK!
neeeheeee, zo zijn wij niet!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef lucina het volgende:
[..]
hooi
ohnee zometeen komt bart weer![]()
aan wie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeeeeeee bijna mijn kaarten verkocht
Dat hoor k zoquote:
Wat nu weerquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef lucina het volgende:
[..]
hooi
ohnee zometeen komt bart weer![]()
dat weet jij zelf ook hoor jongeheer!!quote:
Ah dat maakt mijn dag goedquote:
Ow bedoel je:quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef lucina het volgende:
[..]
dat weet jij zelf ook hoor jongeheer!!![]()
quote:
Aangeven dat ik je manier van reageren zie als een ideaalbeeld voor mijn toekomst op dit forum.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja en wat wil je nou met je quote?
hihi. dat zou je niet meer doen bartjequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow bedoel je:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
?
Oké gezellig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Aangeven dat ik je manier van reageren zie als een ideaalbeeld voor mijn toekomst op dit forum.
Niet ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi. dat zou je niet meer doen bartje![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow bedoel je:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
?
Het is dan ook een kuttopic.quote:
dan nogquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is dan ook een kuttopic.
Mag hoor, open er een topic overquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is dan ook een kuttopic.
Omdat je nog niet een mooie mijlpaal hebt gehad de laatste maandenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:31 schreef liiszle het volgende:
waaraom krijg ik nooit topicss van dat ik al zolang in pub ben enzo?
Ik neem het mee naar achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je het hem wel minimaal 5 minuten open mogen laten
ja nou maaar maar ik, ben dr al 2.5 maand enzo das toch mooi?! ennee inmiddels ben ik dr al sinds ehhmm.. Sinds fucking mijn verjaardag! 31-07quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je nog niet een mooie mijlpaal hebt gehad de laatste maanden
Denk ik![]()
Cynix was er zelfsquote:
Eerste post in Pub SC is dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:04quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou maaar maar ik, ben dr al 2.5 maand enzo das toch mooi?! ennee inmiddels ben ik dr al sinds ehhmm.. Sinds fucking mijn verjaardag! 31-07
ben jij jarig op 31 juliquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou maaar maar ik, ben dr al 2.5 maand enzo das toch mooi?! ennee inmiddels ben ik dr al sinds ehhmm.. Sinds fucking mijn verjaardag! 31-07
Ja, toen weer zwart werdquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
6 September was ik gewoon mod geworden.
*opent topic.
Ja!quote:
Pulpshowquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha BB
zie dit: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2939090715992548301&q=sintterror
super vet
aan wie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kaaaaaaaaaaaaaarten verkocht! Nu gauw wegbrengen!
Ja, pulpshow isquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef mstr het volgende:
Prison Break aflevering 13 is![]()
![]()
nog paar minuten te gaan voor hij afgelopen is en dan moet ik 3 maanden wachten
![]()
![]()
![]()
ga heroes downloaden, en supernatural das ook de winquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef mstr het volgende:
Prison Break aflevering 13 is![]()
![]()
nog paar minuten te gaan voor hij afgelopen is en dan moet ik 3 maanden wachten
![]()
![]()
![]()
Ja, die gozer uit Police Academyquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg deze is de win
op 3:40min http://www.youtube.com/watch?v=UgcpCjU91G4&eurl=
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:03 schreef mstr het volgende:
Die FBi-kerol wordt neergeschoten door Kellerman
moet je het maar een tijdje missen hequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:04 schreef mstr het volgende:
En toen renden ze weg met Kellerman en toen was het einde aflevering 13
een 40-minuten besteding van elke dinsdag wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:05 schreef lucina het volgende:
[..]
moet je het maar een tijdje missen he![]()
moet je iets anders zoekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
een 40-minuten besteding van elke dinsdag weg
quote:
Wat erin?>quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef mstr het volgende:
Whehe, mijn mentor heeft mailtje naar alle ouders gestuurd
Over de behaalde (slechte) cijfers van vele leerlingen.quote:
quote:Verder gaan we met vertrouwen verder. We zijn nog steeds blij met de positieve sfeer in de groep, van lesgevende collega's krijgen we regelmatig te horen dat het prettig is om met 4Ha te werken.
Wat een slijmbal die mentorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Over de behaalde (slechte) cijfers van vele leerlingen.
en ik citeer:
[..]
Whahah! Prachtig! Bij ons wordt dan met de ouders apart contact opgenomen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Over de behaalde (slechte) cijfers van vele leerlingen.
en ik citeer:
[..]
Ja, kutjequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:03 schreef mstr het volgende:
Die FBi-kerol wordt neergeschoten door Kellerman
Bij ons alleen met de mensen die het slecht hebben gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef K-mail het volgende:
[..]
Whahah! Prachtig! Bij ons wordt dan met de ouders apart contact opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |