ik ook nietquote:
Neen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jarno heb jij voor mij ook een key? Groetjes, veldmuis ps. stone lsland vriends
joene kalm aan jongemanquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
AL die mensen die alles maar illegaal willen
Je kan ook gewoon een abbootje nemen van ms voor 400/500 per jaar voor MSDN OS subscriptie.quote:
Ik denk er niet aan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een abbootje nemen van ms voor 400/500 per jaar voor MSDN OS subscriptie.
nee jij denkt ze kraken het straks wel neem ik lekker een illegaal osje. want dat gebruik ik bijna nooitquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:35 schreef Messenga het volgende:
Geen key invullen werkt oneindig.
Datum een tijd vooruit gooien, windows installeren, datum terug, en zie daar je trial tijdquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]dan zit je op een 30 dagen trail volgens mij ???
ow..quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Datum een tijd vooruit gooien, windows installeren, datum terug, en zie daar je trial tijd.
En dan syspreppen? Werkt maar 2xquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:35 schreef Messenga het volgende:
Geen key invullen werkt oneindig.
Ja, gut, wat een verrassing dat niet elke bedrijf op de wereld gelijk gaat migreren. Nounou, dát hadden we niet verwacht. Wat een pure ownage.quote:
Was met XP in den beginne ook zo. Niks nieuws onder de zon, maar sommige mensen lezen een artikel, denken niet na en probeer zo te stoken. Die gasten hou je toch en moet je gewoon negeren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, gut, wat een verrassing dat niet elke bedrijf op de wereld gelijk gaat migreren. Nounou, dát hadden we niet verwacht. Wat een pure ownage..
Kon je niet met iets beters aan zetten dan dit?quote:
Syspreppen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En dan syspreppen? Werkt maar 2x.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:53 schreef Remzz het volgende:
Ziet er goed uit, heb nu OSX maar ik denk toch dat ik straks beter met Vista kan werken dan met OSX kan er na een jaar nog steeds niet zo lekker mee werken dan met Windows
Hoevaak gebruik je dat nou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/302577/nl
Thuis?quote:
Programma'tje...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:57 schreef WesHell het volgende:
Ik heb 2 weken met Vista gedraait, mooi en leuk programma.. Maar het is het heel wat anders dan Windows XP, en logisch toch? Aardig wat programma's waren al stabiel met Vista. Dus daar hoefde ik niet mee te zitten. Ben toch maar terug naar XP gegaan aangezien ik toch FPS verlies had in Armed Assault... Komt door BETA drivers etc. Maar verder zeer tevreden over dat programmatje...
Same here. Erg erg handig in combinatie met een unattended cd'tje. Even installeren.. sysprep eroverheen en klaar is kees.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thuis?
Niet, waarschijnlijk.
Bedrijfsmatig?
Ik zeer vaak.
quote:De gepubliceerde lijst geeft alleen maar aan welk prijspeil we verwachten, maar het staat de resellers altijd vrij om meer of minder marge op hun inkoopprijs te doen. De prijzen liggen zeker niet vast.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |