Ik kan ook nog wel heen maar goed het heeft gewoon geen zinquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog eventjes D_A, dan kan ik daarna PUB drie dagen lang volspammen met hoe tof het was.
Tuurlijk wel, fuck Merel, dat doe je toch welquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel heen maar goed het heeft gewoon geen zin
Ik zou ook kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel heen maar goed het heeft gewoon geen zin
Waarom doe je het niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen gaan
Best wel tien minuutjes fietsen
hooooiquote:
Hoiquote:
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, fuck Merel, dat doe je toch wel.
vooruit 35 euries mag je een kaart hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen gaan
Right.quote:
ach het concert in Nimês, France overtreffen ze nooit meerquote:
Zullen wij samen Boquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen gaan
Ga samen met Bart en je mag de kaarten voro 70 overnemenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef booo het volgende:
[..]
Nouja, opzich ken ik niet echt veel van Muse enzo![]()
Nee, willen we wel korting, duhquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga samen met Bart en je mag de kaarten voro 70 overnemen
Geef dr nr esquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef Monotomo het volgende:
Ik heb vorige week een meisje ontmoet..
Ze is mooi, slim, prachtig figuur en je kan ook nog eens onwijs met d'r lachen.. Volgens mij ben ik..
60quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, willen we wel korting, duh![]()
Nee dankjequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga samen met Bart en je mag de kaarten voro 70 overnemen
quote:
Iedereen hier gaat al naar Incubusquote:
Dan is dit je kansquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef booo het volgende:
[..]
Nouja, opzich ken ik niet echt veel van Muse enzo![]()
Whaha, alsof ik wil/kanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou Bart zoek eens een ander.
maar er een pub meet vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iedereen hier gaat al naar Incubus
D_A
Merel
Bart
Kev
Incubus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
D_A
Merel
Bart
Kev
veel plezierquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik ga eten en daarna weg.
Jaa, ik bijna.. Ik moet nog even regelen met mama van vriendinnetje en mijn mamaquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
D_A
Merel
Bart
Kev
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Veel plezier chrisquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb ik ook weleens last vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef Sloffie het volgende:
ik kan net stoppen met eten in die pepernoten![]()
maar dat is een halve kiloquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van
Geowon hele zak leegeten, dan doe je het nooit meer
Ja nou, dan ben je er gelijk voor je leven vanafquote:
Ok, doeiquote:
Ghehe, daar moet je niet om lachen, botte horkquote:
Netjesquote:
whehehehehquote:
Nee, ik koop je kaartjes niet overquote:
Misschien dat ik dan toch zelf maar heen moetquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik koop je kaartjes niet over
waarom koop je de kaartjes als je ertoch niet heen wiltquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch zelf maar heen moet
Verjaardagkadoquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef lucina het volgende:
[..]
waarom koop je de kaartjes als je ertoch niet heen wilt![]()
![]()
okeyquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verjaardagkado
rest is lang verhaal.
Ja, opzich is het natuurlijk niet leuk voor Merel enzo, maar niet gaan is weer zonde van het geld lijkt mijquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch zelf maar heen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |