abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43957810
quote:
Damesvoetbal-teams met elkaar op de vuist

Rotterdam - Maandagavond zijn na afloop van de damesvoetbalwedstrijd tussen EDS Rotterdam en UVS Leiden, speelsters en supporters van EDS slaags geraakt met de tegenpartij. Dit gebeurde in en rond de kleedkamers op het terrein aan de Spaanseweg.

Er vielen over en weer klappen maar niemand raakte ernstig gewond. De aanleiding voor deze confrontatie was vermoedelijk een eerdere clash tussen beide teams.

De gewaarschuwde politie hield 18 vrouwen en 7 mannen in de leeftijd van 11 tot 43 jaar aan (speelsters en supporters van EDS Rotterdam. Zij werden voor verhoor overgebracht naar het bureau. Vijf vrouwen zijn in verzekering gesteld, de overigen werden in de loop van de avond en nacht heengezonden.
Bron: BlikopNieuws

Voetbal is oorlog, nu ook al bij de dames
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:41:24 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_43957866
Zonder filmpjes gedoemd te mislukken....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_43958130
pi_43958217
http://www.uvsdames.nl/

maar misschien is dit het verkeerde team
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:02:45 #5
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_43958441
quote:
De gewaarschuwde politie hield 18 vrouwen en 7 mannen in de leeftijd van 11 tot 43 jaar aan
Dan ben je toch triest????? komaan zeg whaha
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_43958525
dames voetbal is altijd al oorlog geweest
pi_43959450
waarom hebben die mannen het niet gewoon ff gefilmd en op YT gezet?
pi_43960390
Dat hoef je mij niet te vertellen dat damesvoetbal oorlog is, ik ben ooit zo stom geweest om in te vallen als scheidsrechter bij een dames voetbalwedstrijd, en ik had het ultieme lef om tijdens de wedstrijd een strafschop te geven aan een van de twee teams. ik kon trouwens moeilijk anders, want de speelster die werd neergehaald in het strafschopgebied kreeg zo'n harde trap dat ik hem nu nog hoor nadreunen. Maar goed, ik geef dus een strafschop, om vervolgens door het gehele andere team belaagd te worden onder kreten als "vuile hoerige rotpooier" en meer van dat soort fraais. Onder andere omstandigheden had het me misschien kunnen opwinden, maar dit was toch op een vreemde manier best bedreigend, en ik hield voor de zekerheid toch maar mijn kruis in de gaten. De penalty word vervolgens gemist, dus uiteindelijk liep het nog met een sisser af, en na de wedstrijd kwamen ze massaal hun excuses aanbieden, waarop ik zoiets heb gezegd als, "zit wel goed joh, laten we nu maar lekker met zijn allen gaan douchen", maar ik mocht toch niet mee de kleedkamer in, jammer.

Maar tjongejonge, wat kunnen die wijven schoppen zeg, die lopen echt letterlijk vol met blauwe plekken het veld af.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 november 2006 @ 14:46:07 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43961387
voetbal is oorlog
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43961450
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
voetbal is oorlog
Vrouwenvoetbal is dodelijk
pi_43966611
Sport verbroedert gaat dus niet op voor vrouwenvoetbal.
Sportieve inbreng
pi_43966742
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Sport verbroedert
En dat zeg jij met je Ten Cate Icon...........ik zou me sinds vandeweek schamen met dat ding!!
  Trouwste user 2022 woensdag 29 november 2006 @ 02:46:56 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_43981616
Eindelijk geëmancipeerd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 november 2006 @ 11:08:33 #14
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43985923
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef Hathor het volgende:

Maar tjongejonge, wat kunnen die wijven schoppen zeg, die lopen echt letterlijk vol met blauwe plekken het veld af.
Collega van me (v) doet ook damesvoetbal, en die heb ik ook geregeld kreupel voorbij zien strompelen. Ik heb een paar jaar karate gedaan, en dat was een veiligere sport dan damesvoetbal, qua blessures, als ik 't zo vergelijk.
En bij karate doe je 't erom
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43988168
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef gronk het volgende:

[..]

Collega van me (v) doet ook damesvoetbal, en die heb ik ook geregeld kreupel voorbij zien strompelen. Ik heb een paar jaar karate gedaan, en dat was een veiligere sport dan damesvoetbal, qua blessures, als ik 't zo vergelijk.
En bij karate doe je 't erom
Dat is bij gewoon voetbal ook. Voetbal levert dacht ik de meeste blessures op
pi_43991032
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is bij gewoon voetbal ook. Voetbal levert dacht ik de meeste blessures op
Dat ligt helemaal aan jezelf, ik heb 11 jaar gevoetbald en nooit noemenswaardige blessures gehad, en ik was toch niet bepaald iemand die het duel schuwde. Je hebt er figuren bij die al een kneuzing hebben zodra ze aan voetbal denken, en je hebt er bij die nooit wat hebben, ik val denk ik in die laatste categorie. Bij dames ligt het iets moeilijker, want de hele motoriek van hen is anders als bij mannen. Waar je bij de mannen nog wel eens spelers soepel een tackle ziet ontwijken, is het bij de dames meestal gewoon een frontale botsing, gewoon omdat ze wat dat betreft een stuk lomper zijn. Ik blijf erbij dat het lichaam van een vrouw niet geschikt is voor voetbal op niveau.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:33:11 #17
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_43991533
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan jezelf, ik heb 11 jaar gevoetbald en nooit noemenswaardige blessures gehad, en ik was toch niet bepaald iemand die het duel schuwde. Je hebt er figuren bij die al een kneuzing hebben zodra ze aan voetbal denken, en je hebt er bij die nooit wat hebben, ik val denk ik in die laatste categorie. Bij dames ligt het iets moeilijker, want de hele motoriek van hen is anders als bij mannen. Waar je bij de mannen nog wel eens spelers soepel een tackle ziet ontwijken, is het bij de dames meestal gewoon een frontale botsing, gewoon omdat ze wat dat betreft een stuk lomper zijn. Ik blijf erbij dat het lichaam van een vrouw niet geschikt is voor voetbal op niveau.
Hier scoor je punten mee.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 29 november 2006 @ 14:35:07 #18
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43991583
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Mr.J het volgende:

Richard kraijciek had toch zo'n soortgelijke uitspraak over damestennis?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43991892
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:35 schreef gronk het volgende:

[..]

Richard kraijciek had toch zo'n soortgelijke uitspraak over damestennis?
Het verschil is dat Richard Krajicek zich laat afbekken door een pot als Martina Navratilova, terwijl je die gewoon als een vent zou moeten behandelen, een goeie ouwerwetse trap in het kruis dus.
pi_43992038
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dat besef ik maar al te goed, maar laat ze me maar eens overtuigen dat het niet zo is dan. Als je de wereldkampioen van het damesvoetbal (ik geloof dat dat of Amerika is of Duitsland, maar zeker weten doe ik dat niet) zou laten spelen tegen elke willekeurige Jupilerleague ploeg, zou het 90 minuten lang eenrichtingverkeer zijn, en de uitslag zonder twijfel in de dubbele cijfers zou lopen.

Met tennis geldt trouwens hetzelfde. Ooit waren ze van mening dat Serena Williams zo sterk was, dat ze het wel tegen een mannelijke tenniser van de ATP lijst zou kunnen opnemen, maar ze werd dus finaal kansloos van de baan geslagen. Ik weet niet meer wie die gast was, maar hij stond niet eens in de top 50.
pi_43992380
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Op de 100 voetballers hadden er een x aantal wel eens/vaak een blessure door het voetbal. Het was het hoogste percentage van alle sporten.
Daarnaast gaat het niet alleen om duels. Daar moet je zelf hard ingaan dan heb je nergens last van, houd je in dan loop je een blessure op.
Het gaat ook om het verdraaien van een enkel, verkeerd terecht komen enz enz.
Ik loop nu al 2 weken rond met een liesblessure, omdat ik uitgleed op het gras. Het is een voetbalblessure, maar heeft niks met duels te maken
pi_43992387
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Vrouwenvoetbal is dodelijk
Dodelijk saai
pi_43992406
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat besef ik maar al te goed, maar laat ze me maar eens overtuigen dat het niet zo is dan. Als je de wereldkampioen van het damesvoetbal (ik geloof dat dat of Amerika is of Duitsland, maar zeker weten doe ik dat niet) zou laten spelen tegen elke willekeurige Jupilerleague ploeg, zou het 90 minuten lang eenrichtingverkeer zijn, en de uitslag zonder twijfel in de dubbele cijfers zou lopen.

Met tennis geldt trouwens hetzelfde. Ooit waren ze van mening dat Serena Williams zo sterk was, dat ze het wel tegen een mannelijke tenniser van de ATP lijst zou kunnen opnemen, maar ze werd dus finaal kansloos van de baan geslagen. Ik weet niet meer wie die gast was, maar hij stond niet eens in de top 50.
Het KNVB-team van Zuid-Holland (de B-junioren), dus mannetjes van een jaar of 16 wonnen met 8-0 van het Nederlands Vrouwenelftal zonder ooit onder druk te hebben staan.
pi_43992441
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
http://www.uvsdames.nl/
[afbeelding]

maar misschien is dit het verkeerde team
Vrouwen die voetballen, vechten en bier drinken . Kijk die kerel dan met d'r flesje Heiniken in d'r poten .
X
X
X
  woensdag 29 november 2006 @ 15:26:41 #25
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43993099
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef Chadi het volgende:

Dodelijk saai
Ach, je hebt twee (of vierenveertig) dingen om naar te kijken
  woensdag 29 november 2006 @ 15:29:19 #26
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43993176
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef Hathor het volgende:

Dat was de legendarische Karsten Braasch, die toen rond de #150 stond, en voor de westrijd rustig een sigaretje had gerookt en een biertje had gedronken. De held!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43993870
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:29 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat was de legendarische Karsten Braasch, die toen rond de #150 stond, en voor de westrijd rustig een sigaretje had gerookt en een biertje had gedronken. De held!
Heb je daar toevallig een linkje van of zo ? Klinkt als een Duitser trouwens, klopt dat ?
  woensdag 29 november 2006 @ 15:55:23 #28
11923 I.R.Baboon
pi_43994044
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig een linkje van of zo ? Klinkt als een Duitser trouwens, klopt dat ?
Het precieze verhaal niet, maar http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,6903,543962,00.html komt in de buurt.

Heb hem wel eens zien spelen, die gast kon écht niet serveren.

pi_43994529
Heheh...mooi dat ze nog effe gauw naar hem toe kwam om te vragen of het onder elkaar kon blijven, en dat ie het dan vervolgens gewoon het net op gooit als een soort dagboek.
  woensdag 29 november 2006 @ 16:11:41 #30
11923 I.R.Baboon
pi_43994699
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:07 schreef Hathor het volgende:
Heheh...mooi dat ze nog effe gauw naar hem toe kwam om te vragen of het onder elkaar kon blijven, en dat ie het dan vervolgens gewoon het net op gooit als een soort dagboek.
Nou, ik kan me herinneren dat het destijds de dag daarna al gewoon in de krant stond (daar wist ik het nog van), dus ik denk niet dat die on-line publicatie een paar jaar later echt uitmaakte. Bovendien zou ik zo'n verhaal ook wel graag rondvertellen als ik hem was.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:06:59 #31
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_44061370
Ze mochten elkaar op het veld afmaken. Dan was er echt sprake van een vechtpartij. Dat de dames uiteindelijk de kleedkamer opzochten voor de derde helft, getuigt van lafheid en achterkamertjesbesprekingen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:27:41 #32
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_44061864
ik heb jaren gevoetbald in een damesteam totdat ik vol in mijn knie werd getrapt door een vrouw(alhoewel formaat nijlpaard) en mijn achterste kruisband afscheurde en mijn meniscus eruit kon , geen bal in de buurt niks .
Vrouwen zijn kattekoppen in het veld..
Ik heb daarna nog een jaartje geprobeerd door te voetballen maar het ging niet echt meer lekker.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_44066775
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:27 schreef roque79 het volgende:
ik heb jaren gevoetbald in een damesteam totdat ik vol in mijn knie werd getrapt door een vrouw(alhoewel formaat nijlpaard) en mijn achterste kruisband afscheurde en mijn meniscus eruit kon , geen bal in de buurt niks .
Vrouwen zijn kattekoppen in het veld..
Ik heb daarna nog een jaartje geprobeerd door te voetballen maar het ging niet echt meer lekker.
Kattenkoppen ? Beesten zijn het.
pi_44066817
Oei, daar zijn vast heel wat haren uitgetrokken
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:42:38 #35
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_44066828
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kattenkoppen ? Beesten zijn het.
nijlpaarden vooral rkdeo (toen vijf jaar terug dan)
Neem je dromen eens mee de dag in..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')