abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43959580
Hier verder.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43959612

Nog een keer dan.
pi_43959641
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43959849
tvp
pi_43959922
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Fatima .

Ik GoT uiteraard niet maar ik onthoud enkel wat zaken die me kunnen helpen bij m'n beeldvorming. Godslasteraar hierboven daarvan weet je gewoon dat hij tegen het ene sprookjesboek aanschopt maar ondertussen erg van andere sprookjes houdt .
Fatima, ik zou er spontaan voor gaan hockeyen.. De dames van Victoria zijn overigens ook niet slecht.

GL is cool.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43960374
Sprookjes zijn om van te houden, niet om in te geloven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43960614
huilie
Allah Al Watan Al Malik
pi_43960829
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
huilie
Snorf.

He, je doet het top, deze herst! Ga zo door .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43961199
Netjes.
pi_43961293
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:40 schreef kLowJow het volgende:
Netjes.
pi_43961417
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:43 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]
Speciaal voor mij? .
pi_43961973
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Speciaal voor mij? .
Losse synapsjes. Jij zegt netjes, dan denk ik aan zoiets.
Speciaal voor jou, als je wil .
pi_43962014
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:05 schreef sigme het volgende:
Speciaal voor jou, als je wil .
Ja hoor. .
pi_43962067
quote:
Regels voor EU-hulp buiten Europa onbekend

Nederlanders zijn over het algemeen slecht op de hoogte van de mogelijkheden om hulp te krijgen bij ambassades van andere EU-landen. Wie problemen krijgt in een land buiten Europa waar geen Nederlandse ambassade is, kan ook terecht bij de vertegenwoordiging van een andere lidstaat. Slechts 18 procent van de Nederlanders weet dat; gemiddeld is 23 procent van de Europeanen op de hoogte van de regel.
Eurocommissaris Frattini wil een voorlichtingscampagne beginnen om de regel meer bekendheid te geven. In de Europese grondwet is voorzien dat lidstaten hun ambassades kunnen samenvoegen tot één gezamenlijke EU-ambassade.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/domestic/#5096175
pi_43962140
Nog steeds niet aan de vrouw gebracht, kLowJow?
pi_43962236
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
Nog steeds niet aan de vrouw gebracht, kLowJow?
Nee, men laat het wel afweten zeg...
pi_43962357
Men is jij?
pi_43962410
Ik heb er geen voor je.
pi_43962477
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:13 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee, men laat het wel afweten zeg...
Tsja, het edele ambacht van de koppelaarster is een beetje een stille dood gestorven.
pi_43962489
quote:
D66'er Bakker sneuvelt door Turkse kiezer

door Hans Andringa

28-11-2006

Bert Bakker en Fatma Koser KayaDe Armeense genocide-kwestie heeft een verschuiving binnen de D66 veroorzaakt. De Turkse Fatma Koser Kaya, nummer 6 op de lijst, kreeg meer voorkeurstemmen dan de nummer 3, Bert Bakker. Maar liefst 34.564 hoogst waarschijnlijk Turkse kiezers zijn verantwoordelijk voor deze opvallende wijziging in de partij.

Bert Bakker is dè vleesgeworden D66'er. Vanaf 1994 zit hij voor deze partij in de Tweede Kamer. Daarvoor werkte hij daar al negen jaar als fractiemedewerker. Een blik op zijn politieke portefeuille maakt duidelijk dat Bakker een dossiervreter is. Hij is woordvoerder financiën, sociale zaken, economische zaken, defensie, buitenlandse zaken, media en volksgezondheid. Bovendien is Bakker met afstand 'recordhouder gastoptredens bij radio en televisieprogramma's'. Eufemistisch gezegd: Bert Bakker is breed inzetbaar.

Srebrenica
Hoogtijdagen beleefde Bakker als voorzitter van twee commissies die onderzoek deden naar de desastreus verlopen Nederlandse VN-missie in Srebrenica. Dat een lid van een relatief kleine fractie deze eervolle taak kreeg, zegt veel over zijn status in 'Den Haag', die wordt gedomineerd door ijdele haantjes.

DE ARMEENSE KWESTIE

Afgelopen najaar ontstond bij het CDA en de PvdA rumoer over een aantal kandidaten van Turkse oorsprong die de Armeense genocide van 1915-1917 niet erkenden. De Kamer had in 2004 in een motie van de Christen Unie unaniem die genocide wel erkend. Omdat de kandidaten zich niet achter die uitspraak schaarden en ook via websites er een andere mening op na bleken te houden, verdwenen zij alsnog van de kieslijsten.

Andere partijen drongen eveneens bij hun Turkse kandidaten aan de genocide te erkennen, behalve D66. Lijsttrekker Pechtold vond het niet nodig Fatma Koser Kaya tot een dergelijk standpunt te dwingen. Dat heeft D66 waarschijnlijk veel Turkse stemmen opgeleverd.
Zijn brede oriëntatie heeft er ook voor gezorgd dat Bakker een lang leven in de Tweede Kamer heeft gehad. Toen D66 in 1998 terug viel van 24 op veertien zetels, stond Bakker hoog genoeg op de kieslijst om in de Kamer te blijven. Dat gold ook voor de verkiezingen van 2002 en 2003, hoewel het aantal zetels inmiddels was geslonken tot zes.

Zelfs de verkiezingen van 2006 hadden niet zijn politieke einde hoeven in te luiden. Ondanks dat D66 in de opiniepeilingen bedroevend laag scoorde, variërend van nul tot twee zetels, geloofde Bakker in een goede uitslag. Hij werd campagneleider om het maximale uit het vuur te slepen. Het werden uiteindelijk drie zetels. Weer had Bert Bakker (nr. 3) het overleefd, tot bleek dat hij zijn zetel had verloren aan Koser Kaya, die dankzij voorkeurstemmen zijn plek in de Kamer mag innemen. Een troost voor Bakker is dat hij haar zelf heeft ontdekt als politiek talent. Hij heeft haar ook gestimuleerd stemmen te werven onder de Turkse gemeenschap in Nederland, niet wetende dat hem dat uiteindelijk zelf de kop zou kosten.
http://www.wereldomroep.n(...)k/act20061128_bakker
pi_43962499
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:16 schreef Autodidact het volgende:
Men is jij?
Ik speel geen actieve rol in dit proces Autodidact, zoals wel blijkt uit Sigme's formulering van de vraag natuurlijk.
pi_43962954
quote:
The Supreme Court ruled against The New York Times on Monday, refusing to block the government from reviewing telephone records of two Times reporters in a leak investigation concerning a terrorism-funding probe.
http://news.yahoo.com/s/ap/20061127/ap_on_go_su_co/scotus_nytimes

Nederlandse praktijken.
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:36:38 #25
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_43963021
Zo, ik ga weer verder met vergaderen.

Ik moet ervan poepen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo